Przetarg - Modernizacja infrastruktury szkolnej w gminie Lubartów...

   
Analizuj Zamówienie 6026062 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-05-10
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja infrastruktury szkolnej w gminie Lubartów
Numer referencyjny: ZP.271.7.2018

2.1. Przedmiotem zamówienia jest mode
rnizacja infrastruktury szkolnej w gminie Lubartów.

2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej:

2.2.1. część 1 zamówienia – „Modernizacja infrastruktury szkolnej – Szkoła Podstawowa w Brzezinach”, której zakres rzeczowy obejmuje roboty budowlane w zakresie remontu wybranych sal lekcyjnych, w szczególności:
-Roboty rozbiórkowe i demontażowe,
-Wymianę podłóg,
-Malowanie ścian,
-Malowanie sufitów,
-Wymianę stolarki drzwiowej,
-Wymianę instalacji oświetlenia,
-Wymianę instalacji komputerowej.

2.2.2. część 2 zamówienia – „Modernizacja infrastruktury szkolnej – Szkoła Podstawowa w Nowodworze”, której zakres rzeczowy obejmuje roboty budowlane w zakresie remontu wybranych sal lekcyjnych, w szczególności:
-Roboty rozbiórkowe i demontażowe,
-Wymianę podłóg,
-Malowanie ścian,
-Malowanie sufitów,
-Wymianę stolarki drzwiowej,
-Wymianę instalacji oświetlenia,
-Wymianę instalacji komputerowej.

2.2.3. część 3 zamówienia – „Modernizacja infrastruktury szkolnej – Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Skrobowie-Kolonii”, której zakres rzeczowy obejmuje roboty budowlane w zakresie remontu wybranych sal lekcyjnych, w szczególności:
-Roboty rozbiórkowe i demontażowe,
-Cyklinowanie i lakierowanie podłóg,
-Malowanie ścian,
-Malowanie sufitów,
-Wymianę stolarki drzwiowej,
-Wymianę instalacji oświetlenia,
-Wymianę instalacji komputerowej.

2.2.4. część 4 zamówienia – „Modernizacja infrastruktury szkolnej – Szkoła Podstawowa w Wólce Rokickiej”, której zakres rzeczowy obejmuje roboty budowlane w zakresie remontu wybranych sal lekcyjnych, w szczególności:
-Roboty rozbiórkowe i demontażowe,
-Wymianę podłóg,
-Malowanie ścian,
-Malowanie sufitów,
-Wymianę stolarki drzwiowej,
-Wymianę instalacji oświetlenia,
-Wymianę instalacji komputerowej.

Uwaga:
1) Dla każdego budynku Wykonawca zobowiązany będzie wykonać tablicę informacyjną i pamiątkową o dofinansowaniu projektu z UE zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej dostępnymi na stronie www: https://rpo.lubelskie.pl/strona-592-zasady_oznakowania_projektow.html
Tablice jednostronne rozmiaru 80 cm wysokości i 120 cm szerokości, mocowane do dwóch słupków metalowych posadowionych w ziemi; wysokość mocowania – dół tablicy 180 cm od powierzchni ziemi.
2) Wszelkie roboty należy prowadzić z sposób umożliwiający funkcjonowanie szkół. W tym celu Wykonawca uzgodni
z użytkownikami poszczególnych obiektów harmonogramy robót.
3) Wszelkie prace związane z modernizacją budynku muszą być prowadzone zgodnie z zastosowaniem uniwersalnego projektowania (modernizowane pomieszczenia nie będą wyposażone w progi; szerokości drzwi dostosowana do wymogów swobodnego poruszania się wózków inwalidzkich; ciągi piesze dostosowane dla wszystkich użytkowników; zastosowana zostanie nawierzchnia o dobranej odpowiednio kolorystyce - kontrast faktur i kolorystyki nawierzchni w obiektach będzie dobrany tak, aby nie sprawiać wrażenia różnic wysokości, a jednocześnie podkreślać główny kierunek ruchu, ułatwiając poruszanie się osobom z zaburzeniami wzroku, a także z zaburzeniami orientacji; komunikacja wewnętrzna odbywać się będzie układem korytarzy przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

2.3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1a, 1b, 1c
i 1d do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się:
-Projekty budowlane,
-Przedmiary robót.
Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową
w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót
w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak
w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z obiektami położonymi na terenie realizacji inwestycji i w ich okolicy.
2.4. Rozwiązania równoważne.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta,
w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
2.5. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały
i urządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.
2.6. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartości brutto złożonej oferty.
2.7. Podwykonawcy.
Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:
1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
2) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców,
a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym
w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia.
3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu,
iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w § 14 Projektu umowy.
2.8. Klauzula zatrudnienia.
Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia, określonym w pkt. 2.2 SIWZ.
(obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie
i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy).
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności
w trakcie realizacji zamówienia zawarte są § 13 Projektu umowy stanowiącym (Załącznik Nr 2 do SIWZ).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Modernizacja infrastruktury szkolnej – Szkoła Podstawowa w Brzezinach
część 1 zamówienia – „Modernizacja infrastruktury szkolnej – Szkoła Podstawowa w Brzezinach”, której zakres rzeczowy obejmuje roboty budowlane w zakresie remontu wybranych sal lekcyjnych, w szczególności: -Roboty rozbiórkowe i demontażowe, -Wymianę podłóg, -Malowanie ścian, -Malowanie sufitów, -Wymianę stolarki drzwiowej, -Wymianę instalacji oświetlenia, -Wymianę instalacji komputerowej. Uwaga: 1) Dla każdego budynku Wykonawca zobowiązany będzie wykonać tablicę informacyjną i pamiątkową o dofinansowaniu projektu z UE zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej dostępnymi na stronie www: https://rpo.lubelskie.pl/strona-592-zasady_oznakowania_projektow.html Tablice jednostronne rozmiaru 80 cm wysokości i 120 cm szerokości, mocowane do dwóch słupków metalowych posadowionych w ziemi; wysokość mocowania – dół tablicy 180 cm od powierzchni ziemi. 2) Wszelkie roboty należy prowadzić z sposób umożliwiający funkcjonowanie szkół. W tym celu Wykonawca uzgodni z użytkownikami poszczególnych obiektów harmonogramy robót. 3) Wszelkie prace związane z modernizacją budynku muszą być prowadzone zgodnie z zastosowaniem uniwersalnego projektowania (modernizowane pomieszczenia nie będą wyposażone w progi; szerokości drzwi dostosowana do wymogów swobodnego poruszania się wózków inwalidzkich; ciągi piesze dostosowane dla wszystkich użytkowników; zastosowana zostanie nawierzchnia o dobranej odpowiednio kolorystyce - kontrast faktur i kolorystyki nawierzchni w obiektach będzie dobrany tak, aby nie sprawiać wrażenia różnic wysokości, a jednocześnie podkreślać główny kierunek ruchu, ułatwiając poruszanie się osobom z zaburzeniami wzroku, a także z zaburzeniami orientacji; komunikacja wewnętrzna odbywać się będzie układem korytarzy przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

Część nr: 2 Nazwa: Modernizacja infrastruktury szkolnej – Szkoła Podstawowa w Nowodworze
część 2 zamówienia – „Modernizacja infrastruktury szkolnej – Szkoła Podstawowa w Nowodworze”, której zakres rzeczowy obejmuje roboty budowlane w zakresie remontu wybranych sal lekcyjnych, w szczególności: -Roboty rozbiórkowe i demontażowe, -Wymianę podłóg, -Malowanie ścian, -Malowanie sufitów, -Wymianę stolarki drzwiowej, -Wymianę instalacji oświetlenia, -Wymianę instalacji komputerowej. Uwaga: 1) Dla każdego budynku Wykonawca zobowiązany będzie wykonać tablicę informacyjną i pamiątkową o dofinansowaniu projektu z UE zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej dostępnymi na stronie www: https://rpo.lubelskie.pl/strona-592-zasady_oznakowania_projektow.html Tablice jednostronne rozmiaru 80 cm wysokości i 120 cm szerokości, mocowane do dwóch słupków metalowych posadowionych w ziemi; wysokość mocowania – dół tablicy 180 cm od powierzchni ziemi. 2) Wszelkie roboty należy prowadzić z sposób umożliwiający funkcjonowanie szkół. W tym celu Wykonawca uzgodni z użytkownikami poszczególnych obiektów harmonogramy robót. 3) Wszelkie prace związane z modernizacją budynku muszą być prowadzone zgodnie z zastosowaniem uniwersalnego projektowania (modernizowane pomieszczenia nie będą wyposażone w progi; szerokości drzwi dostosowana do wymogów swobodnego poruszania się wózków inwalidzkich; ciągi piesze dostosowane dla wszystkich użytkowników; zastosowana zostanie nawierzchnia o dobranej odpowiednio kolorystyce - kontrast faktur i kolorystyki nawierzchni w obiektach będzie dobrany tak, aby nie sprawiać wrażenia różnic wysokości, a jednocześnie podkreślać główny kierunek ruchu, ułatwiając poruszanie się osobom z zaburzeniami wzroku, a także z zaburzeniami orientacji; komunikacja wewnętrzna odbywać się będzie układem korytarzy przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

Część nr: 3 Nazwa: Modernizacja infrastruktury szkolnej – Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Skrobowie-Kolonii
część 3 zamówienia – „Modernizacja infrastruktury szkolnej – Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Skrobowie-Kolonii”, której zakres rzeczowy obejmuje roboty budowlane w zakresie remontu wybranych sal lekcyjnych, w szczególności: -Roboty rozbiórkowe i demontażowe, -Cyklinowanie i lakierowanie podłóg, -Malowanie ścian, -Malowanie sufitów, -Wymianę stolarki drzwiowej, -Wymianę instalacji oświetlenia, -Wymianę instalacji komputerowej. Uwaga: 1) Dla każdego budynku Wykonawca zobowiązany będzie wykonać tablicę informacyjną i pamiątkową o dofinansowaniu projektu z UE zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej dostępnymi na stronie www: https://rpo.lubelskie.pl/strona-592-zasady_oznakowania_projektow.html Tablice jednostronne rozmiaru 80 cm wysokości i 120 cm szerokości, mocowane do dwóch słupków metalowych posadowionych w ziemi; wysokość mocowania – dół tablicy 180 cm od powierzchni ziemi. 2) Wszelkie roboty należy prowadzić z sposób umożliwiający funkcjonowanie szkół. W tym celu Wykonawca uzgodni z użytkownikami poszczególnych obiektów harmonogramy robót. 3) Wszelkie prace związane z modernizacją budynku muszą być prowadzone zgodnie z zastosowaniem uniwersalnego projektowania (modernizowane pomieszczenia nie będą wyposażone w progi; szerokości drzwi dostosowana do wymogów swobodnego poruszania się wózków inwalidzkich; ciągi piesze dostosowane dla wszystkich użytkowników; zastosowana zostanie nawierzchnia o dobranej odpowiednio kolorystyce - kontrast faktur i kolorystyki nawierzchni w obiektach będzie dobrany tak, aby nie sprawiać wrażenia różnic wysokości, a jednocześnie podkreślać główny kierunek ruchu, ułatwiając poruszanie się osobom z zaburzeniami wzroku, a także z zaburzeniami orientacji; komunikacja wewnętrzna odbywać się będzie układem korytarzy przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

Część nr: 4 Nazwa: Modernizacja infrastruktury szkolnej – Szkoła Podstawowa w Wólce Rokickiej
część 4 zamówienia – „Modernizacja infrastruktury szkolnej – Szkoła Podstawowa w Wólce Rokickiej”, której zakres rzeczowy obejmuje roboty budowlane w zakresie remontu wybranych sal lekcyjnych, w szczególności: -Roboty rozbiórkowe i demontażowe, -Wymianę podłóg, -Malowanie ścian, -Malowanie sufitów, -Wymianę stolarki drzwiowej, -Wymianę instalacji oświetlenia, -Wymianę instalacji komputerowej. Uwaga: 1) Dla każdego budynku Wykonawca zobowiązany będzie wykonać tablicę informacyjną i pamiątkową o dofinansowaniu projektu z UE zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej dostępnymi na stronie www: https://rpo.lubelskie.pl/strona-592-zasady_oznakowania_projektow.html Tablice jednostronne rozmiaru 80 cm wysokości i 120 cm szerokości, mocowane do dwóch słupków metalowych posadowionych w ziemi; wysokość mocowania – dół tablicy 180 cm od powierzchni ziemi. 2) Wszelkie roboty należy prowadzić z sposób umożliwiający funkcjonowanie szkół. W tym celu Wykonawca uzgodni z użytkownikami poszczególnych obiektów harmonogramy robót. 3) Wszelkie prace związane z modernizacją budynku muszą być prowadzone zgodnie z zastosowaniem uniwersalnego projektowania (modernizowane pomieszczenia nie będą wyposażone w progi; szerokości drzwi dostosowana do wymogów swobodnego poruszania się wózków inwalidzkich; ciągi piesze dostosowane dla wszystkich użytkowników; zastosowana zostanie nawierzchnia o dobranej odpowiednio kolorystyce - kontrast faktur i kolorystyki nawierzchni w obiektach będzie dobrany tak, aby nie sprawiać wrażenia różnic wysokości, a jednocześnie podkreślać główny kierunek ruchu, ułatwiając poruszanie się osobom z zaburzeniami wzroku, a także z zaburzeniami orientacji; komunikacja wewnętrzna odbywać się będzie układem korytarzy przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500117200-N-2018 z dnia: 2018-06-27
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
W ogłoszeniu jest:
2018-05-28, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być:
2018-06-04, godzina: 09:00,
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie, przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45111300, 45262400, 45310000, 45311100, 45316000, 45432100, 45440000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10372437 2024-04-09
godz. 11:50
Dolnośląskie Remont wolnego lokalu mieszkalnego nr 6 w budynku przy ul. Kolejarskiej 3a w Wałbrzychu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” (jednostopniowy).
10331951 2024-04-10
godz. 12:00
Mazowieckie Przebudowa instalacji wraz z remontem węzłów sanitarnych Część 1: Część zamówienia nr 1 obejmuje: remont łazienek zlokalizowanych na Wysokim Parterze i Pierwszym Piętrze Bloku E...
10374608 2024-04-11
godz. 09:00
Mazowieckie Remont 2 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu Część 1: Remont lokalu mieszkalnego w Poznaniu o...
10370123 2024-04-12
godz. 11:00
Wielkopolskie Wymiana podłóg w dwóch klasach starszej części budynku na obiekcie Szkoły Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont nawierzchni pieszej i...
10365975 2024-04-12
godz. 12:00
Mazowieckie Część 1: Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, część I - 1 lokal o powierzchni 47,81 m2. Część 2: Remont lokali mieszkalnych - pu...
10373568 2024-04-15
godz. 00:00
Śląskie Interesuje mnie remont domu - Katowice Interesuje mnie remont domu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
10377593 2024-04-16
godz. 00:00
Kujawsko-Pomorskie Zlecę wykonanie modernizacji klatki schodowej- Świecie Zlecę wykonanie modernizacji klatki schodowej: renowację krat i balustrad 90m2, docieplenie wełną/płytą PIR od środka. Wykonan...
10365942 2024-04-24
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Roboty budowlane wynikające z ekspertyzy stanu technicznego budynku przy ul. Zielonej 5 w Szczecinku.
10364784 2024-04-29
godz. 11:00
Podkarpackie Remont boksów (pomieszczeń) w budynku nr inw 102/218 (Montaż) Zakładów Metalowych DEZAMET S.A.
10379705 2024-05-15
godz. 09:00
Śląskie „Zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 2 w Jaworznie na salę zajęć i gabinet intendenta” Przedmiotem zamówienia jest zmia...