Przetarg 8338493 - Miasto Łomża. Dostawa energii elektrycznej w okresie od...

   
Analizuj Zamówienie 8338493 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-08-18
przedmiot ogłoszenia
Miasto Łomża. Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. Numer referencyjny: WGK.271.2.2021
1. Przedm
iotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2022r. do 31.12.2022r. do 310 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie (+/- 10%) 9 967,21 MWh, z tego:
1) Do lokali i obiektów (Część 1 zamówienia) – 5 654,31 MWh – szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1a do SWZ,
2) Dla potrzeb oświetlenia drogowego (Część 2 zamówienia) – 4 312,90 MWh – szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1b do SWZ.
2. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej NIE pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.
Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów Część nr 1 1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 146 szt. 2. Szczegółowy opis punktów poboru (PPE) zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1a do SWZ. 3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy 5 654,31 MWh, z tego: Strefa I 4 525,88 MWh Strefa II 1 091,36 MWh Strefa III 37,07 MWh Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-10%). 4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r., z zastrzeżeniem że szczegóły dotyczące terminów dostaw (rozpoczęcia i zakończenia) w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru opisano w Załączniku nr 1a do SWZ kolumna „Okres dostaw”. 5. Układy pomiarowe z grupą taryfową B są dostosowane do procedury zmiany sprzedawcy. 6. Obowiązujące obecnie umowy na dostawy energii elektrycznej wygasną lub ulegną rozwiązaniu ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna „Okres dostaw”). Obowiązek wypowiedzenia umów leży po stronie zamawiających (odbiorców). 7. Standardy jakościowe 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych. 2) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (z późniejszymi zmianami) i Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019r. ze zmianami w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. 8. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09310000-5 – Elektryczność 9. Wykonawca w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego (odbiorców) umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiającego (odbiorców) przed OSD - proces zmiany sprzedawcy. 10. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zawarta zostanie 1 umowa. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w łącznej wysokości 5 % wartości zawieranej umowy. 12. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 70.000,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy 00/100). 13. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego Część nr 2 1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 164 szt. 2. Szczegółowy opis punktów poboru (PPE) zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1b do SWZ. 3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy 4 312,90 MWh, z tego: Strefa I 1 559,69 MWh Strefa II 2 753,21 MWh Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-10%). 4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r., z zastrzeżeniem że szczegóły dotyczące terminów dostaw (rozpoczęcia i zakończenia) w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru opisano w Załączniku nr 1b do SWZ kolumna „Okres dostaw”. 5. Obowiązujące obecnie umowy na dostawy energii elektrycznej wygasną lub ulegną rozwiązaniu ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna „Okres dostaw”). Obowiązek wypowiedzenia umów leży po stronie zamawiających (odbiorców). 6. Standardy jakościowe 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych. 2) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (z późniejszymi zmianami) i Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019r. ze zmianami w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. 7. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09310000-5 – Elektryczność 8. Wykonawca w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego (odbiorców) umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiającego (odbiorców) przed OSD - proces zmiany sprzedawcy. 9. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zawarta zostanie 1 umowa. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w łącznej wysokości 5 % wartości zawieranej umowy. 11. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 52.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt dwa tysiące 00/100). 12. Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. procedury odwróconej, o której mowa w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
branża Energoelektryczna
podbranża sprzedaż energii elektrycznej
kody CPV 9300000, 9310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzedaż energii elektrycznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10336840 2024-04-03
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Gryfice Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę energii elektr...
10335443 2024-04-03
godz. 10:00
Mazowieckie DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY WOJSKOWEGO INSTYTUTU ŁĄCZNOŚCI – PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO NR SPRAWY ZP-2-24- DTO Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa ene...
10330754 2024-04-05
godz. 08:45
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej w 2024 oraz 2025 roku na potrzeby COZL.
10440399 2024-04-23
godz. 09:00
Dolnośląskie Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów na terenie Nadleśnictwa Miękinia
10432514 2024-04-23
godz. 10:00
Pomorskie Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej o...
10458668 2024-04-26
godz. 10:00
Zachodniopomorskie „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW GMINY KOBYLANKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ GMINY KOBYLANKA NA 2025 ROK” Część 1: 1. Pr...
10485187 2024-05-02
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup energii elektrycznej. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w rozumieniu i na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 2...
10481577 2024-05-06
godz. 12:00
Łódzkie Dostawa Energii Elektrycznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Łasku Sp. z o.o. dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego MPWiK/TO/1/4/2024
10425140 2024-05-15
godz. 11:00
Opolskie Zakup energii elektrycznej do oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się na terenie Miasta Opola Standardowe parametry energii elektrycznej i warunki dostawy określo...
10425148 2024-05-20
godz. 12:00
Pomorskie Dostawa energii elektrycznej na rok 2025 dla Spółki Wodociągi Słupsk 4.2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025.4.2.1 Zamawiający ...