Przetarg 9077893 - Modernizacja szaletu miejskiego w Bychawie. 3.1....

   
Analizuj Zamówienie 9077893 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-07-29
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja szaletu miejskiego w Bychawie.

3.1. Określenie przedmiotu zamówienia.3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizac
ja budynku szaletu miejskiego w Bychawie obejmująca: - wymianę pokrycia dachu, rynien i rur spustowych, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,- ocieplenie ścian zewnętrznych, - wymianę okładzin ściennych i podłogowych, - wykonanie opaski odwadniającej i chodnika, - wyprofilowanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych.3.2. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do:3.2.1. informowania zarządców mediów, urządzeń znajdujących się w obrębie prowadzonych robót o rozpoczęciu i zakończeniu robót, ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, zapewnienia odbioru wykonanych robót przez właściwych zarządców po zakończeniu robót,3.2.2. informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami,3.2.3. zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny, 3.2.4. utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku – zgodnie z art. 20 pkt. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, 3.2.5. wykonania niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny, 3.2.6. ustanowienia kierownika budowy i powierzenie tych czynności osobie z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności, w specjalności konstrukcyjno –budowlanej. 3.2.7. właściwego zabezpieczenia terenu prowadzenia robót – ponoszenie odpowiedzialności finansowej za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy oraz za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, 3.2.8. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, 3.2.9. przygotowania dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, odzwierciedlając i dokumentując stan faktyczny wykonania robót, pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i prób, sprawozdania, niezbędnych świadectw kontroli jakości, dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń. Dokumentacja powykonawcza musi być opatrzona szczegółowym spisem oraz wpięta w segregator,3.2.10. opracowania kosztorysów powykonawczych,3.2.11. ponoszenia odpowiedzialności finansowej za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy,3.2.12. zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, a w razie zniszczenia lub uszkodzenia – ich odtworzenie oraz poniesienie kosztów tego odtworzenia,3.2.13. wykonania robót zgodnie z dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 3.2.14. pełnienia funkcji koordynatora podwykonawców (w przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom) podczas wykonywania robót i usuwania ewentualnych wad, odpowiedzialności za działania lub uchybienia każdego Podwykonawcy.3.2.15. przygotowywania kalkulacji, protokołów konieczności robót, oraz uzasadnień technicznych w przypadkach robót dodatkowych zamiennych lub innych rozbieżności z dokumentacją przetargową.3.2.16. Wykonanie obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn.zm.), ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. 2021r. poz. 888 ze zm.), Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty w ramach wynagrodzenia za wykonanie całości przedmiotu umowy, w szczególności poprzez:1) zapewnienie odpowiedniej ilości kontenerów do składowania odpadów budowlanych, komunalnych i innych powstałych w trakcie realizacji umowy;2) właściwe postępowanie z odpadami powstałymi w trakcie realizacji umowy;3) zakaz spalania odpadów na terenie budowy;4) przekazywanie odpadów jednostkom upoważnionym do świadczenia usług w zakresie gospodarki odpadami;5) utrzymanie w czystości rejonów wjazdów/wyjazdów z terenu budowy;6) wywiezienie i utylizację materiałów pochodzących z rozbiórki, wykopów itp. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i warunki realizacji zostały przedstawione w niniejszej SWZ oraz w załączonych dokumentach: przedmiarze robót, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. Nr 1. 3.4. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca do kalkulacji ceny ofertowej jest zobowiązany do uwzględnienia wszystkich dokumentów stanowiących Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co potwierdza w formularzu ofertowym. 3.5. Zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, pochodzące od konkretnych producentów są określone minimalnymi parametrami technicznymi i użytkowymi, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji warunków zamówienia, składając określony Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumentami, o których mowa w pkt 12.5.7. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności).3.6. Zamawiający stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem robót objętych zamówieniem, w szczególności przez pracowników fizycznych i operatorów sprzętu, prace instalacyjno-montażowe, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy.Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy (zał. nr 7 do SWZ).

GPK.271.22.2022
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45311000, 45330000, 45421000, 45431000, 45442000, 45450000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10333580 2024-04-03
godz. 08:00
Mazowieckie W - wykonanie robót; Oddział Toruń; Modernizacja kompleksu sanitariatów w budynku B RD w Toruniu przy Pl. Fr. Skarbka 7/9 Szanowni Państwo, Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowa...
10326201 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa pomieszczeń Centrum Medycznego Kraków przy u. Armii Krajowej 5 na potrzeby utworzenia Pracowni Rezonansu Magnetycznego. 2. Miejscem realizacji p...
10343416 2024-04-05
godz. 07:00
Dolnośląskie „EW Bobrowice IV – Przystosowanie schodów zewnętrznych do wymagań BHP”
10340841 2024-04-08
godz. 10:00
Podkarpackie Rob. bud. w SOR w ramach dotacji "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału ratunkowego z Izbą Przyjęć Planowych wraz z współpracującymi pracowniami diagnostycznymi WSP im. J. ...
10342221 2024-04-09
godz. 10:00
Lubuskie Modernizacja infrastruktury i wyposażenia SOR oraz poradni diagnostycznych z nim współpracujących polegająca na przebudowie infrastruktury oraz wymianie i doposażeniu w nowoczesną apa...
10372206 2024-04-10
godz. 10:00
Podlaskie Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Żłobka w Gminie Nurzec-Stacja. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ”Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Żłobka w Gminie Nurzec-Stacja...
10376821 2024-04-12
godz. 11:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja II piętra w Domu Studenckim nr 4 przy ul. Szwoleżerów 1/2 w Szczecinie. Zakres robót obejmuje m. in.:1) Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi E...
10375541 2024-04-12
godz. 12:00
Łódzkie Przebudowa budynku szatniowego przy ul. Tadeusza Rejtana 7 w Opolu wraz z wykonaniem robót branży instalacji elektrycznych, sanitarnych, wentylacji mechanicznej oraz oddymiania klatek scho...
10381053 2024-04-15
godz. 10:00
Opolskie Przebudowa budynku mieszk.-usług.(usługa użyteczności publicznej-świetlica wiejska),wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza na izbę pamięci przy świetlicy wiejskiej w Płużnic...
10380620 2024-04-17
godz. 09:00
Lubuskie Modernizacja (przebudowa) świetlicy wiejskiej w miejscowości Bożnów, gmina Żagań Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z przebudową i rozbudową świetlicy wiejskie...