Przetarg 7611324 - modernizacja, aranżacja i wyposażenie budynku Oddziału...

   
Analizuj Zamówienie 7611324 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-27
przedmiot ogłoszenia
modernizacja, aranżacja i wyposażenie budynku Oddziału Muzeum Lubelskiego w Lublinie - Odział Martyrologii „Pod Zegarem” znajdując
ego się przy ul. Radziszewskiego w Lublinie – etap I
Numer referencyjny: ZP.271.03.2020

3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja, aranżacja i wyposażenie budynku Oddziału Muzeum Lubelskiego w Lublinie - Odział Martyrologii „Pod Zegarem” znajdującego się przy ul. Radziszewskiego w Lublinie – etap I.
3.2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje:
3.2.1. roboty rozbiórkowe i demontażowe w tym rozbiórkę warstw posadzkowych, rozbiórka okładzin ściennych i sufitowych (tynki i inne okładziny),
3.2.2. wywóz gruzu i materiałów rozbiórkowych,
3.2.3. roboty ziemne,
3.2.4. wykonanie warstw posadzkowych – podkład podposadzkowy,
3.2.5. roboty murarskie – przemurowania, zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie ścianek działowych, wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie nadproży,
3.2.6. montaż stolarki okiennej i ślusarki aluminiowej zewnętrznej,
3.2.7. roboty demontażowe instalacji sanitarnych i elektrycznych.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: dokumentacja projektowa (przedmiar robót, projekty budowlane, wykonawcze), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
3.4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wykonanie przedmiotu zamówienia.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3.6. Rozwiązania równoważne:
W sytuacji, gdy Zamawiający opisał w opisie przedmiotu zamówienia przedmiot zamó¬wienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez kon¬kretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań rów¬noważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu dopre¬cyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego pro-ducenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważ¬ne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na pozio¬mie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, prze¬znaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „pro¬dukty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jako¬ściowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać „produkty”, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu za¬mówienia.
Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający ro-zumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stro¬nach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie rów¬noważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakre¬ślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodze¬niem, źródłem lub szczególnym procesem, który charakteryzuje produkty usługi.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiające¬go. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiary¬godniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy apro¬bat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zasto¬sowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny ofer¬ty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej powyżej. Wyko¬nawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składając Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych, określony w pkt 14.8.4 wraz z dokumentami wymaganymi w pkt 14.8.6. W takim przypadku Wykonawca jest obowią¬zany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają okre¬ślone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności).
Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfi¬kacji istotnych warunków zamówienia składając Opis rozwiązań równoważnych, określo¬ny w pkt 14.8.5. wraz z dokumentami wymaganymi w pkt 14.8.6. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane speł¬niają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności).
3.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę klu-czowych cz꬜ci zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
3.8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności, tj. roboty rozbiórkowe i demontażowe, rozbiórka okładzin ściennych i sufitowych (tynki), roboty ziemne, wykonanie warstw posadzkowych – podkład podposadzkowy, roboty murarskie – przemurowania, zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie ścianek działowych, wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie nadproży, montaż stolarki okiennej i ślusarki aluminiowej zewnętrznej, roboty demontażowe instalacji sanitarnych i elektrycznych, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 ze zm.).
3.8.1. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę.
3.8.2. Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako Podwykonawcy.
3.8.3. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
3.8.4. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we zworze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540147448-N-2020 z dnia: 2020-08-08
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-12, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-13, godzina: 10:00,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540149742-N-2020 z dnia: 2020-08-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-08-13, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data: 2020-08-20, godzina: 14:00,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540154828-N-2020 z dnia: 2020-08-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-08-20, godzina: 14:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-08-25, godzina: 14:00,
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Wyposażenie wnętrz
podbranża malowanie, remont, wykończenie, przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń, aranżacja wnętrza
kody CPV 45111000, 45262300, 45262500, 45420000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń , aranżacja wnętrza

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10430319 2024-05-01
godz. 00:00
Pomorskie Zlecę prace remontowe- Tczew Zlecę dobudowanie i wyburzeni starej ściany, zamontowanie hydrauliki inne prace remontowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
10461979 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie prac w dwóch pomieszczeniach herbaciarni w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5. Wykonanie prac w dwóch pomieszczeniach herbaciarni w b...
10451579 2024-05-06
godz. 11:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń na parterze budynku Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wit...
10450822 2024-05-06
godz. 12:00
Mazowieckie Aranżacja wielobranżowa lokalu użytkowego w zakresie gastronomi w budynku Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Sportowej 29 1. Przedmiotem zamów...
10405080 2024-05-06
godz. 14:00
Opolskie wykonanie prac remontowo-budowlanych w Opolu i Ozimku: Zadanie 1: Temat: remont 5 szt. balkonów wraz z demontażem istniejących balustrad i ich ponownym montażem na nowych słupkach stalo...
10455719 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 1) roboty stolarsk...
10410396 2024-05-08
godz. 00:00
Małopolskie Zlecę układanie płytek - Krauszów Zlecę układanie płytek w budynkach hotelowych i galeriach handlowych. Zainteresowanych proszę o kontakt.
10428414 2024-05-08
godz. 09:00
Podlaskie Modernizacja pomieszczeń biurowo – administracyjnych, ciągów komunikacyjnych w budynku Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku” PN-19/24/27
10447102 2024-05-10
godz. 09:00
Świętokrzyskie Remont pomieszczeń i elewacji w oddziałach ŚCRMiTS Część 1: Remont pomieszczeń budynku głównego w oddziale Starachowice, ul. Borkowskiego 2 Część 2: Remont pomieszczeń w od...
10422852 2024-05-10
godz. 10:00
Podkarpackie Remont budynku drewnianej plebanii w Hucie Krzeszowskiej