Przetarg 6833262 - Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości...

   
Analizuj Zamówienie 6833262 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-13
przedmiot ogłoszenia
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Krzeszyce.
Numer referency
jny: GO 271.3.2019

Przedmiotem zamówienia jest usługa: 1. Odbieranie i transport odpadów komunalnych z wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Krzeszyce w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu. Jako instalację regionalną wskazuje się RIPOK z siedzibą Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin. Dostarczenie odpadów ma zostać potwierdzone kartą przekazania odpadów, którą każdego miesiąca Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do 15 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni.2. Wyposażenie nieruchomości w worki do selektywnego zbierania odpadów komunalnych takich jak: papier, szkło, tworzywa, metale, opakowania wielomateriałowe i biodegradowalne. 3. Dostarczenie i utrzymywanie w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym pojemników do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych. 4. W ofercie należy również przewidzieć dostarczanie pojemników i worków do nowo powstałych nieruchomości. Wykonawca dostarczy pojemniki oraz worki właścicielom nieruchomości, nie później jednak niż w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia w pojemniki do zbierania odpadów z tymczasowego punktu gromadzenia opadów komunalnych (TP). Ponadto wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym urządzeń do zbierania odpadów oraz ich opróżnianie. Obsługa TP w zakresie przyjmowania odpadów należeć będzie do Zamawiającego. Odbiór odpadów w ramach potrzeb, po wcześniejszym zgłoszeniu przez Zamawiającego nie później niż 5 dni od dnia zgłoszenia Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych każdą zebraną ilość odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Krzeszyce. Wykonawca otrzyma w terminie określonym w SIWZ wykaz nieruchomości przewidzianych do obsługi wraz z zadeklarowaną liczbą osób zamieszkałych w danej nieruchomości oraz deklarowaną ilością pojemników do odbioru z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy. 5 Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym w ramach mobilnej zbiórki nie rzadziej niż 4 razy do roku (raz na 3 m-ce): mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, ) nie rzadziej niż 6 razy do roku (raz na 2 m-ce):odpadów zielonych. Wykonawca odbiera również odpady komunalne po zakończeniu imprez masowych na terenie Gminy Krzeszyce. Wykonawca odbiera także dodatkowo jeśli zaistnieje taka potrzeba odpady z cmentarzy komunalnych w okresie od 15 października do 15 listopada. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy, w formie pisemnej (faksem lub mailem), informacje o zmianach w liczbie i lokalizacji nieruchomości objętych obowiązkiem odbierania odpadów.
Szczegółowy opis zamówienia zawarto w SIWZ

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540124789-N-2019 z dnia: 2019-06-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót, w tym: a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie z zał. Nr 9 do SIWZ); Wykonawca musi wykazać, że dysponuje bazą magazynowo-transportową oraz pojazdami i urządzeniami spełniającymi wymagania rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, umożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013r. poz. 122) tj.: • co najmniej dwoma pojazdami specjalistycznymi bezpylnymi z funkcją kompaktującą, przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników 60l, 80l, 120l, 240l i 1100l, zabezpieczonymi przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku i transportu; • co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z worków przeznaczonych do selektywnego zbierania odpadów, zabezpieczonymi przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku i transportu, wyposażonymi w aparat fotograficzny, umożliwiającymi monitorowanie i kontrolę segregacji odpadów na terenie poszczególnych nieruchomości; • co najmniej jednym samochodem ciężarowym przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych, zabezpieczonym przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku i transportu; • odpowiednią do przedmiotu zamówienia, bazą magazynowo- transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy; Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny; UWAGA: Pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia muszą być wyposażone na koszt Wykonawcy w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu i miejscach postoju. Brak w ww. wykazie choćby jednej pozycji wyposażenia wymaganego przez Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy; W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie ww. wykaz Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (w zakresie bazy magazynowotransportowej, wystarczy jeden z Wykonawców). b. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę (podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 730 z późn. zm.). • Zamawiający wymaga, celem udokumentowania przez wykonawcę (podwykonawcę) zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 5. powyżej: a) złożenia przez Wykonawcę oświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; b)przedłożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia ze wskazaniem czynności jakie osoby te będą wykonywać oraz wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. • Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełniania przez wykonawcę wymagania opisanego w ust. 5. powyżej, poprzez możliwość sprawdzania przez przedstawicieli Zamawiającego w każdym czasie czy czynności w zakresie realizacji zamówienia wykonywane są przez osoby wskazane przez wykonawcę w wykazie, o którym mowa powyżej, a także poprzez możliwość żądania od wykonawcy okazania umowy o pracę każdej z osób ujętych w tym wykazie. • W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niespełniania przez wykonawcę (podwykonawcę) wymagania opisanego pkt. b. powyżej, Zamawiający będzie uprawniony do odstąpienia od umowy oraz żądania od wykonawcy zapłaty kary umownej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót, w tym:
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zgodnie z zał. Nr 9 do SIWZ); Wykonawca musi wykazać, że dysponuje bazą magazynowo-transportową oraz pojazdami i urządzeniami spełniającymi wymagania rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, umożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych
od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013r. poz. 122) tj.:
• co najmniej dwoma pojazdami specjalistycznymi bezpylnymi z funkcją kompaktującą, przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników 60l, 80l, 120l, 240l i 1100l, zabezpieczonymi przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku i transportu;
• co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z worków przeznaczonych do selektywnego zbierania odpadów, zabezpieczonymi przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku i transportu, wyposażonymi
w aparat fotograficzny, umożliwiającymi monitorowanie i kontrolę segregacji odpadów na terenie poszczególnych nieruchomości;
• co najmniej jednym samochodem ciężarowym przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych, zabezpieczonym przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku i transportu;
• odpowiednią do przedmiotu zamówienia, bazą magazynowo- transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy; Baza powinna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny;
UWAGA: Pojazdy biorące udział w pracach objętych przedmiotem zamówienia muszą być wyposażone na koszt Wykonawcy w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu i miejscach postoju.
Brak w ww. wykazie choćby jednej pozycji wyposażenia wymaganego przez Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy;
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie ww. wykaz Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (w zakresie bazy magazynowotransportowej, wystarczy jeden z Wykonawców). Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4.
W ogłoszeniu jest:
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązanie z innym wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencyjności w postępowaniu - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-06-24, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-06-25 , godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska, pojemniki i kontenery na śmieci
kody CPV 34928480, 90500000, 90510000, 90512000, 90513100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska , pojemniki i kontenery na śmieci

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10370934 2024-04-26
godz. 11:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest: Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 1905031. Odbiór i zagospodarowanie odebranych przez Wykonawcę od Zamawiającego odpadów o kodzie 19 05 0...
10449796 2024-04-26
godz. 11:00
Mazowieckie Świadczenie usługi polegającej na sukcesywnym odbieraniu odpadów dla EOWE Oddział Płock
10393057 2024-04-30
godz. 09:00
Łódzkie ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY LUTOMIERSK 4. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, ...
10482191 2024-05-02
godz. 10:00
Łódzkie Likwidacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Zduny w 2023 roku. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usunięciu wyrobów zwierających azbest z terenu Gminy ...
10393046 2024-05-10
godz. 13:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest usługa „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w zakresie obiektów użyteczno...
10433288 2024-05-20
godz. 10:00
Łódzkie Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 / 2024 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 w szacunkowej ilości 500 Mg dla mał...
10480256 2024-05-23
godz. 10:00
Śląskie Zawarcie Umowy ramowej obejmującej Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 Zawarcie Umowy ramowej obejmującej Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzi...
10483929 2024-05-24
godz. 09:00
Mazowieckie Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Czosnów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Przedmiotem...
10451036 2024-05-24
godz. 10:00
Podkarpackie Odbiór, transport i zagospodarowanie pozostałości z przetwarzania odpadów w Zakładzie Mechaniczno - Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli Przedmiotem zamówi...
10473662 2024-05-27
godz. 08:00
Łódzkie Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Miasta Bełchatowa 1. Przedmiotem zamówienia zgodnie z O...