Przetarg 9084568 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji p.n....

   
Analizuj Zamówienie 9084568 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-08-03
przedmiot ogłoszenia
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji p.n. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Lechówek na terenie gminy Łagów” eta
p III w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno - (...)"

1. Zamówienie polegać będzie na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji p.n. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Lechówek na terenie gminy Łagów” etap III w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w otulinie Cisowsko – Orłowińskiego Parku Krajobrazowego na terenie gminy Bieliny i Łagów”.Zakres inwestycji został podzielony na 3 części:Część nr I – Budowa kanalizacji sanitarnej w msc. Lechówek, gmina Łagów Zakres zadania obejmuje m.in.:a) długość kolektorów:− grawitacja kanał fi 200 PVC -2.731,0 mb w tym: przewiert 380,5 mb, wykopowo 2.350,5 mb− grawitacja kanał fi 160 PVC -1.218,7 mb w tym: przewiert 38,9 mb, wykopowo 1.179,8 mb;− ciśnieniowe kanał fi 50 PE - 364,3 mb w tym: przewiert 54,1 mb, wykopowo 310,2 mb;− ciśnieniowe kanał fi 110 PE - 49,7 mb w tym: przewiert 0,00 mb, wykopowo 49,7 mb;− studnie fi 1000 betonowe 128 szt.− studnia fi 400 PP - 73 szt. − rury osłonowe dzielone – 39,8 m.;b) Przepompownia sieciowa P2 wraz z zasilaniem elektrycznym – 1 szt., przydomowe pompownie UZT 7 szt.Część nr II - Budowa przyłączy kanalizacyjnychZakres zadania obejmuje m.in.:a) długość kolektorów: − grawitacja kanał fi 200 PVC -320,5 mb w tym: przewiert 38,4 mb, wykopowo 282,1 mb;− grawitacja kanał fi 160 PVC -419.7 mb w tym: przewiert 0,00 mb, wykopowo 419,7 mb;− studnie fi 1000 betonowe - 10 szt;− studnia fi 400 PP -34 szt;− rury osłonowe dzielone 27,0 m.Część nr III - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w msc. Lechówek, gmina Łagów (kolektor SK89-SK141)Zakres zadania obejmuje m.in.:a) długość kolektora SK89-SK141:− grawitacja kanał fi 200 PCV – 124,8 mb, w tym: przewiert 15,1 mb, wykopowo 109,7 mb;− grawitacja kanał fi 160 PCV – 39 mb, w tym: przewiert 0,0 mb, wykopowo 39 mb;− studnie fi 1000 betonowe – 5 szt.;− studnie fi 400 PP – 2 szt.− rury osłonowe dzielone – 9,0 mZamawiający wymaga w szczególności zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w specjalnościach :• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,• drogowej w zakresie opisanym w projekcie umowy.

Nr referencyjny: IZP.271.27.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00289526/01 z dnia: 2022-08-03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl
Po zmianie:
https://ezamowienia.gov.pl.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym
a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl
2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
9. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument
z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie
e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Po zmianie:
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym
a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej,
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
9. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument
z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie
e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl/app/login
Po zmianie:
https://ezamowienia.gov.pl.
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10463724 2024-04-29
godz. 13:00
Małopolskie Wykonanie 8 szt. świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie zlokalizowanych na terenie woj. małopolskiego
10472498 2024-04-30
godz. 09:00
Łódzkie Usługa wykonania przeglądów rocznych budynków Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Maz.
10462371 2024-04-30
godz. 10:00
Małopolskie „Opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie naprawy oraz remontu budynku Warzelni na terenie Kopalni Soli "Wieliczka." 3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej do...
10482695 2024-04-30
godz. 11:00
Wielkopolskie Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa Pracowni Endoskopii w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kępni...
10483042 2024-04-30
godz. 11:00
Pomorskie OS/019/24/GS Personel wsparcia bezpośredniego nad pracami remontowymi na terenie instalacji Odsiarczania Gudronu ORLEN S.A. w Płocku – nadzór inspektorski w branży mechaniczno-montażo...
10483422 2024-04-30
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pod nazwą: Stadion przyszłości w Sępopolu - modernizacja trybun i nowa era oświetlenia
10473531 2024-05-07
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy sięgacza ul. Rudackiej 57 A-G w Toruniu
10406391 2024-05-10
godz. 10:00
Śląskie Zaprojektowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim oraz wykonaniem I , II, III etapu robót budowlanych w celu budowy nowego budynku w Zbrosławicach...
10428903 2024-05-10
godz. 13:00
Zachodniopomorskie Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie i modernizacji oczyszczalni ścieków w Cedyni wraz z przepompowniami ściek...
10463880 2024-05-27
godz. 09:00
Podkarpackie Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji „Rozbudowa i budowa DW 835 na odcinku Szklary – Dynów” Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji „Inżynier...