Przetarg 9097202 - „Modernizacja energetyczna i dostosowanie do...

   
Analizuj Zamówienie 9097202 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-08-09
przedmiot ogłoszenia
„Modernizacja energetyczna i dostosowanie do obowiązujących wymagań obiektu Domu Pomocy Społecznej im. J. Gawła w Stalowej Woli et
ap I” (III)

1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja energetyczna i dostosowanie do obowiązujących wymagań obiektu Domu Pomocy Społecznej im. J. Gawła w Stalowej Woli etap I (III)” poprzez realizację inwestycji polegającej poprawie efektywności energetycznej budynku oraz dostosowanie do obowiązujących wymagań. Zadanie będzie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj. 2. W ramach zamówienia należy opracować wielobranżową dokumentację projektowo-kosztorysową i na jej podstawie zrealizować inwestycję – Modernizację energetyczną i dostosowanie do obowiązujących wymagań obiektu Domu Pomocy Społecznej im. J. Gawła w Stalowej Woli I etap, w tym: - docieplenie z wykonaniem elewacji wszystkich ścian zewnętrznych, - docieplenie oraz generalny remont dachu nad częścią mieszkalną wraz z wymianą pokrycia dachu, - docieplenie ścian piwnic i fundamentowych wraz z robotami towarzyszącymi, w tym z wymianą doświetli przyokiennych, - remont balkonów, tarasów i schodów zewnętrznych, - wymiana drzwi zewnętrznych, - wymiana okien zewnętrznych oraz połaciowych,- wymiana instalacji zimnej i cieplej wody użytkowej w zakresie piwnic oraz w zakresie dostosowania pod pompę ciepła, - przebudowa wody hydrantowej,- wymiana instalacji grzewczej,- dostawa i montaż kaskady pomp ciepła dla c.o. i c.w.u. typu powietrze –woda, - modernizacja instalacji elektrycznej i oświetleniowej wyłącznie w zakresie części mieszkalnej w zakresie opraw oświetleniowych oraz dostosowanie do fotowoltaiki, w tym rozdzielni głównej, - dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej, - wymiana windy osobowej z zasilaniem elektrycznym,- wymiana ścianek szklonych w ciągach komunikacyjnych części mieszkalnej (3 komplety) z dostosowaniem do WT dla transportu osób niepełnosprawnych, - dostosowanie klatek schodowych do wymagań WT przeciwpożarowych.3. W ramach zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj należy:1) sporządzić inwentaryzację obiektu w stopniu umożliwiającym wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej, 2) opracować projekt budowlany i wykonawczy obejmujący wszystkie branże, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego zwanego dalej w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia - PFU, uzyskać wszystkie wynikające z przepisów uzgodnienia, w tym konserwatora zabytków, opinie, zgody, pozwolenia i decyzje administracyjne niezbędne do zaprojektowania i wykonania inwestycji, w tym uzyskać ostateczne pozwolenie na budowę lub w przypadku zgłoszenia robót budowlanych, zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu. 3) opracować przedmiary robót,4) opracować kosztorysy ofertowe dla wszystkich rodzajów robót, 5) opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie odpowiadającym dokumentacji projektowej,6) opracować harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycjiOpracowany projekt winien zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne i materiałowe, zawierać wszystkie rysunki wraz z opisem, winien być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach.Na etapie opracowywania dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) Wykonawca jest obowiązany uzgadniać ją z Zamawiającym – uzgodnienia w formie pisemnej, a w szczególności przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę i/lub zgłoszenie robot budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumentację w wersji papierowej tj. projekt budowlany i projekt wykonawcy po 5 egz, specyfikacje techniczne po 3 egzemplarze, przedmiar i kosztorys po 2 egz, harmonogram rzeczowo-finansowy-2 egz, dokumentację powykonawczą oraz charakterystykę energetyczną 2 egz, oraz zapis kompletnej dokumentacji w formie elektronicznej w 2 egz. na nośniku cyfrowym. 7) wykonać roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.8) sprawować nadzór autorski w trakcie wykonywania robot budowlanych.4. Szczegółowy zakres usług i robót budowlanych przewidzianych do wykonania przez Wykonawcę określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), audyt efektywności energetycznej oraz SWZ. Wszelkie odstępstwa od rozwiązań koncepcyjnych zawartych w PFU, wymagają uzasadnienia Wykonawcy i akceptacji Zamawiającego wyrażonej na piśmie. 5. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.6. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z koniecznością dostępu do sieci uzbrojenia terenu, nadzorem właścicielskim, z czasowym ich wyłączeniem z użytkowania oraz ich ponownym uruchomieniem, włączeniem przebudowywanych sieci do czynnej sieci.7. Projektant ze strony Wykonawcy jest zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami.8. Materiały uzyskane z rozbiórek stanowiące wartość użytkową stanowią własność Zamawiającego. Złom pozyskany w trakcie prowadzenia prac stanowi własność Zamawiającego i zostanie przewieziony prze Wykonawcą do punktu skupu. 9. Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem rzeczowo – finansowym opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego. 10. Uwaga: Roboty wykonywane będą w czynnym- funkcjonującym obiekcie. W Domu Pomocy Społecznej przez cały okres trwania inwestycji będą mieszkali pensjonariusze i będą przebywali pracownicy DPS. Fronty robót do prowadzenia prac budowlanych będą udostępniane systematycznie (etapowanie prac) w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą i Użytkownikiem i/lub Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie placówki. 11. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do 30 % wartości zamówienia podstawowego.Zamawiający udzieli zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, m.in. w zakresie: - robót budowlanych,- robót branży sanitarnej- robót branży elektrycznej1) Zamówienie, o którym mowa w pkt. 12. będzie realizowane w oparciu o warunki umowy podstawowej.2) Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 ustawy Pzp, pod warunkiem, że dotychczasowy Wykonawca (Wykonawca realizujący warunki umowy podstawowej): a. realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością, b. zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, c. zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, d. strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.12. Równoważność materiałów i urządzeń. 1) W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw własnych wyrobów lub producenta, znaków towarowych lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych do materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. 3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego. 4) Wszystkie wyroby pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim musza odpowiadać wyroby, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.5) W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to należy rozumieć, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 6) Przez minimalne wymagania parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów określone w ogólnie dostępnych źródłach tj. katalogach, publikacjach, stronach internetowych producentów. Wprowadzenie przykładowych nazw producenta ma na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta-dostawcy lub wskazując konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów skazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów , uwiarygodniających te produkty. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania innych produktów, to uznaje się, że do kalkulacji ceny przyjęto produkty zaproponowane w dokumentacji projektowej. Przez parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość wytrzymałość, bezpieczeństwo. 7) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiał, kształt, wielkość, wytrzymałość i bezpieczeństwo.

IMP.272.2.16.2022
branża Budowlana - obiekty, Ciepłownictwo i gaz, Energoelektryczna, Elewacje, termomodernizacje, Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo, Windy i dźwigi, Wodno - kanalizacyjna, Projektowanie, Energia odnawialna (OZE)
podbranża obiekty zabytkowe, instalacje grzewcze, instalacje wewnętrzne, projekt wod-kan, projekt termomodernizacyjny, projekt energoelektryczny, projekt windy i dźwigi, projekt ciepłownictwo i gaz, okna, drzwi, dźwigi, suwnice, żurawie, instalacje wewnętrzne, termomodernizacja, energia solarna, projekt OZE
kody CPV 9331200, 45000000, 45261215, 45300000, 45310000, 45313100, 45330000, 45331000, 45332200, 45400000, 45420000, 45453000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty zabytkowe , instalacje grzewcze , instalacje wewnętrzne , projekt wod-kan , projekt termomodernizacyjny , projekt energoelektryczny , projekt windy i dźwigi , projekt ciepłownictwo i gaz , okna, drzwi , dźwigi, suwnice, żurawie , instalacje wewnętrzne , termomodernizacja , energia solarna , projekt OZE

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10482736 2024-05-15
godz. 08:00
Mazowieckie P - wykonanie projektów; Oddział Kalisz; Kępno, Wykonanie dokumentacji na budowę przyłącza kablowego 0,4kV, YAKXS 4x240mm - 110mb, YAKXS 4x120mm - 165mb .; Wieruszów obszar wiejski; P...
10450558 2024-05-17
godz. 12:00
Lubelskie Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich wnętrza zabytkowego Kościoła pw. Wniebowzięcia NMP w Krzczonowie-konserwacja i restauracja polichromii.
10445208 2024-05-17
godz. 17:00
Łódzkie Remont konserwatorski budynku kościoła parafialnego pw. Chrystusa Króla w Zgierzu, 95-100 Zgierz, ul. Juliusza Słowackiego 12
10445210 2024-05-17
godz. 17:00
Łódzkie Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich schodów zewnętrznych kościoła pw. Świętej Katarzyny Aleksandryjskiej w Zgierzu. 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
10472455 2024-05-20
godz. 15:00
Wielkopolskie Remont i naprawa dachu i elewacji kościoła p.w. św. Wojciecha w Rojowie Przedmiotem zamówienia jest remont i naprawa dachu i elewacji kościoła p.w. św. Wojciecha w Rojowie. Szczegół...
10479411 2024-05-24
godz. 09:00
Dolnośląskie Remont elewacji kościoła pod wezwaniem św. Antoniego Padewskiego w Kopańcu poprzez zbicie i odnowienie tynków jako element zabezpieczenia substancji zabytku
10480537 2024-05-24
godz. 13:30
Mazowieckie wykonanie docieplenia ścian i stropu lokalu nr 34a usytuowanego na VII kondygnacji w budynku przy ul. Ptasiej 6 w Warszawie znajdującego się w zasobach Śródmiejskiej Spółdzielni Miesz...
10485924 2024-05-27
godz. 10:00
Śląskie Prace konserwatorskie i restauratorskie w obiektach sakralnych Parafii PW Św. Jakuba Apostoła w Gieble.
10487029 2024-05-29
godz. 12:00
Podlaskie przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. Remont zabytkowego ogrodzenia cmentarza parafialnego w Werstoku,gm Podwyższenia Krzyża ...
10089440 2024-06-03
godz. 11:00
Dolnośląskie „Remont elewacji z dociepleniem ścian, wykonanie izolacji ścian piwnicznych oraz docieplenie stropów budynku wielorodzinnego ul. 11 Listopada 42 w Wałbrzychu” 1. Przedmiotem zamówi...