Przetarg 7340353 - Odbiór i transport odpdaów komunalnych od właścicieli...

   
Analizuj Zamówienie 7340353 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-18
przedmiot ogłoszenia
Odbiór i transport odpdaów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkąłych z terenu Gminy Stanin
Numer
referencyjny: IG. 271.9.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Stanin.
Sprzed posesji indywidulanych od każdego gospodarstwa domowego i z posesji niezamieszkałych, gromadzonych w sposób selektywny jak i zmieszany, niezależnie od warunków atmosferycznych, transportu i unieszkodliwiania odpadów.
1.1 Odbiór i transport zebranych odpadów komunalnych do Zakładu Zagospodarowania Odpadów "Adamki" w m. Biała gm. Radzyń Podlaski (Biała 185 b, 21-300 Radzyń Podlaski), jako instalacji komunalnej, wpisanej w pozycji A, B i C Tabeli 7.Region Północno - Zachodni, załącznika do Uchwały Nr XXVIII/497/2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 28 grudnia 2012 r.(Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z dnia 16 stycznia 2013 r. poz. 128 ) pozostałych po selektywnej zbiórce zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 01 99 oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach i kontenerach, z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Stanin.
Opłaty za przyjęcie odpadów do ZZO w Adamkach ponosi Zamawiający.

1.2 Odbiór, transport i przekazanie przez Wykonawcę do Zakładu Zagospodarowania Odpadów "Adamki" w m. Biała gm. Radzyń Podlaski (Biała 185 b, 21-300 Radzyń Podlaski) segregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Stanin, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2019r., poz. 701 z późn. zm.). Przekazanie odpadów winno być potwierdzone kartą przekazania odpadów sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Opłaty za przyjęcie odpadów do ZZO w Adamkach ponosi Zamawiający.

Z wyjątkiem
1.3. odbiór i transport popiołu odebranego z od nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych do Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. – Składowisko Odpadów w Niedźwiadce.
Przedmiot zamówienia określają następujące kody CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511400-6 - Usługi zbierania papieru
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

I. Charakterystyka Gminy Stanin

Powierzchnia Gminy Stanin wynosi 160,82 km2 = 16 082 ha

Szacunkowa liczba obsługiwanych mieszkańców (wg zebraniach deklaracji) to 8028 osób, co stanowi około 2 189 gospodarstw domowych.

Gmina Stanin cechuje się głównie zabudową jednorodzinną i zagrodową. Na terenie Gminy Stanin występują budynki wielorodzinne w następujących miejscowościach:
1. Jeleniec – 4 bloki wielorodzinne +2 domy wielorodzinne;
2. Stanin – 1 budynek wielorodzinny;
3. Jedlanka Osada – 5 budynków wielorodzinnych po 6 mieszkań;
4. Lipniak – jeden budynek wielorodzinny - 6 mieszkań;
5. Wnętrzne – trzy mieszkania komunalne przy szkole;
6. Niedźwiadka – dwa budynki wielorodzinne;

Ilość nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady – 53 nieruchomości, w tym 37 nieruchomości ze zbiórka selektywną, na które składają się między innymi:
1. Zespół Szkół w Staninie;
2. Zespół Szkół w Tuchowiczu;
3. Szkoły Podstawowe: Zagoździe, Jeleniec, Zastawie, Jonnik, Sarnów i Wnętrzne;
4. 3 cmentarze parafialne w Staninie, Tuchowiczu, Jeleńcu;

Kilometraż dróg wynosi ogółem 220,254, w tym:
1) Drogi gminne - 132,49 km
2) Drogi powiatowe - 63,402 km
3) Drogi wojewódzkie - 13,078 km
4) Drogi krajowe - 6,284 km
Drogi utwardzone stanowią 85 %

Szacunkowa ilość odebranych odpadów w okresie objętym zamówieniem to 1093,53 Mg

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ogólną charakterystykę gminy w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszystkie czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. np. kierowca/operator samochodu ciężarowego (śmieciarki), pracownik fizyczny, itp.
4. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
6. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia.
7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90511000, 90511300, 90511400, 90512000, 90513100, 90533000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10434718 2024-04-20
godz. 23:59
Pomorskie Opis Zlecę wywóz gruzu po budowie z Bojana wraz z zaladunkiem. Prośba o informację o cenie
10413985 2024-04-22
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Likwidacja dzikich wysypisk wraz z oczyszczeniem terenów na obszarze Gminy Miasto Kołobrzeg Likwidacja dzikich wysypisk wraz z oczyszczaniem terenów na obszarze Gminy Miasta Kołobrzeg.Z...
10461765 2024-04-24
godz. 10:00
Mazowieckie Odbiór odpadów komunalnych (odpady zmieszane, papier, szkło, tworzywa sztuczne i metale-w pojemnikach, odpady zielone-w workach) z przychodni SPZZLO w Łomiankach, ul. Szpitalna 6
10446081 2024-04-25
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest usługa pozyskania surowców wtórnych z demontażu strumienia odpadów wielkogabarytowych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z...
10441784 2024-04-26
godz. 11:00
Mazowieckie Odbiór i wywóz odpadów przemysłowych i niebezpiecznych z zakładów PGNiG TERMIKA S.A.
10457144 2024-04-30
godz. 09:30
Podkarpackie "Usługa polegająca na odbiorze, wywozie i utylizacji odpadów o kodzie 16 03 8, tj. kuchennych, pokonsumpcyjnych i produktów spożywczych przeterminowanych lub nieprzydatnych do spożycia...
10370954 2024-05-07
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Wykonanie rocznego przeglądu okresowego w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów w Szczecinie w 2024 roku. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeglądów, napraw i badań w zak...
10446849 2024-05-16
godz. 10:00
Wielkopolskie Utworzenie i prowadzenie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zak...
10446888 2024-05-21
godz. 09:00
Śląskie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych Położonych na terenie Gminy Pawłowice 1. Opis przedmiotu zamówienia: - odbiór i zagospodarowanie odpadó...
10457545 2024-05-22
godz. 11:00
Mazowieckie Transport odpadów komunalnych ze stacji przeładunkowej Zamawiającego do zewnętrznych instalacji lub stacji przeładunkowych Przedmiotem zamówienia jest transport odpadów komunalnych o...