Zlecenie 8455027 - Ochrona dziedzictwa kulturowego Supraśla poprzez remont...

   
Zamówienie 8455027 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-10-12
przedmiot zlecenia
Ochrona dziedzictwa kulturowego Supraśla poprzez remont kostnicy przy kościele pw. Świętej Trójcy w Supraślu

Przedmiotem zamówi
enia jest remont zabytkowego budynku Kostnicy znajdującego się na terenie Parafii pw. Świętej Trójcy w Supraślu Dane techniczne budynku: Powierzchnia użytkowa – 12,6 m2, powierzchnia zabudowy – 19 m2, kubatura 76 m3. Budynek murowany, tynkowany, o dachu trójspadowym pokrytym blachą płaską, tynki cementowo-wapienne, brak cokołu, korozja tynków zewnętrznych i liczne spękania. Korozja murów ma charakter zaawansowany i postępujący. Należy wymienić pokrycie dachowe. Budynek obecnie jest w złym stanie, prac wymaga poszycie dachowe oraz elewacja. Główny zakres prac konserwatorskich – skucie skorodowanych tynków z elewacji i tynków wewnętrznych kostnicy, wykonanie nowych tynków renowacyjnych na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych kostnicy, ewentualne wzmocnienie więźby dachowej budynku kostnicy, wykonanie nowego pokrycia z dachówki ceramicznej na budynku kostnicy, wymiana stolarki okiennej i renowacja drzwi, wykonanie nowych rynien i rur spustowych na budynku kostnicy. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w Projekcie budowlanym remontu zabytkowego kościoła i zabytkowego budynku Kostnicy w Supraślu - w części dotyczącej Kostnicy, pozwolenia na budowę – w części dotyczącej budynku Kostnicy, pozwolenia wydanego przez Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – w części dotyczącej budynku Kostnicy i przedmiarze przedmiotu zamówienia – (załącznik 1 – dokumentacja Kostnica) stanowiącym integralną część niniejszego zapytania ofertowego i obejmuje remont zabytkowego budynku Kostnicy. Cały zakres zapytania ofertowego należy zrealizować do 17.12.2021 r. Oferent zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów związanych z przedmiotem oferty. Zamawiający wymaga udzielenia 2-letniego terminu gwarancji jakości wykonania. Zamawiający zaleca, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia prac remontowych, celem sprawdzenia warunków realizacji przedmiotu zamówienia oraz uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. Jeśli wykonawca w swojej ofercie przedstawi termin gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona. Dodatkowe informacje 1. Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście w z dopiskiem: „Remont zabytkowego budynku Kostnicy” na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętej Trójcy w Supraślu, ul. J. Piłsudskiego 9, 16-030 Supraśl. Godziny przyjęć 8.00 – 16.00. 2. W przypadku składania ofert pocztą, za pośrednictwem kuriera lub osobiście decyduje termin wpływu oferty do parafii. 3. Oferty doręczone po upływie w/w terminu składania zostaną odrzucone, jako złożone po terminie składania ofert. 4. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. 5. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy. 6. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być w formie podpisanego oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 7. Jeżeli ofertę składa konsorcjum, należy stosować warunki określone w części „Dodatkowe warunki” 8. Jeżeli Wykonawcę/ Lidera Konsorcjum/ Partnera Konsorcjum reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie „za zgodność z oryginałem”. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 9. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od terminu składania ofert. 10. Umowa zostanie podpisana niezwłocznie po rozstrzygnięciu postepowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu podpisania umowy w szczególnie uzasadnionych wypadkach. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 12. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej ilości ofert lub oferty zawierającej alternatywy spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 13. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego. Oferty nie spełniające wymagań określonych w informacjach o ogłoszeniu zostaną odrzucone. 14. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 15. Jeżeli oświadczenia lub dokumenty wymienione w treści zapytania ofertowego są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wątpliwości, Zamawiający może wezwać do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że pomimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający może ponadto w razie zaistnienia wątpliwości zażądać przesłania dodatkowych dokumentów. W przypadku nie przedłożenia przez Wykonawcę ww. oświadczeń lub dokumentów w ww. terminie Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 16. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną (prosimy o przesyłanie pytań e-mailem w formacie edytowalnym) lub pisemnie. Pytania dotyczące przedmiotowego zapytanie ofertowego można składać także z wykorzystaniem platformy bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl 17. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres poczty elektronicznej: suprasl.3@op.pl, lub pisemnie: Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętej Trójcy w Supraślu, ul. J. Piłsudskiego 9, 16-030 Supraśl. 18. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Ksiądz Proboszcz Andrzej Chutkowski. 19. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 20. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl 21. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie. 22. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Klauzula informacyjna RODO: Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ks. dr Andrzej Dębski; 2) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Archidiecezji Białostockiej – e-mail: iod@archibial.pl, tel. 85 665 24 00; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty oraz na podstawie art. 6. ust. 1 lit. a (w zakresie wskazanym w ofercie) w celu dokonania oceny oferty (np. kwalifikacje i doświadczenie oferenta) lub ułatwienie kontaktu z oferentem; 4) dane osobowe mogą być ujawniane wykonawcom oraz osobom zainteresowanym (np. dostęp do informacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania; administrator w granicach przepisów prawa zapewni poszanowanie prywatności dla osób, których dane zostały zawarte w ofercie; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, tj. przez okres 5 lat; 6) podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie skutkować może uznaniem oferty za nieważną, może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie jego oferty; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych, prawo do sprostowania danych (co nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oraz zmianą postanowień umowy), sprzeciwu wobec przetwarzania, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
branża Ochrona
podbranża ochrona osób i mienia
kody CPV 45000000, 45453000, 92522100
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: ochrona osób i mienia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10364810 2024-04-02
godz. 09:00
Łódzkie Ochrona fizyczna budynków i parkingu IEn-OTC w latach 2024-2025 Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna budynków i parkingu Zamawiającego przed kradzieżą, kradzieżą z włamanie...
10315417 2024-04-02
godz. 11:00
Wielkopolskie Świadczenie usługi ochrony obiektów Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur w Pile, Lesznie, Kaliszu i Koninie, z możliwością składania ofert częściowych C...
10320596 2024-04-05
godz. 13:00
Lubelskie Zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom imprezy masowej w dniu 14-16.06.2024 r dzięki: - profesjonalnie przygotowanym pracownikom, którzy posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej ...
10395961 2024-04-10
godz. 10:00
Śląskie ER/SZ/02/2024 Szacunek wartości dot. „Usługi ochrony mienia Zamawiającego poprzez monitorowanie sygnałów alarmowych posiadanego przez Zamawiającego systemu zabezpieczeń elektroniczn...
10425461 2024-04-18
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz ochrony elektronicznej w ob...
10427724 2024-04-25
godz. 09:00
Zachodniopomorskie ZZ.26-24/9 Ochrona imprez wraz z wydarzeniami towarzyszącymi w ramach zadania TSR 2024 Przedmiot zamówienia obejmuje usługę ochrony imprez wraz z wydarzeniami towarzyszącymi: 1) TSR 20...
10429904 2024-04-25
godz. 12:00
Mazowieckie Prace konserwatorskie i restauratorskie przy 5 rzeźbach piaskowcowych wraz z cokołami znajdującymi się na terenie Muzeum Łazienki Królewskie wraz z opracowaniem dokumentacji konserwato...
10462287 2024-04-26
godz. 12:00
Śląskie Ochrona imprezy masowej Sosnowiec Fun Festival w dniach 07.06.2024 r. do 09.06.2024 r. na terenie Zagłębiowskiego Parku Sportowego przy ul. Gen. Mariusza Zaruskiego 2 w Sosnowcu
10441241 2024-04-26
godz. 12:30
Zachodniopomorskie 14/2024/KSz Ochrona fizyczna obiektów Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Świnoujściu w okresie 24 miesięcy PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10465669 2024-04-29
godz. 12:00
Mazowieckie Świadczenie usług ochrony osób i mienia na terenie obiektów CEZ Chorzów S.A. w latach 2024 - 2027