Zlecenie 8268951 - MODUŁOWY DOM KOPUŁOWY Przedmiotem zamówienia jest...

   
Zamówienie 8268951 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-07-15
przedmiot zlecenia
MODUŁOWY DOM KOPUŁOWY

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózka hydraulicznego o parametrach i cechach wykazanych w załączniku
1 a - Zgodność oferowanego sprzętu z zapytaniem ofertowym – osuszacz powietrza. Przedmiot zapytania ofertowego należy dostarczyć do 13.07.2021 r. do zakładu Zamawiającego mieszczącego się przy ul. Kościelnej 6, 16-020 Czarna Białostocka Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Oferent zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów związanych z przedmiotem oferty, w tym załadunku, dostawy, rozładunku w miejscu docelowym, wszelkich odbiorów technicznych, zg łoszeń i wszelkich innych kosztów niezbędnych do skutecznej dostawy urządzenia Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i zapewnienia bezpłatnego serwisu na okres nie krótszy niż wskazany w ofercie (minimum 24 miesięcy). Jeśli wykonawca w swojej ofercie przedstawi termin gwarancji krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona. Dodatkowe informacje 1. Ofertę cenową należy złożyć w formie elektronicznej z wykorzystaniem platformy https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ lub osobiście w sekretariacie z dopiskiem: „Oferta na dostawę wózka hydraulicznego” na adres: DOMIR Sp. z o.o., ul. Bajeczna 31a, 15-578 Białystok. Godziny pracy Zamawiającego 8.00 – 16.00. W przypadku składania ofert pocztą, za pośrednictwem kuriera lub osobiście decyduje termin wpływu oferty do siedziby firmy. 2.Oferty doręczone po upływie w/w terminu składania zostaną odrzucone, jako złożone po terminie składania ofert. 3. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. W przypadku składania z wykorzystaniem platformy https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ musi być ona złożona w formie podpisanego skanu, zaś wszelkie dokumenty załączone do oferty należy złożyć w formie skanu podpisanego oryginału. 4. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy. 5. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 6. Jeżeli ofertę składa konsorcjum, należy stosować warunki określone w części „Dodatkowe warunki” 7. Jeżeli Wykonawcę/ Lidera Konsorcjum/ Partnera Konsorcjum reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie „za zgodność z oryginałem”. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 8. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od terminu składania ofert. 9. Umowa zostanie podpisana niezwłocznie po rozstrzygnięciu postepowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu podpisania umowy w szczególnie uzasadnionych wypadkach. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 11. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej ilości ofert lub oferty zawierającej alternatywy spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 12. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego. Oferty nie spełniające wymagań określonych w informacjach o ogłoszeniu zostaną odrzucone. 13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 14. Jeżeli oświadczenia lub dokumenty wymienione w treści zapytania ofertowego są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wątpliwości, Zamawiający może wezwać do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że pomimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający może ponadto w razie zaistnienia wątpliwości zażądać przesłania dodatkowych dokumentów. W przypadku nie przedłożenia przez Wykonawcę ww. oświadczeń lub dokumentów w ww. terminie Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 15. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną. 16. Prosimy o przesyłanie pytań e-mailem w formacie edytowalnym na adres poczty elektronicznej: domirdomkopulowy@gmail.com bądź z wykorzystaniem platformy https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl 17. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Paweł Fornalski 18. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści specyfikacji. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął po upływie terminu składania wniosku, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 19. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie. 21. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zastrzeżone wyłącznie do wiadomości Zamawiającego, Wykonawca winien podać w odrębnej części oferty odpowiednio je zabezpieczając oraz opatrując dopiskiem „Tajemnica przedsiębiorstwa- informacje zastrzeżone do wyłącznej wiadomości Zamawiającego”. a. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust.4 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003. 153.1503 z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności; b. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie oznakowanej „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych jawnych dokumentów oferty; c. Wykonawca nie może zastrzec, m.in. informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofercie. Klauzula informacyjna RODO: Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Paweł Fornalski; 2) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w DOMIR Sp. z o.o. – e-mail: domirdomkopulowy@gmail.com, tel. 608 494 463; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty oraz na podstawie art. 6. ust. 1 lit. a (w zakresie wskazanym w ofercie) w celu dokonania oceny oferty (np. kwalifikacje i doświadczenie oferenta) lub ułatwienie kontaktu z oferentem; 4) dane osobowe mogą być ujawniane wykonawcom oraz osobom zainteresowanym (np. dostęp do informacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania; administrator w granicach przepisów prawa zapewni poszanowanie prywatności dla osób, których dane zostały zawarte w ofercie; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, tj. przez okres 5 lat; 6) podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie skutkować może uznaniem oferty za nieważną, może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie jego oferty; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych, prawo do sprostowania danych (co nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oraz zmianą postanowień umowy), sprzeciwu wobec przetwarzania, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne
kody CPV 42410000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10417577 2024-04-26
godz. 17:00
Pomorskie SRM/326636_15173_EK_Pompy zatapialne o dużej wydajności 200 m3/h wraz z szafkami sterującymi i kablami na potrzeby Rafinerii Gdańskiej Sp. z o.o.
10428099 2024-04-29
godz. 11:00
Świętokrzyskie Zakup pras mimośrodowych wraz z dodatkowym oprzyrządowaniem.
10370311 2024-04-30
godz. 10:00
Śląskie Dostawa i zabudowa wzbogacalnika zawiesinowego DISA 2KU-3200 dla Oddziałku KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
10393029 2024-04-30
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy na 4-tym poziomie utrzymania podzespołów rezerwy obiegowej do lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07, EP08, EP09.2. Przedmiot zamówienia p...
10456980 2024-04-30
godz. 12:00
Pomorskie RG/160022617/13712 AK - ZAWÓR KOMPLETNY Z OSPRZĘTEM MASONEILAN 090PV_001B
10379419 2024-05-03
godz. 08:00
Dolnośląskie DOSTAWA - SPRĘŻYNA CPA-07 LINKI 12CM NIERDZEW - 4501652416 - NEGOCJACJE Lokalizacja 59-101 Polkowice
10446487 2024-05-05
godz. 12:00
Dolnośląskie Wiertarka Stołowa - 1 szt.
10433376 2024-05-06
godz. 09:00
Śląskie Remont polegający na modernizacji SWC, montażu automatyki pogodowej, systemu telemetrii oraz remontu pomieszczenia w budynku przy ul. Mikołowskiej 116 w Katowicach zgodnie z przedmiarami ...
10423198 2024-05-06
godz. 16:00
Mazowieckie 50198669 Zapotrzebowanie na części zamienne SUMITOMO / Inquiry for SUMITOMO spare parts Szanowni Państwo, Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty z uwzględnieniem pon...
10395695 2024-05-07
godz. 10:00
Podkarpackie Zakup mobilnego skanera RTG do prześwietlania samochodów ciężarowych i kontenerów na Drogowe Przejście Graniczne w Korczowej Przedmiotem zamówienia jest zakup skanera mobilnego do pr...