Przetarg 7386002 - Modernizacja pomieszczeń w budynku administracyjnym,...

   
Analizuj Zamówienie 7386002 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-13
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja pomieszczeń w budynku administracyjnym, Oddział Golęcin, Poznań ul. Warmińska 1,
Numer referencyjny: ZP.240.01.2020


Modernizacja pomieszczeń w budynku administracyjnym Oddział Golęcin, Poznań ul. Warmińska 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) dokumentacja projektowa – zał. nr 1 do SIWZ,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 2 do SIWZ, z wyłączeniem przedmiaru robót – zał. nr 3 do SIWZ, który jest elementem pomocniczym.
Zamawiający wymaga sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykonanych robót, zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w załączniku nr 4 do projektu umowy.
Przyjęte rozwiązania projektowe są rozwiązaniami przykładowymi, dopuszcza się wykorzystanie produktów innych producentów o równoważnych parametrach technicznych, tzn. nie odbiegających klasą, jakością i trwałością oraz właściwościami użytkowymi od podanych jako przykład.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
Na oferowane i wyceniane w kosztorysie ofertowym materiały Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi w tym zakresie normami i innymi przepisami prawa.
Wykonawcy wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru będącego częścią dokumentacji niniejszego postępowania.
Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie.
Przy realizacji niniejszego zamówienia, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących roboty objęte dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z wyłączeniem osób wykonujących czynności kierownika budowy lub kierownika robót.
Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia.
Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi ww. czynności.
Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, stanowisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie kopii umów w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane czynności, na umowę o pracę i skutkować naliczaniem kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
Nieprzedłożenie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie, kosztorysu ofertowego lub oświadczenia o zatrudnieniu, najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Wymagana gwarancja: nie mniej niż 36 miesięcy.
KOD CPV:
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10291685 2024-04-19
godz. 10:00
Podlaskie Podniesienie jakości świadczonej opieki medycznej poprzez modernizację oraz doposażanie SOR w Augustowie – Etap I. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: ...
10438670 2024-04-19
godz. 10:00
Łódzkie Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Farbiarskiej 27/29.
10434682 2024-04-22
godz. 08:00
Śląskie Modernizacja obiektu SP-2 w ZSP-2 wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dwóch sanitariatów oraz dwóch szatni dla dzieci, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Moderniz...
10432556 2024-04-29
godz. 10:00
Dolnośląskie Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem sanitarnym oraz auli w Zespole Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu” Część 1: Z...
10442184 2024-04-30
godz. 23:59
Mazowieckie Modernizacja wejścia do świetlicy wiejskiej w Kowalewie
10452050 2024-05-06
godz. 10:00
Śląskie Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową, remontem i wykończeniem części pomieszczeń budynku remizy OSP Blanowice w ramach zadania Przebudowa pomieszczeń (..) w strażnicy...
10441030 2024-05-06
godz. 10:00
Łódzkie „Dostosowanie budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół nr 1 w Koluszkach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych” 1. Przedmiotem niniejszego zadania jest dostosowanie do warunk...
10450825 2024-05-07
godz. 11:00
Śląskie Remont Hali Technologicznej w celu utworzenia „Studenckiego Centrum Kreatywności”. Znak sprawy: IA1.284.6.2024.MW Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: • rozbiór...
10452022 2024-05-09
godz. 11:00
Lubuskie Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku Prokuratury Rejonowej w Żarach. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku Prokur...
10456758 2024-05-14
godz. 09:00
Podkarpackie ROZDZIA VI. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Adaptacja budynku socjalnego przy Zakładzie Karnym w Łupkowie na...