Przetarg 7611184 - Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów...

   
Analizuj Zamówienie 7611184 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-27
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usł
ug publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „W służbie mieszkańcom – uruchomienie e-usług i poprawa dostępu do informacji przestrzennej w gminie Łukta”
Numer referencyjny: GT.271.5.2020

3.1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „W służbie mieszkańcom – uruchomienie e-usług i poprawa dostępu do informacji przestrzennej w gminie Łukta”. Zamówienie jest podzielone na części.
3.2. Cześć 1. Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu obejmuje:
3.2.1. przeprowadzenie analizy wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz zaprojektowanie architektury Systemu,
3.2.2. opracowanie dokumentacji technicznej Systemu,
3.2.3. opracowanie i dostawę, instalację i konfigurację Oprogramowania,
3.2.4. dostawę, instalację i konfigurację sprzętu: serwerów (2 szt.), urządzenia NAS (1 szt.), urządzenia UTM (1 szt.), przełączników sieciowych (2 szt.),
3.2.5. testowanie i uruchomienie Systemu,
3.2.6. przeprowadzenie instruktaży niezbędnych dla korzystania z Systemu przez pracowników Zamawiającego,
3.2.7. udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych Umową,
3.2.8. udzielenie gwarancji na przedmiot umowy,
3.2.9. migrację danych do Systemu z istniejących i wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych i baz danych, jeśli będzie konieczna;
3.2.10. przeprowadzenie digitalizacji zasobów informacji przestrzennej;
przy czym wymagania dla Systemu, jego poszczególnych elementów i usług koniecznych dla realizacji przedmiotu zamówienia zawiera określa załącznik nr 1 do SIWZ.
3.3. Część 2. Dostawa sprzętu komputerowego obejmuje dostawę:
3.3.1. Zestawów komputerowych - 19 szt.;
3.3.2. Skanera dokumentowego – 1 szt.;
3.3.3. Urządzeń wielofunkcyjnych -2 szt.
3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części.
3.5. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w Ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymaganych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania.
3.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3.7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom.
3.8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3.9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby lub osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.).w zakresie wdrożenia systemów informatycznych.
Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się, że osoba lub osoby wykonujące czynności w zakresie określonym powyżej będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy.
W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności.
Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez Wykonawcę obowiązków wskazanych powyżej.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego a wymienione poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w niniejszym punkcie czynności w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia:
3.9.1. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
3.9.2. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia o ochronie danych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, stawki wynagrodzenia). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
3.9.3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
3.9.4. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia o ochronie danych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez Wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności, które powinny potwierdzać, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w niniejszym punkcie czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kar umownych określonych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8.1 do SIWZ.
Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w niniejszym punkcie czynności.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu
3.2. Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu obejmuje: 3.2.1. przeprowadzenie analizy wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz zaprojektowanie architektury Systemu, 3.2.2. opracowanie dokumentacji technicznej Systemu, 3.2.3. opracowanie i dostawę, instalację i konfigurację Oprogramowania, 3.2.4. dostawę, instalację i konfigurację sprzętu: serwerów (2 szt.), urządzenia NAS (1 szt.), urządzenia UTM (1 szt.), przełączników sieciowych (2 szt.), 3.2.5. testowanie i uruchomienie Systemu, 3.2.6. przeprowadzenie instruktaży niezbędnych dla korzystania z Systemu przez pracowników Zamawiającego, 3.2.7. udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych Umową, 3.2.8. udzielenie gwarancji na przedmiot umowy, 3.2.9. migrację danych do Systemu z istniejących i wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych i baz danych, jeśli będzie konieczna; 3.2.10. przeprowadzenie digitalizacji zasobów informacji przestrzennej; przy czym wymagania dla Systemu, jego poszczególnych elementów i usług koniecznych dla realizacji przedmiotu zamówienia zawiera określa załącznik nr 1 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego
3.3. Dostawa sprzętu komputerowego obejmuje dostawę: 3.3.1. Zestawów komputerowych - 19 szt.; 3.3.2. Skanera dokumentowego – 1 szt.; 3.3.3. Urządzeń wielofunkcyjnych -2 szt.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża komputery, serwery, usługi informatyczne, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe
kody CPV 30213300, 30216110, 30233000, 32420000, 42962000, 48000000, 48422000, 48442000, 48600000, 48820000, 48900000, 72000000, 72211000, 72253200, 72263000, 72300000, 72310000, 72322000, 72420000, 72512000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , usługi informatyczne , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10465140 2024-04-26
godz. 14:00
Mazowieckie Zakup sprzętów marki Ubiquiti -- Kryteria ogólne -- -- 10,00 1 Acces Point Ubiquiti U6+ (PLUS) (a/b/g/n/ac/ax 3000Mb/s) 2,4/5GHz UniFi 38,0000 SZT 15,00 2 Adapter UniFi PoE U-POE-af 20,0...
10427708 2024-04-29
godz. 08:30
Lubuskie Dostawa komputerów przenośnych, tabletów, drukarek i sprzętu multimedialnego dla Szkoły Filialnej SP nr 26 z Oddziałami Integracyjnymi w Zespole Edukacyjnym nr 6 w Zielonej Górze Cz...
10458666 2024-04-30
godz. 11:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.Na przedmiot zamówienia składa się:a) ...
10455269 2024-04-30
godz. 12:15
Mazowieckie WSPARCIE TECHNICZNE DLA USŁUG, SYSTEMÓW I ŚRODOWISK INFORMATYCZNYCH OPARTYCH O ROZWIĄZANIA MICROSOFT ORAZ LINUX
10416252 2024-05-09
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Odnowienie wsparcia technicznego FortiCare Premium oraz licencji FortiGuard UTP dla urządzeń FortiGate 101E oraz FortiGate 600E. Przedmiotem zamówienia jest usługa:1) odnowienie wsparci...
10395738 2024-05-09
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa subskrypcji oprogramowania lub oprogramowania, związanego z bezpieczeństwem urządzeń Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Bydgoszczy Przedmiotem zamówienia jest ...
10393476 2024-05-10
godz. 00:00
Małopolskie Realizacja przedsięwzięcia w zakresie cyberbezpieczeństwa czyli zakup i wdrożenie urządzenia klasy Next-Generation-Firewall pracującego w konfiguracji zapewniającej wysoką dostępno...
10440836 2024-05-15
godz. 10:00
Mazowieckie Stworzenie mobilnej infrastruktury Straży Granicznej umożliwiającej reagowanie w sytuacjach kryzysowych. Zakup 30 szt. wzmocnionych terminali do mobilnej odprawy granicznej. Zakup 30 szt....
10428658 2024-05-17
godz. 10:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego.Zamówienie zostało podz...
10233695 2024-05-31
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informacji geograficznej (GIS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia, k...