Przetarg 12191268 - Nadzór inwestorski nad budową hali sportów walki przy...

   
Analizuj Zamówienie 12191268
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-02
przedmiot ogłoszenia
Nadzór inwestorski nad budową hali sportów walki przy Szkole Podstawowej nr 13 w Pabianicach

4.1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pełnienia obowiązków wielobranżowego nadzoru
inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa hali sportów walki przy Szkole Podstawowej nr 13 w Pabianicach”,4.2.Wykonawca, mając na względzie zakres prowadzonych robót budowlanych, musi zapewnić udział wymaganych inspektorów nadzoru, posiadających stosowne uprawnienia w liczbie i w zakresie czasowym, niezbędnym do prawidłowej realizacji całości nadzorowanych robót budowlanych. 4.3.Opis zakresu realizowanych zadań, dla których będzie prowadzony nadzór inwestorski można znaleźć pod linkiem: https://bip.um.pabianice.pl/przetarg/22985/budowa-hali-sportow-walki-przy-szkole-podstawowej-nr-13-w-pabianicach4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):a) Główny: 71.24.70.00-1 - Nadzór nad robotami budowlanymib) Dodatkowe: 71.31.80.00-0 – Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne4.5.Informacje pomocnicze:a) Wartość robót, których dotyczy wielobranżowy nadzór inwestorski została określona na kwotę: 1.947.975,90 zł (brutto) i wynika z wartości umowy, która została podpisana z wybranym w postępowaniu wykonawcą robót budowlano – instalacyjnych.b) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia, dla którego będzie realizowana usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego - działki o nr ewid.: 432/10, 432/11, 432/12, 432/13, 432/14, 432/15 - obręb P-12. Pabianice, ul. Grabowa 41.c) W celu realizacji podlegających nadzorowi prac, Zamawiający dysponuje aktualną decyzją pozwolenia na budowę.4.6. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą w szczególności:Szczegółowo opisane w pkt 46 SWZWarunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. Przy czym Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe nie częściej niż raz na miesiąc, w zależności od procentowego zawansowania nadzorowanych robót budowlanych. Wysokość procentowego zaawansowania nadzorowanych robót budowlanych ustalana będzie przez Wykonawcę na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego w odniesieniu do rzeczywiście wykonanych robót. Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 85% wartości umowy, a faktura końcowa będąca uzupełnieniem do 100% sumy faktur częściowych zostanie wystawiona po podpisaniu protokołu końcowego zadania.4.8. Ubezpieczenie.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na warunkach wskazanych w swz (warunek udziału w postępowaniu) oraz we wzorze umowy.

RZP.271.16.2025
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000, 71318000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd