Przetarg 7325717 - „Modernizacja boiska sportowego wraz z zapleczem...

   
Analizuj Zamówienie 7325717 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-10
przedmiot ogłoszenia
„Modernizacja boiska sportowego wraz z zapleczem szatniowo- sanitarnym na terenie MOSIR-u w Piekarach Śląskich przy ul. Olimpijsk
iej 3 w tym: a) część 2- modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego, b) część 3- dostawa kosiarki.”
Numer referencyjny: BZP.271-7/IG/20

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 2 części:
Część 2: Modernizacja zaplecza szatniowo – sanitarnego
Część 3: Dostawa kosiarki

Część 2: Modernizacja zaplecza szatniowo – sanitarnego

Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty stolarskie, tynkowe, posadzkowe, malarskie, instalacji elektrycznych i wyposażenia w pokoju sędziów, pomieszczeniu dla zawodników, prysznicach toalet, przedsionku i szatni na I piętrze i na poziomie -1.

Ilości najważniejszych robót:
POKÓJ SĘDZIÓW I PIĘTRO
Demontaż ościeżnic drzwi - 2,00 szt.
Montaż ościeżnic drzwi - 2,00 szt.
Montaż skrzydeł drzwiowych - 4,00 m2
Wykonanie gładzi gipsowych - 42,77 m2
Demontaż posadzki - 10,12 m2
Wykonanie posadzki z płytek kamionkowych typu gres - 16,60 m2
Malowanie farbą akrylową ścian i sufitów - 42,77 m2
Montaż opraw oświetleniowych - 5,00 kpl.

POMIESZCZENIE, PRYSZNICE, TOALETA, PRZEDSIONEK I PIETRO
Demontaż ościeżnic drzwi - 2,00 szt.
Montaż ościeżnic drzwi - 2,00 szt.
Montaż skrzydeł drzwiowych - 2,00 m2
Rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 39,10 m2
Wykonanie gładzi gipsowych - 29,83 m2
Licowanie ścian płytkami - 60,73 m2
Rozebranie posadzki z płytek - 15,92 m2
Wykonanie posadzek z płytek kamionkowych typu gres - 16,36 m2
Malowanie farbą akrylową ścian i sufitów - 7,12 m2
Dostarczenie z montażem wyposażenia łazienek w: pojemniki na ręczniki papierowe, dozowniki mydła, lustra, szczotki do wc, suszarki do rąk - 2,00 kpl.

SZATNIA I PIETRO
Demontaż ościeżnic drzwi - 1,00 szt.
Montaż ościeżnic drzwi - 1,00 szt.
Montaż skrzydeł drzwiowych - 4,00 m2
Wykonanie gładzi gipsowych - 26,08 m2
Licowanie ścian płytkami - 27,59 m2
Rozebranie posadzki z płytek - 16,30 m2
Wykonanie posadzek z płytek kamionkowych typu gres - 16,30 m2
Malowanie farbą akrylową ścian i sufitów - 26,08 m2
Dostarczenie z montażem wyposażenia: ławka zespolona, wieszaki ścienne - 4,00 kpl.

SZATNIE, NATRYSKI, KORYTARZ NA POZIOMIE -1
Demontaż ościeżnic drzwi - 3,00 szt.
Rozbiórka ścianki z cegieł o grubości 1/4 - 5,70 m2
Montaż ościeżnic drzwi - 3,00 szt.
Montaż skrzydeł drzwiowych - 6,00 m2
Rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 31,92 m2
Wykonanie gładzi gipsowych - 115,79 m2
Licowanie ścian płytkami - 36,56 m2
Rozebranie posadzki z płytek - 16,50 m2
Zbrojenie płyty siatką stalową fi 6mm - 16,50 m2
Wykonanie posadzek z płytek kamionkowych typu gres - 16,50 m2
Malowanie farbą akrylową ścian i sufitów - 115,79 m2
bateria prysznicowa wraz z podłączeniem i półką na mydło - 10,00 kpl.
Dostarczenie z montażem wyposażenia: umywalka z podejściem i podłączeniem - 2,00 kpl.
Dostarczenie z montażem wyposażenia: miska ustępowa dolnopłuk z deska sedesowa - 1,00 kpl.
Dostarczenie z montażem wyposażenia: kratka ściekowa stal nierdzewna z syfonem - 4,00 kpl.
Dostarczenie z montażem wyposażenia: oprawa świetlówka - 15,00 kpl.
Dostarczenie z montażem okna pvc - 8,00 kpl.

Część 3: Dostawa kosiarki

Zamówienie obejmuje dostawę 1 urządzenia typu rider (kosiarka) do pielęgnacji trawników wraz z kompatybilnym urządzeniem tnącym, niezapychający się system zbierania zasysający ścinki prosto z urządzenia tnącego do kosza (koszt w komplecie) oraz automatyczną kompresję ścinków, przegubowy układ kierowniczy, umożliwiający ciasne skręty i zapewniający zwrotność. Napęd na wszystkie koła. Serwis i czyszczenie urządzenia tnącego beznarzędziowe. Szerokość koszenia min. 100 cm. Silnik benzynowy ze smarowaniem ciśnieniowym. Dostawa obejmuje również uruchomienie przedmiotu umowy oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Użytkownika z zakresu obsługi urządzenia. Kompletne urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych.

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą, szczegółową specyfikację techniczną, karty katalogowe lub inne równoważne dokumenty, potwierdzające spełnianie wszystkich wymogów minimalnych oferowanego sprzętu ( należy dołączyć załącznik nr 1b).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ

2. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący.

Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy.
W związku z tym:
1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ,
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych,
3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.

4. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (dotyczy części 2):

CZĘŚĆ 2 – modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego – wykonywanie robót: przygotowawczych, rozbiórkowych, demontażowych, montażowych, wykończeniowych, stolarskich, tynkarskich, gipsowych, murarskich, posadzkowych, malarskich, okładzinowych, płytkarskich, izolacyjnych, montażowych opraw oświetleniowych oraz wyposażenia pomieszczeń toalet, natrysków, szatni oraz korytarzy.

Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określone zostały w § 2 projektu umowy dla części 2 – stanowiącej załącznik numer 7a do SIWZ.

5. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych
Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej, a zakres zadania i robót nie ingeruje bezpośrednio w dostępność dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych. Natomiast w zakresie wskazanej wyżej dostępności w trakcie realizacji robót budowlanych Zamawiający postawił taki warunek w ST.
Adekwatne odniesienie powyższego wymogu co do zakresu robót planowanych do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia uwzględniono w dokumentacji projektowej – w zakresie wymaganym przepisami prawa – adekwatnie do realizowanego zakresu zamówienia, w szczególności w zakresie komunikacji oraz innych rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej i pozostałych ST.
Uznaje się, że wszelkie koszty związane z powyższymi wymogami zawarte są w cenie umownej i nie będą podlegać odrębnej zapłacie.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 2 Nazwa: MODERNIZACJA ZAPLECZA SZATNIOWO- SANITARNEGO
Część 2: Modernizacja zaplecza szatniowo – sanitarnego Zakres robót obejmuje w szczególności: roboty stolarskie, tynkowe, posadzkowe, malarskie, instalacji elektrycznych i wyposażenia w pokoju sędziów, pomieszczeniu dla zawodników, prysznicach toalet, przedsionku i szatni na I piętrze i na poziomie -1. Ilości najważniejszych robót: POKÓJ SĘDZIÓW I PIĘTRO Demontaż ościeżnic drzwi - 2,00 szt. Montaż ościeżnic drzwi - 2,00 szt. Montaż skrzydeł drzwiowych - 4,00 m2 Wykonanie gładzi gipsowych - 42,77 m2 Demontaż posadzki - 10,12 m2 Wykonanie posadzki z płytek kamionkowych typu gres - 16,60 m2 Malowanie farbą akrylową ścian i sufitów - 42,77 m2 Montaż opraw oświetleniowych - 5,00 kpl. POMIESZCZENIE, PRYSZNICE, TOALETA, PRZEDSIONEK I PIETRO Demontaż ościeżnic drzwi - 2,00 szt. Montaż ościeżnic drzwi - 2,00 szt. Montaż skrzydeł drzwiowych - 2,00 m2 Rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 39,10 m2 Wykonanie gładzi gipsowych - 29,83 m2 Licowanie ścian płytkami - 60,73 m2 Rozebranie posadzki z płytek - 15,92 m2 Wykonanie posadzek z płytek kamionkowych typu gres - 16,36 m2 Malowanie farbą akrylową ścian i sufitów - 7,12 m2 Dostarczenie z montażem wyposażenia łazienek w: pojemniki na ręczniki papierowe, dozowniki mydła, lustra, szczotki do wc, suszarki do rąk - 2,00 kpl. SZATNIA I PIETRO Demontaż ościeżnic drzwi - 1,00 szt. Montaż ościeżnic drzwi - 1,00 szt. Montaż skrzydeł drzwiowych - 4,00 m2 Wykonanie gładzi gipsowych - 26,08 m2 Licowanie ścian płytkami - 27,59 m2 Rozebranie posadzki z płytek - 16,30 m2 Wykonanie posadzek z płytek kamionkowych typu gres - 16,30 m2 Malowanie farbą akrylową ścian i sufitów - 26,08 m2 Dostarczenie z montażem wyposażenia: ławka zespolona, wieszaki ścienne - 4,00 kpl. SZATNIE, NATRYSKI, KORYTARZ NA POZIOMIE -1 Demontaż ościeżnic drzwi - 3,00 szt. Rozbiórka ścianki z cegieł o grubości 1/4 - 5,70 m2 Montaż ościeżnic drzwi - 3,00 szt. Montaż skrzydeł drzwiowych - 6,00 m2 Rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 31,92 m2 Wykonanie gładzi gipsowych - 115,79 m2 Licowanie ścian płytkami - 36,56 m2 Rozebranie posadzki z płytek - 16,50 m2 Zbrojenie płyty siatką stalową fi 6mm - 16,50 m2 Wykonanie posadzek z płytek kamionkowych typu gres - 16,50 m2 Malowanie farbą akrylową ścian i sufitów - 115,79 m2 bateria prysznicowa wraz z podłączeniem i półką na mydło - 10,00 kpl. Dostarczenie z montażem wyposażenia: umywalka z podejściem i podłączeniem - 2,00 kpl. Dostarczenie z montażem wyposażenia: miska ustępowa dolnopłuk z deska sedesowa - 1,00 kpl. Dostarczenie z montażem wyposażenia: kratka ściekowa stal nierdzewna z syfonem - 4,00 kpl. Dostarczenie z montażem wyposażenia: oprawa świetlówka - 15,00 kpl. Dostarczenie z montażem okna pvc - 8,00 kpl. 2. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 4. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (dotyczy części 2): CZĘŚĆ 2 – modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego – wykonywanie robót: przygotowawczych, rozbiórkowych, demontażowych, montażowych, wykończeniowych, stolarskich, tynkarskich, gipsowych, murarskich, posadzkowych, malarskich, okładzinowych, płytkarskich, izolacyjnych, montażowych opraw oświetleniowych oraz wyposażenia pomieszczeń toalet, natrysków, szatni oraz korytarzy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określone zostały w § 2 projektu umowy dla części 2 – stanowiącej załącznik numer 7a do SIWZ. 5. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej, a zakres zadania i robót nie ingeruje bezpośrednio w dostępność dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych. Natomiast w zakresie wskazanej wyżej dostępności w trakcie realizacji robót budowlanych Zamawiający postawił taki warunek w ST. Adekwatne odniesienie powyższego wymogu co do zakresu robót planowanych do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia uwzględniono w dokumentacji projektowej – w zakresie wymaganym przepisami prawa – adekwatnie do realizowanego zakresu zamówienia, w szczególności w zakresie komunikacji oraz innych rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej i pozostałych ST. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z powyższymi wymogami zawarte są w cenie umownej i nie będą podlegać odrębnej zapłacie.

Część nr: 3 Nazwa: DOSTAWA KOSIARKI
Część 3: Dostawa kosiarki Zamówienie obejmuje dostawę 1 urządzenia typu rider (kosiarka) do pielęgnacji trawników wraz z kompatybilnym urządzeniem tnącym, niezapychający się system zbierania zasysający ścinki prosto z urządzenia tnącego do kosza (koszt w komplecie) oraz automatyczną kompresję ścinków, przegubowy układ kierowniczy, umożliwiający ciasne skręty i zapewniający zwrotność. Napęd na wszystkie koła. Serwis i czyszczenie urządzenia tnącego beznarzędziowe. Szerokość koszenia min. 100 cm. Silnik benzynowy ze smarowaniem ciśnieniowym. Dostawa obejmuje również uruchomienie przedmiotu umowy oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Użytkownika z zakresu obsługi urządzenia. Kompletne urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą, szczegółową specyfikację techniczną, karty katalogowe lub inne równoważne dokumenty, potwierdzające spełnianie wszystkich wymogów minimalnych oferowanego sprzętu ( należy dołączyć załącznik nr 1b). 2. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń, maszyny i sprzęt rolniczy
kody CPV 16311000, 45000000, 45212230, 45311200, 45332400, 45400000, 45421000, 45430000, 45442100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń , maszyny i sprzęt rolniczy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10374217 2024-04-02
godz. 11:00
Śląskie Części do kosiarek i wykaszarek Lp. Nazwa materiału Ilość ZWP Jedn. miary w ZWP Termin dostawy ; 1 żyłka tnąca fi3mm do kosy spalinowej 2 300 m. Sukcesywnie do 31.12.2024 r. ; 2 ży...
10301868 2024-04-04
godz. 09:00
Lubuskie Wykonanie robót budowlanych w budynku A-4 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku A-4 (w tym m.in. termomodernizacja, przebudowa toalet, przebudowa instalacji wodnej, elemen...
10368022 2024-04-04
godz. 12:00
Mazowieckie „UP Brwinów - adaptacja pomieszczeń na potrzeby alokacji placówki pocztowejdo nowego lokalu” „UP Brwinów - adaptacja pomieszczeń na potrzeby alokacji placówki pocztowej do noweg...
10335629 2024-04-05
godz. 09:00
Podkarpackie Przebudowa budynku US w Przemyślu przy ul. Lwowskiej 9a w celu spełnienia nakazów Państwowej Straży Pożarnej. 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową b...
10344844 2024-04-08
godz. 11:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja siedziby Bytomskich Mieszkań. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa (2) etapy:2.1. Etap I – Remont schodów od frontu budynku zl...
10366259 2024-04-09
godz. 09:00
Mazowieckie ADAPTACJA POMIESZCZEŃ PRACOWNI REZONANSU MAGNETYCZNEGO DLA POTRZEB MONTAŻU NOWEGO URZĄDZENIA W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ „SZPITALA POWIATOWEGO” W SOCHACZEWIE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ-...
10343863 2024-04-11
godz. 08:00
Świętokrzyskie 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont części pomieszczeń Zespołu Szkół Im. Oddziału Partyzanckiego AK Jędrusie, wraz z budową szybu windowego i miejsc postojowych pod ...
10376811 2024-04-11
godz. 09:00
Mazowieckie Poprawa dostępu do przestrzeni publicznej budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 51, Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3...
10376529 2024-04-11
godz. 11:00
Łódzkie Modernizacja budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w poddziale na 2 części: część 1: ul. Wróblewskiego 7 w Łodzi część 2: ul. Wróblewskiego 9 w Łodzi Częś...
10330670 2024-04-19
godz. 00:00
Świętokrzyskie dostawa pługa 5 skibowego obracalnego z ® preferowana hydropneumatyczna amortyzacja głowicy