Przetarg 6643191 - „Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów ...

   
Analizuj Zamówienie 6643191 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-14
przedmiot ogłoszenia
„Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych
, na których powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Radków. Część 2”
Numer referencyjny: ZP.271.6.2019

1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Radków. Część 2.
1.1. Zamawiający przewiduje, że z terenu Gminy Radków będzie odbieranych nie więcej niż 195,110 Mg odpadów komunalnych w okresie trwania umowy, z tego:
1) Przewidywaną ilość odpadów przyjęto na poziomie :
a) zmieszane odpady komunalne – 136,75 Mg;
b) inne odpady nie ulegające biodegradacji - 36,21 Mg;
c) odpady z czyszczenia ulic i placów - 22,15 M;
Razem 195,11 Mg
1.2. Przewidywaną ilość odpadów przyjęto na podstawie ilości odpadów odebranych w okresie od lutego roku 2018 do stycznia 2019 roku w Gminie Radków z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy , a powstają odpady komunalne, przy założeniu spadku ilości odpadów w 2019 roku o1,64% (dynamika wzrostu wyliczona została w oparciu o łączną ilość odpadów odebranych w okresie jak wyżej i łączną ilość odpadów odebranych w 2017 r. w Gminie Radków).
2. Zakres przedmiotu zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, zgromadzonych w pojemnikach, przy nieruchomościach niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, w szczególności: przy punktach handlowych i usługowych, szkołach, instytucjach użyteczności publicznej, zakładach pracy, obiektach sportowych (boiskach) i innych obiektach, w których powstają odpady komunalne oraz cmentarzach, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu odpadów.
2.1 Z miejsc gromadzenia odpadów odbierane będą następujące odpady komunalne:
1) odpady komunalne (kod 20 02 03, 20 03 01, 20 03 03 ).
2.2. Wymienione zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o min. pojemności 110 l. Pojemniki zapewnia właściciel nieruchomości i ustawia je na czas odbioru w miejscach umożliwiających swobodny do nich dostęp. Mimo, iż wyposażenie nieruchomości w pojemniki należy do właścicieli nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować taką ilością pojemników na odpady, aby umożliwić wszystkim zainteresowanym właścicielom nieruchomości wyposażenie nieruchomości w odpowiednie pojemniki, na zasadzie sprzedaży lub oddania w dzierżawę.
2.3. Częstotliwość odbioru niesegregowanych odpadów komunalnych dla poszczególnych nieruchomości prowadzona będzie nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, natomiast realizację usługi należy prowadzić zgodnie z Uchwałą nr XXV/158/16 Rady Miejskiej w Radkowie z dnia 29 czerwca 2016 r. r. w sprawie uchwalenia ”Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Radków” z późniejszymi zmianami.-http://radkow.biuletyn.info.pl/
2.4. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do zbiórki odpadów ze sprzątania ulic i placów z dwóch miejsc usytuowanych na terenie gminy Radków (Radków, Wambierzyce) oraz zobowiązany będzie do zbiórki odpadów z cmentarzy (Radków, Wambierzyce, Raszków, Tłumaczów, Ścinawka Średnia), w oparciu o dokonane zgłoszenia, nie później niż w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest również do wyposażenia ośrodka wypoczynkowego Zalew w Radkowie w pojemniki (kontenery) na zmieszane odpady komunalne, oraz zobowiązany jest opróżniać je zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie w sezonie(od 15 kwietnia do 15 października) i nie rzadziej niż raz na pół roku poza sezonem, nie dopuszczając do ich przepełnienia.
2.7. Ilość kontenerów – minimum 1 szt. KP – 6,5 na odpady zmieszane. Wyposażenie ośrodka wypoczynkowego w odpowiednie pojemniki odbywać się będzie na zasadzie nieodpłatnego użytkowania.
2.8. Wykaz nieruchomości objętych zbieraniem odpadów stanowi załącznik do istotnych postanowień umowy.
3. Wymagania.
1) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania wszystkich odebranych odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.), wymaganiami ochrony środowiska oraz Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Dolnośląskiego.
2) Wykonawca będzie zobowiązany przekazywać selektywnie zebrane i odebrane odpady do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, a zebrane niesegregowane i pozostałe po segregacji odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK), zlokalizowanej zgodnie z WPGO na terenie Regionu Południowego woj. dolnośląskiego.
3) Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia wymaganych, zgodnie z art. 3b ust. 1 i art. 3c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. 2018 r. poz.1454) i rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy, poziomów recyklingu odpadów komunalnych, przygotowania do ponownego użycia, odzysku innymi metodami następujących frakcji: papieru metalu, tworzyw sztucznych, szkła i innych niebezpiecznych odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych, ulegających biodegradacji, przekazanych do składowania.

4) Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady komunalne umieszczone w pojemnikach na odpady komunalne, a także odpady wystawione poza nimi, np.: w workach oraz odpady, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, wywiane lub wyrzucone przez osoby trzecie (np. akty wandalizmu) i zwierzęta.
5) Wykonawca zobowiązany jest dokonać odbioru odpadów z pojemników, w tym worków, ustawionych w miejscach umożliwiających swobodny do nich dostęp, wskazanych przez właściciela nieruchomości. Wykonawca po opróżnieniu pojemnika zobowiązany jest odstawić go w to samo miejsce.
6) Wykonawca każdorazowo podczas opróżniania, w celu kontroli, winien sprawdzić zawartość pojemników i worków na odpady komunalne selektywnie zbierane, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, do udokumentowania tego faktu oraz niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego wraz ze wskazaniem adresu nieruchomości.
7) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach, stwierdzonych w trakcie świadczenia usługi, a w szczególności:
a) o przypadkach pozostawienia przy pojemnikach na odpady: odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych (wystawionymi poza terminami zbiórek akcyjnych określonych w harmonogramie);
b) o powtarzających się nadwyżkach zmieszanych odpadów komunalnych z danej nieruchomości, wynikających z niedostosowania wielkości pojemnika do ilości odpadów wytwarzanych lub błędnego oszacowania w deklaracji opłat krotności opróżnień pojemników;
c) braku możliwości odebrania odpadów komunalnych z danej nieruchomości, ze względu na brak współdziałania ze strony właściciela nieruchomości (np. brak dostępu do pojemników).
8) Wykonawca po podpisaniu umowy, zobowiązany jest do przygotowania i zatwierdzenia harmonogramów wywozu odpadów w sposób określony w umowie.
9) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zatwierdzony harmonogram odpadów w formie papierowej każdemu właścicielowi nieruchomości w terminie 14 dni od dnia zatwierdzenia. Do harmonogramu należy dołączyć informację o zasadach i sposobie segregowania odpadów.
10) Wykonawca, zobowiązany jest do sporządzania comiesięcznych raportów dotyczących ilości i rodzaju odebranych odpadów oraz sposobu ich zagospodarowania.
11) Wykonawca na każde żądanie zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu dodatkowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia, w szczególności niezbędnych do sprawozdawczości oraz materiałów z monitoringu tras przejazdów oraz danych o położeniu, miejscach postoju i wyładunku pojazdów odbierających odpady, w sposób zapewniający ich odczytywanie.
12) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych:
a) systematycznie i bez jakiejkolwiek przerwy;
b) w sposób nie zakłócający odpoczynku nocnego oraz ruchu drogowego;
c) w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu;
d) niezależnie od warunków atmosferycznych;
e) pojazdami specjalistycznymi, przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie odpadów.
13) Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest do posiadania sprzętu komputerowego umożliwiającego obsługę oprogramowania, przeznaczonego do prowadzenia sprawozdawczości i raportowania Zamawiającemu informacji o odbieranych i zagospodarowywanych odpadach, w formie on-line.
14) Wykonawca musi utrzymywać odpowiedni stan sanitarny pojazdów i urządzeń poprzez wykonywanie następujących czynności:
a) mycie i dezynfekcję z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie. Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności;
b) opróżnianie pojazdów z odpadów i parkowanie na koniec dnia roboczego wyłącznie na terenie bazy magazynowo – transportowej;
15) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) tj.:
a) wykonujących czynności kierowcy pojazdów przystosowanych do obierania odpadów komunalnych;
b) zajmujących się obsługą załadunku pojemników i worków z odpadami wysegregowanymi na pojazdy
specjalistyczne,
c) osoby, która będzie wykonywać czynności koordynatora realizacji zamówienia;
16) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 15 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
17) Na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 15 czynności w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
18) z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 15 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 15 czynności;
19) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90511000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10451884 2024-04-24
godz. 10:00
Dolnośląskie Przyjęcie pojazdów usuniętych z dróg gminy Wałbrzych w trybie art. 50a oraz art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U z 2023r. poz.1047 t.j) do demontażu
10483762 2024-04-26
godz. 15:00
Świętokrzyskie Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych z terenu gminy Daleszyce dla beneficjentów objętych wsparciem w ramach inwestycji A1.4.1.
10385539 2024-04-29
godz. 10:00
Łódzkie 1. Nazwa postępowania nadana przez Zamawiającego: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Wolbórz”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia okre...
10440866 2024-04-29
godz. 13:00
Pomorskie (16) Usługa przetwarzania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wy...
10484666 2024-04-30
godz. 11:00
Mazowieckie Wywóz odpadów komunalnych z terenu gminy Pszczyna– obszar działania PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Sosnowcu.
10406398 2024-05-06
godz. 10:00
Opolskie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Strzelce Opolskie Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie, zg...
10395681 2024-05-14
godz. 09:00
Śląskie Utworzenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Wilamowice oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych. Przedmiotem zamówienia jest...
10433216 2024-05-14
godz. 10:00
Małopolskie 4.1 Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Andrychów w terminie 12 miesięcy licząc od d...
10433208 2024-05-16
godz. 08:00
Podlaskie Odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych WZZ GRANICA Przedmiotem niniejszej umowy jest usługa odbioru i unieszkodliwiania odpadów pokonsumpcyjnych (produktów ubocznych pocho...
10451116 2024-05-22
godz. 09:00
Dolnośląskie Odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Warta Bolesławiecka wraz z obsługą PSZOK Przedmiotem zamówienia jest 1) usługa polegająca na załadunku, odbiorze, transporcie wszystkich o...