Przetarg 7587574 - Naprawy pojazdów służbowych miejskich/powiatowych...

   
Analizuj Zamówienie 7587574 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-07-14
przedmiot ogłoszenia
Naprawy pojazdów służbowych miejskich/powiatowych jednostek Policji garnizonu łódzkiego Numer referencyjny: FZ-2380/26/20/SS
Napr
awy pojazdów służbowych - Komenda Powiatowa Policji w Bełchatowie, ul. 1-go Maja 71. Naprawy następujących pojazdów będących w użytkowaniu KPP w Bełchatowie:FIAT DUCATO 2009, HYUNDAI i-30 2019, KIA CEE’D 2008-2018, KIA VENGA 2014, MITSUBISHI PAJERO 2014, OPEL ASTRA 2003-2017, OPEL MOKKA 2018, RENAULT MEGANE 2010, RENAULT THALIA 2005, TOYOTA AURIS 2018, VW CADDY 2017, VW T6 TRANSPORTER 2019.2.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 861,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Bełchatowie, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Łowiczu, Opocznie, Poddębicach, Radomsku, Rawie Mazowieckiej, Tomaszowie Mazowieckim, Zduńskiej Woli i KMP w Skierniewicach,7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji w Brzezinach, ul. Konstytucji 3-go Maja 51. Naprawy następujących pojazdów będących w użytkowaniu KPP w Brzezinach:FIAT BRAVO 2008, FIAT DUCATO 2009, HYUNDAI i-30 2019, HYUNDAI KONA 2019, KIA CEE’D 2009-2018, NISSAN PATHFINDER 2008, OPEL ASTRA 2014-2017, OPEL COMBO 2018, RENAULT MEGANE 2010, SKODA YETI 2016, VW T6 TRANSPORTER 2019.2.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 738,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Brzezinach, Koluszkach, Pabianicach i Zgierzu.7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji w Kutnie, ul. Toruńska 141. Naprawy następujących pojazdów będących w użytkowaniu KPP w Kutnie:FIAT BRAVO 2008, FIAT DUCATO 2008-2013, HYUNDAI i20 2014, KIA CEE’D 2008-2019, KIA VENGA 2014, NISSAN PATHFINDER 2009, OPEL ASTRA 2013-2015, OPEL CORSA 2014-2016, OPEL INSIGNIA 2013-2014, OPEL MOKKA 2017, VW T6 TRANSPORTER 2019.2.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 861,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Bełchatowie, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Łowiczu, Opocznie, Poddębicach, Radomsku, Rawie Mazowieckiej, Tomaszowie Mazowieckim, Zduńskiej Woli i KMP w Skierniewicach,7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji w Łasku, ul. 9-go Maja 32/361. Naprawy następujących pojazdów będących w użytkowaniu KPP w Łasku:FIAT BRAVO 2008-2009, FIAT DUCATO 2009, KIA CEE’D 2009-2019, KIA VENGA 2014, OPEL ASTRA 2016-2018, RENAULT THALIA 2005, SKODA OCTAVIA 2005, VW T6 TRANSPORTER 2019.2.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 861,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Bełchatowie, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Łowiczu, Opocznie, Poddębicach, Radomsku, Rawie Mazowieckiej, Tomaszowie Mazowieckim, Zduńskiej Woli i KMP w Skierniewicach,7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy, ul. Ozorkowskie Przedmieście 41. Naprawy następujących pojazdów będących w użytkowaniu KPP w Łęczycy:FIAT ALFA ROMEO 2010, FIAT DUCATO 2008-2019, HYUNDAI i30 2019, KIA CEE’D 2008-2018, LAND ROVER 2003, OPEL ASTRA 2014-2018, OPEL CORSA 2015-2016, SKODA FABIA 2004, VW CADDY 2019, VW T-6 TRANSPORTER 2017-2019.2.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 861,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Bełchatowie, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Łowiczu, Opocznie, Poddębicach, Radomsku, Rawie Mazowieckiej, Tomaszowie Mazowieckim, Zduńskiej Woli i KMP w Skierniewicach,7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji w Łowiczu, ul. Bonifraterska 12/141. Naprawy następujących pojazdów będących w użytkowaniu KPP w Łowiczu:FIAT DUCATO 2008, FORD TRANSIT 2007, HYUNDAI i-20 2017, HYUNDAI i-30 2011-2019, KIA CEE’D 2007-2018, OPEL ASTRA 2018-2019, SKODA FABIA 2004, VW T-6 TRANSPORTER 2017.2.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 861,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Bełchatowie, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Łowiczu, Opocznie, Poddębicach, Radomsku, Rawie Mazowieckiej, Tomaszowie Mazowieckim, Zduńskiej Woli i KMP w Skierniewicach,7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji Łódź-Wschód w Koluszkach, ul. 11-go Listopada 62 F1. Naprawy następujących pojazdów będących w użytkowaniu KPP w Koluszkach:BMW 330i 2017, FIAT DUCATO 2008-2009, FORD FOCUS 2004, HYUNDAI i-20 2014-2015, HYUNDAI i-30 2019, KIA CEE’D 2008-2016, KIA VENGA 2014, OPEL ASTRA 2018, OPEL INSIGNIA 2013, SKODA RAPID 2014, SKODA YETI 2016, VW TRANSPORTER T-6 20162.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 738,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Brzezinach, Koluszkach, Pabianicach i Zgierzu.7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji w Opocznie, ul. Aleja Dąbrówki 11. Naprawy następujących pojazdów w KPP w Opocznie:DACIA DUSTER 2015, FIAT BRAVO 2008, FIAT DUCATO 2008-2009, HYUNDAI i-30 2019, HYUNDAI i-35 2013, KIA CEE’D 2008-2018, KIA SPORTAGE 2010-2014, OPEL ASTRA 2015-2018, OPEL INSIGNIA 2013-2015, OPEL VIVARO 2015, SKODA YETI 2016, TOYOTA COROLLA 2019, VW T-6 TRANSPORTER 20162.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 861,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Bełchatowie, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Łowiczu, Opocznie, Poddębicach, Radomsku, Rawie Mazowieckiej, Tomaszowie Mazowieckim, Zduńskiej Woli i KMP w Skierniewicach,7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji w Pabianicach, ul. Żeromskiego 181. Naprawy następujących pojazdów w KPP w PabianicachCITROEN BERLINGO 2016, FIAT BRAVO 2008-2009, FIAT DUCATO 2008-2010, HYUNDAI i-20 2018, HYUNDAI i-30 2019, KIA CEE’D 2008-2018, KIA SORENTO 2008, KIA VENGA 2014, OPEL ASTRA 2006, OPEL CORSA 2015, RENAULT MEGANE 2010, VW CADDY 2019, VW T-6 TRANSPORTER 20162.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 738,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Brzezinach, Koluszkach, Pabianicach i Zgierzu.7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji w Pajęcznie, ul. 1-go Maja 521. Naprawy następujących pojazdów będących w użytkowaniu KPP w Pajęcznie:CITROEN C3 2017, FIAT DUCATO 2009, HYUNDAI i-30 2019, ISUZU D-MAX 2015, KIA CEE’D 2012-2019, KIA SPORTAGE 2014, OPEL ASTRA 2015, OPEL CORSA 2015, OPEL MOKKA 2017, RENAULT MEGANE 2010, SKODA YETI 2016.2.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 984,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Pajęcznie, Wieluniu i Wieruszowie7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach, ul. Targowa 221. Naprawy następujących pojazdów w KPP w Poddębicach:FIAT DUCATO 2008-2009, HYUNDAY i-20 2015, KIA CEE’D 2009-2019, NISSAN PATHFINDER 2008, OPEL ASTRA 2014, OPEL CORSA 2015, OPEL INSIGNIA 2009, RENAULT MEGANE 2010, RENAULT THALIA 2005, SKODA YETI 2016, TOYOTA LAND CRUISER 2019, VW T-6 TRANSPORTER 20162.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 861,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Bełchatowie, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Łowiczu, Opocznie, Poddębicach, Radomsku, Rawie Mazowieckiej, Tomaszowie Mazowieckim, Zduńskiej Woli i KMP w Skierniewicach,7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji w Radomsku, ul. Piłsudskiego 561. Naprawy następujących pojazdów w KPP w Radomsku:FIAT BRAVO 2008, FIAT DUCATO 2008-2009, HYUNDAY i-30 2019, KIA CEE’D 2009-2018, KIA SORENTO 2008, KIA SPORTAGE 2019, KIA VENGA 2014, OPEL ASTRA 2006-2018, OPEL CORSA 2014-2016, RENAULT MEGANE 2010, RENAULT TRAFIC 2007, TOYOTA COROLLA 2019, VW T-6 TRANSPORTER 20192.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 861,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Bełchatowie, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Łowiczu, Opocznie, Poddębicach, Radomsku, Rawie Mazowieckiej, Tomaszowie Mazowieckim, Zduńskiej Woli i KMP w Skierniewicach,7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji w Rawie Mazowieckiej, ul. Kościuszki 231. Naprawy następujących pojazdów będących w użytkowaniu KPP w Rawie Mazowieckiej:FIAT DUCATO 2009, HYUNDAI KONA 2019, KIA CEE’D 2009-2019, KIA VENGA 2014, OPEL MOKKA 2017-2018, RENAULT THALIA 2005, SKODA YETI 2016, VW T-6 TRANSPORTER 2019.2.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 861,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Bełchatowie, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Łowiczu, Opocznie, Poddębicach, Radomsku, Rawie Mazowieckiej, Tomaszowie Mazowieckim, Zduńskiej Woli i KMP w Skierniewicach,7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Miejska Policji w Skierniewicach, ul. Sobieskiego1. Naprawy następujących pojazdów będących w użytkowaniu KMP w Skierniewicach:BMW 330i 2017, FIAT DUCATO 2008-2009, HYUNDAI i-30 2019, KIA CEE’D 2013-2019, OPEL ASTRA 2016-2019, OPEL INSIGNIA 2013, RENAULT MEGANE 2006-2010, VW-T6 TRANSPORTER 2016-2017.2.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 861,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Bełchatowie, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Łowiczu, Opocznie, Poddębicach, Radomsku, Rawie Mazowieckiej, Tomaszowie Mazowieckim, Zduńskiej Woli i KMP w Skierniewicach,7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Oskara Langego 441. Naprawy pojazdów w KPP w Tom. Maz.:FIAT DUCATO 2008-2010, KIA CEE’D 2008-2019, KIA SORENTO 2007-2008, KIA SPORTAGE 2019, OPEL ASTRA 2014-2017, OPEL CORSA 2016, OPEL INSIGNIA 2013, RENAULT MEGANE 2010, RENAULT THALIA 2005, RENAULT TRAFIC 2007, SKODA YETI 2016, TOYOTA Land Cruiser 2019, VW T-6 TRANSPORTER 20192.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 861,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Bełchatowie, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Łowiczu, Opocznie, Poddębicach, Radomsku, Rawie Mazowieckiej, Tomaszowie Mazowieckim, Zduńskiej Woli i KMP w Skierniewicach,7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji Wieluniu, ul. Warszawska 22a1.Naprawy pojazdów w KPP w Wieluniu:BMW 330X 2018, FIAT DUCATO 2008-2009, HYUNDAI i-30 2019, KIA CEE’D 2008-2019, KIA VENGA 2014, NISSAN PATHFINDER 2009, OPEL ASTRA 2015, OPEL INSIGNIA 2013, PEUGOUT PARTNER 2002, RENAULT THALIA 2005, SKODA FABIA 2004, SKODA OCTAVIA 2001, VW CADDY 2019, VW T-6 TRANSPORTER 20192.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 984,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Pajęcznie, Wieluniu i Wieruszowie7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji w Wieruszowie, ul. Kuźnicka 28A1.Naprawy następujących pojazdów będących w użytkowaniu KPP w Wieruszowie:DACIA DUSTER 2015, FIAT BRAVO 2008, FIAT DUCATO 2009, HYUNDAI CONA 2019, KIA CEE’D 2009-2019, KIA VENGA 2014, OPEL ASTRA 2004, PEUGOUT-307 2005, RENAULT TRAFIC 2007, SKODA OCTAVIA 2001, VW T-6 TRANSPORTER 20192.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 984,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Pajęcznie, Wieluniu i Wieruszowie7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli, ul. Spacerowa 271.Naprawy następujących pojazdów będących w użytkowaniu KPP w Zduńskiej Woli:CITROEN C-3 2017, FIAT BRAVO 2008, FIAT DUCATO 2008-2009, HYUNDAI i-30 2019, HYUNDAI CONA 2019, KIA CEE’D 2007-2018, OPEL ASTRA 2014-2019, OPEL CORSA 2016, SKODA FABIA 2004, VW CADDY 2019, VW T-6 TRANSPORTER 2019.2.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 861,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w: Bełchatowie, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Łowiczu, Opocznie, Poddębicach, Radomsku, Rawie Mazowieckiej, Tomaszowie Mazowieckim, Zduńskiej Woli i KMP w Skierniewicach,7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
Naprawy pojazdów służbowych -Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu, ul. Długa 58/601.Naprawy pojazdów w KPP Zgierz:FIAT ALFA ROMEO 2010, CITROEN BERLINGO 2016, CITROEN CACTUS 2017, FIAT BRAVO 2008, FIAT DUCATO 2008-2013, HYUNDAI i-30 2019, KIA CEE’D 2008-2018, OPEL ASTRA 2014-2017, OPEL INSIGNIA 2013, OPEL CROSSLAND 2019, RENAULT MASTER 2010, RENAULT THALIA 2005, SKODA YETI 2016, VW TRANSPORTER 2005, VW T-6 TRANSPORTER2016-20182.Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, powstałej w wyniku bieżącej eksploatacji lub w wyniku awarii, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu.3.Z napraw wyłączone zostają czynności i usługi związane z:1) Przeglądami technicznymi wynikającymi z przebiegu lub czasu eksploatacji pojazdu2) Powypadkowymi pracami blacharsko-lakierniczymi3) Instalacją łączności i sprzętem audio – video4) Zakupem ogumienia5) Wymianą olejów i płynów eksploatacyjnych6) Wymianą filtrów oleju, paliwa i powietrza7) Kosmetyką pojazdu4.Miejscem wykonywania usługi musi być stacja obsługi znajdująca się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby jednostki Policji.5.Odległość będzie weryfikowana w oparciu o wyszukiwarkę internetową https://www.google.pl/maps - w zakładce wyznaczanie trasy - jazda samochodem od siedziby jednostki Policji, na rzecz której będą wykonywane usługi, do zakładu naprawczego wskazanego przez Wykonawcę.6. Przedmiotem zamówienia będą tylko takie naprawy, których ogólny koszt (robocizna i materiały) w ramach jednego zlecenia nie przekracza:a) 738,00 zł brutto dla pojazdów użytkowanych przez KPP w Brzezinach, Koluszkach, Pabianicach i Zgierzu.7. W przypadku dokonywania naprawy w samochodzie objętym gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzację producenta naprawianego pojazdu.8. Naprawy pojazdów muszą być wykonywane zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu.9. W przypadku, gdy zakres czynności naprawczych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda taka odbędzie się wyłącznie za zgodą Zamawiającego w obecności użytkownika pojazdu.10. Wykonawca będzie stosował normy czasowe za wykonane operacje, które nie mogą być większe od norm czasowych operacji naprawczych zawartych w aktualnym katalogu Infotech lub innym oprogramowaniu serwisowym zawierającym normy czasochłonności dla usług serwisu i naprawy pojazdów.11. Liczba pojazdów podlegających usługom będzie zależna od gospodarki transportowej jednostek Policji oraz od ilości występujących awarii.12. Zamawiający wymaga, aby części zamienne, które zostaną zamontowane w pojazdach były częściami nowymi, niedopuszczalne jest montowanie części używanych i pozyskanych z innych pojazdów.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru starych części i podzespołów wymienionych podczas wykonania usługi w terminie 14 dni od daty odbioru pojazdu. Po upływie powyższego okresu Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona ich utylizacji.14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 50 000,00 zł15. Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez cały okres trwania umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z realizacją usługi. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
branża Motoryzacja
podbranża usługi serwisowe, przeglądy, holowanie
kody CPV 50112100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi serwisowe, przeglądy, holowanie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10333780 2024-03-29
godz. 10:00
Podkarpackie Sukcesywna dostawa paliw płynnych, dodatku katalitycznego do paliw oraz świadczenia usług mycia pojazdów na potrzeby Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu 1. Przedmiotem z...
10343249 2024-03-29
godz. 11:00
Mazowieckie Serwis i przegląd samochodów dostawczych do 3,5 T WTT Opole
10372257 2024-04-04
godz. 08:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest następująca dostawa:Dostawa ambulansu typu C wraz z wyposażeniem oraz sprzętem medycznym na potrzeby Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o. o. Szpital Powia...
10398065 2024-04-05
godz. 12:00
Śląskie Przegląd gwarancyjne VW Crafter
10332393 2024-04-07
godz. 00:00
Pomorskie Zlecę wymianę samych tarcz zegarów w W211- Kwidzyn Zlecę wymianę samych tarcz zegarów w W211. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
10399893 2024-04-11
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonywanie usług mycia pojazdów służbowych spółek Grupy OPEC. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10439172 2024-04-18
godz. 00:00
Małopolskie Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie - obszar Nowy Targ
10330750 2024-04-19
godz. 10:30
Małopolskie Wykonywanie usług lakierniczych w zakresie malowania taboru tramwajowego i związanych z nimi prac blacharskich oraz usług lakierniczych w zakresie budowlanym Przedmiotem zamówienia jest...
10460355 2024-04-23
godz. 23:59
Podlaskie Zlecę naprawę progów w samochodzie.
10447615 2024-05-06
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Usługa usuwania pojazdów z dróg Powiatu Nidzickiego i ich przemieszczania do wyznaczonego przez Starostę Nidzickiego parkingu strzeżonego w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 -...