Przetarg 8903626 - Modernizacja nawierzchni boiska i placów zabaw Część 1:...

   
Analizuj Zamówienie 8903626 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-13
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja nawierzchni boiska i placów zabaw

Część 1: Park na Wyspie – Zadanie I

Część 2: Ul. Komuny Paryskiej/ Kapucyń
ska – Zadanie II

Część 3: Ul. Salezjańska/ Mickiewicza – Zadanie III

FZ.322.21.22.PZ

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00161957/01 z dnia: 2022-05-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020, poz. 2452)
Zgodnie z art. 61 ust .2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku negocjacji lub dialogu
oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów
zamówienia, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, potwierdzenia zainteresowania, ofert lub prac
konkursowych, o ile jej treść jest udokumentowana.
Zamawiający prowadzi postępowanie za pośrednictwem Platformy zakupowej MarketPlanet
Oferty należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej.
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
-dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES, przy czym wykonawca zobowiązany jest wtedy
załączyć oprócz dokumentu, którego podpis dotyczy, oddzielny plik z podpisem, czyli 2 pliki.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4. Włączona obsługa JavaScript;
5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB o
rozszerzeniu txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,png, svg, wav, mp3, avi, mpg,
mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml,css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES,
ASIC, XMLenc.
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
otwarcia ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi da
Po zmianie:
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020, poz. 2452)

Zgodnie z art. 61 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, potwierdzenia zainteresowania, ofert lub prac konkursowych, o ile jej treść jest udokumentowana.

Zamawiający prowadzi postępowanie za pośrednictwem Platformy zakupowej MarketPlanet

Oferty należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej.

Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
-dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES, przy czym wykonawca zobowiązany jest wtedy załączyć oprócz dokumentu, którego podpis dotyczy, oddzielny plik z podpisem, czyli 2 pliki.

Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4. Włączona obsługa JavaScript;
5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB o rozszerzeniu txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,png, svg, wav, mp3, avi, mpg,
mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml,css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.

Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Park na Wyspie – Zadanie I
Po zmianie:
Park na Wyspie – Zadanie I
Remont nawierzchni placu zabaw obejmuje m.in. usunięcie wybranych fragmentów warstwy wykończeniowej i podbudowy, wykonanie miejscowych napraw ubytków i wykonanie warstwy wykończeniowej EPDM.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo kosztorysowa.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Ul. Komuny Paryskiej/ Kapucyńska – Zadanie II
Po zmianie:
Ul. Komuny Paryskiej/ Kapucyńska – Zadanie II
Remont nawierzchni boiska obejmuje m.in. usunięcie istniejących zdegradowanych, luźnych fragmentów warstwy natryskowej oraz zasadniczej, uzupełnienie ubytków warstwą SBR oraz ułożenie sztucznej trawy i obsypanie piaskiem kwarcowym.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo kosztorysowa.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Ul. Salezjańska/ Mickiewicza – Zadanie III
Po zmianie:
Ul. Salezjańska/ Mickiewicza – Zadanie III
Remont nawierzchni placu zabaw obejmuje wymianę istniejących płytek poliuretanowych na nowe o HIC 1,5.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo kosztorysowa.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00182838/01 z dnia: 2022-05-27
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-30 09:00
Po zmianie:
2022-06-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-30 09:10
Po zmianie:
2022-06-06 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-28
Po zmianie:
2022-07-05
branża Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża boiska, place zabaw
kody CPV 45236110, 45236210
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: boiska , place zabaw

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10403101 2024-04-22
godz. 09:00
Śląskie Poprawa infrastruktury obiektu stadionu LKS Tempo Stolarzowice 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac projektowych i robót budowlanych celem poprawy infrastruktury obiektu stadio...
10449835 2024-04-25
godz. 10:00
Mazowieckie Mazowsze dla sportu - modernizacja boisk na stadionie miejskim w Garwolinie - wykonanie wielofunkcyjnej nawierzchni sportowej do streetballu i tenisa ziemnego
10458665 2024-04-29
godz. 09:00
Śląskie Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej. 1. Przedmiot zamó...
10442032 2024-04-30
godz. 10:00
Zachodniopomorskie 3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa skateparku i miasteczka rowerowego w m. Postomino”. Inwestycja o łącznej powierzchni około 4600 m² rea...
10478779 2024-04-30
godz. 10:00
Śląskie ZP/249/2024 BO – L1/12/X – Ogród Sensoryczny w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Katowicach w Miejskim Przedszkolu nr 2 przy ul. Kubiny 4 w Katowicach PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 BO – L1/12...
10452500 2024-05-02
godz. 10:30
Opolskie Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej,...
10456741 2024-05-06
godz. 09:00
Małopolskie Zagospodar. działki os.Centrum-budowa siłowni plenerowej oraz miejsca rekreacyjnego skład. się z obiektów małej architektury w miejscu publ. na dz. nr 951/10, 951/11 obr. Krzeszowice, ...
10456185 2024-05-07
godz. 09:00
Mazowieckie Zagospodarowanie części terenu przy Szkole Podstawowej w Lelicach Przedmiotem zamówienia jest budowa integracyjnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Lelicach na działce nr ew. 74/8...
10473441 2024-05-08
godz. 11:00
Małopolskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 do SWZ i obejmuje wykonanie robót ujętych w dokumentacji projektowej – zgłoszeniu robót, specyfikacjach techniczny...
10478605 2024-05-10
godz. 10:00
Małopolskie Modernizacja boiska wielofunkcyjnego w Krzysztoforzycach Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska wielofunkcyjnego, ogólnodostępnego, w miejscowości Krzysztoforzyce. Zakres rzecz...