Przetarg 7774245 - Obsługa bankowa budżetu Miasta Oświęcim w latach...

   
Analizuj Zamówienie 7774245 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-10-23
przedmiot ogłoszenia
Obsługa bankowa budżetu Miasta Oświęcim w latach 2021-2023.
Numer referencyjny: ZP.271.27.2020

1. Przedmiot zamówienia obe
jmuje w szczególności:
1) otwarcie, prowadzenie i likwidację bankowych rachunków bieżących i pomocniczych w PLN i w walutach obcych,
2) przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych (w formie elektronicznych lub papierowych zleceń) w obrocie krajowym i zagranicznym, przy czym Zamawiający zaznacza, że przelewy w formie papierowej realizowane będą tylko w sytuacjach awaryjnych,
3) przeprowadzanie międzybankowych rozliczeń pieniężnych wysokokwotowych w czasie rzeczywistym,
4) przeliczanie gotówki przyjętej w formie zamkniętych kaset metalowych pochodzących z parkomatów - bez obecności wpłacającego,
5) realizację wpłat i wypłat gotówkowych w PLN i walutach wymienialnych na / z rachunków Zamawiającego, w tym cykliczne (co miesiąc) w zakresie wypłat gotówkowych świadczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,
6) umożliwienie interesantom jednostek, o których mowa w ust. 5, dokonywanie płatności bezgotówkowych kartą płatniczą w kasie,
7) negocjowanie kursów walut wymienialnych,
8) zapewnienie obsługi kasowej w lokalu Wykonawcy wszystkich jednostek objętych przedmiotem zamówienia, w godzinach pracy Urzędu Miasta Oświęcim,
9) sporządzanie i wydawanie opinii, zaświadczeń bankowych oraz informacji i potwierdzeń na wniosek Zamawiającego,
10) usługę pośredniczenia w doręczaniu dokumentów roszczeń o wypłatę gwarancji ubezpieczeniowych w imieniu Zamawiającego,
11) lokowanie wolnych środków finansowych na negocjowanych lokatach terminowych,
12) udzielenie krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu,
13) prowadzenie obsługi rachunków bankowych i wykonywanie zleceń przez Zamawiającego/Posiadacza rachunku za pośrednictwem bankowości elektronicznej,
14) automatyczną konsolidację sald rachunków bankowych Zamawiającego na koniec każdego dnia roboczego i ich redystrybucja w następnym dniu roboczym,
15) automatyczne lokowanie skonsolidowanych środków finansowych w postaci depozytów „overnight”,
16) miesięczną kapitalizację odsetek na rachunkach bieżących i pomocniczych,
17) automatyczne przekazywanie skapitalizowanych odsetek z wybranych rachunków bankowych na wskazany rachunek bankowy,
18) obsługę rachunków wirtualnych w ramach prowadzenia systemu identyfikacji płatności masowych,
19) wydawanie i obsługę kart płatniczych do rachunków Zamawiającego/Posiadacza rachunku,
20) wydawanie i obsługa czeków do rachunków Zamawiającego/Posiadacza rachunku,
21) udostępnienie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych w danym dniu w formie pliku elektronicznego w formacie PDF najpóźniej do godziny 8:00 następnego dnia roboczego - wyciągi bankowe przekazywane w formie pliku elektronicznego muszą spełniać wszelkie cechy dowodu księgowego, oraz zawierać klauzulę, że w związku z art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2019 r., poz.2357) dokument jest wydrukiem i nie wymaga dodatkowego podpisu oraz stempla bankowego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego skutkującego brakiem możliwości udostępnienia wyciągów w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest przekazać wyciągi w formie papierowej. Wyciągi w formie elektronicznej Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie po usunięciu skutków zdarzenia.
2. Miejskie jednostki organizacyjne finansowane z budżetu miasta Oświęcim, objęte przedmiotem zamówienia:
1) Urząd Miasta Oświęcim,
2) Zarząd Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu,
3) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu,
4) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Oświęcimiu,
5) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Oświęcimiu,
6) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Oświęcimiu,
7) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Oświęcimiu,
8) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Oświęcimiu,
9) Szkoła Podstawowa Nr 7 w Oświęcimiu,
10) Szkoła Podstawowa Nr 8 w Oświęcimiu
11) Szkoła Podstawowa nr 9 w Oświęcimiu,
12) Szkoła Podstawowa nr 11 w Oświęcimiu,
13) Miejskie Przedszkole nr 7 w Oświęcimiu,
14) Miejskie Przedszkole nr 14 w Oświęcimiu,
15) Miejskie Przedszkole nr 15 w Oświęcimiu,
16) Miejskie Przedszkole nr 16 w Oświęcimiu,
17) Miejskie Przedszkole nr 17 w Oświęcimiu,
18) Miejskie Przedszkole nr 18 w Oświęcimiu,
19) Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Oświęcimiu,
20) Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu,
21) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu,
22) Miejski Żłobek Nr 1 w Oświęcimiu.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540218494-N-2020 z dnia: 2020-11-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert:
Data:2020-11-06, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert:
Data:2020-11-20, godzina: 10:00,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540230877-N-2020 z dnia: 2020-11-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.2
W ogłoszeniu jest:
Kryteria:
- cena ofertowa Znaczenie: 58,00
- marża dla kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym Znaczenie: 2,00
- oprocentowanie środków na rachunkach bankowych niepodlegających konsolidacji Znaczenie: 30,00
- pomniejszenie stawki WIBID ON dla oprocentowanie depozytów typu overnight Znaczenie:10,00
W ogłoszeniu powinno być:
Kryteria
- cena ofertowa Znaczenie:58,00
- marża dla kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym Znaczenie: 2,00
- oprocentowanie środków na rachunkach bankowych niepodlegających konsolidacji Znaczenie: 40,00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-06, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-26, godzina: 10:00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) otwarcie, prowadzenie i likwidację bankowych rachunków bieżących i pomocniczych w PLN i w walutach obcych, 2) przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych (w formie elektronicznych lub papierowych zleceń) w obrocie krajowym i zagranicznym, przy czym Zamawiający zaznacza, że przelewy w formie papierowej realizowane będą tylko w sytuacjach awaryjnych, 3) przeprowadzanie międzybankowych rozliczeń pieniężnych wysokokwotowych w czasie rzeczywistym, 4) przeliczanie gotówki przyjętej w formie zamkniętych kaset metalowych pochodzących z parkomatów - bez obecności wpłacającego, 5) realizację wpłat i wypłat gotówkowych w PLN i walutach wymienialnych na / z rachunków Zamawiającego, w tym cykliczne (co miesiąc) w zakresie wypłat gotówkowych świadczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, 6) umożliwienie interesantom jednostek, o których mowa w ust. 5, dokonywanie płatności bezgotówkowych kartą płatniczą w kasie, 7) negocjowanie kursów walut wymienialnych, 8) zapewnienie obsługi kasowej w lokalu Wykonawcy wszystkich jednostek objętych przedmiotem zamówienia, w godzinach pracy Urzędu Miasta Oświęcim, 9) sporządzanie i wydawanie opinii, zaświadczeń bankowych oraz informacji i potwierdzeń na wniosek Zamawiającego, 10) usługę pośredniczenia w doręczaniu dokumentów roszczeń o wypłatę gwarancji ubezpieczeniowych w imieniu Zamawiającego, 11) lokowanie wolnych środków finansowych na negocjowanych lokatach terminowych, 12) udzielenie krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, 13) prowadzenie obsługi rachunków bankowych i wykonywanie zleceń przez Zamawiającego/Posiadacza rachunku za pośrednictwem bankowości elektronicznej, 14) automatyczną konsolidację sald rachunków bankowych Zamawiającego na koniec każdego dnia roboczego i ich redystrybucja w następnym dniu roboczym, 15) automatyczne lokowanie skonsolidowanych środków finansowych w postaci depozytów „overnight”, 16) miesięczną kapitalizację odsetek na rachunkach bieżących i pomocniczych, 17) automatyczne przekazywanie skapitalizowanych odsetek z wybranych rachunków bankowych na wskazany rachunek bankowy, 18) obsługę rachunków wirtualnych w ramach prowadzenia systemu identyfikacji płatności masowych, 19) wydawanie i obsługę kart płatniczych do rachunków Zamawiającego/Posiadacza rachunku, 20) wydawanie i obsługa czeków do rachunków Zamawiającego/Posiadacza rachunku, 21) udostępnienie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych w danym dniu w formie pliku elektronicznego w formacie PDF najpóźniej do godziny 8:00 następnego dnia roboczego - wyciągi bankowe przekazywane w formie pliku elektronicznego muszą spełniać wszelkie cechy dowodu księgowego, oraz zawierać klauzulę, że w związku z art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2019 r., poz.2357) dokument jest wydrukiem i nie wymaga dodatkowego podpisu oraz stempla bankowego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego skutkującego brakiem możliwości udostępnienia wyciągów w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest przekazać wyciągi w formie papierowej. Wyciągi w formie elektronicznej Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie po usunięciu skutków zdarzenia. 2. Miejskie jednostki organizacyjne finansowane z budżetu miasta Oświęcim, objęte przedmiotem zamówienia: 1) Urząd Miasta Oświęcim, 2) Zarząd Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu, 3) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, 4) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Oświęcimiu, 5) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Oświęcimiu, 6) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Oświęcimiu, 7) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Oświęcimiu, 8) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Oświęcimiu, 9) Szkoła Podstawowa Nr 7 w Oświęcimiu, 10) Szkoła Podstawowa Nr 8 w Oświęcimiu 11) Szkoła Podstawowa nr 9 w Oświęcimiu, 12) Szkoła Podstawowa nr 11 w Oświęcimiu, 13) Miejskie Przedszkole nr 7 w Oświęcimiu, 14) Miejskie Przedszkole nr 14 w Oświęcimiu, 15) Miejskie Przedszkole nr 15 w Oświęcimiu, 16) Miejskie Przedszkole nr 16 w Oświęcimiu, 17) Miejskie Przedszkole nr 17 w Oświęcimiu, 18) Miejskie Przedszkole nr 18 w Oświęcimiu, 19) Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Oświęcimiu, 20) Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu, 21) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu, 22) Miejski Żłobek Nr 1 w Oświęcimiu.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) otwarcie, prowadzenie i likwidację bankowych rachunków bieżących i pomocniczych w PLN i w walutach obcych,
2) przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych (w formie elektronicznych lub papierowych zleceń) w obrocie krajowym i zagranicznym, przy czym Zamawiający zaznacza, że przelewy w formie papierowej realizowane będą tylko w sytuacjach awaryjnych,
3) przeprowadzanie międzybankowych rozliczeń pieniężnych wysokokwotowych w czasie rzeczywistym,
4) przeliczanie gotówki przyjętej w formie zamkniętych kaset metalowych pochodzących z parkomatów - bez obecności wpłacającego,
5) realizację wpłat i wypłat gotówkowych w PLN i walutach wymienialnych na / z rachunków Zamawiającego, w tym cykliczne (co miesiąc) w zakresie wypłat gotówkowych świadczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,
6) negocjowanie kursów walut wymienialnych,
7) zapewnienie obsługi kasowej w lokalu Wykonawcy wszystkich jednostek objętych przedmiotem zamówienia, w dni robocze w godzinach przynajmniej od 10.00 do 16.00. W przypadku braku możliwości obsługi kasowej w lokalu Wykonawcy w godzinach określonych w zdaniu pierwszym, z powodów zaistnienia sytuacji o charakterze nadzwyczajnym spowodowanych np. pandemią lub inną przyczyną niemożliwą do przewidzenia, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu, Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego.
8) sporządzanie i wydawanie opinii, zaświadczeń bankowych oraz informacji i potwierdzeń na wniosek Zamawiającego,
9) usługę pośredniczenia w doręczaniu dokumentów roszczeń o wypłatę gwarancji ubezpieczeniowych w imieniu Zamawiającego,
10) lokowanie wolnych środków finansowych na negocjowanych lokatach terminowych,
11) udzielenie krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu,
12) prowadzenie obsługi rachunków bankowych i wykonywanie zleceń przez Zamawiającego / Posiadacza rachunku za pośrednictwem bankowości elektronicznej,
13) automatyczną konsolidację sald rachunków bankowych Zamawiającego na koniec każdego dnia roboczego i ich redystrybucja w następnym dniu roboczym,
14) miesięczną kapitalizację odsetek na rachunkach bieżących i pomocniczych,
15) automatyczne przekazywanie skapitalizowanych odsetek z wybranych rachunków bankowych na wskazany rachunek bankowy,
16) obsługę rachunków wirtualnych w ramach prowadzenia systemu identyfikacji płatności masowych,
17) wydawanie i obsługę kart płatniczych do rachunków Zamawiającego / Posiadacza rachunku,
18) wydawanie i obsługa czeków do rachunków Zamawiającego / Posiadacza rachunku,
19) udostępnienie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych w danym dniu w formie pliku elektronicznego w formacie PDF najpóźniej do godziny 8:00 następnego dnia roboczego - wyciągi bankowe przekazywane w formie pliku elektronicznego muszą spełniać wszelkie cechy dowodu księgowego, oraz zawierać klauzulę, że w związku z art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2019 r., poz.2357) dokument jest wydrukiem i nie wymaga dodatkowego podpisu oraz stempla bankowego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego skutkującego brakiem możliwości udostępnienia wyciągów w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest przekazać wyciągi w formie papierowej. Wyciągi w formie elektronicznej Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie po usunięciu skutków zdarzenia.
2. Miejskie jednostki organizacyjne finansowane z budżetu miasta Oświęcim, objęte przedmiotem zamówienia:
1) Urząd Miasta Oświęcim,
2) Zarząd Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu,
3) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu,
4) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Oświęcimiu,
5) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Oświęcimiu,
6) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Oświęcimiu,
7) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Oświęcimiu,
8) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Oświęcimiu,
9) Szkoła Podstawowa Nr 7 w Oświęcimiu,
10) Szkoła Podstawowa Nr 8 w Oświęcimiu
11) Szkoła Podstawowa nr 9 w Oświęcimiu,
12) Szkoła Podstawowa nr 11 w Oświęcimiu,
13) Miejskie Przedszkole nr 7 w Oświęcimiu,
14) Miejskie Przedszkole nr 14 w Oświęcimiu,
15) Miejskie Przedszkole nr 15 w Oświęcimiu,
16) Miejskie Przedszkole nr 16 w Oświęcimiu,
17) Miejskie Przedszkole nr 17 w Oświęcimiu,
18) Miejskie Przedszkole nr 18 w Oświęcimiu,
19) Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Oświęcimiu,
20) Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu,
21) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu,
22) Miejski Żłobek Nr 1 w Oświęcimiu.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540233008-N-2020 z dnia: 2020-11-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) otwarcie, prowadzenie i likwidację bankowych rachunków bieżących i pomocniczych w PLN i w walutach obcych, 2) przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych (w formie elektronicznych lub papierowych zleceń) w obrocie krajowym i zagranicznym, przy czym Zamawiający zaznacza, że przelewy w formie papierowej realizowane będą tylko w sytuacjach awaryjnych, 3) przeprowadzanie międzybankowych rozliczeń pieniężnych wysokokwotowych w czasie rzeczywistym, 4) przeliczanie gotówki przyjętej w formie zamkniętych kaset metalowych pochodzących z parkomatów - bez obecności wpłacającego, 5) realizację wpłat i wypłat gotówkowych w PLN i walutach wymienialnych na / z rachunków Zamawiającego, w tym cykliczne (co miesiąc) w zakresie wypłat gotówkowych świadczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, 6) umożliwienie interesantom jednostek, o których mowa w ust. 5, dokonywanie płatności bezgotówkowych kartą płatniczą w kasie, 7) negocjowanie kursów walut wymienialnych, 8) zapewnienie obsługi kasowej w lokalu Wykonawcy wszystkich jednostek objętych przedmiotem zamówienia, w godzinach pracy Urzędu Miasta Oświęcim, 9) sporządzanie i wydawanie opinii, zaświadczeń bankowych oraz informacji i potwierdzeń na wniosek Zamawiającego, 10) usługę pośredniczenia w doręczaniu dokumentów roszczeń o wypłatę gwarancji ubezpieczeniowych w imieniu Zamawiającego, 11) lokowanie wolnych środków finansowych na negocjowanych lokatach terminowych, 12) udzielenie krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, 13) prowadzenie obsługi rachunków bankowych i wykonywanie zleceń przez Zamawiającego/Posiadacza rachunku za pośrednictwem bankowości elektronicznej, 14) automatyczną konsolidację sald rachunków bankowych Zamawiającego na koniec każdego dnia roboczego i ich redystrybucja w następnym dniu roboczym, 15) automatyczne lokowanie skonsolidowanych środków finansowych w postaci depozytów „overnight”, 16) miesięczną kapitalizację odsetek na rachunkach bieżących i pomocniczych, 17) automatyczne przekazywanie skapitalizowanych odsetek z wybranych rachunków bankowych na wskazany rachunek bankowy, 18) obsługę rachunków wirtualnych w ramach prowadzenia systemu identyfikacji płatności masowych, 19) wydawanie i obsługę kart płatniczych do rachunków Zamawiającego/Posiadacza rachunku, 20) wydawanie i obsługa czeków do rachunków Zamawiającego/Posiadacza rachunku, 21) udostępnienie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych w danym dniu w formie pliku elektronicznego w formacie PDF najpóźniej do godziny 8:00 następnego dnia roboczego - wyciągi bankowe przekazywane w formie pliku elektronicznego muszą spełniać wszelkie cechy dowodu księgowego, oraz zawierać klauzulę, że w związku z art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2019 r., poz.2357) dokument jest wydrukiem i nie wymaga dodatkowego podpisu oraz stempla bankowego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego skutkującego brakiem możliwości udostępnienia wyciągów w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest przekazać wyciągi w formie papierowej. Wyciągi w formie elektronicznej Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie po usunięciu skutków zdarzenia. 2. Miejskie jednostki organizacyjne finansowane z budżetu miasta Oświęcim, objęte przedmiotem zamówienia: 1) Urząd Miasta Oświęcim, 2) Zarząd Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu, 3) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, 4) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Oświęcimiu, 5) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Oświęcimiu, 6) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Oświęcimiu, 7) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Oświęcimiu, 8) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Oświęcimiu, 9) Szkoła Podstawowa Nr 7 w Oświęcimiu, 10) Szkoła Podstawowa Nr 8 w Oświęcimiu 11) Szkoła Podstawowa nr 9 w Oświęcimiu, 12) Szkoła Podstawowa nr 11 w Oświęcimiu, 13) Miejskie Przedszkole nr 7 w Oświęcimiu, 14) Miejskie Przedszkole nr 14 w Oświęcimiu, 15) Miejskie Przedszkole nr 15 w Oświęcimiu, 16) Miejskie Przedszkole nr 16 w Oświęcimiu, 17) Miejskie Przedszkole nr 17 w Oświęcimiu, 18) Miejskie Przedszkole nr 18 w Oświęcimiu, 19) Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Oświęcimiu, 20) Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu, 21) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu, 22) Miejski Żłobek Nr 1 w Oświęcimiu.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) otwarcie, prowadzenie i likwidację bankowych rachunków bieżących i pomocniczych w PLN i w walutach obcych,
2) przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych (w formie elektronicznych lub papierowych zleceń) w obrocie krajowym i zagranicznym, przy czym Zamawiający zaznacza, że przelewy w formie papierowej realizowane będą tylko w sytuacjach awaryjnych,
3) przeprowadzanie międzybankowych rozliczeń pieniężnych wysokokwotowych w czasie rzeczywistym,
4) przeliczanie gotówki dostarczonej przez Zamawiającego w formie zamkniętej tj. bez obecności wpłacającego,
5) realizację wpłat i wypłat gotówkowych w PLN i walutach wymienialnych na / z rachunków Zamawiającego, w tym cykliczne (co miesiąc) w zakresie wypłat gotówkowych świadczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,
6) negocjowanie kursów walut wymienialnych,
7) zapewnienie obsługi kasowej w lokalu Wykonawcy wszystkich jednostek objętych przedmiotem zamówienia, w dni robocze w godzinach przynajmniej od 10.00 do 16.00. W przypadku braku możliwości obsługi kasowej w lokalu Wykonawcy w godzinach określonych w zdaniu pierwszym, z powodów zaistnienia sytuacji o charakterze nadzwyczajnym spowodowanych np. pandemią lub inną przyczyną niemożliwą do przewidzenia, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu, Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego.
8) sporządzanie i wydawanie opinii, zaświadczeń bankowych oraz informacji i potwierdzeń na wniosek Zamawiającego,
9) usługę pośredniczenia w doręczaniu dokumentów roszczeń o wypłatę gwarancji ubezpieczeniowych w imieniu Zamawiającego,
10) lokowanie wolnych środków finansowych na negocjowanych lokatach terminowych,
11) udzielenie krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu,
12) prowadzenie obsługi rachunków bankowych i wykonywanie zleceń przez Zamawiającego / Posiadacza rachunku za pośrednictwem bankowości elektronicznej,
13) automatyczną konsolidację sald rachunków bankowych Zamawiającego na koniec każdego dnia roboczego i ich redystrybucja w następnym dniu roboczym,
14) miesięczną kapitalizację odsetek na rachunkach bieżących i pomocniczych,
15) automatyczne przekazywanie skapitalizowanych odsetek z wybranych rachunków bankowych na wskazany rachunek bankowy,
16) obsługę rachunków wirtualnych w ramach prowadzenia systemu identyfikacji płatności masowych,
17) wydawanie i obsługę kart płatniczych do rachunków Zamawiającego / Posiadacza rachunku,
18) wydawanie i obsługa czeków do rachunków Zamawiającego / Posiadacza rachunku,
19) udostępnienie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych w danym dniu w formie pliku elektronicznego w formacie PDF najpóźniej do godziny 8:00 następnego dnia roboczego - wyciągi bankowe przekazywane w formie pliku elektronicznego muszą spełniać wszelkie cechy dowodu księgowego, oraz zawierać klauzulę, że w związku z art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2019 r., poz.2357) dokument jest wydrukiem i nie wymaga dodatkowego podpisu oraz stempla bankowego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego skutkującego brakiem możliwości udostępnienia wyciągów w formie elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest przekazać wyciągi w formie papierowej. Wyciągi w formie elektronicznej Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezwłocznie po usunięciu skutków zdarzenia. 2. Miejskie jednostki organizacyjne finansowane z budżetu miasta Oświęcim, objęte przedmiotem zamówienia:
1) Urząd Miasta Oświęcim,
2) Zarząd Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu,
3) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu,
4) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Oświęcimiu,
5) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Oświęcimiu,
6) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Oświęcimiu,
7) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Oświęcimiu,
8) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Oświęcimiu,
9) Szkoła Podstawowa Nr 7 w Oświęcimiu,
10) Szkoła Podstawowa Nr 8 w Oświęcimiu
11) Szkoła Podstawowa nr 9 w Oświęcimiu,
12) Szkoła Podstawowa nr 11 w Oświęcimiu,
13) Miejskie Przedszkole nr 7 w Oświęcimiu,
14) Miejskie Przedszkole nr 14 w Oświęcimiu,
15) Miejskie Przedszkole nr 15 w Oświęcimiu,
16) Miejskie Przedszkole nr 16 w Oświęcimiu,
17) Miejskie Przedszkole nr 17 w Oświęcimiu,
18) Miejskie Przedszkole nr 18 w Oświęcimiu,
19) Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Oświęcimiu,
20) Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu,
21) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu,
22) Miejski Żłobek Nr 1 w Oświęcimiu.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540237367-N-2020 z dnia: 2020-11-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-11-06, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-11-30, godzina: 10:00,
branża Finanse - bankowość
podbranża usługi bankowe
kody CPV 66110000, 66112000, 66113000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi bankowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10343354 2024-04-05
godz. 12:00
Małopolskie Udzielenie gwarancji zapłaty w związku z zawartą umową na roboty budowlane, Gmina Sułoszowa.
10345177 2024-04-11
godz. 10:00
Lubelskie Obsługa bankowa budżetu Gminy Baranów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Baranów w okresie od 01.05.2024 r do 30.04.2025 r..
10321264 2024-04-11
godz. 12:00
Śląskie Umowa/ umowy linii gwarancyjnej o charakterze przyrzeczonym
10375941 2024-04-12
godz. 12:00
Lubelskie Dostawa i obsługa kart przedpłaconych w zakresie realizacji posiłków profilaktycznych dla pracowników Grupy Azoty Zakładów Azotowych „Puławy” S.A. zgodnie z załączonym SIWZ nr ...
10446162 2024-04-23
godz. 11:00
Mazowieckie Świadczenie zastępczej obsługi kasowej w budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach.
10341675 2024-04-24
godz. 11:00
Mazowieckie Wybór Partnerów Finansujących w celu wdrażania Instrumentu Finansowego Pożyczka rozwojowa w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027. Przedmiotem zamówienia są ...
10446240 2024-04-26
godz. 11:00
Wielkopolskie MT.2370.8.2024 Prowadzenie rachunku bankowego dla KMPSP Poznań PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10433475 2024-04-26
godz. 15:00
Mazowieckie Udzielenie przez bank linii gwarancyjnej w wysokości 250 mln zł. 1.1. Grupa Kapitałowa PGE (dalej „GK PGE”) rozważa uruchomienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ...
10428744 2024-05-16
godz. 12:00
Pomorskie Wybór Partnerów Finansujących w celu utworzenia i zarządzania Funduszami Szczegółowymi w ramach Projektu „Wsparcie zwrotne ukierunkowane na finansowanie rozwoju i transformacji przed...
10433236 2024-05-20
godz. 12:00
Pomorskie Wybór Pośrednika Finansowego w celu wdrożenia i zarządzania Instrumentem Finansowym w ramach Pomorskiego Funduszu Antysmogowego na terenie Miasta i Gminy Sztum Przedmiotem zamówienia j...