Zlecenie 7280377 - Na świadczenie usług psychologa oraz świadczenie usług...
(zakończone) | Zamówienie 7280377|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2020-01-15 |
przedmiot zlecenia | Na świadczenie usług psychologa oraz świadczenie usług oligofrenopedagoga do realizacji zajęć w Przedszkolu Publicznym „Aktywne Pr zedszkolaki” w Wiźnie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa oraz świadczenie usług oligofrenopedagoga, realizacja zajęć, prowadzenie konsultacji w Przedszkolu Publicznym „Aktywne Przedszkolaki” w Wiźnie dla dzieci w wieku 3 - 5 lat, oraz ich rodziców/opiekunów prawnych. W związku z realizacją współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, projektu pn. „Aktywne Przedszkolaki”, Oś priorytetowa III KOMPETENCJE I KWALIFIKACJE, Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja; Poddziałanie: 3.1.1. Zapewnienie równego dostępu do edukacji przedszkolnej; Priorytet inwestycyjny: 10.1 Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej, jakości wczesnej edukacji elementarnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, z uwzględnieniem formalnych, nieformalnych i poza formalnych ścieżek kształcenia umożliwiających podjęcie kształcenia i szkolenia. Cel zamówienia Cel zamówienia: Objecie wsparciem dzieci biorących udział w Projekcie "Aktywne Przedszkolaki". Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci, organizacja przestrzeni edukacyjnej poprzez umożliwienie przedszkolakom udziału w zajęciach z psychologiem i oligofrenopedagogiem. Zajęcia/konsultacje psychologiczne będą m.in. obejmowały: - diagnozę problemów oraz zaburzeń występujących u dzieci, oraz prowadzenie terapii w następujących obszarach: zaburzenia lękowe, zaburzenie obsesyjno-kompulsywne, PTSD, zaburzenia konwersyjne), zaburzenia nastroju, zaburzenia odżywiania się, zaburzenia eksternalizacyjne: zespół nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD), zaburzenia opozycyjno - buntownicze, zaburzenia zachowania, moczenie mimowolne, zanieczyszczanie się, tiki, całościowe zaburzenia rozwoju (autyzm, zespół Aspergera), problemy psychologiczne/emocjonalne, problemy edukacyjno-wychowawcze, uzależnienie od komputera/internetu, diagnoza ogólnego rozwoju dziecka (intelektualnego, emocjonalnego, społecznego); -poradnictwo rodzicielskie i dla nauczycieli dla rodziców i nauczycieli pracujących dziećmi z diagnozą zaburzeń zachowania i rozwoju; -Prowadzenie psychoedukacji w przedszkolu i wspieranie wychowawców oraz zespołów wychowawczych. Pomoc w interwencjach kryzysowych, w tym diagnozowanie sytuacji wychowawczych w celu wspierania rozwoju dziecka, określenia odpowiednich form pomocy psychologiczno-pedagogicznej, w tym działań profilaktycznych, mediacyjnych i interwencyjnych wobec dzieci, rodziców i nauczycieli oraz przeprowadzenie indywidualnego wsparcia i poradnictwa psychologicznego; Zajęcia/konsultacje z oligofrenopedagogiem będą m.in. obejmowały: Objęcie oddziaływaniem terapeutycznym grupy dzieci, które w opinii Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, które z uwagi na stwierdzone niepełnosprawności wymagają dodatkowej stymulacji terapeutycznej, rewalidacyjnej i wychowawczej. Realizacja wskazań poradni stosując różnorodne metody terapii, dostosowane do potrzeb i możliwości psychofizycznych dzieci. Opracowywanie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutyczny w oparciu o dostarczone dokumenty przez rodziców, wywiady rozwojowe oraz postawioną po okresie miesięcznej obserwacji diagnozę funkcjonalną. Programy zostaną przedstawione rodzicom i zaakceptowane przez nich do realizacji. Konsultacje problemowe- interwencje terapeutyczne, porady w zakresie problemów dotyczących opieki oraz postępowania z dzieckiem ( zaburzenia zachowania, zaburzenia sensoryczne, trening czystości, porozumiewania się, systemy komunikacji, trening umiejętności społecznych itp.) Terapia rozwoju – indywidualne zajęcia terapeutyczne prowadzone w środowisku domowym, na terenie placówki, obejmujące realizację treningu rozwojowego oraz pracę nad uspołecznieniem i usprawnieniem sensomotorycznym. Zajęcia psychomotoryczne dla dzieci z problemami rozwojowymi i trudnościami w relacjach społecznych (np. autyzmem, zespołem Aspergera, niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami zachowania). Do zadań będzie specjalisty psychologa i specjalisty oligofrenopedagoga, należało będzie także tworzenie programu zajęć, harmonogramu planowanych działań oraz prowadzenie odpowiedniej dokumentacji do Xi 2020 roku zgodnie z Indywidualnym Planem EdukacyjnoTerapeutycznym (IPET). Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wybór 1. Psychologa do prowadzenia zajęć grupowych i zajęć indywidualnych, 2 oligofrenopedagoga do prowadzenia grupowych form wsparcia dla dzieci uczęszczających do przedszkola publicznego w Wiźnie w ramach projektu „Aktywne Przedszkolaki”, Oś priorytetowa III KOMPETENCJE I KWALIFIKACJE, Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja; Poddziałanie: 3.1.1. Zapewnienie równego dostępu do edukacji przedszkolnej; Priorytet inwestycyjny: 10.1 Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej, jakości wczesnej edukacji elementarnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, z uwzględnieniem formalnych, nieformalnych i poza formalnych ścieżek kształcenia umożliwiających podjęcie kształcenia i szkolenia. Liczba dzieci objętych wsparciem: 46 Liczba grup/oddziałów przedszkolnych: 3, grupa I:13, grupa II:16, grupa III:17, |
branża | Edukacja, szkolenia |
podbranża | edukacja |
kody CPV | 80000000, 80340000, 85121270 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Podlaskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Podlaskie |