Przetarg 7564413 - Na dostawę akcesoriów komputerowych na rzecz Sądu...

   
Analizuj Zamówienie 7564413 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-01
przedmiot ogłoszenia
Na dostawę akcesoriów komputerowych na rzecz Sądu Okręgowego w Lublinie oraz sądów funkcjonalnych: Sądu Rejonowego w Kraśniku, S
ądu Rejonowego w Opolu Lubelskim, Sądu Rejonowego w Rykach, Sądu Rejonowego we Włodawie, Sądu Rejonowego w Lubartowie
Numer referencyjny: D.ZP-2820-38/20

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych i nieobciążonych prawami osób trzecich akcesoriów komputerowych na rzecz Sądu Okręgowego w Lublinie oraz sądów funkcjonalnych: Sądu Rejonowego w Kraśniku, Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim, Sądu Rejonowego w Rykach, Sądu Rejonowego we Włodawie, Sądu Rejonowego w Lubartowie.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy zadania:

ZADANIE NR I
Zadanie nr I obejmuje dostawę akcesoriów do prowadzenia telekonferencji rzecz Sądu Okręgowego w Lublinie oraz sądów funkcjonalnych: Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim, Sądu Rejonowego w Rykach, Sądu Rejonowego we Włodawie, Sądu Rejonowego w Lubartowie, Sądu Rejonowego w Kraśniku zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) do Sądu Okręgowego w Lublinie.


ZADANIE NR II
Zadanie nr II obejmuje dostawę duplikatora płyt CD/DVD na rzecz Sądu Okręgowego w Lublinie zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia).

ZADANIE NR III
Zadanie nr III obejmuje dostawę pozostałych akcesoriów komputerowych rzecz Sądu Okręgowego w Lublinie oraz sądów funkcjonalnych: Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim, Sądu Rejonowego w Rykach, Sądu Rejonowego we Włodawie, Sądu Rejonowego w Lubartowie, Sądu Rejonowego w Kraśniku zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: ZADANIE NR I
Zadanie nr I obejmuje dostawę akcesoriów do prowadzenia telekonferencji rzecz Sądu Okręgowego w Lublinie oraz sądów funkcjonalnych: Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim, Sądu Rejonowego w Rykach, Sądu Rejonowego we Włodawie, Sądu Rejonowego w Lubartowie, Sądu Rejonowego w Kraśniku zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) do Sądu Okręgowego w Lublinie.

Część nr: 2 Nazwa: ZADANIE NR II
Zadanie nr II obejmuje dostawę duplikatora płyt CD/DVD na rzecz Sądu Okręgowego w Lublinie zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia).

Część nr: 3 Nazwa: ZADANIE NR III
Zadanie nr III obejmuje dostawę pozostałych akcesoriów komputerowych rzecz Sądu Okręgowego w Lublinie oraz sądów funkcjonalnych: Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim, Sądu Rejonowego w Rykach, Sądu Rejonowego we Włodawie, Sądu Rejonowego w Lubartowie, Sądu Rejonowego w Kraśniku zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia).

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540122270-N-2020 z dnia: 2020-07-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie I - 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt 00/100 złotych) Zadanie II - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt 00/100 złotych) Zadanie III - 2 450,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta pięćdziesiąt 00/100 złotych) 2. Każdy z Wykonawców ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości sumy kwot wskazanych dla Zadania, w którym Wykonawca przystępuje do postępowania. Wadium należy wnieść wskazując jakiego zadania dotyczy. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10 lipca 2020 r. do godziny 11:00. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, gwarancja lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wszystkich Współwykonawców lub lidera konsorcjum, jeżeli jest upoważniony do wniesienia wadium w imieniu Współwykonawców), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, obejmujący co najmniej okres związania ofertą, 5) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach, gdy: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw; b) lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; c) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (art. 46 ust. 5 ustawy). 6. Postanowienia ust. 5 stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 4 lit. b) i e). 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 96 1130 1017 0021 1002 6390 0004. 8. Na poleceniu przelewu powinien być umieszczony tytuł: „Wadium do przetargu nr D.ZP-2820-38/20 dotyczy Zadania nr …..” 9. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (tj. przed datą i godziną wyznaczoną do składania ofert). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu zleconego przez Wykonawcę lub dokumentu poświadczającego dokonanie przelewu jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 10. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zaleca się, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu został załączony do oferty. 11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w terminie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy). 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy. 14. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 17. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy, tzn. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócił wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 18. W przypadku wyboru przez Wykonawcę trybu komunikacji, o którym mowa w § 7 lit. A (tzw. tryb podstawowy komunikacji) wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy należy przekazać w postaci dokumentu elektronicznego, w oryginale, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W sytuacji, o której mowa w §7 lit. A ust. 11 Wykonawca przekaże dokument wadium za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@lublin.so.gov.pl do upływu terminu składania ofert. 19. W przypadku wyboru przez Wykonawcę trybu komunikacji, o którym mowa w § 7 lit. B (tzw. tryb tradycyjny komunikacji) wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, należy do oferty załączyć – umieszczając w oddzielnej koszulce czy kopercie dokument gwarancji lub poręczenia (NIE ZSZYWAĆ Z OFERTĄ) albo złożyć dokument gwarancyjny w kasie Sądu (ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin) do dnia 10 lipca 2020 r. do godziny 11:00. Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwić Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji/poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia/odwołania/bezskuteczności ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy
W ogłoszeniu powinno być:
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie I - 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt 00/100 złotych) Zadanie II - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt 00/100 złotych) Zadanie III - 2 450,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta pięćdziesiąt 00/100 złotych) 2. Każdy z Wykonawców ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości sumy kwot wskazanych dla Zadania, w którym Wykonawca przystępuje do postępowania. Wadium należy wnieść wskazując jakiego zadania dotyczy. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 13 lipca 2020 r. do godziny 11:00. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, gwarancja lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wszystkich Współwykonawców lub lidera konsorcjum, jeżeli jest upoważniony do wniesienia wadium w imieniu Współwykonawców), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, obejmujący co najmniej okres związania ofertą, 5) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach, gdy: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw; b) lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; c) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (art. 46 ust. 5 ustawy). 6. Postanowienia ust. 5 stosuje się również do poręczeń, określonych w ust. 4 lit. b) i e). 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 96 1130 1017 0021 1002 6390 0004. 8. Na poleceniu przelewu powinien być umieszczony tytuł: „Wadium do przetargu nr D.ZP-2820-38/20 dotyczy Zadania nr …..” 9. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (tj. przed datą i godziną wyznaczoną do składania ofert). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu zleconego przez Wykonawcę lub dokumentu poświadczającego dokonanie przelewu jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 10. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zaleca się, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu został załączony do oferty. 11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w terminie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy). 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy. 14. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 17. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy, tzn. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócił wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 17. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 18. W przypadku wyboru przez Wykonawcę trybu komunikacji, o którym mowa w § 7 lit. A (tzw. tryb podstawowy komunikacji) wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy należy przekazać w postaci dokumentu elektronicznego, w oryginale, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W sytuacji, o której mowa w §7 lit. A ust. 11 Wykonawca przekaże dokument wadium za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@lublin.so.gov.pl do upływu terminu składania ofert. 19. W przypadku wyboru przez Wykonawcę trybu komunikacji, o którym mowa w § 7 lit. B (tzw. tryb tradycyjny komunikacji) wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, należy do oferty załączyć – umieszczając w oddzielnej koszulce czy kopercie dokument gwarancji lub poręczenia (NIE ZSZYWAĆ Z OFERTĄ) albo złożyć dokument gwarancyjny w kasie Sądu (ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin) do dnia 13 lipca 2020 r. do godziny 11:00. Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwić Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji/poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia/odwołania/bezskuteczności ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-10, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-13, godzina: 11:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe
kody CPV 30237200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10449451 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie i dwóch podległych oddziałów terenowych w Ostrołęce i Siedlcach
10479675 2024-04-26
godz. 11:00
Śląskie OZ/261/249-PI/2024 Drukarka HP OfficeJet Pro 8210 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Drukarka HP OfficeJet Pro 8210 Duplex Wi-Fi LAN Instant Ink zgodnie z przedmiotem zamówienia 1 szt.
10488239 2024-04-29
godz. 07:00
Mazowieckie MOXA SWITCH MOXA EDS-510E-3GTXSFP
10462370 2024-04-29
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla IPN–KŚZpNP Oddział w Poznaniu Część 1: Przedmiotem umowy jest dostawa sprzętu komputerowego PC w obudowie AIO i oprogramowania ...
10482715 2024-04-30
godz. 10:00
Łódzkie Zakup wraz z dostawą 14 szt. monitorów oraz 14 zestawów myszka z klawiaturą.
10478796 2024-04-30
godz. 10:00
Zachodniopomorskie ZP.271.12.24.ZPOF Dostawa podstawek pod laptopy, klawiatur i myszek komputerowych PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Podstawka pod laptopa Podstawka pod laptopa zapewniająca właściwą postawę c...
10482410 2024-05-02
godz. 23:59
Lubelskie 1. Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu wraz z dostawą plotera CNC do prowadzenia prac B+R w ramach projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Dostarczony sprzęt musi być fabryc...
10477574 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie „Dostawa 3 sztuk drukarek Entrust Datacard CR805 wraz z materiałami eksploatacyjnymi"
10486657 2024-05-09
godz. 11:00
Dolnośląskie Dzierżawa przestrzeni w szafie RACK w kolokacji zewnętrznej oraz łącza warstwy 2 punkt - punkt
10483931 2024-06-03
godz. 10:00
Świętokrzyskie Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych ADP.2301.20.2024 1. Przedmiotem zamówienia dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, CZĘŚĆ 1 Dostawa...