Przetarg 7893779 - Modernizacja budynku przy ul. Rostków 7 w...

   
Analizuj Zamówienie 7893779 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-23
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja budynku przy ul. Rostków 7 w Jastrzębiu-Zdroju
Numer referencyjny: DL.4221.23.2020.AWP

1. Przedmiotem zamówienia
są roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowlanych jn. w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową w budynku przy ul. Rostków 7 w Jastrzębiu-Zdroju:
- wymiana instalacji elektroenergetycznej oświetlenia i gniazd,
- przebudowa instalacji centralnego ogrzewania,
- budowa instalacji klimatyzacji,
- budowa instalacji wentylacji mechanicznej,
- wykonanie robót budowlanych,
- wykonanie aranżacji wnętrza sali.
2. Zakres robót koniecznych do wykonania określony jest w dokumentacji projektowej i obejmuje:
a) branżę sanitarną:
- dostawę i montaż centrali wentylacyjnej,
- dostawę i montaż czerpni i wyrzutni,
- dostawę i montaż przewodów wentylacyjnych z kształtkami,
- dostawę i montaż przepustnic,
- dostawę i montaż izolacji termiczno-akustycznej;
b) branżę elektryczną:
- układanie kabli i przewodów elektrycznych,
- montaż opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej wraz z przygotowaniem podłoża i robotami towarzyszącymi;
c) branżę budowlaną:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty murarskie, tynkarskie: zamurowanie otworów po robotach demontażowych i rozbiórkowych, wykonanie otworów w ścianach – ułożenie nadproży, obsadzenie prefabrykowanych podokienników,
- docieplenie przestrzeni sufitowej na sali i ścian zewnętrznych w miejscach po zdemontowanych elementach wywiewnych,
- wykonanie sufitu podwieszanego i zabudowy z płyt dźwiękochłonnych,
- osadzenie i uszczelnienie stolarki drzwiowej,
- wykonanie gładzi i malowania ścian.
UWAGA: Zadanie nie obejmuje poniższych prac, które były ujęte w dokumentacji projektowej, tj.:
- dostawy i montażu jednostki zewnętrznej (1szt.) i jednostki wewnętrznej (3szt.) klimatyzatorów wraz z rozdzielaczem i sterownikiem,
- dostawy czynnika chłodzącego,
- robót rozbiórkowych w zakresie rozbiórki istniejącego parkietu,
- wykonania nowego parkietu dębowego wraz z robotami towarzyszącymi,
- wymiany grzejników na grzejniki FC z gładkim wykończeniem płyty czołowej (należy przyjąć grzejniki stalowe dwupłytowe typ C22; V22),
- prac związanych z wystrojem wnętrza, tj. dostawy i montażu rolet „rzymskich”, karniszy, zasłon materiałowych.
3. Powyższy opis wskazuje w sposób bardzo ogólny zakres robót, który szczegółowo określony został w projekcie budowlano-wykonawczym (Załącznik 11 do SIWZ), STWiOR (Załącznik 12 do SIWZ). Dokumenty te stanowią integralną część niniejszej SIWZ. Zakres ilościowy został zawarty w przedmiarach robót (Załącznik 13 do SIWZ). Przedmiary robót należy traktować jako dokumenty pomocnicze, które określają jedynie minimalny zakres prac. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz ww. dokumentacją. Zaleca się, aby wycena robót powinna opierać się na opisie robót, przeprowadzonej wizji w terenie oraz z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik 10 do SIWZ).
3.1. Ww. dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu jn: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace
W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w przedmiarach robót i projekcie budowlano-wykonawczym oraz STWiOR, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, STWiOR, przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami.
3.3. W przedstawionej ww. dokumentacji przetargowej mogły zostać wskazane materiały i technologie poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania, jak i w procesie realizacji wyłącznie jako przykładowe, obrazujące wymagany przez Zamawiającego standard wykonania. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania, tzw. „równoważne”, tj. o podobnych parametrach, nie gorszych od przedstawionych w dokumentacji przetargowej pozwalających na osiągnięcie przez Zamawiającego oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających równoważność materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie niezbędna do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzucenia oferty z powodu ich „nierównoważności”.
Opisu przedmiotu zamówienia dokonano poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy PZP, co oznacza, iż dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, zastosowane materiały i urządzenia: minimum 36 miesięcy z wyjątkiem urządzeń, na które producenci udzielają dłuższego okresu gwarancji wg gwarancji producenta, z zastrzeżeniem maksymalnego okresu w przypadku oferowania przez producentów opcjonalnych okresów gwarancji.
4.1. okres rękojmi wynosił będzie: 60 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.
UWAGA: Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert.
Wykonawca zobowiązany jest do wpisania do Formularza Ofertowego proponowanego przez siebie okresu gwarancji w miesiącach.
5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
- na etapie złożenia oferty – stosowne oświadczenie złożone przez Wykonawcę;
- na etapie realizacji zadania - sposób dokumentowania określony został we wzorze umowy stanowiącym Załącznik 10 do SIWZ;
b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik 10 do SIWZ;
c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: osoby wykonujące bezpośrednio roboty budowlane.
Wymóg nie dotyczy osób kierujących robotami oraz sytuacji w zakresie spółki osobowej, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45111100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10324450 2024-04-02
godz. 11:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wejścia głównego Samodzielnego PublicznegoSzpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.2. Opis p...
10330382 2024-04-02
godz. 11:00
Mazowieckie Adaptacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SP ZZOZ w Kozienicach IIAdaptacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SP ZZOZ w Kozienicach 10/TP/ND.ZP/2024
10326201 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa pomieszczeń Centrum Medycznego Kraków przy u. Armii Krajowej 5 na potrzeby utworzenia Pracowni Rezonansu Magnetycznego. 2. Miejscem realizacji p...
10379899 2024-04-03
godz. 15:00
Dolnośląskie Przebudowa klatki schodowej. Obejmuje: Wykonanie kompletnego systemu oddymiania 1 klatki schodowych (KL5) • dostawę fabrycznie nowych urządzeń, • montaż i podłączenie elementów sy...
10333783 2024-04-04
godz. 09:00
Podkarpackie Rozbudowa i modernizacja infrastruktury społecznej na terenie Gminy Iwierzyce. Zakres inwestycji obejmuje rozbudowę i modernizację infrastruktury społecznej w gminie Iwierzyce obejmują...
10346294 2024-04-08
godz. 11:00
Dolnośląskie Część 1: Część 1 - Budowa budynku centrum sportu w ZebrzydowiePrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: „Budowa i modernizacja budynków użyteczności pu...
10379691 2024-04-12
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja sali sportowej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Górznie. Zakres robót obejmuje:-Roboty związane z posadzką Sali gimnastycznej -R...
10364988 2024-04-12
godz. 09:30
Wielkopolskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Gadowskich Holendrach” – ETAP II2. Załączona do postępowan...
10291685 2024-04-12
godz. 10:00
Podlaskie Podniesienie jakości świadczonej opieki medycznej poprzez modernizację oraz doposażanie SOR w Augustowie – Etap I. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: ...
10379712 2024-04-12
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Sali Senatu znajdującej się na parterze budynku „Czerwonego” Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku. 2. Zakres prac obejmu...