Przetarg 8259424 - „Modernizacja i rozbudowa infrastruktury w zakresie sieci...

   
Analizuj Zamówienie 8259424 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-07-09
przedmiot ogłoszenia
„Modernizacja i rozbudowa infrastruktury w zakresie sieci wodociągowej na terenie Gminy Mełgiew”

Część 1 Zadanie nr 1: Rozbudow
a infrastruktury w zakresie sieci wodociągowej w miejscowości Franciszków, ul. Spokojna, ul. Szeroka, ul. Żwirki i Wigury, ul. Zacisze oraz budowa odcinka sieci wodociągowej na działce nr ew. 161/4 w m. Franciszków. Zadanie obejmuje: a) Rozbudowę infrastruktury w zakresie sieci wodociągowej w miejscowości Franciszków, ul. Spokojna, ul. Szeroka, ul. Żwirki i Wigury oraz ul. Zacisze. W ramach zadania zaprojektowano nową sieć wodociągową w ul. Spokojnej, ul. Szerokiej, ul. Żwirki i Wigury oraz ul. Zacisze. Celem budowy nowej sieci wodociągowej jest polepszenie standardów dostaw wody na potrzeby bytowo-gospodarcze do budynków mieszkalnych, oraz na potrzeby przeciwpożarowe. Zakres zamówienia nie dotyczy całości robót objętych dokumentacją techniczną – zakres zamówienia nie obejmuje ul. Świerkowej, ponieważ inwestycja ta: rozbudowa infrastruktury w zakresie sieci wodociągowej ulicy Świerkowej została wykonana w 2020 roku. Projektowany zakres obejmuje: Ul. Spokojna a. sieć wodociągową: - rurociągi PE RC 160 o łącznej długości 1169,0 mb - rurociągi PE 110 o łącznej długości 7,0 mb - hydranty nadziemne DN80 z zasuwami – 9 szt. b. odejścia do przepinanych przyłączy - rurociągi PE 32 o łącznej długości 1,0 mb - rurociągi PE 40 o łącznej długości 160,0 mb - rurociągi PE 50 o łącznej długości 21,5 mb - rurociągi PE 63 o łącznej długości 1,0 mb Ul. Szeroka a. sieć wodociągową: - rurociągi PE RC 160 o łącznej długości 910,5 mb - rurociągi PE 110 o łącznej długości 18,5 mb - hydranty nadziemne DN80 z zasuwami – 7 szt. b. odejścia do przepinanych przyłączy - rurociągi PE 32 o łącznej długości 17,5 mb - rurociągi PE 40 o łącznej długości 45,5 mb - rurociągi PE 50 o łącznej długości 16,5 mb - rurociągi PE 63 o łącznej długości 10 mb - rurociągi PE 90 o łącznej długości 10,5 mb Ul. Żwirki i Wigury a. sieć wodociągową: - rurociągi PE RC 160 o łącznej długości 222,0 mb b. odejścia do przepinanych przyłączy - rurociągi PE 50 o łącznej długości 24,0 mb - rurociągi PE 63 o łącznej długości 3,5 mb - hydranty nadziemne DN80 z zasuwami – 1 szt. Ul. Zacisze a. sieć wodociągową: - rurociągi PE RC 125 o łącznej długości 541,5 mb - hydranty nadziemne DN80 z zasuwami – 4 szt. b. odejścia do przepinanych przyłączy - rurociągi PE 32 o łącznej długości 1,0 mb - rurociągi PE 40 o łącznej długości 19,0 mb - rurociągi PE 50 o łącznej długości 2,0 mb b) Budowę odcinka sieci wodociągowej na działce nr ew. 161/4 w m. Franciszków. Zakres zadania obejmuje budowę odcinka sieci wodociągowej na działce nr ew. 161/4 w m. Franciszków - stanowiącej drogę wewnętrzną we własności Gminy Mełgiew. Zakres robót obejmuje: - sieć wodociągowa z rur wodociągowych ciśnieniowych z polietylenu PE HD 100 RC szeregu SDR- 11 na PN 16 średnicy Dz 110x 10 mm, - dwa hydranty nadziemnych przeciwpożarowych H 80 mm wraz z zasuwami odcinającymi z obudową i skrzynką uliczną. Długość projektowanej sieci wodociągowej - wynosi 120,00 m . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1a do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: 1) dokumentacja projektowa; 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR); 3) przedmiar robót. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub STWIORB. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę, w szczególności koszty związane z: a) uporządkowaniem (odtworzeniem) terenu objętego inwestycją, b) rekompensatą ewentualnych szkód osobom trzecim, c) usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy, d) organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną, e) transportem i zagospodarowaniem ziemi pozostałej po robotach ziemnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i STWIORB. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz STWIORB. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.

Część 2 Zadanie nr 2: „Wykonanie studni i obudowy studni ujęcia o wydajności eksploatacyjnej pokrywającej zapotrzebowanie na wodę dla potrzeb wodociągu grupowego w Nowym Krępcu.” Zadanie to obejmuje: a) Wykonanie studni ujęcia o wydajności eksploatacyjnej pokrywającej zapotrzebowanie na wodę dla potrzeb wodociągu grupowego w Nowym Krępcu. Zadanie to obejmuje wykonanie nowej studni, obok istniejącej studni ujęcia wody zlokalizowanej w m. Nowy Krępiec przy ul. Parkowej, na terenie byłego Ośrodka Rekreacyjno – Wypoczynkowego WSK w Świdniku. Ujęcie obejmuje wydzieloną strefę ochrony bezpośredniej część obszaru działki o nr ewidencyjnym 521/4, wpisaną do rejestru zabytków woj. Lubelskiego. Jest ona obecnie własnością gm. Mełgiew i stanowi park w Krępcu. Dojazd do ujęcia odbywa się ul. Spacerową lub ul. Przemysłową, do których dochodzi ul. Parkowa. b) Wykonanie obudowy studni dla potrzeb ujęcia wody w Nowym Krępcu. W ramach tego zadania przewidziano wykonanie: − Wykonanie obudowy studni z kręgów bet. d=2000 mm − Montaż głowicy studziennej − Wodomierz DN80 − Zasuwa odcinająca DN80 − Zawór zwrotny DN80 − Manometr − Kształtki i armatura w obrębie obudowy studni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1b do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: 1) dokumentacja projektowa; 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR); 3) przedmiar robót. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub STWIORB. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę, w szczególności koszty związane z: a) uporządkowaniem (odtworzeniem) terenu objętego inwestycją, b) rekompensatą ewentualnych szkód osobom trzecim, c) usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy, d) organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną, e) transportem i zagospodarowaniem ziemi pozostałej po robotach ziemnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i STWIORB. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz STWIORB. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.

Część 3 Zadanie nr 3: „Wykonanie studni i obudowy studni ujęcia o wydajności eksploatacyjnej pokrywającej zapotrzebowanie na wodę dla potrzeb wodociągu grupowego w Podzamczu.” Zadanie to obejmuje: a) Wykonanie studni ujęcia o wydajności eksploatacyjnej pokrywającej zapotrzebowanie na wodę dla potrzeb wodociągu grupowego w Podzamczu. Zadanie obejmuje wykonanie nowej studni w miejscowości Podzamcze gm. Mełgiew, pow. świdnicki na działce nr 216/3, stanowiącej własność Gminy Mełgiew. Według Zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego gminy Mełgiew - ETAP I zatwierdzonego Uchwałą Rady Gminy Mełgiew nr XVII/119/16 z dnia 17 maja 2016 r. ujęcie położone jest na terenie przeznaczonym pod urządzenia zaopatrzenia w wodę (symbol W), w obszarze zespołu pałacowo-parkowego wpisanego do rejestru zabytków woj. Lubelskiego. Aktualnie na działce 216/3 znajduje się obudowana szybem studziennym eksploatowana studnia i budynek stacji wodociągowej. Głównymi odbiorcami wody z ujęcia w Podzamczu są mieszkańcy wsi: Podzamcze, Mełgiew II, Kol. Minkowice. b) Wykonanie obudowy studni dla potrzeb ujęcia wody w Podzamczu. W ramach tego zadania przewidziano wykonanie: − Wykonanie obudowy studni z kręgów bet. d=2000 mm − Montaż głowicy studziennej − Wodomierz DN100 − Zasuwa odcinająca DN100 − Zawór zwrotny DN100 − Manometr − Kształtki i armatura w obrębie obudowy studni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1c do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: 1) dokumentacja projektowa; 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR); 3) przedmiar robót. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub STWIORB. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę, w szczególności koszty związane z: a) uporządkowaniem (odtworzeniem) terenu objętego inwestycją, b) rekompensatą ewentualnych szkód osobom trzecim, c) usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy, d) organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną, e) transportem i zagospodarowaniem ziemi pozostałej po robotach ziemnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i STWIORB. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz STWIORB. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.

Część 4 Zadanie nr 4: Rozbudowa infrastruktury w zakresie sieci wodociągowej w miejscowości Trzeszkowice Przedmiotem tego zadania jest rozbudowa infrastruktury w zakresie sieci wodociągowej w miejscowości Trzeszkowice gmina Mełgiew. Projekt zakłada wymianę sieci wodociągowej na odcinku od ujęcia wody do budynku hydroforni w miejscowości Trzeszkowice, gmina Mełgiew. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana została na działkach o nr ewidencyjnych: 294/2, 243/1, 243/3, 216/1, 215 w miejscowości Trzeszkowice. Woda z w/w ujęcia pobierana jest na potrzeby kilku wsi: Mełgiew I, Piotrówek, Krzesimów I, Krzesimów II, Żurawniki, Janówek, Janowice, Józefów i Trzeszkowice. Łącznie projektowany zakres inwestycji obejmuje: sieć wodociągową: - rurociągi PE RC 110 o łącznej długości 69 mb . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1d do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: 1) dokumentacja projektowa; 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR); 3) przedmiar robót. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 1) lub STWIORB. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę, w szczególności koszty związane z: a) uporządkowaniem (odtworzeniem) terenu objętego inwestycją, b) rekompensatą ewentualnych szkód osobom trzecim, c) usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy, d) organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną, e) transportem i zagospodarowaniem ziemi pozostałej po robotach ziemnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i STWIORB. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz STWIORB. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.



ZP.271.12.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00124970/01 z dnia: 2021-07-23

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2021-07-26 10:00
Po zmianie:
2021-08-02 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2021-07-26 12:00
Po zmianie:
2021-08-02 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą
Przed zmianą:
2021-08-24
Po zmianie:
2021-08-31
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża sieci zewnętrzne
kody CPV 45100000, 45112210, 45231300, 45232100, 45233223, 45330000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10472877 2024-04-29
godz. 12:00
Opolskie Montaż przepływomierzy na sieci wodociągowej na terenie Gminy Strzeleczki - etap II oraz etap III
10427484 2024-04-30
godz. 10:00
Wielkopolskie Konserawcja kanału ogólnospławnego DN250/280 i DN300/450 mm w Poznaniu ul. Grunwaldzka
10433369 2024-04-30
godz. 11:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa tarasów i piwnic wraz z przebudową instalacji kanalizacji deszczowej Pałacu w Leśnicy przy pl. Świętojańskim 1 we Wrocławiu, w podzia...
10457776 2024-05-06
godz. 12:00
Pomorskie Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Chojniczki, gm. Chojnice
10446889 2024-05-06
godz. 23:59
Dolnośląskie Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową sieci wodociągowej azbestocementowej w ul Ołtaszyńskiej (od Zwycięskiej do Maczka) we Wrocławiu
10474785 2024-05-07
godz. 08:00
Łódzkie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wągry Część 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Wągry, wraz z przyłączem kanalizacyjnym do budynku szkoły zlokalizowany...
10455523 2024-05-07
godz. 11:00
Śląskie DZ/2/46/2024 Utrzymanie czystości kanalizacji na terenie PEC- Gliwice Sp. z o.o. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Utrzymanie czystości kanalizacji na terenie PEC- Gliwice Sp. z o.o. (Miesięczn...
10465663 2024-05-09
godz. 11:00
Świętokrzyskie Część 1: Część 1. Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina StrawczynETAP I. Uzbrojenie terenów w sieć wodno - kanalizacyjną w mie...
10482708 2024-05-15
godz. 10:00
Świętokrzyskie „Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II” Część 1: Część 1 – „Budowa garażu OSP w Suliszowie...
10485832 2024-05-17
godz. 09:00
Śląskie Budowa kanalizacji na terenie miasta Tychy Część 1: Cześć A zamówienia – Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Paproci w Tychach. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz sposó...