Przetarg 8410694 - Modernizacja Przedszkola Miejskiego Nr 10 w Zamościu przy...

   
Analizuj Zamówienie 8410694 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-09-22
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja Przedszkola Miejskiego Nr 10 w Zamościu przy ul. Lwowskiej 17

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polega
jące na modernizacji Przedszkola Miejskiego Nr 10 w Zamościu przy ul. Lwowskiej 17 ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Przedszkola Nr 10 w Zamościu”.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje między innymi wykonanie następujących prac:2.1. Branża budowlana:- rozebranie posadzek z płytek,- rozebranie posadzek z paneli,- rozebranie wykładziny ściennej z płytek,- wykonanie posadzek z płytek wraz z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem,- wykonanie posadzek z paneli,- licowanie ścian płytkami wraz z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem, - wymiana stolarki drzwiowej,- przygotowanie powierzchni pod malowanie ze szpachlowaniem nierówności (ściany i sufity), - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną silikonową,- demontaż urządzeń sanitarnych (umywalki, brodziki, ustępy z miską porcelanową, baterii umywalkowych, mieszaczy natryskowych, zaworów czerpalnych, zaworów czerpalnych),- wymiana odcinka pionu kanalizacyjnego,- wykonanie nowych podejść odpływowych i dopływowych,- montaż nowych baterii umywalkowych i natryskowych ściennych, mieszaczy, - montaż umywalek pojedynczych porcelanowych dla dzieci,- montaż ustępów pojedynczych z płuczkami dla dzieci,- montaż ścianek ustępowych systemowych,- wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych,- wykonanie miejsca postojowego dla niepełnosprawnych.2.2. Wyposażenie kuchni, windy towarowe:- dostawa i montaż dźwigów towarowych,- dostawa i montaż elementów wyposażenia kuchni i zmywalni.2.3. Dostawa i montaż urządzeń do transportu osób niepełnosprawnych:- dostawa i montaż krzesełka schodowego dla niepełnosprawnych.2.4. Branża sanitarna:- wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni wraz z zapleczem.2.5. Branża elektryczna:- montaż tablic instalacji oświetleniowej,- wymiana instalacji oświetleniowej i opraw na oprawy oświetleniowe typu LED,- instalacja gniazd i wypustów,- wykonanie instalacji komputerowej,- wykonanie instalacji wideo – domofonowej,- wykonanie instalacji oświetlenia terenu,- próby i pomiary. 3. Dodatkowo Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - wykonania wszelkich robót przygotowawczych, - wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,- przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych,- zagospodarowania placu budowy,- utrzymania zaplecza budowy.4. Wykonawca zobowiązany jest również do przygotowania dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in.:- wykonanie i zatwierdzenie przez UDT dokumentacji technicznej oraz instrukcji obsługi w języku polskim w 1 egzemplarzu dla dźwigu towarowego,- dostarczenie karty gwarancyjnej i wymaganego certyfikatu na każdy samodzielny element dźwigu,- dostarczenie technicznej instrukcji obsługi dźwigu towarowego i jego urządzeń, - dostarczenie instrukcji użytkowania dźwigu towarowego- organizację i odbiór przez UDT dźwigu towarowego- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dźwigu towarowego- szkolenie personelu w zakresie obsługi windy dźwigu towarowego - przekazanie przedmiotu zamówienia w stanie gotowym do użytkowania. - wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji winna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego. 6. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 9 do SWZ, w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.7. Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów – Zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego, np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a inspektor nadzoru i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji. 8. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. 1320), Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.Powyższe wymagania określają w szczególności:1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.9. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych - zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.10. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ.11. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane12. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Lwowska 17.

IM-ZP.272.23.2021.MS

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00225936/01 z dnia: 2021-10-08
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-12 09:00
Po zmianie:
2021-10-18 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-12 09:15
Po zmianie:
2021-10-18 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-10
Po zmianie:
2021-11-16


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00230362/01 z dnia: 2021-10-13
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-18 09:00
Po zmianie:
2021-10-21 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-18 09:15
Po zmianie:
2021-10-21 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-16
Po zmianie:
2021-11-19
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45450000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10380597 2024-04-19
godz. 10:00
Podkarpackie "Rozbudowa budynku wiejskiego o garaż Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubli" Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie robót budowlanych polegających na zakończeniu budowy budynku garaż...
10402732 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjnego pn.: „Przebudowa pomieszczeń bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 7 w Mławie – etap I i II” (w dokumentacji określona jako Et...
10396727 2024-04-26
godz. 09:00
Dolnośląskie Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka w Marcinkowicach w systemie "zaproj...
10341940 2024-04-26
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku PdOZ z adaptacją pomieszczeń po byłej PID na potrzeby służbowe Komendy Miejskiej Policji w Częstochowie w formule zaprojektuj i wybud...
10403755 2024-04-26
godz. 10:00
Śląskie Budowa żłobka w gminie Blachownia wraz z zagospodarowaniem terenu Przedmiotem postępowania jest wykonanie budynku żłobka wraz z niezbędnymi instalacjami sanitarnymi, elektrycznymi ora...
10343817 2024-04-26
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zmówienia jest robota budowlana pn. Remont i przebudowa budynków Zespołu Szkół w Kisielicach wraz z zagospodarowaniem terenu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczegó...
10370652 2024-04-30
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Przebudowa Ośrodka Wypoczynkowego w Sulnówku Przedmiotem zamówienia jest dokończenie przebudowy Ośrodka Wypoczynkowego w Sulnówku o powierzchni zabudowy 920,6 m² wraz z elementami za...
10448463 2024-05-06
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne w skład którego wchodzi: Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. „Remont i ter...
10457119 2024-05-07
godz. 10:00
Lubuskie Budowa przedszkola gminnego w Zwierzynie Przedmiotem zamówienia jest „Budowa budynku przedszkola 4-oddziałowego wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu ...
10448562 2024-05-08
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim Część 1: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające rozbudowie szkoły podstawowej w Butrynach w formule zap...