Przetarg 10681521 - Modernizacja placówek oświatowych w Ustce. Część 1: 1....

   
Analizuj Zamówienie 10681521 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-07-12
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja placówek oświatowych w Ustce.

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja parkingów i ciągów komunikacyjn
ych na terenie Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zadania został zawarty w załączniku nr 9 do SWZ – Programie funkcjonalno-użytkowym, jako Zadanie nr 1.2. Informacja o terenie, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia: obszar zlokalizowany w Ustce przy ul. Jagiellońskiej na działce nr 1585, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego „Nowa Ustka 1” jako 12.UO.9 (tereny usług oświaty) – uchwała Rady Miasta Ustka nr IX/75/2007 z dnia 28 czerwca 2007 r.3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 3.1. dokumentacji projektowej, w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy – Prawo budowlane oraz uzyskaniu zgody na realizację robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy – Prawo budowlane;3.2. robót budowlanych, realizowanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz STWIORB, o której mowa w pkt. 3.1.4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie zadania, wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia. 5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie zadania wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 6. Działając na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób do wykonywania następujących czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:1) roboty przygotowawcze,2) roboty rozbiórkowe,3) roboty branży drogowej,4) roboty w zakresie zagospodarowania terenu.Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4.1. do SWZ – wzór umowy.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu działki poprzez budowę nowego placu zabaw wraz z naukowymi urządzeniami towarzyszącymi oraz edukacyjnymi urządzeniami ekologicznymi na terenie Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zadania został zawarty w załączniku nr 9 do SWZ – Programie funkcjonalno-użytkowym, jako Zadanie nr 2. 2. Informacja o terenie, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia: obszar zlokalizowany w Ustce przy ul. Jagiellońskiej na działce nr 1585, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego „Nowa Ustka 1” jako 12.UO.9 (tereny usług oświaty) – uchwała Rady Miasta Ustka nr IX/75/2007 z dnia 28 czerwca 2007 r. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 3.1. dokumentacji projektowej, w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy – Prawo budowlane oraz uzyskaniu zgody na realizację robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy – Prawo budowlane;3.2. robót budowlanych, realizowanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz STWIORB, o której mowa w pkt. 3.1.4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie zadania, wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia. 5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie zadania wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 6. Działając na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób do wykonywania następujących czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:1) roboty przygotowawcze,2) roboty rozbiórkowe,3) roboty w zakresie montażu elementów małej architektury,4) roboty w zakresie zieleni,5) roboty w zakresie zagospodarowania terenu.Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4.2. do SWZ – wzór umowy.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.Szczegółowy opis przedmiotu zadania został zawarty w załączniku nr 9 do SWZ – Programie funkcjonalno-użytkowym, jako Zadanie nr 3. 2. Informacja o terenie, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia: obszar zlokalizowany w Ustce przy ul. Darłowskiej na działce nr 1759/2, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego „Kwiatowa i okolice” jako A1UO (teren projektowanej szkoły) – uchwała Rady Miasta Ustka nr VI/32/2001 z dnia 28 czerwca 2001 r.3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 3.1. dokumentacji projektowej, w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy – Prawo budowlane oraz uzyskaniu zgody na realizację robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy – Prawo budowlane;3.2. robót budowlanych, realizowanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz STWIORB, o której mowa w pkt. 3.1.4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie zadania, wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia. 5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie zadania wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 6. Działając na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób do wykonywania następujących czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:1) roboty przygotowawcze,2) roboty instalacji elektrycznych,Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4.3. do SWZ – wzór umowy.

Część 4: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne na terenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zadania został zawarty w załączniku nr 9 do SWZ – Programie funkcjonalno-użytkowym, jako Zadanie nr 4.2. Informacja o terenie, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia: obszar zlokalizowany w Ustce przy ul. Darłowskiej na działce nr 1759/2, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego „Kwiatowa i okolice” jako A1UO (teren projektowanej szkoły) – uchwała Rady Miasta Ustka nr VI/32/2001 z dnia 28 czerwca 2001 r. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 3.1. dokumentacji projektowej, w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy – Prawo budowlane oraz uzyskaniu zgody na realizację robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy – Prawo budowlane;3.2. robót budowlanych, realizowanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz STWIORB, o której mowa w pkt. 3.1.4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie zadania, wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia. 5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie zadania wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 6. Działając na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób do wykonywania następujących czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:1) roboty przygotowawcze,2) roboty instalacji elektrycznych,Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4.4. do SWZ – wzór umowy.

Część 5: 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przyległego poprzez remont nawierzchni boisk do siatkówki, remont nawierzchni boiska do koszykówki, remont nawierzchni bieżni lekkoatletycznej na terenie Szkoły podstawowej nr 1 w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.Szczegółowy opis przedmiotu zadania został zawarty w załączniku nr 9 do SWZ – Programie funkcjonalno-użytkowym, jako Zadanie nr 5. 2. Informacja o terenie, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia: obszar zlokalizowany w Ustce przy ul. Darłowskiej na działce nr 1759/2, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego „Kwiatowa i okolice” jako A1UO (teren projektowanej szkoły) – uchwała Rady Miasta Ustka nr VI/32/2001 z dnia 28 czerwca 2001 r. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 3.1. dokumentacji projektowej, w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy – Prawo budowlane oraz uzyskaniu zgody na realizację robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy – Prawo budowlane;3.2. robót budowlanych, realizowanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz STWIORB, o której mowa w pkt. 3.1.4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie zadania, wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia. 5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie zadania wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 6. Działając na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób do wykonywania następujących czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:1) roboty przygotowawcze,2) roboty rozbiórkowe,3) roboty związane z ułożeniem nawierzchni poliuretanowych,4) roboty związane z zagospodarowaniem terenu,Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4.5. do SWZ – wzór umowy.

Część 6: 1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja części budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Ustce na potrzeby integracyjnego przedszkola z sześcioma oddziałami dla dzieci od 3 do 5 lat.Szczegółowy opis przedmiotu zadania został zawarty w załączniku nr 10a (zakres podstawowy) oraz załącznikach 10b i 10c (prawo opcji) do SWZ – Dokumentacji budowlanej.2. Informacja o terenie, na których realizowany będzie przedmiot zamówienia: obszar zlokalizowany w Ustce przy ul. Wróblewskiego na działce nr 562/2, oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego „Nowa Ustka 1” jako 13UO (tereny usług oświaty) – uchwała Rady Miasta Ustka nr IX/75/2007 z dnia 28 czerwca 2007 r. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych w imieniu Zamawiającego oraz pobranie dziennika budowy (zgodnie z obowiązującymi przepisami – Prawo budowlane);3.2. realizację robót budowlanych określonych w dokumentacji budowlanej stanowiącej załączniki nr 10a (zakres podstawowy) oraz załączniki 10b i 10c (prawo opcji) do SWZ – Dokumentacji budowlanej (bez dostawy wyposażenia w zakresie technologii kuchni oraz wyposażenia w meble): roboty rozbiórkowe, roboty konstrukcyjno-budowlane, roboty izolacyjne, roboty instalacji sanitarnych, roboty instalacji elektrycznych, roboty instalacji teletechnicznych, roboty instalacji monitoringu, roboty instalacji oddymiania, roboty wykończeniowe, roboty związane z zagospodarowaniem terenu, w tym:a) zakres podstawowy (zakres ten stanowi minimalny zakres zamówienia, który zostanie zlecony Wykonawcy do realizacji) – wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy istniejącej szkoły na potrzeby przedszkola oraz zagospodarowania terenu na potrzeby przedszkola – zakres podstawowy został określony w dokumentacji budowlanej stanowiącej załącznik nr 10a do SWZ;b) prawo opcji w trybie art. 441 ustawy PZP:- wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy szkoły – łącznik – zakres ten został określony w dokumentacji budowlanej stanowiącej załącznik nr 10b do SWZ,- wykonanie robót w zakresie zagospodarowania terenu na potrzeby szkoły w pełnym zakresie lub w części – zakres ten został określony w dokumentacji budowlanej stanowiącej załącznik nr 10c do SWZ;UWAGA:Prawo opcji obejmuje realizację robót budowlanych określonych w dokumentacji budowlanej stanowiącej załącznik nr 10 b i 10 c do SWZ, jest to zakres uzupełniający i fakultatywny robót do wykonania, których realizacja jest uzależniona od decyzji Zamawiającego. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zlecenia tego zakresu robót. Zamawiający na etapie realizacji umowy (w terminie do 30 dni od podpisania umowy) podejmie decyzję o ewentualnym zleceniu realizacji prawa opcji w całości lub w części. Decyzja o zleceniu robót w zakresie prawa opcji uzależniona jest od możliwości finansowych Zamawiającego. Szczegółowe zasady realizacji części zamówienia objętego prawem opcji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4.6 do SWZ.3.3. zakup i montaż tablicy promocyjno-informacyjnej wykonanej zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ;3.4. zgłoszenie zakończenia robót budowlanych (zgodnie z obowiązującymi przepisami – Prawo budowlane) w przypadku realizacji robót w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę;3.5. uzyskanie i dostarczenie Zamawiającemu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanego obiektu budowlanego (zgodnie z obowiązującymi przepisami – Prawo budowlane) – jeżeli został nałożony taki obowiązek;3.6. sporządzenie operatu odbioru robót z dokumentami formalno-prawnymi i dokumentacją powykonawczą, w tym geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą – 2 kpl. (1 kpl. z oryginalnymi dokumentami i 1 kpl. z kopiami dokumentów). 4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie zadania, wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia.5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie zadania wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.6. Działając na podstawie art. 95 Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót branżowych do wykonywania następujących czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:1) roboty przygotowawcze,2) roboty rozbiórkowe,3) roboty konstrukcyjno-budowlane,4) roboty izolacyjne,5) roboty instalacji sanitarnych,6) roboty instalacji elektrycznych,7) roboty instalacji teletechnicznych,8) roboty instalacji monitoringu,9) roboty instalacji oddymiania.10) roboty wykończeniowe,11) roboty drogowe,12) roboty w zakresie zieleni,13) montaż elementów małej architektury14) roboty związane z zagospodarowaniem terenu.Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załącznikach nr 4.6 do SWZ – wzór umowy.

ZP.271.4.2024.KL

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00458234/01 z dnia: 2024-08-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-21 10:00
Po zmianie:
2024-09-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-21 11:00
Po zmianie:
2024-09-20 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-09-19
Po zmianie:
2024-10-19
branża Budowlana - obiekty, Drogownictwo, Sprzątanie, Wodno - kanalizacyjna, Projektowanie, Tereny zielone, Energia odnawialna (OZE)
podbranża obiekty użyteczności publicznej, drogi, ulice, autostrady, obwodnice, projekt budowlany, projekt drogowy, projekt energoelektryczny, rozbiórki, demontaże, zieleń, place zabaw, sieci zewnętrzne, energia solarna
kody CPV 45111200, 45111300, 45112710, 45112720, 45112723, 45214100, 45214200, 45232410, 45233220, 45233222, 45261215, 45300000, 45310000, 45311000, 45311200, 45316100, 45332000, 71320000, 71323100, 71326000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się