Przetarg 7309652 - Modernizacja budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w...

   
Analizuj Zamówienie 7309652 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-30
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagos
podarowaniem przestrzeni publicznej
Numer referencyjny: INP.271.5.2020

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące Modernizację budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej. Zadanie jest częścią projektu pn.: „Rewitalizacja Poniatowej szansą na ożywienie społeczno-gospodarcze Gminy Poniatowa” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej poprzez: wykonanie robót budowlanych w zakresie wydzielenia klatek schodowych i dostosowanie budynku pod względem przeciwpożarowych, likwidację klatki schodowej, dostosowanie sanitariatów do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz do potrzeb dzieci poprzez budowę nowego układu ścianek wykończonych płytkami ceramicznymi wraz z montażem nowych przyborów sanitarnych dostosowanych do osób niepełnosprawnych oraz dzieci w wieku 3-5 lat, budowę dwóch pochylni dla osób niepełnosprawnych na zewnątrz budynku z kratek ażurowych wraz z barierkami, zainstalowanie hybrydowego podnośnika dla osób niepełnosprawnych, dobudowę przeszklonego dźwigu osobowego przystosowanego do osób niepełnosprawnych obsługującego wszystkie kondygnacje naziemne budynku (bez piwnicy), wykonanie nowych schodów zewnętrznych budynku (schody wejścia głównego wyłożone płytami antypoślizgowymi granitowymi gr. 3 cm, pozostałe schody - gres mrozoodporny ryflowany antypoślizgowy - na spoczniku ryflowany pierwszy pas płytek, płytki układane na gruby klej elastyczny), modernizację podłóg we wskazanych pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych włącznie z wymianą podłoża w Sali gimnastycznej wraz z legarami, starym PCV oraz naniesieniem linii boisk i wymianą/naprawą drewnianych drabinek, montaż odbojnic na ścianach korytarzy wraz z zabezpieczeniem wszystkich narożników, naprawę, uzupełnienie i wymianę tynków w obrębie pomieszczenia Sali gimnastycznej wraz z pracami malarskimi, montażem nowych elementów wyposażenia Sali gimnastycznej (tablice, obręcze do koszykówki, siatki ochronne), wykonanie okien oddymiających na klatkach schodowych wraz z systemem oddymiania oraz drzwiami napowietrzającymi, wykonanie nowych tynków wewnętrznych w obrębie prowadzonych prac, pomalowanie wszystkich pomieszczeń w obiekcie z wyjątkiem pomieszczeń poza zakresem opracowania, wymianę wybranej stolarki okiennej oraz drzwiowej w tym montaż drzwi p.poż., wyposażenie obiektu w sprzęt p.poż. (gaśnice); wykonanie robót sanitarnych w zakresie wpięcia nowych przyborów sanitarnych do istniejących w budynku pionów kanalizacji sanitarnej, wykonanie przyłączy wody ciepłej i zimnej od pionów do poszczególnych przyborów sanitarnych wraz z armaturą, montaż nowych przyborów sanitarnych, wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z funkcją chłodzenia oraz grzania w Sali gimnastycznej wraz z automatyką, wykonanie instalacji hydrantowej; wykonanie robót elektrycznych w zakresie instalacji oświetlenia terenu, instalacji monitoringu CCTV, instalacji zasilania windy, instalacji zasilania centrali wentylacyjnej Sali gimnastycznej, instalacji systemu oddymiania, ochrony od porażeń, instalacji zasilania podnośnika dla niepełnosprawnych, instalacji elektrycznych w remontowanych łazienkach, wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie wykonania ciągu pieszo-jezdnego, dostosowanie zejścia dla pieszych na teren posesji od ul. Szkolnej dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, częściowego wykonania nowego ogrodzenia z przęseł prefabrykowanych wraz z furtkami, oczyszczenia terenu pod projektowane rabaty, wyrównania terenu wraz z obniżeniem poziomu ziemi w miejscach wyznaczonych na rabaty, wytyczenia i wykonania rabat, rewitalizacji nawierzchni trawnikowych, montażu drobnych form architektury (ławki, śmietniki), wymiany gruntu pod nasadzenia, przygotowanie i zaprawę podłoża pod nowe nasadzenia, wykonanie nasadzeń i ich pielęgnacja okresie realizacji robót budowlanych
W ramach robót budowlanych Wykonawca:
1. wykona roboty budowlane, sanitarne, elektryczne oraz zagospodarowania terenu w zakresie modernizacji budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej
2. dostarczy materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót, użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność eksploatacyjną.
3. będzie uczestniczyć w czynnościach odbiorowych inwestycji,
4. przygotuje obiekt do eksploatacji – roboty porządkowe,
5. przygotuje kompletne materiały wymagane prawem budowlanym
w zakresie art. 57 ustawy Prawo budowlane, w tym inwentaryzację geodezyjną w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
Wymagania dotyczące realizacji robót.
1. Wszystkie prace związane z wykonaniem zamówienia winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną oraz przepisami bhp i ppoż. Zaistnienie jakichkolwiek rozbieżności jakie mogą wystąpić w SIWZ i jej załącznikach, nie zwalnia Wykonawcy z realizacji robót które będą konieczne do wykonania jako naturalna konsekwencja procesu budowlanego.
2. Zamawiający informuje, że roboty budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie, wobec powyższego Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy z użytkownikiem obiektu pod kątem organizacji i zabezpieczenia prowadzonych prac.
3. Realizacja prac będzie prowadzona etapami. Zgodnie z wymaganiami pkt 15.7 niniejszej SIWZ, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Zamawiającym Harmonogram rzeczowo – finansowy. Harmonogram musi przewidywać podział robót na części/etapy oraz czas ich realizacji w terminie wymaganym zgodnie ze SIWZ.
4. Kondygnacje lub części budynku będą udostępniane Wykonawcy sukcesywnie, zgodnie z zatwierdzonym Harmonogramem, po zakończeniu i odbiorze prac na poprzednio realizowanym etapie.
5. W Harmonogramie Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić ewentualną konieczność współpracy z innym wykonawcą realizującym roboty w zakresie Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Poniatowej, szczególnie pod kątem konieczności pilnego wykonania robót ingerujących w prace związane z dociepleniem budynku – np. CCTV, montaż dźwigu osobowego, remont schodów, wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej, budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji placu budowy z uwzględnieniem Wykonawcy, który będzie realizował równolegle roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku.
Szczegółowy rodzaj robót oraz ich zakres został określony w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ, w skład której wchodzą:
projekt budowlany pn. „Modernizacja budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej”
o projekt zagospodarowania terenu,
o architektura,
o branża elektryczna,
o konstrukcja,
o branża sanitarna,
o branża sanitarna – wentylacja mechaniczna Sali gimnastycznej,
o projekt architektury krajobrazu, zagospodarowanie zieleni,
o charakterystyka energetyczna,
projekt wykonawczy pn. „Modernizacja budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej”
o architektura,
o branża elektryczna,
o konstrukcja,
o branża sanitarna,
o branża sanitarna – wentylacja mechaniczna Sali gimnastycznej.
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR), pn. „Modernizacja budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej”
o Branża sanitarna,
o Branża elektryczna,
o Architektura,
Przedmiary robót,
Decyzja pozwolenia na budowę.
W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter ryczałtowy, przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót
z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających
z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
Przed złożeniem oferty Wykonawca może dokonać wizji obiektu będącego przedmiotem robót budowlanych.
3.5. Rozwiązania równoważne
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych
w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.

Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540022930-N-2020 z dnia: 2020-02-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-02-14, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-03-24, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540050198-N-2020 z dnia: 2020-03-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-02-14, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-05-05, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540073358-N-2020 z dnia: 2020-04-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-02-14, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-05-15, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540078922-N-2020 z dnia: 2020-05-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące Modernizację budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej. Zadanie jest częścią projektu pn.: „Rewitalizacja Poniatowej szansą na ożywienie społeczno-gospodarcze Gminy Poniatowa” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej poprzez: wykonanie robót budowlanych w zakresie wydzielenia klatek schodowych i dostosowanie budynku pod względem przeciwpożarowych, likwidację klatki schodowej, dostosowanie sanitariatów do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz do potrzeb dzieci poprzez budowę nowego układu ścianek wykończonych płytkami ceramicznymi wraz z montażem nowych przyborów sanitarnych dostosowanych do osób niepełnosprawnych oraz dzieci w wieku 3-5 lat, budowę dwóch pochylni dla osób niepełnosprawnych na zewnątrz budynku z kratek ażurowych wraz z barierkami, zainstalowanie hybrydowego podnośnika dla osób niepełnosprawnych, dobudowę przeszklonego dźwigu osobowego przystosowanego do osób niepełnosprawnych obsługującego wszystkie kondygnacje naziemne budynku (bez piwnicy), wykonanie nowych schodów zewnętrznych budynku (schody wejścia głównego wyłożone płytami antypoślizgowymi granitowymi gr. 3 cm, pozostałe schody - gres mrozoodporny ryflowany antypoślizgowy - na spoczniku ryflowany pierwszy pas płytek, płytki układane na gruby klej elastyczny), modernizację podłóg we wskazanych pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych włącznie z wymianą podłoża w Sali gimnastycznej wraz z legarami, starym PCV oraz naniesieniem linii boisk i wymianą/naprawą drewnianych drabinek, montaż odbojnic na ścianach korytarzy wraz z zabezpieczeniem wszystkich narożników, naprawę, uzupełnienie i wymianę tynków w obrębie pomieszczenia Sali gimnastycznej wraz z pracami malarskimi, montażem nowych elementów wyposażenia Sali gimnastycznej (tablice, obręcze do koszykówki, siatki ochronne), wykonanie okien oddymiających na klatkach schodowych wraz z systemem oddymiania oraz drzwiami napowietrzającymi, wykonanie nowych tynków wewnętrznych w obrębie prowadzonych prac, pomalowanie wszystkich pomieszczeń w obiekcie z wyjątkiem pomieszczeń poza zakresem opracowania, wymianę wybranej stolarki okiennej oraz drzwiowej w tym montaż drzwi p.poż., wyposażenie obiektu w sprzęt p.poż. (gaśnice); wykonanie robót sanitarnych w zakresie wpięcia nowych przyborów sanitarnych do istniejących w budynku pionów kanalizacji sanitarnej, wykonanie przyłączy wody ciepłej i zimnej od pionów do poszczególnych przyborów sanitarnych wraz z armaturą, montaż nowych przyborów sanitarnych, wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z funkcją chłodzenia oraz grzania w Sali gimnastycznej wraz z automatyką, wykonanie instalacji hydrantowej; wykonanie robót elektrycznych w zakresie instalacji oświetlenia terenu, instalacji monitoringu CCTV, instalacji zasilania windy, instalacji zasilania centrali wentylacyjnej Sali gimnastycznej, instalacji systemu oddymiania, ochrony od porażeń, instalacji zasilania podnośnika dla niepełnosprawnych, instalacji elektrycznych w remontowanych łazienkach, wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie wykonania ciągu pieszo-jezdnego, dostosowanie zejścia dla pieszych na teren posesji od ul. Szkolnej dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, częściowego wykonania nowego ogrodzenia z przęseł prefabrykowanych wraz z furtkami, oczyszczenia terenu pod projektowane rabaty, wyrównania terenu wraz z obniżeniem poziomu ziemi w miejscach wyznaczonych na rabaty, wytyczenia i wykonania rabat, rewitalizacji nawierzchni trawnikowych, montażu drobnych form architektury (ławki, śmietniki), wymiany gruntu pod nasadzenia, przygotowanie i zaprawę podłoża pod nowe nasadzenia, wykonanie nasadzeń i ich pielęgnacja okresie realizacji robót budowlanych
W ramach robót budowlanych Wykonawca:
1. wykona roboty budowlane, sanitarne, elektryczne oraz zagospodarowania terenu w zakresie modernizacji budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej
2. dostarczy materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót, użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność eksploatacyjną.
3. będzie uczestniczyć w czynnościach odbiorowych inwestycji,
4. przygotuje obiekt do eksploatacji – roboty porządkowe,
5. przygotuje kompletne materiały wymagane prawem budowlanym
w zakresie art. 57 ustawy Prawo budowlane, w tym inwentaryzację geodezyjną w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
Wymagania dotyczące realizacji robót.
1. Wszystkie prace związane z wykonaniem zamówienia winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną oraz przepisami bhp i ppoż. Zaistnienie jakichkolwiek rozbieżności jakie mogą wystąpić w SIWZ i jej załącznikach, nie zwalnia Wykonawcy z realizacji robót które będą konieczne do wykonania jako naturalna konsekwencja procesu budowlanego.
2. Zamawiający informuje, że roboty budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie, wobec powyższego Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy z użytkownikiem obiektu pod kątem organizacji i zabezpieczenia prowadzonych prac.
3. Realizacja prac będzie prowadzona etapami. Zgodnie z wymaganiami pkt 15.7 niniejszej SIWZ, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Zamawiającym Harmonogram rzeczowo – finansowy. Harmonogram musi przewidywać podział robót na części/etapy oraz czas ich realizacji w terminie wymaganym zgodnie ze SIWZ.
4. Kondygnacje lub części budynku będą udostępniane Wykonawcy sukcesywnie, zgodnie z zatwierdzonym Harmonogramem, po zakończeniu i odbiorze prac na poprzednio realizowanym etapie.
5. W Harmonogramie Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić ewentualną konieczność współpracy z innym wykonawcą realizującym roboty w zakresie Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Poniatowej, szczególnie pod kątem konieczności pilnego wykonania robót ingerujących w prace związane z dociepleniem budynku – np. CCTV, montaż dźwigu osobowego, remont schodów, wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej, budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji placu budowy z uwzględnieniem Wykonawcy, który będzie realizował równolegle roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku.
3.3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich zakres został określony w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ, w skład której wchodzą:
 projekt budowlany pn. „Modernizacja budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej”
o projekt zagospodarowania terenu,
o architektura,
o branża elektryczna,
o konstrukcja,
o branża sanitarna,
o branża sanitarna – wentylacja mechaniczna Sali gimnastycznej,
o projekt architektury krajobrazu, zagospodarowanie zieleni,
o charakterystyka energetyczna,
 projekt wykonawczy pn. „Modernizacja budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej”
o architektura,
o branża elektryczna,
o konstrukcja,
o branża sanitarna,
o branża sanitarna – wentylacja mechaniczna Sali gimnastycznej.
 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR), pn. „Modernizacja budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej”
o Branża sanitarna,
o Branża elektryczna,
o Architektura,
 Przedmiary robót,
 Decyzja pozwolenia na budowę.
3.4. W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter ryczałtowy, przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót
z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających
z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
Przed złożeniem oferty Wykonawca może dokonać wizji obiektu będącego przedmiotem robót budowlanych.
3.5. Rozwiązania równoważne
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych
w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.

W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące Modernizację budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej. Zadanie jest częścią projektu pn.: „Rewitalizacja Poniatowej szansą na ożywienie społeczno-gospodarcze Gminy Poniatowa” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej poprzez: wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy istniejącego i budowa nowego utwardzenia terenu wraz z wykonaniem wycinki drzew, budowy terenowej pochylni dla osób niepełnosprawnych, budowy schodów terenowych, wymiany części ogrodzenia terenu, montażu elementów małej architektury, wykonania nowego nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej, modernizacji budynku obejmującej: roboty demontażowe, rozbiórki i wyburzenia (rozbiórka schodów zewnętrznych wraz z demontażem balustrad w tym rozbiórka schodów terenowych, usunięcie istniejącego wyposażenia pomieszczeń, w tym wyposażenia sali sportowej z jego późniejszym ponownym montażem, demontaż części drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami i okien wraz z parapetami, skucie okładzin ściennych we wszystkich przebudowywanych węzłach higieniczno-sanitarnych, skucie lub usunięcie posadzek w wybranych pomieszczeniach, demontaż drewnianej podłogi sportowej na legarach, demontaż białej armatury we wszystkich przebudowywanych węzłach higienicznosanitarnych, demontaż instalacji wewnętrznych objętych przebudową, demontaż balustrad, pochwytów i krat głównych klatek schodowych, poszerzenie i wykucie nowych otworów drzwiowych, wykucie wnęk na pochwyty w ścianach konstrukcyjnych klatek schodowych, podkucia słupów na klatkach, nadkucie wybranych ścian do uzyskania szerokości biegów schodowych min. 120 cm, rozbiórka schodów wewnętrznych pom. 013, rozbiórka części działowych ścian wewnętrznych, usunięcie zamurowania istniejącego otworu zewnętrznego, wykonanie otworów w ścianach dla nowoprojektowanych kanałów wentylacyjnych, demontaż wewnętrznej drabiny wyłazowej i wyłazu na dach, wykucie otworu dla wyłazu dachowego z wysuwaną drabinką, usuniecie kominów wentylacji grawitacyjnej (na dachu łącznika), wykonanie uzupełnienia stropu w miejscu rozbieranych schodów wewnętrznych, wykonanie nowych nadproży, budowę nowych ścianek działowych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych wybranych pomieszczeń, wykonanie nowych posadzek wybranych pomieszczeń, wymiana podłogi sportowej w sali sportowej, remont posadzek i parapetów z lastryko, wykonanie nowych okładzin ściennych i malowanie pomieszczeń, montaż narożników ściennych, montaż obudowy grzejników, montaż zabudowy systemowej HPL, montaż białej armatury i wyposażenia ze stali nierdzewnej, renowacje i wymiany balustrad i pochwytów wewnętrznych, montaż wewnętrznej platformy przyschodowej dla niepełnosprawnych, montaż zewnętrznej platformy pionowej dla niepełnosprawnych w szybie o konstrukcji samonośnej wraz z wykonaniem fundamentów, montaż stolarki i ślusarki, montaż wyłazu na dach wraz z wykonaniem otworu, remont i zadaszenia studzienek zewnętrznych, montaż zewnętrznych pochylni dla niepełnosprawnych, remontu istniejących i budowy nowych schodów zewnętrznych oraz montażu balustrad, montaż daszków ochronnych nad wejściami, wykonanie nowych instalacji wewnętrznych sanitarnych dla nowoprojektowanych pomieszczeń: wod-kan i wentylacji, wykonanie nowych instalacji wewnętrznych sanitarnych: wentylacji mechanicznej sali sportowej oraz hydrantowej, wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych (rozbudowa rozdzielnicy RG, wykonanie nowych tablic modernizowanych pomieszczeń WC, wykonanie oświetlenia terenu zewnętrznego, wykonanie/wymiana instalacji oświetlenia podstawowego w wybranych pomieszczeniach, wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego, wykonanie zasilania technologii sanitarnej, windy oraz systemu oddymiania, wykonanie głównego wyłącznika ppoż., wykonanie instalacji sterowania oddymianiem grawitacyjnym klatek schodowych, modernizacja systemu CCTV, wykonanie w głównych klatkach schodowych grawitacyjnego systemu usuwania dymu i ciepła.
W ramach robót budowlanych Wykonawca:
1. wykona roboty budowlane, sanitarne, elektryczne oraz zagospodarowania terenu w zakresie modernizacji budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej,
2. dostarczy materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót, użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność eksploatacyjną.
3. będzie uczestniczyć w czynnościach odbiorowych inwestycji,
4. przygotuje obiekt do eksploatacji – roboty porządkowe,
5. przygotuje kompletne materiały wymagane prawem budowlanym
w zakresie art. 57 ustawy Prawo budowlane, w tym inwentaryzację geodezyjną w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
Wymagania dotyczące realizacji robót:
1. Wszystkie prace związane z wykonaniem zamówienia winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną oraz przepisami bhp i ppoż. Zaistnienie jakichkolwiek rozbieżności jakie mogą wystąpić w SIWZ i jej załącznikach, nie zwalnia Wykonawcy z realizacji robót które będą konieczne do wykonania jako naturalna konsekwencja procesu budowlanego.
2. Zamawiający informuje, że roboty budowlane prowadzone będą na czynnym obiekcie, wobec powyższego Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy z użytkownikiem obiektu pod kątem organizacji i zabezpieczenia prowadzonych prac.
3. Realizacja prac będzie prowadzona etapami. Zgodnie z wymaganiami pkt 15.7 niniejszej SIWZ, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Zamawiającym Harmonogram rzeczowo – finansowy. Harmonogram musi przewidywać podział robót na części/etapy oraz czas ich realizacji w terminie wymaganym zgodnie ze SIWZ.
4. Kondygnacje lub części budynku będą udostępniane Wykonawcy sukcesywnie, zgodnie z zatwierdzonym Harmonogramem, po zakończeniu i odbiorze prac na poprzednio realizowanym etapie.
5. W Harmonogramie Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić ewentualną konieczność współpracy z innym wykonawcą realizującym roboty w zakresie Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Poniatowej, szczególnie pod kątem konieczności pilnego wykonania robót ingerujących w prace związane z dociepleniem budynku – np. CCTV, montaż dźwigu osobowego, remont schodów, wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej, budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji placu budowy z uwzględnieniem Wykonawcy, który będzie realizował równolegle roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku.
Szczegółowy rodzaj robót oraz ich zakres został określony w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ, w skład której wchodzą:
3.3.1 AKTUALNA DOKUMENTACJA PROJEKTOWA stanowiąca podstawę wyceny oferty:
 projekt wykonawczy pn. „Modernizacja budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej” wykonany przez PROJEKTORIUM Anna Lis, ul. Graniczna 21/7, 20-010 Lublin z miesiąca kwietnia 2020 r., w skład, którego wchodzi:
 branża architektoniczna,
 branża konstrukcyjno-budowlana,
 branża sanitarna,
 branża elektryczna,
 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR), pn. „Modernizacja budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej” wykonane przez PROJEKTORIUM Anna Lis, ul. Graniczna 21/7, 20-010 Lublin z miesiąca kwietnia 2020 r.,
 Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, wykonana przez PROJEKTORIUM Anna Lis, ul. Graniczna 21/7, 20-010 Lublin z miesiąca kwietnia 2020 r.,
 Przedmiary robót, wykonane przez PROJEKTORIUM Anna Lis, ul. Graniczna 21/7, 20-010 Lublin z miesiąca kwietnia-maja 2020 r.,
 Projekt zagospodarowania zieleni – projekt architektury krajobrazu, wykonany przez K30 Sp. z o.o., ul. Kielecka 30/5, 02-530 Warszawa
z miesiąca sierpnia 2017 r.
 Decyzja pozwolenia na budowę 458/2017 z dnia 30.11.2017 r.
3.3.2 PIERWOTNA DOKUMENTACJA PROJEKTOWA na podstawie której uzyskano pozwolenia na budowę, którą należy traktować jedynie pomocniczo, jako uzupełnienie AKTUALNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ w takim zakresie w jakim nie jest ona z nią sprzeczna:
 projekt budowlany pn. „Modernizacja budynku przy ul. Szkolnej 9 w Poniatowej w celu nadania mu funkcji społecznych wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem przestrzeni publicznej” wykonany przez K30 Sp. z o.o., ul. Kielecka 30/5, 02-530 Warszawa z roku 2017 r.
 projekt zagospodarowania terenu,
architektura,
branża elektryczna,
konstrukcja,
branża sanitarna,
branża sanitarna – wentylacja mechaniczna Sali gimnastycznej,
charakterystyka energetyczna,
3.4. W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter ryczałtowy, przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót
z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających
z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
Przed złożeniem oferty Wykonawca może dokonać wizji obiektu będącego przedmiotem robót budowlanych.
Rozwiązania równoważne.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych
w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 8)
W ogłoszeniu jest:
Okres w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data zakończenia: 2020-11-30
W ogłoszeniu powinno być:
Okres w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data zakończenia: 2021-03-31


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-02-14, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-05-25, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540087631-N-2020 z dnia: 2020-05-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-02-14, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-05-28, godzina 10:00
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 42416100, 45210000, 45300000, 45310000, 45311000, 45313100, 45340000, 45400000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10381589 2024-04-12
godz. 12:00
Mazowieckie Modernizacja świetlic wiejskich i remiz OSP na terenie, gm. Jakubów - Jakubów 1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Jakubowie w ramach zadania pn...
10365589 2024-04-17
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest przebudowa parteru wraz z węzłami sanitarnymi oraz dobudową dźwigu osobowego do budynku Urzędu Gminy w Pietrowicach Wielkich przy ul. Szkolnej 5.Zakres rob...
10450916 2024-04-22
godz. 12:00
Dolnośląskie Baza WPO - Modernizacja stanowisk na odpady Lokalizacja 59-101 Polkowice
10428781 2024-04-24
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie, przebudowy pomieszczeń nr 44 i 45 na hali produkcyjnej
10425872 2024-04-25
godz. 10:00
Mazowieckie Przystosowanie pomieszczeń na Hali Komór Gorących LBM NCBJ do prowadzenia działalności naukowej 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac rozbiórkowych i remontowych w celu przys...
10344111 2024-04-25
godz. 12:00
Dolnośląskie Modernizacja budynków Internatu Zespołu Szkół w Lubomierzu Część 1: Wykończenie wnętrz łącznika oraz remont klatki schodowej domu Opatki. W jego zakres wchodzą takie prace jak: ...
10450477 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie Modernizacja pomieszczenia akumulatorni z dostawą i instalacją opornicy, prostowników oraz baterii akumulatorów RPSUD w Elektrociepłowni Żerań
10450424 2024-05-06
godz. 10:00
Lubuskie Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku remizy strażackiej OSP w Żarkach Wielkich na dz. nr 155, obręb 0031 Żarki Wielkie o powierzchni zabudowy części rozbudowanej 151,20 m ²....
10448104 2024-05-09
godz. 08:30
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku z przeznaczeniem na siedzibę GOPS w Iławie. Inwestycja polega na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie budynku po byłej prokuraturze z pr...
10458309 2024-05-09
godz. 09:00
Dolnośląskie Modernizacja budynku przy ul. Kaliskiej 41 w Sycowie 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na realizacji zadania pn. Modernizacji budynku przy ul. Kaliskiej 41 w Syco...