Zlecenie 8454697 - Michałkowo Część 1 – Przeprowadzenie zajęć...
(zakończone) | Zamówienie 8454697|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2021-10-12 |
przedmiot zlecenia | Michałkowo Część 1 – Przeprowadzenie zajęć logopedycznych WYMIAR GODZINOWY: 40 godzin na osobę (1 godzina = 45 minut). Zajęcia prowadzone będą w okresie X.2021 r. – VII.2022 r. dla maksymalnie 60 osób. Ostateczna liczba osób uzależniona jest od wyników przeprowadzonej diagnozy. REALIZACJA ZADANIA: Zajęcia indywidualne. W zajęciach wezmą udział dzieci wymagające wsparcia w tym zakresie, zgodnie z wynikami przeprowadzonej diagnozy. Diagnoza zostanie przeprowadzona przed rozpoczęciem zajęć logopedycznych. Wybór metod sosowanych w terapii logopedycznej warunkowany jest rodzajem zaburzeń, wiekiem oraz możliwościami dziecka. Metody: logopedyczne, lingwistyczne, pedagogiczne, psychologiczne. Cele programu terapii logopedycznej: wyrobienie właściwych nawyków mównych jak: oddech, zamykanie ust, przełykanie śliny, usprawnienie motoryki narządów artykulacyjnych oraz ich właściwa koordynacja, tworzenie sytuacji sprzyjających spontanicznemu wypowiadaniu się, zachęcenie dziecka do udziału w rozmowie kierowanej, tematycznej, wzbogacanie słownictwa, stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy, utrwalanie prawidłowej wymowy głosek, skupianie uwagi i współpraca z osobą ćwiczącą. Zajęcia w ramach zadania prowadzone będą z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych dostępnych w przedszkolu obejmujących: Wibrator logopedyczny REREK (SQ Pen) (+ 2 szpatułki), Sprawdź, jak mówię – Karta badania logopedycznego z materiałami pomocniczymi, 100-wyrazowy Test Artykulacyjny, Patyczki cytrynowe – komplet 10 szt. (30 patyczków), Szpatułki smakowe drewniane (jednorazowe) – komplet 10 szt., SWM – Test do badania zagrożenia dysleksją, Lustereczko laryngologiczne, Diagnostyk I – latareczka z uchwytem na szpatułkę, Podręczny leksykon logopedyczny, Walizeczka logopedyczna z wibratorami Sqpen (Rerek), Z-vibe i ze szpatułkami, Rękawiczki diagnostyczne, Labirynt Kolorowe Jabłuszko, Labirynt Miasto i Farma, Geometryczna mozaika magnetyczna, Mozaika Fantacolor Krówka, Metody wywoływania głosek, Kocham mówić. Historyjki obrazkowe z tekstami, Co to? Kto to? Ćwiczenia i zabawy z dźwiękiem, Kocham Czytać – Pakiet 18 zeszytów, Zwierzaki. Zabawy z obrazem i dźwiękiem, Dmuchajka (w tubie), Pamięć dźwiękowa – gra dydaktyczna, Ładnie mówię głoski S,Z,C,DZ, Trening słuchu (z płytą CD), Ładnie mówię głoski SZ, Ż, CZ, DŻ, Lizaki logopedyczne, Wczesna interwencja terapeutyczna. Stymulacja rozwoju dziecka. Od noworodka do 6 roku życia, Ładnie mówię głoskę R, Logopedyczna gra planszowa „Dwie wieże – Kto prędzej?”, Ładnie mówię głoski K,G,H, Ładnie mówię głoski Ś, Ź, Ć, DŹ, Magicball, Mikrofon MP3, Ekspander artykulacyjny, Piórka, Koło fortuny, Od obrazka do słowa. Gry rozwijające mowę dziecka, Piłki emocje, Sylaby w dominie, Sylaby do zabawy, Zabawka na logikę, Znajdź parę – słuchaj wskazówek, Walizka z magnetycznymi figurami, Magiczny plastik, Niezniszczalne bańki, Buziaki Śmieszaki – układanka, Bawię się w pamięć – gra, Modyfikator głosu – maxi, Dmuchane lotto, Dźwiękowa kostka, eduSensus Cyfrowy korektor mowy, Logopedyczne zabawy programy, Obrazki i wyrazy do badania i doskonalenia słuchu fonemowego u dzieci, Zestaw do ćwiczeń oddechowych, Memo – świat wokół nas: drzewa, Memo – świat wokół nas: grzyby, Memo – świat wokół nas: zwierzęta, Memo – świat wokół nas: ptaki, Quatrato – zestaw klocków, Odgłosy 1 – zestaw pomocy dydaktycznych, Odgłosy 2 – zestaw pomocy dydaktycznych, Domila – ćwiczenia na percepcję wzrokową, Memoli- ćwiczenia na wyobraźnię, Schattenmemo – spostrzeganie analityczno – syntetyczne, PUS. Chrząszcz z Żyrzyna, PUS. Chyża żmija syk syk, PUS. Miała Baba koguta, Bajeczny labirynt edukacyjny.Część 2 – Przeprowadzenie zajęć o charakterze korekcyjno-kompensacyjnym WYMIAR GODZINOWY: 2 zajęcia na grupę w tygodniu przez 25 tygodni, czas trwania zajęć 1 godzina, 10 grup pięcioosobowych (łącznie maksymalnie 50 osób), łącznie maksymalnie 500 godzin (1 godzina = 45 minut). Ostateczna liczba osób uzależniona jest od wyników przeprowadzonej diagnozy. Zajęcia prowadzone będą w okresie X.2021-VII.2022. REALIZACJA ZADANIA: Zajęcia grupowe dla 10 grup pięcioosobowych (łącznie maksymalnie 50 osób). W zajęciach wezmą udział dzieci wymagające wsparcia w tym zakresie, zgodnie z wynikami przeprowadzonej diagnozy. Diagnoza zostanie przeprowadzona przed rozpoczęciem zajęć o charakterze korekcyjno-kompnsacyjnym. Zajęcia polegając powinny na pomocy dzieciom mającym trudności z koncentracją uwagi, spostrzeganiem, rozumieniem pojęć, zapamiętywaniem wiadomości o otaczającym świecie, a także trudności związanych z rozwojem sprawności motoryki małej i dużej, to znaczy sprawności ręki piszącej i całego ciała. Powyższe powinno być realizowane poprzez następujące działania: doskonalenie sprawności manualnej i grafomotorycznej, usprawnianie funkcji wzrokowej i koordynacji wzrokowo-ruchowej, ćwiczenie orientacji czasowo-przestrzennej, ćwiczenie koncentracji uwagi, rozwijanie i wzbogacanie słownictwa, ćwiczenia pobudzające do działania Zajęcia w ramach zadania prowadzone będą z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych dostępnych w przedszkolu.Część 3 – Przeprowadzenie zajęć integracji sensorycznej WYMIAR GODZINOWY: zajęcia 3 razy w tygodniu przez 25 tygodni dla maksymalnie 4 osób, czas trwania zajęć – 1 godzina, łącznie maksymalnie 300 godzin (1 godzina = 45 minut). Ostateczna liczba osób uzależniona jest od wyników przeprowadzonej diagnozy. Zajęcia prowadzone będą w okresie X.2021-VII.2022. REALIZACJA ZADANIA: Zajęcia indywidualne dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności wydanym przez upoważniany do tego podmiot. W zajęciach wezmą udział dzieci wymagające wsparcia w tym zakresie zgodnie z wynikami przeprowadzonej diagnozy. Diagnoza zostanie przeprowadzona przed rozpoczęciem zajęć integracji sensorycznej. Zajęcia terapii integracji sensorycznej powinny polegać na stymulacji układu nerwowego poprzez pobudzanie receptorów zmysłowych. Proces ten ma dostarczyć aparatowi sensorycznemu odpowiednią ilość i jakość bodźców, aby na ich podstawie mózg nauczył się właściwego reagowania i wykształcił prawidłowe reakcje adaptacyjne. Oddziaływanie terapeutyczne polega na planowym bodźcowaniu trzech podstawowych, pierwotnych zmysłów: dotyku, czucia głębokiego, równowagi, które stanowią bazę dla wykształcenia wyższych, bardziej zaawansowanych umiejętności przetwarzania sensorycznego. Nabycie konkretnych umiejętności nie jest celem terapii. Następuje ono jednak jako skutek poboczny, gdy w wyniku przeprowadzonej stymulacji poprawia się integracja sensoryczna i wzmacniają procesy nerwowe, co w sposób automatyczny przekłada się na pojawienie nowych, adekwatnych reakcji i zachowań. Zajęcia w ramach zadania prowadzone będą z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych dostępnych w przedszkolu obejmujących następujące wyposażenie Sali sensorycznej: Kości emocje 25 szt., Podwiesie stalowe, Kretlik, Belki rozbudowujące podwiesie, Karabińczyk, Helikopter, Huśtawka terapeutyczna, Grzybek, Platforma podwieszana, Kołyska duża, Deska rotacyjna, Deskorolka duża, Konik z regulacją lin, Wiszące obręcze, Hamak terapeutyczny, Maglownica, Hamak elastyczny, Konik bujany, Żabka, Łódka podwieszana z piłeczkami, T huśtawka, Beczka, Podwieszana gruszka, Hamak z piłeczkami, Kładka mała, Parówka, Deskorolka standard, Materac składany, Zjeżdżalnia, Huśtawka pajęczyna kwadratowa, Pozioma linia, Tunel sensoryczny M, Ścianka wspinaczkowa z profesjonalną uprzężą, Zestaw dotykowy prostokątny, Znajdź myszki, Zestaw do treningu zapachowego/węchowego, Perspektywa w parku, Przezroczysta piłka z kuleczkami, Zestaw sensorycznych piłek, Puzzle dźwiękowe, Mata piankowa z dźwiękiem, Znajdź robaczki, Włochaty ogórek, Gniotek, Żel sensoryczny, Przebijanka wieża, Ringo z kolcami, Dynair mini, Mata piankowa litery, Zestaw kształtek Auto-Bolid, Woreczki sensoryczne rozciągliwe, Dysk do balansowania duży, Poduszka/dysk do balansowania 60 cm, Kołdra obciążeniowa niebieska/szara, Kostka gimnastyczna, Piłka gimnastyczna 85 + pompka, Piłka gimnastyczna 55, Wałek do masażu, Wałek rehabilitacyjny, Zestaw sensorycznych piłek, Piłka senso-kropki, Trener palców do rehabilitacji, Drabinka gimnastyczna, Materac 2m x 1m, Basen średni z piłeczkami, Schody do basenu, Poduchy emocje.Część 4 – Przeprowadzenie zajęć sensoplastyki WYMIAR GODZINOWY: Zajęcia 1 raz w tygodniu na grupę przez 25 tygodni, czas trwania zajęć – 1 godzina, 10 grup ośmioosobowych (łącznie maksymalnie 80 osób), łącznie maksymalnie 250 godzin (1 godzina = 45 minut). Ostateczna liczba osób uzależniona jest od wyników przeprowadzonej diagnozy. Zajęcia prowadzone będą w okresie X.2021-VII.2022. REALIZACJA: Zajęcia grupowe dla 10 grup ośmioosobowych (łącznie maksymalnie 80 osób). W zajęciach wezmą udział dzieci wymagające wsparcia w tym zakresie, zgodnie z wynikami przeprowadzonej diagnozy. Diagnoza zostanie przeprowadzona przed rozpoczęciem zajęć sensoplastyki. Sensoplastyka wpływa na wiele aspektów rozwoju dzieci: wspomaga budowanie ich świadomości ciała i przestrzeni, dba o usprawnienie ruchowe, wspiera rodzaj zmysłów, wpływa na rozwój mowy (ośrodki w mózgu odpowiedzialne za mowę są usytuowane blisko ośrodków odpowiadających za małą motorykę – czyli pracę dłoni, poprzez wspólne działania pogłębia kontakt emocjonalny z dziećmi – buduje w ten sposób ich poczucie bezpieczeństwa. Zajęcia w ramach zadania prowadzone będą z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych dostępnych w przedszkolu. 4. Realizacja działań poza przeprowadzeniem zajęć obejmuje prowadzenie dokumentacji przebiegu spotkań w postaci listy obecności, dziennika zajęć, sprawozdania z zapewnionego wsparcia oraz przekazanie do biura projektu na koniec miesiąca, w którym realizowane były zajęcia lub po zakończeniu spotkań w terminie 7 dni: a) faktury/ rachunku za wykonaną usługę, b) oryginału listy obecności, dziennika zajęć, sprawozdania z zapewnionego wsparcia, innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia usługi. |
branża | Edukacja, szkolenia |
podbranża | edukacja, szkolenia miękkie |
kody CPV | 80000000, 80110000, 80570000 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Podlaskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Podlaskie |