Przetarg 6717770 - Obsługa serwisowa CWT Przedmiotem zamówienia jest...

   
Analizuj Zamówienie 6717770 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2019-04-19
przedmiot ogłoszenia
Obsługa serwisowa CWT
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi obsługi serwisowej CWT SG (Centralnego Węzła
Teleinformatycznego Straży Granicznej) przez okres 36 miesięcy na warunkach określonych przez Zamawiającego. Usługa obejmuje następujące obszary CWT SG: komory serwerowe, układ zasilania obiektu, układ zasilania rezerwowego, klimatyzacji precyzyjnej, klimatyzacji komfortu, wentylacji i przewietrzania, ochrony przeciwpożarowej, systemu gaszenia FM-200, BMS-Komputerowy System Zarządzania Budynkiem, nagłośnienie DSO, telewizji dozorowej CCTV, sygnalizacji włamania i napadu SSW i N, kontroli dostępu KD, depozytora kluczy. Usługa ma obejmować wszelkie czynności mające na celu utrzymanie wymienionych obszarów w stanie sprawności umożliwiającej ciągłą, bezawaryjną pracę, przywrócenie ich do tego stanu w przypadku wystąpienia awarii oraz zapewnienie określonych parametrów funkcjonalnych obiektu. W ramach realizacji usługi należy wykonać wszelkie NIEzbędne czynności (przeglądy, testy, konserwacje, pomiary, regulacje, naprawy, wymiany, uzupełnienia, legalizacje itp.) urządzeń i systemów znajdujących się w poszczególnych obszarach zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi producenta, dokumentacja techniczo-ruchową (DTR) oraz z wymaganiami Zamawiającego. Z przeprowadzonych przeglądów oraz napraw należy sporządzić protokoły miesięczne oraz protokół roczny z oceną stanu technicznego urządzeń i wynikami pomiarów.
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania funkcjonalności CWT, rozwiązywania problemów w tym usuwania awarii CWT, poważnych awarii CWT, NIEdostępności CWT oraz usterek w gwarantowanych czasach rozwiązania tj.
1. NIEdostępność CWT: obszar komór serwerowych, obszar klimatyzacji precyzyjnej i komfortu, obszar zasilania, obszar ochrony ppoż., system gaszenia FM-200 - czas reakcji 1 godzina, czas przywrócenia do pełnej sprawności 24 godziny, a dla ponownego napełniania butli FM 200 8 godzin. 2. Poważna awaria: a) obszar komór serwerowych, obszar zasilania energetycznego obiektu CWT, obszar klimatyzacji precyzyjnej, obszar ochrony ppoż. i system gaszenia FM-200, obszar BMS – czas reakcji 2 godziny, czas przywrócenia do pełnej sprawności 24 godziny, a dla ponownego napełnienia butli FM200 – 48 godzin, b) obszar klimatyzacji komfortu – czas reakcji 2 godziny czas przywrócenia do pełnej sprawności 48 godzin,c) obszar wentylacji i przewietrzania, obszar nagłośnienia i telewizji dozorowej, obszar kontroli dostępu i depozytora kluczy – czas reakcji 24 godziny, czas przywrócenia do pełnej sprawności 48 godzin, d) obszar sygnalizacji włamania i napadu – czas reakcji 24 godziny, czas przywrócenia do pełnej sprawności 72 godziny.
3. Awaria: a) obszar komór serwerowych, obszar zasilania energetycznego obiektu CWT, obszar klimatyzacji precyzyjnej, obszar ochrony ppoż. i system gaszenia FM-200, obszar BMS – czas reakcji 24 godziny, czas przywrócenia do pełnej sprawności 72 godziny, b) obszar klimatyzacji komfortu, obszar wentylacji i przewietrzania, obszar nagłośnienia i telewizji dozorowej, Obszar kontroli dostępu i depozytora kluczy – czas reakcji 48 godzin, czas przywrócenia do pełnej sprawności 72 godziny, c) obszar sygnalizacji włamania i napadu – czas reakcji 48 godzin, czas przywrócenia do pełnej sprawności 168 godzin. 4.Usterka wszystkie obszary – czas reakcji 72 godziny, czas przywrócenia do pełnej sprawności 336 godzin, a dla systemu gaszenia i ochrony ppoż. 168 godz.
Użyte powyżej określenia oznaczają: NIEdostępność CWT - powstanie warunków uniemożliwiających eksploatację sprzętu informatycznego (serwerowego, pamięci masowych i osprzętu sieci lokalnych LAN i rozległych WAN) w CWT zgodnie z warunkami granicznymi przedstawionymi w tabeli nr 1 dla NIEdostępności CWT w wyniku wadliwego działania obszaru CWT objętego umową serwisową. Czas NIEdostępności naliczany będzie od chwili otrzymania zgłoszenia do chwili udostępnienia warunków, które wywołały NIEdostępność.
Poważna Awaria CWT - awaria elementu obszaru mająca wpływ na funkcjonowanie systemów informatycznych KGSG znajdujących się w CWT, lub obniżająca w sposób istotny bezpieczeństwo CWT; albo znacząca utrata funkcjonalności CWT, objawiająca się tym, że jeden lub więcej mierników funkcjonalności, osiągnął lub przekroczył wartość określoną przez Zamawiającego.Awaria CWT - utrata pełnej funkcjonalności urządzenia lub systemu wchodzącego w skład jednego z ww. obszarów, lub utrata funkcjonalności CWT, objawiająca się tym, że jeden lub więcej mierników funkcjonalności, osiągnął lub przekroczył wartość określona przez Zamawiającego, albo sygnalizowanie przez urządzenie/systemy nadzoru i monitoringu zdarzeń wymagających sprawdzenia poprawności działania urządzenia/systemu. Usterka - wszelkiego typu inne problemy NIE ujęte w powyższych definicjach. Czas Reakcji - czas liczony od momentu otrzymania zgłoszenia od pracowników Zamawiającego do momentu przystąpienia do rozwiązywania problemu.
Czas Rozwiązania - maksymalny czas, w którym Wykonawca zobowiązany jest rozwiązać problem, to znaczy usunąć przyczynę powstania problemu, Usterki, Awarii CWT lub Poważnej Awarii CWT, wyeliminować wszystkie zauważone NIEprawidłowości i błędy spowodowane przez problem, w tym Usterki, Awarie lub Poważne Awarie CWT lub wprowadzić rozwiązanie zastępcze odpowiednie merytorycznie i funkcjonalnie. Czas rozwiązania liczony jest od momentu udokumentowanego zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu przywrócenia pełnej funkcjonalności danego obszaru.
Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania zgłoszeń serwisowych 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku drogą telefoniczną lub mailową.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do ogłoszenia zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego ww.strazgraniczna.pl
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja, Ochrona, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wentylacja i klimatyzacja
podbranża serwis, naprawa, obsługa techniczna nieruchomości, instalacje, sprzęt i instalacje p-poż, instalacje, urządzenia, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 50300000
forma przetarg ograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: serwis, naprawa , obsługa techniczna nieruchomości , instalacje , sprzęt i instalacje p-poż , instalacje , urządzenia , sprzęt rtv, multimedia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10402848 2024-04-26
godz. 09:00
Świętokrzyskie Wykonanie prac budowlano-montażowych w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegających na wymianie systemu sygnalizacji pożaru w pawilonie G WSzZ w Kielcach wraz z utylizacją czujek jon...
10459003 2024-04-26
godz. 09:00
Łódzkie Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk Część 1: Sprzęt multimedialny, b...
10406265 2024-04-26
godz. 11:00
Śląskie Montaż centralnej klimatyzacji w budynku DKJ
10460589 2024-04-26
godz. 12:00
Śląskie FL/K/ZOBK/082/2024 - Wykonanie przeglądu 2 szt. Sprężarek Śrubowych Powietrza BOGE C-30 oraz 2 szt. Osuszaczy powietrza DAZ 46-2 w ZW Kraków TAMEH POLSKA -
10344458 2024-04-29
godz. 10:00
Małopolskie Modernizacja budynku H Szpitala Powiatowego w Chrzanowie w zakresie wymiany stolarki okiennej oraz dostosowania do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej 2. Przedmiotem zamó...
10431385 2024-04-30
godz. 12:00
Łódzkie WZ-091-60/24 „Opracowanie projektu i wykonanie instalacji nadmuchu ciepłego powietrza nad bramami hali napraw i hali przeglądowej na terenie zajezdni ET-1 na ul. Telefonicznej 30-44 w Ł...
10451300 2024-05-02
godz. 08:30
Zachodniopomorskie Zakup przyczep ze sprzętem przeciwpożarowym i modułem gaśniczym. Część 1: Zakup z dostawą jednej przyczepy dwuosiowej ze sprzętem przeciwpożarowym:lance do gaszenia torfowisk, mot...
10447452 2024-05-06
godz. 18:00
Dolnośląskie Dostawa agregatu wody lodowej (chiller)
10406429 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup subskrypcji RHEL wraz z serwisem oprogramowania i wsparciem merytorycznym dla dystrybucji RHEL i wykorzystywanego na niej oprogramowania open source
10398768 2024-05-09
godz. 08:30
Kujawsko-Pomorskie Dzierżawa urządzeń drukujących wraz z kompleksową obsługą serwisową.