Przetarg 7310857 - Modernizacja boisk sportowych przy Szkołach Podstawowych w...

   
Analizuj Zamówienie 7310857 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-31
przedmiot ogłoszenia
Modernizacja boisk sportowych przy Szkołach Podstawowych w Obidzy i Szczereżu
Numer referencyjny: RIR.271.1.1.2020

1. Przedmio
tem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją boisk sportowych przy szkołach podstawowych w Obidzy i Szczereżu. Zamówienie podzielone zostało na dwie opisane poniżej części:
CZĘŚĆ nr 1 – Modernizacja boiska sportowego przy szkole podstawowej w Obidzy:
Zakres robót obejmuje:
a) wykonanie robót przygotowawczych,
b) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej;
c) wyposażenie sportowe do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki;
d) utwardzenie terenu, wykonanie opaski boiska, dojścia
e) wykonanie odwodnienia; wykonanie kanalizacji deszczowej oraz przebudowa przyłącza wodociągowego
f) wykonanie piłkochwytów, schodów terenowych, elementów małej architektury;
g) wykonanie bieżni;
h) remont istniejącego placu zabaw;

CZĘŚĆ nr 2 – Modernizacja boiska sportowego przy szkole podstawowej w Szczereżu:
Zakres robót obejmuje:
a) wykonanie robót przygotowawczych,
b) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej boiska wielofunkcyjnego i do siatkówki;
c) wyposażenie sportowe do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki;
d) wykonanie piłkochwytów;
e) wykonanie odwodnienia, utwardzenie terenu, wykonanie opaski boiska, dojścia, schodów terenowych, elementów małej architektury
f) wykonanie i remont ogrodzenia;
2. Szczegółowy zakres robót dla części nr 1 i 2 określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznik nr 6.
3. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym.
5. Wykonawca robót zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu pozytywnych protokołów potwierdzających bezusterkowy odbiór przez każdego zarządcę ew. wbudowanych, przebudowanych mediów w ramach przedmiotowego zamówienia elementów infrastruktury technicznej znajdujących się w na terenie budowy.
6. Okres gwarancji jakości przedmiotu zamówienia – minimum 36 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.
7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
a) organizacja placu budowy,
b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,
c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,
d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody,
e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych,
f) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
g) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych.
h) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty pośrednie (tj. roboty przygotowawcze; wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej; wyposażenie sportowe do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki; utwardzenie terenu, wykonanie opaski boiska, dojścia wykonanie odwodnienia; wykonanie piłkochwytów, schodów terenowych, elementów małej architektury; wykonanie bieżni; remont istniejącego placu zabaw; wykonanie kanalizacji deszczowej oraz przebudowa przyłącza wodociągowego; ogrodzenia). Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi.
2) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, jak również określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Uwaga:
1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
2. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy.
9. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, których zakres i wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Modernizacja boiska sportowego przy szkole podstawowej w Obidzy:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją boiska sportowego przy szkole podstawowej w Obidzy. CZĘŚĆ nr 1 – Modernizacja boiska sportowego przy szkole podstawowej w Obidzy: Zakres robót obejmuje: a) wykonanie robót przygotowawczych, b) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej; c) wyposażenie sportowe do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki; d) utwardzenie terenu, wykonanie opaski boiska, dojścia e) wykonanie odwodnienia; wykonanie kanalizacji deszczowej oraz przebudowa przyłącza wodociągowego f) wykonanie piłkochwytów, schodów terenowych, elementów małej architektury; g) wykonanie bieżni; h) remont istniejącego placu zabaw; 2. Szczegółowy zakres robót dla części nr 1 określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznik nr 6. 3. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 5. Wykonawca robót zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu pozytywnych protokołów potwierdzających bezusterkowy odbiór przez każdego zarządcę ew. wbudowanych, przebudowanych mediów w ramach przedmiotowego zamówienia elementów infrastruktury technicznej znajdujących się w na terenie budowy. 6. Okres gwarancji jakości przedmiotu zamówienia – minimum 36 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja placu budowy, b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, f) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, g) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. h) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty pośrednie (tj. roboty przygotowawcze; wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej; wyposażenie sportowe do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki; utwardzenie terenu, wykonanie opaski boiska, dojścia wykonanie odwodnienia; wykonanie piłkochwytów, schodów terenowych, elementów małej architektury; wykonanie bieżni; remont istniejącego placu zabaw; wykonanie kanalizacji deszczowej oraz przebudowa przyłącza wodociągowego; ogrodzenia). Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. 2) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, jak również określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: 1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy. 9. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, których zakres i wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.

Część nr: 2 Nazwa: Modernizacja boiska sportowego przy szkole podstawowej w Szczereżu
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją boiska sportowego przy szkole podstawowej w Szczereżu. CZĘŚĆ nr 2 – Modernizacja boiska sportowego przy szkole podstawowej w Szczereżu: Zakres robót obejmuje: a) wykonanie robót przygotowawczych, b) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej boiska wielofunkcyjnego i do siatkówki; c) wyposażenie sportowe do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki; d) wykonanie piłkochwytów; e) wykonanie odwodnienia, utwardzenie terenu, wykonanie opaski boiska, dojścia, schodów terenowych, elementów małej architektury f) wykonanie i remont ogrodzenia; 2. Szczegółowy zakres robót dla części nr 2 określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznik nr 6. 3. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 5. Wykonawca robót zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu pozytywnych protokołów potwierdzających bezusterkowy odbiór przez każdego zarządcę ew. wbudowanych, przebudowanych mediów w ramach przedmiotowego zamówienia elementów infrastruktury technicznej znajdujących się w na terenie budowy. 6. Okres gwarancji jakości przedmiotu zamówienia – minimum 36 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja placu budowy, b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, f) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, g) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. h) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty pośrednie (tj. roboty przygotowawcze; wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej; wyposażenie sportowe do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki; utwardzenie terenu, wykonanie opaski boiska, dojścia wykonanie odwodnienia; wykonanie piłkochwytów, schodów terenowych, elementów małej architektury; wykonanie bieżni; remont istniejącego placu zabaw; wykonanie kanalizacji deszczowej oraz przebudowa przyłącza wodociągowego; ogrodzenia). Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. 2) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, jak również określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: 1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 2. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji przyszłego terenu budowy. 9. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, których zakres i wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540027830-N-2020 z dnia: 2020-02-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-18, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Postępowanie jest prowadzone w języku polskim

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-25, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Postępowanie jest prowadzone w języku polskim
branża Drogownictwo
podbranża boiska
kody CPV 45212220, 45233140, 45342000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: boiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10300608 2024-04-04
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie "Budowa boiska wielofunkcyjnego z bieżnią, skocznią i oświetleniem na terenie szkoły podstawowej w m. Osiek nad Wisłą" 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na ...
10330064 2024-04-05
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 2 w Szczytnie 1. Przedmiotem zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publiczn...
10331331 2024-04-10
godz. 09:00
Łódzkie 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Budowa boiska piłkarskiego ze sztucznej nawierzchni typu "Orlik" w miejscowości Kazimierz”.Opis inw...
10324416 2024-04-10
godz. 11:00
Małopolskie Remont boiska przy Szkole Podstawowej nr 1 w Rabce-Zdroju w ramach zadania inwestycyjnego "Poprawa stanu przyszkolnej infrastruktury sportowej na terenie Gminy Rabka-Zdrój" Przedmiotem zam...
10401914 2024-04-22
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiot Umowy w ramach zadania pn. „Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią na Osiedlu Zdrojki Lewe” obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych budową boiska w szczególności...
10398577 2024-04-22
godz. 12:00
Pomorskie „Modernizacja boiska do piłki nożnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska do gry w piłkę nożną położonego na terenie rekrea...
10427710 2024-04-26
godz. 11:00
Mazowieckie „Przebudowa boiska wielofunkcyjnego na terenie szkoły Zespołu Szkół Nr 2 im. Emilii Plater w Piasecznie przy Al. Brzóz 26 wraz z urządzeniami”” 1. Przedmiotem zamówienia jest p...
10455306 2024-04-29
godz. 12:00
Pomorskie Wykonanie remontów placów zabaw ze strefami fitness i boisk na terenie Gminy Władysławowo zgodnie z wytycznymi po przeglądach
10442552 2024-04-30
godz. 11:00
Łódzkie 1. Przedmiotem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie zadaszenia o stałe...
10439854 2024-05-15
godz. 12:00
Lubuskie „Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Mirocinie Dolnym.” 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z za...