Przetarg 7905135 - „Monitoring Miejski: Etap I – zaprojektowanie,...

   
Analizuj Zamówienie 7905135 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-30
przedmiot ogłoszenia
„Monitoring Miejski: Etap I – zaprojektowanie, instalacja i budowa elementów monitoringu wizyjnego miasta Mysłowice na Górce Słupe
ckiej, Promenadzie i w Parku Zamkowym”
Numer referencyjny: ZP.271.1.29.2020.PŁ

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu, zakupie i budowie monitoringu i instalacji elementów monitoringu wizyjnego Miasta Mysłowic wraz z podłączeniem do Centrum Monitoringu Wizyjnego Miasta Mysłowice przy ul. Mikołowskiej 50M przy pomocy Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej, a w tym:
1. Zaprojektowanie i wybudowanie punktu odbioru przesyłu danych oraz zapewnienie transmisji danych do Centrum Monitoringu przez okres co najmniej 24 miesięcy,
2. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej projekt systemu monitoringu i analizy obrazu w zakresie co najmniej: wykrywania pozostawionych obiektów, wykrywania usuniętych obiektów, wykrywanie zagęszczenia tłumu, wykrywanie przekroczenia linii przez obiekt.
3. Zaprojektowanie, zakup i instalacja 10 nowych punktów kamerowych w miejscach wskazanych w Planie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik do Umowy.
4. Doprowadzenie łączy transmisji danych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zaprojektowanie i wybudowanie nowej sieci elektrycznej dla budowanych punktów kamerowych.
6. Zaprojektowanie, zakup i instalacja Stanowisk Zewnętrznych w Komendzie Miejskiej Policji
w Mysłowicach i Komendzie Straży Miejskiej w Mysłowicach
7. Zapewnienie infrastruktury sprzętowej, niezbędnej do uruchomienia przedmiotu umowy.
8. Wszystkie niezbędne prace przygotowawcze, montażowe, wdrożeniowe, integracyjne i analityczne.
9. Zaprojektowanie, zakup i instalacja Centrum Monitoringu Miejskiego w zakresie:
a)Wykonanie robót związanych z modernizacją Centrum Monitoringu:
b)Wykonanie ściany wizyjnej polegające na:
1. montażu 4 sztuk monitorów LCD, minimum 65”,
2. montażu niezbędnych elementów integrujących z infrastrukturą,
3. aranżacji stanowisk komputerowych w Centrum Monitoringu,
4. aranżacji stanowisk zewnętrznych (Policja, Straż Miejska),
10. Zakup i montaż pozostałych urządzeń sieciowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym elementów związanych z archiwizacją danych.
11. Utrzymanie 24 miesięcznego serwisu systemu monitoringu i analizy.
12. Sporządzenie aktualnej mapy do celów projektowych – dla zakresu objętego inwestycją uwzględniającej uzgodnienia branżowe z właścicielami istniejącej infrastruktury miejskiej,
13. Opracowanie dokumentacji na mapie do celów projektowych (koncepcja programowo-przestrzenna zagospodarowania terenu uwzględniająca założenia koncepcyjne Zamawiającego, projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy, przedmiar robót budowlanych, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Plan BIOZ),
14. Opracowanie dokumentacji projektowej systemu obejmuje:
1.infrastrukturę systemu monitoringu wizyjnego:
a) sieć teletransmisyjną,
b) opis i konfigurację Centrum Monitoringu oraz stanowisk zewnętrznych,
c) opis i konfigurację oprogramowania,
d) procedury zabezpieczenia danych i odtwarzania systemu po awarii;
2. lokalizacje kamer:
a) opis miejsc lokalizacji kamer,
b) obszar objęty monitoringiem (wizualizacje),
c) zastosowane analityki.
15. Uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń - w imieniu inwestora, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
16. Przekazanie przez Wykonawcę Zamawiającemu na podstawie protokołu przekazania podczas odbioru przedmiotu zamówienia wraz z poświadczonymi za zgodność z oryginałem fakturami zakupu sprzętu i elementów infrastruktury związanych z punktami kamerowymi i Centrum Monitoringu prawa własności do ww. na rzecz Miasta Mysłowice – do 1 miesiąca od daty uruchomienia monitoringu.
17. Szkolenia wstępne oraz w razie aktualizacji systemu z pełnego zakresu obsługi systemu dla 30 przedstawicieli Zamawiającego,
18. Szkolenie w zakresie administrowania systemem dla 4 administratorów w zakresie pełnej funkcjonalności systemu z uwzględnieniem tworzenia i modyfikacji analityk;
19. Utrzymanie, udostępnienie, konserwacja i serwis systemu monitoringu i analizy zapewniający poprawną i bezpieczną transmisję danych 24 miesiące od daty uruchomienia systemu w trybie całodobowym, gdzie czas usunięcia awarii lub usterki nie może przekroczyć 12 godzin, serwisu konserwacyjnego raz na kwartał oraz serwisów naprawczych w ilościach uzależnionych od wystąpień zdarzeń awaryjnych w ramach świadczonych usług na warunkach:
a) awarie i usterki będą zgłaszane telefonicznie oraz drogą elektroniczną (mail/portal/system
service desk) wskazane przez Wykonawcę,
- Przez USTERKĘ rozumie się: błąd systemu polegający na jego niezgodności z ogólną funkcjonalnością, nie powodujący braku działalności całego systemu.
- Przez AWARIĘ rozumie się: brak funkcjonalności systemu uniemożliwiający czasową lub trwałą jego eksploatację.
b)aktualizacje oprogramowania kamer i systemu rejestracji w przypadku pojawienia się poprawek
producenta - instalacja po uzgodnieniu z Zamawiającym,
c) aktualizację oprogramowania kamer i systemu rejestracji w przypadku pojawienia się nowych
wersji oprogramowania producenta – instalacja po uzgodnieniu z Zamawiającym;
20. Jednokrotna migracja Centrum Monitoringu do innej lokalizacji;
21. Założenie możliwości rozbudowy systemu (m. in. zwiększenie ilości elementów monitorujących, współpraca z innymi systemami monitoringu, monitorowanie innych obszarów (m. in. transport,powietrze, energia, itd.)).
22. Zapewnienie bezpieczeństwa danych i systemów informatycznych, m.in. archiwizacja, kopia zapasowa;
23. Wypełnienie obowiązku informacyjnego względem osób, które znalazły się w rejonie monitorowania;
24. Coroczną inwentaryzację oraz przekazanie jej wyników do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wg. stanu na dzień 31 grudnia w ramach serwisu.
25. Konserwacja polega m in. na czyszczeniu obiektywów i kamer, sprawdzaniu stanu obudów kamer zewnętrznych, regulacji parametrów pracy kamer, czyszczeniu rejestratorów, sprawdzaniu zaprogramowanych parametrów, sprawdzaniu stanu połączeń kablowych, wymianie części i podzespołów systemu monitoringu.
26. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 6 miesięcy od daty podpisania umowy natomiast przez okres 24 miesięcy od daty uruchomienia i przekazania w pełni wykonanego i
funkcjonującego systemu monitoringu będzie pełnił usługę serwisu i konserwacji.
2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. montażu kamer wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w § 7 projektu umowy (Załącznik Nr 9 do SIWZ).
Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy:
1) czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika budowy i kierownika robót, tj. osoby pełniącej samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz.1333);
2) czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obsługi geodezyjnej.
3. Rozwiązania równoważne.
W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w programie funkcjonalno-użytkowy (Załącznik Nr 10 do SIWZ) wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w programie funkcjonalno-użytkowy (Załącznik Nr 10 do SIWZ) parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ). Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ). W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w funkcjonalno-użytkowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ) odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w programie funkcjonalno-użytkowy (Załącznik Nr 10 do SIWZ).Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia opisano zgodnie z art. 29-31 uPzp, w tym art. 30 ust. 1 pkt 2 uPzp. W przedmiotowym postępowaniu znajdują zastosowanie wymagania, o których mowa w art. 30 ust. 8 uPzp.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540399862-N-2021 z dnia: 2021-01-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 19.01.2021, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 25.01.2021, godzina: 11:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540406821-N-2021 z dnia: 2021-01-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu, zakupie i budowie monitoringu i instalacji elementów monitoringu wizyjnego Miasta Mysłowic wraz z podłączeniem do Centrum Monitoringu Wizyjnego Miasta Mysłowice przy ul. Mikołowskiej 50M przy pomocy Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej, a w tym: 1. Zaprojektowanie i wybudowanie punktu odbioru przesyłu danych oraz zapewnienie transmisji danych do Centrum Monitoringu przez okres co
najmniej 24 miesięcy, 2. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej projekt systemu monitoringu i analizy obrazu w zakresie co najmniej: wykrywania pozostawionych obiektów,wykrywania usuniętych obiektów, wykrywanie zagęszczenia tłumu, wykrywanie przekroczenia linii przez obiekt. 3. Zaprojektowanie, zakup i instalacja 10 nowych punktów kamerowych w miejscach wskazanych w Planie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik do Umowy. 4.Doprowadzenie łączy transmisji danych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zaprojektowanie i wybudowanie nowej sieci elektrycznej dla budowanych punktów kamerowych. 6. Zaprojektowanie, zakup i instalacja Stanowisk Zewnętrznych w Komendzie Miejskiej Policji w Mysłowicach i Komendzie Straży Miejskiej w Mysłowicach 7. Zapewnienie infrastruktury sprzętowej, niezbędnej do uruchomienia przedmiotu umowy. 8. Wszystkie niezbędne prace przygotowawcze, montażowe, wdrożeniowe, integracyjne i analityczne. 9. Zaprojektowanie, zakup i instalacja Centrum Monitoringu Miejskiego w zakresie: a)Wykonanie robót związanych z modernizacją Centrum Monitoringu: b)Wykonanie ściany wizyjnej polegające na: 1. montażu 4 sztuk monitorów LCD, minimum 65”, 2. montażu niezbędnych elementów integrujących z infrastrukturą, 3.aranżacji stanowisk komputerowych w Centrum Monitoringu, 4. aranżacji stanowisk zewnętrznych(Policja, Straż Miejska), 10. Zakup i montaż pozostałych urządzeń sieciowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym elementów związanych z archiwizacją danych. 11.Utrzymanie 24 miesięcznego serwisu systemu monitoringu i analizy. 12. Sporządzenie aktualnej mapy do celów projektowych – dla zakresu objętego inwestycją uwzględniającej uzgodnienia branżowe z właścicielami istniejącej infrastruktury miejskiej, 13. Opracowanie dokumentacji na mapie do celów projektowych (koncepcja programowo-przestrzenna zagospodarowania terenu uwzględniająca założenia koncepcyjne Zamawiającego, projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy,przedmiar robót budowlanych, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Plan BIOZ), 14.Opracowanie dokumentacji projektowej systemu obejmuje: 1.infrastrukturę systemu monitoringu wizyjnego: a) sieć teletransmisyjną, b) opis i konfigurację Centrum Monitoringu oraz stanowisk zewnętrznych, c) opis i konfigurację oprogramowania, d) procedury zabezpieczenia danych i odtwarzania systemu po awarii; 2. lokalizacje kamer: a) opis miejsc lokalizacji kamer, b) obszar objęty monitoringiem (wizualizacje), c) zastosowane analityki. 15. Uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń - w imieniu inwestora, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 16. Przekazanie przez Wykonawcę Zamawiającemu na podstawie protokołu przekazania podczas odbioru przedmiotu zamówienia wraz z poświadczonymi za zgodność z oryginałem fakturami zakupu sprzętu i elementów infrastruktury związanych z punktami kamerowymi i Centrum Monitoringu prawa własności do ww.na rzecz Miasta Mysłowice – do 1 miesiąca od daty uruchomienia monitoringu. 17. Szkolenia wstępne oraz w razie aktualizacji systemu z pełnego zakresu obsługi systemu dla 30 przedstawicieli
Zamawiającego, 18. Szkolenie w zakresie administrowania systemem dla 4 administratorów w zakresie pełnej funkcjonalności systemu z uwzględnieniem tworzenia i modyfikacji analityk; 19.Utrzymanie, udostępnienie, konserwacja i serwis systemu monitoringu i analizy zapewniający poprawną i bezpieczną transmisję danych 24 miesiące od daty uruchomienia systemu w trybie całodobowym, gdzie czas usunięcia awarii lub usterki nie może przekroczyć 12 godzin, serwisu konserwacyjnego raz na kwartał oraz serwisów naprawczych w ilościach uzależnionych od wystąpień zdarzeń awaryjnych w ramach świadczonych usług na warunkach: a) awarie i usterki będą zgłaszane telefonicznie oraz drogą elektroniczną (mail/portal/system service desk) wskazane przez Wykonawcę,- Przez USTERKĘ rozumie się: błąd systemu polegający na jego niezgodności z ogólną funkcjonalnością, nie powodujący braku działalności całego systemu. - Przez AWARIĘ rozumie się:brak funkcjonalności systemu uniemożliwiający czasową lub trwałą jego eksploatację. b)aktualizacje oprogramowania kamer i systemu rejestracji w przypadku pojawienia się poprawek producenta -instalacja po uzgodnieniu z Zamawiającym, c) aktualizację oprogramowania kamer i systemu rejestracji w przypadku pojawienia się nowych wersji oprogramowania producenta – instalacja po uzgodnieniu z Zamawiającym; 20. Jednokrotna migracja Centrum Monitoringu do innej lokalizacji;21. Założenie możliwości rozbudowy systemu (m. in. zwiększenie ilości elementów monitorujących,współpraca z innymi systemami monitoringu, monitorowanie innych obszarów (m. in.transport,powietrze, energia, itd.)). 22. Zapewnienie bezpieczeństwa danych i systemów informatycznych, m.in. archiwizacja, kopia zapasowa; 23. Wypełnienie obowiązku informacyjnego względem osób, które znalazły się w rejonie monitorowania; 24. Coroczną inwentaryzację oraz przekazanie jej wyników do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wg. stanu na dzień 31 grudnia w ramach serwisu. 25. Konserwacja polega m in. na czyszczeniu obiektywów i kamer, sprawdzaniu stanu obudów kamer zewnętrznych, regulacji parametrów pracy kamer, czyszczeniu rejestratorów,sprawdzaniu zaprogramowanych parametrów, sprawdzaniu stanu połączeń kablowych, wymianie części i podzespołów systemu monitoringu. 26. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 6 miesięcy od daty podpisania umowy natomiast przez okres 24 miesięcy od daty uruchomienia i przekazania w pełni wykonanego i funkcjonującego systemu monitoringu będzie pełnił usługę serwisu i konserwacji. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. montażu kamer wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o który chmowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w § 7 projektu umowy (Załącznik Nr 9 do SIWZ). Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy: 1)czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika budowy i kierownika robót, tj. osoby pełniącej samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz.1333); 2) czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obsługi geodezyjnej. 3. Rozwiązania równoważne. W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w programie funkcjonalno-użytkowy (Załącznik Nr 10 do SIWZ)wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego,Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w programie funkcjonalno-użytkowy (Załącznik Nr 10 do SIWZ) parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ). Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ). W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w funkcjonalno-użytkowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ) odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w programie funkcjonalno-użytkowy (Załącznik Nr 10 do SIWZ).Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca,który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia opisano zgodnie z art. 29-31 uPzp, w tym art. 30 ust. 1 pkt 2uPzp. W przedmiotowym postępowaniu znajdują zastosowanie wymagania, o których mowa w art. 30ust. 8 uPzp
W ogłoszeniu powinno być:
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu, zakupie i budowie monitoringu i instalacji elementów monitoringu wizyjnego Miasta Mysłowic wraz z podłączeniem do Centrum Monitoringu Wizyjnego Miasta Mysłowice przy ul. Mikołowskiej 50M przy pomocy Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej, a w tym: 1. Zaprojektowanie i wybudowanie punktu odbioru przesyłu danych oraz zapewnienie transmisji danych do Centrum Monitoringu przez okres co
najmniej 24 miesięcy, 2. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej projekt systemu monitoringu i analizy obrazu w zakresie co najmniej: wykrywania pozostawionych obiektów,wykrywania usuniętych obiektów, wykrywanie zagęszczenia tłumu, wykrywanie przekroczenia linii przez obiekt. 3. Zaprojektowanie, zakup i instalacja 10 nowych punktów kamerowych w miejscach wskazanych w Planie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik do Umowy. 4.Doprowadzenie łączy transmisji danych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zaprojektowanie i wybudowanie nowej sieci elektrycznej dla budowanych punktów kamerowych. 6. Zaprojektowanie, zakup i instalacja Stanowisk Zewnętrznych w Komendzie Miejskiej Policji w Mysłowicach i Komendzie Straży Miejskiej w Mysłowicach 7. Zapewnienie infrastruktury sprzętowej, niezbędnej do uruchomienia przedmiotu umowy. 8. Wszystkie niezbędne prace przygotowawcze, montażowe, wdrożeniowe, integracyjne i analityczne. 9. Zaprojektowanie, zakup i instalacja Centrum Monitoringu Miejskiego w zakresie: a)Wykonanie robót związanych z modernizacją Centrum Monitoringu: b)Wykonanie ściany wizyjnej polegające na: 1. montażu 4 sztuk monitorów LCD, minimum 65”, 2. montażu niezbędnych elementów integrujących z infrastrukturą, 3.aranżacji stanowisk komputerowych w Centrum Monitoringu, 4. aranżacji stanowisk zewnętrznych(Policja, Straż Miejska), 10. Zakup i montaż pozostałych urządzeń sieciowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym elementów związanych z archiwizacją danych. 11.Utrzymanie 24 miesięcznego serwisu systemu monitoringu i analizy. 12. Sporządzenie aktualnej mapy do celów projektowych – dla zakresu objętego inwestycją uwzględniającej uzgodnienia branżowe z właścicielami istniejącej infrastruktury miejskiej, 13. Opracowanie dokumentacji na mapie do celów projektowych (koncepcja programowo-przestrzenna zagospodarowania terenu uwzględniająca założenia koncepcyjne Zamawiającego, projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy,przedmiar robót budowlanych, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Plan BIOZ), 14.Opracowanie dokumentacji projektowej systemu obejmuje: 1.infrastrukturę systemu monitoringu wizyjnego: a) sieć teletransmisyjną, b) opis i konfigurację Centrum Monitoringu oraz stanowisk zewnętrznych, c) opis i konfigurację oprogramowania, d) procedury zabezpieczenia danych i odtwarzania systemu po awarii; 2. lokalizacje kamer: a) opis miejsc lokalizacji kamer, b) obszar objęty monitoringiem (wizualizacje), c) zastosowane analityki. 15. Uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń - w imieniu inwestora, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 16. Przekazanie przez Wykonawcę Zamawiającemu na podstawie protokołu przekazania podczas odbioru przedmiotu zamówienia wraz z poświadczonymi za zgodność z oryginałem fakturami zakupu sprzętu i elementów infrastruktury związanych z punktami kamerowymi i Centrum Monitoringu prawa własności do ww.na rzecz Miasta Mysłowice – do 1 miesiąca od daty uruchomienia monitoringu. 17. Szkolenia wstępne oraz w razie aktualizacji systemu z pełnego zakresu obsługi systemu dla 30 przedstawicieli
Zamawiającego, 18. Szkolenie w zakresie administrowania systemem dla 4 administratorów w zakresie pełnej funkcjonalności systemu z uwzględnieniem tworzenia i modyfikacji analityk; 19.Utrzymanie, udostępnienie, konserwacja i serwis systemu monitoringu i analizy zapewniający poprawną i bezpieczną transmisję danych 24 miesiące od daty uruchomienia systemu w trybie całodobowym, gdzie czas usunięcia awarii lub usterki nie może przekroczyć 12 godzin, serwisu konserwacyjnego raz na kwartał oraz serwisów naprawczych w ilościach uzależnionych od wystąpień zdarzeń awaryjnych w ramach świadczonych usług na warunkach: a) awarie i usterki będą zgłaszane telefonicznie oraz drogą elektroniczną (mail/portal/system service desk) wskazane przez Wykonawcę,- Przez USTERKĘ rozumie się: błąd systemu polegający na jego niezgodności z ogólną funkcjonalnością, nie powodujący braku działalności całego systemu. - Przez AWARIĘ rozumie się:brak funkcjonalności systemu uniemożliwiający czasową lub trwałą jego eksploatację. b)aktualizacje oprogramowania kamer i systemu rejestracji w przypadku pojawienia się poprawek producenta -instalacja po uzgodnieniu z Zamawiającym, c) aktualizację oprogramowania kamer i systemu rejestracji w przypadku pojawienia się nowych wersji oprogramowania producenta – instalacja po uzgodnieniu z Zamawiającym; 20. Jednokrotna migracja Centrum Monitoringu do innej lokalizacji;21. Założenie możliwości rozbudowy systemu (m. in. zwiększenie ilości elementów monitorujących,współpraca z innymi systemami monitoringu, monitorowanie innych obszarów (m. in.transport,powietrze, energia, itd.)). 22. Zapewnienie bezpieczeństwa danych i systemów informatycznych, m.in. archiwizacja, kopia zapasowa; 23. Wypełnienie obowiązku informacyjnego względem osób, które znalazły się w rejonie monitorowania; 24. Coroczną inwentaryzację oraz przekazanie jej wyników do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wg. stanu na dzień 31 grudnia w ramach serwisu. 25. Konserwacja polega m in. na czyszczeniu obiektywów i kamer, sprawdzaniu stanu obudów kamer zewnętrznych, regulacji parametrów pracy kamer, czyszczeniu rejestratorów,sprawdzaniu zaprogramowanych parametrów, sprawdzaniu stanu połączeń kablowych, wymianie części i podzespołów systemu monitoringu. 26. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 6 miesięcy od daty podpisania umowy natomiast przez okres 24 miesięcy od daty uruchomienia i przekazania w pełni wykonanego i funkcjonującego systemu monitoringu będzie pełnił usługę serwisu i konserwacji.
27. Zamawiający na wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość przeprowadzenia (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej. W przypadku złożenia wniosków przez zainteresowanych, wizja odbędzie się w terminie wcześniej uzgodnionym. Wnioski można składać w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41 400 Mysłowice, piętro II, pok. 305 lub drogą elektroniczną na adres e -mail: um_zamowienia@myslowice.pl 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. montażu kamer wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o który chmowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w § 7 projektu umowy (Załącznik Nr 9 do SIWZ). Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy: 1)czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika budowy i kierownika robót, tj. osoby pełniącej samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz.1333); 2) czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obsługi geodezyjnej.3. Rozwiązania równoważne. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ) wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ) parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ). Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ) odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne w opisywanym w programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik Nr 10 do SIWZ). Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia opisano zgodnie z art. 29-31 uPzp, w tym art. 30 ust. 1 pkt 2 uPzp. W przedmiotowym postępowaniu znajdują zastosowanie wymagania, o których mowa w art. 30 ust. 8 uPzp.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 19.01.2021, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 04.02.2021, godzina: 11:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540410392-N-2021 z dnia: 2021-01-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 19.01.2021, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 08.02.2021, godzina: 11:00




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540412259-N-2021 z dnia: 2021-02-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 19.01.2021, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 17.02.2021,godzina: 11:00
branża Ochrona, Projektowanie
podbranża instalacje, projekt w branży ochrona
kody CPV 35125300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje , projekt w branży ochrona

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10333247 2024-04-10
godz. 11:00
Pomorskie Budowa boiska piłkarskiego przy Szkole Podstawowej nr 81 w Gdańsku Osowej, ul. Siedleckiego 14, w ramach programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej Edyc...
10399644 2024-04-11
godz. 00:00
Dolnośląskie Dostawa elektroizolacyjnej kamery inspekcyjnej w obudowie do PPN do 36kV AC / 54kV DC z wyposażeniem lub równoważnej – 3 sztuki
10427940 2024-04-18
godz. 00:00
Lubelskie Prowadzenie okresowych czynności konserwacji oraz stałe utrzymanie sprawności technicznej, tzw. serwisu szlabanu, bram wjazdowych i garażowych
10434335 2024-04-19
godz. 09:00
Dolnośląskie Ustalenie wartości szacunkowej zamówienia na wykonanie systemów przeciwzalaniowych w budynku Inspektoratu ZUS w Świdnicy, w trybie „zaprojektuj i wybuduj"
10424472 2024-04-19
godz. 10:00
Śląskie DB.251.10.2024 Wykonanie dwóch półrocznych pełnych przeglądów i konserwacji oraz serwis systemów SWiN, CCTV i KD PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Cena łączna cena za wykonanie dwóch pó...
10458465 2024-04-23
godz. 09:00
Małopolskie Zapytanie cenowe 10/2024 Wykonanie monitoringu na terenie Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wykonanie monitoringu Zgodnie z OPZ 1 komplet
10447280 2024-04-29
godz. 09:25
Dolnośląskie Budowa systemu monitoringu CCTV budynku Posterunku Policji w Gromadce PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Budowa systemu monitoringu CCTV w budynku Posterunku Policji w Gromadce Opis przedmiotu zam...
10418374 2024-04-29
godz. 12:00
Mazowieckie Wymiana drzwi związana z rozbudową Systemu Kontroli Dostępu w budynku Centrali NBP w Warszawie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych, polegającyc...
10432040 2024-04-29
godz. 16:00
Pomorskie ZU/130/2024/MP Wykonanie dokumentacji projektowej (wykonawczej i powykonawczej) do remontu układu monitoringu maszyny 280-K 401.
10458304 2024-05-07
godz. 11:00
Mazowieckie Malowanie klatek schodowych wraz z wymianą instalacji domofonowej i drzwi wejściowych w budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Helu. 1. Przedmiotem zamówienia jest malowanie klatek schodowych...