Przetarg 12185767 - Obsługa szaletów publicznych całorocznych, sezonowych i...

   
Analizuj Zamówienie 12185767
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-28
przedmiot ogłoszenia
Obsługa szaletów publicznych całorocznych, sezonowych i samoobsługowych w 2026 r.

I. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi obsługi 16 szaletów publicznych całorocznych, sezonowyc
h i samoobsługowych obejmującą:1. Zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt właściwej ilości środków czystości, takich jak: papier toaletowy, mydło, ręczniki oraz środki do mycia i dezynfekcji szaletów i ich wyposażenia oraz prowadzenia bieżącej kontroli czystości szaletów.2. Utrzymania w stałej czystości pomieszczeń szaletów i ich bezpośredniego otoczenia tj.:a) mycie, dezynfekcja urządzeń sanitarnych – codziennie,b) mycie, dezynfekcja glazury, mycie luster – codziennie,c) mycie okien wg potrzeb,d) usuwanie napisów, graffiti, malunków, itp. wewnątrz obiektów i ze ścian zewnętrznych szaletów poprzez malowanie w istniejącej kolorystyce, jednak nie później niż w terminie 7 dni od czasu ich umieszczenia,e) utrzymanie porządku w obrębie i w pobliżu szaletów,f) zamiatanie miejsc utwardzonych, usuwanie odpadów rozproszonych, rozlanych cieczy, itp.,g) sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie śliskości na powierzchniach utwardzonych, błota pośniegowego, skutków gołoledzi przed budynkami szaletów,h) zapewnienie ciągłości otwarcia szaletów w okresie ich eksploatacji, w tym także w przypadku zdarzeń losowych, np. choroby osoby obsługującej szalet,i) przeprowadzania okresowej dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji pomieszczeń szaletów oraz przekazywanie protokołu potwierdzającego wykonaną usługę na żądanie Zamawiającego.3. Ponoszenia we własnym zakresie następujących kosztów związanych z eksploatacją szaletów:a) zużycia wody i odprowadzenia ścieków,b) energii elektrycznej,c) ogrzewania,d) środków czystości,e) napraw i konserwacji koniecznych do właściwego prowadzenia szaletów, zgodnie z przepisami sanitarnymi, bhp i ppoż.4. Ponoszenia we własnym zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.5. Zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt obsługi szaletów, w tym zatrudnienia osób do obsługi szaletów.6. Wykonywanie na własny koszt napraw, zabiegów konserwacyjnych i remontów bieżących szaletów, napraw elementów składowych szaletów (w tym wyposażenie i urządzenia), które nie są objęte gwarancją wykonawcy z wyjątkiem przypadków dewastacji urządzeń w szaletach i szaletów o wartości szkody przekraczającej 3000 zł netto, w tym m.in.:a) wymiany zniszczonych (zdewastowanych) przez osoby trzecie urządzeń i wyposażenia sanitarnego i technicznego szaletów (oprawy oświetleniowe, zamki, lustra, szyby, umywalki, miski ustępowe, spłuczki, dolnopłuki, baterie umywalkowe, pisuary, deski sedesowe, wpusty podłogowe itp.)b) bieżącej konserwacji i naprawy podłóg, posadzek, wykładzin podłogowych oraz ściennych okładzin ceramicznych, szklanych i innych,c) napraw, okien, drzwi i witryn, oraz ich zamków i zamknięć, łącznie z wymianą drobnych elementów oraz podgrzewaczy wody,d) uzupełniania oświetlenia w szaletach,e) w szaletach wyposażonych w podgrzewacze wody Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia podgrzania zimnej wody,f) usuwania niedrożności przewodów odpływowych i urządzeń sanitarnych oraz wymiany urządzeń sanitarnych w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących potrzebę takiej wymiany,g) naprawy i wymiany sprzętu instalacji elektrycznej w szaletach, poczynając od licznika energii,h) utrzymania w należytym stanie urządzeń klimatyzacyjnych lub wentylacyjnych i grzewczych,i) usuwania szkód spowodowanych aktami wandalizmu lub niewłaściwej eksploatacji obiektu np.: wymiana lub naprawa zbitych szyb, drzwi, (z wyjątkiem przypadków dewastacji urządzeń w szaletach i szaletów o wartości szkody przekraczającej 3000 zł netto),j) wymiana lub naprawa wrzutomatów (z wyjątkiem przypadków dewastacji urządzeń w szaletach i szaletów o wartości szkody przekraczającej 3000 zł netto),k) udrożnienia przewodów odpływowych do urządzeń sanitarnych do pionów zbiorczych oraz tych pionów w razie stwierdzenia zatkania z winy Wykonawcy, w tym każdą naprawę i wymianę odbiorczych urządzeń wodno-kanalizacyjnych,l) usuwania drobnych uszkodzeń tynków,m) jak również uzupełnienia innych braków.II. Szczegóły przedmiotu zamówienia zostały określone w pkt 3 SWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

TZ.250.188.2025.AB
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja, Sprzątanie
podbranża administracja nieruchomości, sprzątanie terenu
kody CPV 98000000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: administracja nieruchomości , sprzątanie terenu