Przetarg 6644855 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów od mieszkańców z...

   
Analizuj Zamówienie 6644855 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-14
przedmiot ogłoszenia
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów od mieszkańców z terenu Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
Numer referencyjny: ZP.271.05.2019


1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów od mieszkańców z terenu Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
2.1. Wymogi formalno-prawne
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczegól-ności takich jak:
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 922 ze zm.)
- ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.),
-ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1454 ze zm.),
- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018r., poz. 799 z późn. zm),
- ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1466),
- ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1803 t.j.),
- ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne ( Dz. U. z 2018r., poz. 2268),
- rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009r., nr 104 poz. 868),
- rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz. U. 2014r., poz. 1973),
- rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 09 grudzień 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014r., poz. 1923),
- rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2016 r., poz. 2167),
- rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2018 r., poz. 1627),
- rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r., poz. 2412),
- rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122),
- uchwały Nr XXXIV/510/17 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 27 marca 2017 r. w sprawie „Wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego na lata 2016-2022”(z późn. zmianami),
- aktualna uchwała Rady Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Piwniczna-Zdrój,
- aktualna uchwała Rady Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów,
- wykonawca winien posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

2.2. Przedmiot zamówienia: Obieranie i zagospodarowanie odpadów od mieszkańców z terenu Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój

2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, oraz nieruchomości z domkami letniskowymi i wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe na terenie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój.
2.2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie:
2.2.2.1 Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 (w tym popiół) zgromadzo-nych w workach, pojemnikach i kontenerach usytuowanych przy budynkach mieszkalnych.
2.2.2.2 Segregowanych (gromadzonych w sposób selektywny) podanych poniżej rodzajów odpadów:
a) Papier i tektura ( kod 20 01 01, 15 01 01),
b) Szkło (kod 20 01 02, 15 01 07),
c) Tworzywa sztuczne i metale oraz opakowania wielomateriałowe ( kody 20 01 39, 15 01 02, 20 01 40, 15 01 04, 15 01 05),
f) Bioodpadów w tym odpadów zielonych i pozostałych odpadów biodegradowalnych (kod 20 02 01, 20 01 08)

2.3. Odpady zbierane będą:
2.3.1. Od mieszkańców z 3 nieruchomości wielolokalowych (Spółdzielnia Mieszkaniowa Uwrocie ok. 253 osoby, Wspólnota Mieszkaniowa Krynicka 2a, ok. 10 osób, Wspólnota Mieszkaniowa ARMA ok. 17 osób), Lasek na Majerzu ok. 40 domków letniskowych i ok. 2 700 budynków jednorodzinnych i letniskowych.
2.3.2. Z terenu całego miasta Piwniczna-Zdrój i terenu 6 wsi: Zubrzyk, Wierchomla Mała i Wielka, Łomnica, Kokuszka, Głębokie, Młodów (w sumie od 10 682 osób – stan na koniec 2018 roku według danych meldunko-wych, według liczby deklarujących udział w systemie gospodarki odpadami 8561 osób).
2.3.3. a) Raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komu-nalnych z budynków jednorodzinnych, z terenów wiejskich uzgodnionym z Zamawiającym, stanowiącym załącznik do umowy.
b) Dwa razy w miesiącu zgodnie z harmonogramem odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komu-nalnych z terenów miejskich w miesiącach od kwietnia do października, uzgodnionym z Zamawiającym stano-wiącym załącznik do umowy.
Wykaz ulic z terenów miejskich objętych odbiorem dwa razy w miesiącu w miesiącach IV-X wraz
z liczbą budynków: Ulice: Targowa (3), Kolejowa (4), Marciszewskiego (5), Kazimierza Wielkiego (27), 3-maja (15), Sobieskiego (32), Rzeszutka (1), Rynek (12), Ogrodowa (8), Chrobrego (3), Halna (11), Partyzantów (10), Krakowska – dolne domy (14), Krynicka (5), Zdrojowa (35), Leśna (31), Kościuszki (6), Węgierska – dolne domy (40), Gąsiorowskiego (8).
W pozostałych miesiącach z wyżej wymienionych terenów raz w miesiącu.
Do zbierania zmieszanych odpadów komunalnych będą stosowane pojemniki o pojemności 110 l oraz worki czarne o pojemności 110 l/120 l. Wykonawca jest zobowiązany odebrać od właścicieli nieruchomości każdą wystawioną przez nich ilość zmieszanych odpadów komunalnych.
c) Raz w tygodniu zgodnie z harmonogramem odbioru zmieszanych odpadów komunalnych z budynków wielo-lokalowych, uzgodnionym z Zamawiającym stanowiącym załącznik do umowy. Do gromadzenia odpadów zmie-szanych z tych nieruchomości stosowane będą pojemniki/kontenery
1100 l oraz każdorazowo po napełnieniu się pojemnika. Stan napełnienia tych pojemników będzie na bieżąco kontrolować Zamawiający i Wykonawca.
2.3.4. a) Raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem odbioru segregowanych odpadów komunalnych z budynków jednorodzinnych, uzgodnionym z Zamawiającym, stanowiącym załącznik do umowy.
b) Raz w tygodniu zgodnie z harmonogramem odbioru segregowanych odpadów komunalnych z budynków wielolokalowych, uzgodnionym z Zamawiającym, stanowiącym załącznik do umowy.
2.3.5. Wykonawca zobowiązany jest odebrać od właścicieli nieruchomości każdą wystawioną przez nich ilość odpadów zmieszanych i segregowanych.
2.3.6. Odpady segregowane gromadzone będą w workach o pojemności 110 l/120 l:
- W kolorze niebieskim - papier i tektura.
- W kolorze żółtym - tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale
- W kolorze zielonym - szkło
- W kolorze brązowym - odpady biodegradowalne.
2.3.7. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów niesegregowanych i segregowanych gromadzonych wyłącznie w tych pojemnikach i workach, które posiadają stosowny kod kreskowy umożliwiający identyfikację posesji do której pojemnik i worek jest przypisany oraz rodzaj odpadów.
Wykonawca zobowiązany jest podczas odbioru odpadów do ewidencjonowania - za pomocą odpowiednich czytników otrzymanych od Zamawiającego – ilości opróżnionych pojemników oraz ilości i rodzajów odebranych worków, oraz przekazywania danych Zamawiającemu.

2.4. Wymogi dotyczące gospodarowania odpadami.

2.4.1. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój Wykonawca zo-bowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla regionu sądecko – gorlickiego co oznacza, że zebrane na tere-nie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój odpady komunalne mogą trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOK-ów. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępo-wania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm).
2.4.2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów upraw-nionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komu-nalnych.
2.4.3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji.
2.4.4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zabranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi.
2.4.5.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.), rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieru-chomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009r., Nr 104 poz. 868).

2.5.Wymogi dotyczące dokumentacji:

Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
2.5.1. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r. poz. 1973).
2.5.2. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań półrocznych, o jakich mowa w art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018r. poz. 1454 ze zmianami). Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 26 lipca 2018 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2018 r. poz. 1627), a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków.
2.5.3. W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z za-kresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający.
2.5.4. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu informacji, o jakich mowa w pkt 2.7.2. opisu przedmiotu zamówienia.
2.5.5. Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Piwnicznej - Zdroju w zakresie nie-zbędnym do realizacji zamówienia, zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.).
2.5.6. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów obejmujące Miasto i Gminę Piwniczna-Zdrój (zezwolenie musi obejmować kody odpadów stanowiące przedmiot zamówienia), wydane przez właściwego Starostę stosownie do zapisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r., poz. 992 ze zm.), w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
2.5.7. Wykonawca musi posiadać umowę lub umowy zawarte z podmiotem lub z podmiotami prowadzącymi instalacje regionalne lub zastępcze przetwarzające zmieszane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania oraz odpadów zielonych wskazanych dla Regionu Są-decko - Gorlickiego Uchwałą nr XXXIV/510/17 z dnia 27 marca 2017 r. Sejmiku Województwa Małopolskiego w sprawie „Wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego na lata 2016-2022.”

2.6. Wykonawca zobowiązany jest również do:
2.6.1. Monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru odpadów, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów np. gdy w worku przeznaczonym na odpady segre-gowane będą znajdować się odpady zmieszane, gdy w worku przeznaczonym na daną frakcję odpadów segre-gowanych będą znajdować się odpady innej frakcji, jeżeli w pojemniku na odpady zmieszane będą znajdowały się odpady, które należy umieścić w workach przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów itp. (nie należy uznać za brak segregacji pojedynczych odpadów, które powinny być selektywnie wyłączone z odpadów zmie-szanych, np. 1 butelka, gazeta, itp.), - wykonawca zobowiązany będzie odebrać nieprawidłowo segregowane odpady jako zmieszane oraz poinformować Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych o zaistnieniu opisanej powyżej sytuacji pisemnie (lub drogą elektroniczną). Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację – nagranie wykonane kamerą lub dokumentację fotograficzną i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia w/w zdarzenia.
2.6.2. Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów.
2.6.3. Terminowego zbierania i wywożenia odpadów.
2.6.4. Niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi.
2.6.5. Rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych dokumentów.
2.6.6. Zebrania odpadów leżących obok pojemników jeśli wynika to z przepełnienia pojemnika lub jeśli zanie-czyszczenie jest wynikiem działania Wykonawcy.
2.6.7. Naprawy i doprowadzenia do stanu poprzedniego uszkodzonych, lub zniszczonych pojemników jeżeli uszkodzenie wynikło z winy Wykonawcy.
2.6.8. Spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych.
2.6.9.Wykonawca zobowiązany jest podczas odbioru odpadów do ewidencjonowania - za pomocą odpowiednich czytników otrzymanych od Zamawiającego – ilości opróżnionych pojemników oraz ilości i rodzajów odebranych worków, oraz cotygodniowego przekazywania czytników kodów celem zaczytania zapisanych danych do systemu.

2.7. W czasie realizacji zamówienia Wykonawca będzie posiłkował się następującymi dokumentami wg zesta-wienia poniżej:
2.7.1. Harmonogramy odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z budynków jednorodzin-nych i wielolokalowych z terenu Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój,

2.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo kompleksowej i wyrywkowej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia.

2.9. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towa-rowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt rów-noważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zapropo-nowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.

2.10 Zamawiający na podstawie art.29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwy-konawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r- Kodeks Pracy ( Dz.U z 2018r poz. 108 z poż.zm). Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji

2.11. kod CPV
Wspólny słownik zamówień CPV

90500000-2 Usługi związane z odpadami
90000000-7 Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, oczyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90533000-2 Usługi gospodarki odpadami
90514000-3 Usługi recyklingu odpadów
90511000-2 Usługi wywozu odpadów
90511200-4 Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90511300-5 Usługi zbierania śmieci
90512000-9 Usługi transportu odpadów
90513000-6 Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540055989-N-2019 z dnia: 2019-03-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.1
W ogłoszeniu jest:
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Opis sposobu spełniania warunku: a)Wykonawca winien posiadać zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie: art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz.992 z poż.zm. ) w zakresie objętym przedmiotem zamó-wienia. b) posiada zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 992 z poż.zm.) c) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrz Piwnicznej-Zdroju w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z poż.zm) W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie podlega sumowaniu. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty
Informacje dodatkowe

W ogłoszeniu powinno być:
III.1.1 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Opis sposobu spełniania warunku:
a)Wykonawca winien posiadać zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie: art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz.992 z poż.zm. ) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
b) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrz Piwnicznej-Zdroju w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z poż.zm)
W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie podlega sumowaniu.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5,1
W ogłoszeniu jest:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
C. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, należy: C.1 zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie: art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpa-dach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz.992 z poż.zm) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w Dz.V pkt. 1 ppkt. 1.a) C.2 zezwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz.992 z poż.zm )- na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w Dz.V pkt. 1 ppkt. 1.b) C.3 wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrz Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z poż.zm)- na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w Dz.V pkt. 1 ppkt. 1.c) C.4 wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wyko-nywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane nale-życie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wyda-ne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w Dz.V pkt. 2 ppkt. a C.2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w Dz.V pkt. 2 ppkt. b

W ogłoszeniu powinno być:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: C. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, należy:
C.1 zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie: art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz.992 z poż.zm) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w Dz.V pkt. 1 ppkt. 1.a)
C.2 wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrz Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z poż.zm)- na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w Dz.V pkt. 1 ppkt. 1.c)
C.3 wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w Dz.V pkt. 2 ppkt. a
C.5) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w Dz.V pkt. 2 ppkt. b



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
VIII. Wymagania dotyczące wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium; 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: kwota wadium: 7000,00zł ( słownie; siedem tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Piwnicznej-Zdroju, BS Piwniczna, nr: 62 8813 0004 2001 0000 7100 0001, z adnotacją wadium – Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów segregowanych z terenu Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zo-bowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z poż.zm.) w terminie do 26.03.2019r Sposób przekazania: oryginał dołączony do oferty; 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego; 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie; 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specy-fikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela; 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wyko-nawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu; 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza; 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium nie-zwłocznie po zawarciu umowy; 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

W ogłoszeniu powinno być:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
VIII. Wymagania dotyczące wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium; 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: kwota wadium: 7000,00zł ( słownie; siedem tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Piwnicznej-Zdroju, BS Piwniczna, nr: 62 8813 0004 2001 0000 7100 0001, z adnotacją wadium – Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów segregowanych z terenu Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zo-bowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z poż.zm.) w terminie do 28.03.2019r Sposób przekazania: oryginał dołączony do oferty; 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego; 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie; 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specy-fikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela; 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wyko-nawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu; 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza; 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium nie-zwłocznie po zawarciu umowy; 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90000000, 90500000, 90511000, 90511200, 90511300, 90512000, 90513000, 90513100, 90514000, 90533000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10451884 2024-04-24
godz. 10:00
Dolnośląskie Przyjęcie pojazdów usuniętych z dróg gminy Wałbrzych w trybie art. 50a oraz art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U z 2023r. poz.1047 t.j) do demontażu
10378857 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie Sprzedaż odpadów o kodzie 19 12 02 (Metale żelazne), odpadów o kodzie 19 12 03 (Metale nieżelazne) oraz odpadów o kodzie 17 04 05 (Żelazo i stal) przez PGE EC S.A. Oddział Elektrocie...
10465664 2024-04-26
godz. 12:00
Lubelskie Odbiór i zagospodarowanie wytwarzanych przez Zamawiającego nw - w przypadku konieczności dodatkowego odbioru odpadów, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi po otrzymaniu telef...
10473218 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie Gospodarowanie odpadami o kodzie 19 08 05 pochodzącymi z Zakładu „Czajka”, ,,Południe’’, ,,Dębe’’ i ,,Pruszków’’ z podziałem na zadania (rozeznanie rynku)
10480856 2024-04-29
godz. 10:00
Lubelskie Odbiór, transport i utylizacja odpadu o kodzie 160214-zużyte urządzenia inne niż wymienione w 160209 do 160213
10473535 2024-04-30
godz. 10:00
Podlaskie Usługi polegające na załadunku, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia na składowisko odpadów niebezpiecznych wyrobów budowlanych zawierających azbest z nieruchomości położ...
10473011 2024-05-06
godz. 12:00
Łódzkie Usuwanie odpadów zawierających azbest z nieruchomości znajdujących się na terenie Miasta Łowicza
10402140 2024-05-10
godz. 10:00
Łódzkie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Buczek 1. Przedmiot zamówienia1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu o...
10416273 2024-05-16
godz. 10:00
Wielkopolskie Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów
10463948 2024-05-24
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiot zamówienia stanowi