Przetarg 7489186 - Malowanie klatki schodowej i holu w budynku Sądu...

   
Analizuj Zamówienie 7489186 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-19
przedmiot ogłoszenia
Malowanie klatki schodowej i holu w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim
Numer referencyjny: Inw-3610-5/2020

Prze
dmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje malowanie klatki schodowej i holu w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim wraz z robotami towarzyszącymi.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załącznikach do SIWZ, w tym w szczególności w:
- dokumentacji projektowej – załącznik nr 5 do SIWZ,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 6 do SIWZ,
- przedmiarze robót (przedmiar załączono pomocniczo, stanowić on może jedynie bazę do dalszych wyliczeń Wykonawcy przy kalkulacji ceny ofertowej, natomiast Wykonawca szacuje cenę ofertową na podstawie własnej kalkulacji obmiarowej) – załącznik nr 7 do SIWZ,
- decyzji Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WUOZ-PT-A.5142.248.2018.RF z dnia 01.08.2018 r. -załącznik nr 8 do SIWZ,

2. Budynek Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim znajduje się pod opieką Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Łodzi i został wpisany do rejestru zabytków pod nr 278.

3. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie w ramach ceny ryczałtowej innych niezbędnych czynności pomocniczych, w tym:
- zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i interesantom sądu na czas prowadzenia robót,
- składowania i wywozu odpadów powstających w trakcie realizacji robót,
- po zakończeniu remontu posprzątania pomieszczeń, w których prowadzone były prace remontowe.

4. Zamawiający zastrzega, że prace remontowe Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić w godzinach pracy sądu, a w wyjątkowych przypadkach, prace powodujące hałas, poza godzinami pracy sądu. W takim przypadku Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o konieczności wykonania takich robót z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.

5. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania przed rozpoczęciem prac do Oddziału Inwestycji i Remontów Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim (pokój 110):
- ogólnej listy osób (pracowników), którzy będą wykonywać prace remontowe,
w przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy, należy przedłożyć Zamawiającemu uaktualnioną listę,
- każdorazowo z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, przed rozpoczęciem prac wykonywanych poza godzinami pracy sądu, listy osób (pracowników), którzy będą wykonywać prace remontowe.
6. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie robót zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7. W celu prawidłowego oszacowania ceny ofertowej wskazane jest dokonanie wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia do Oddziału Inwestycji i Remontów tel. 44 649 41 58.
8. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania, a wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ofertowej.
9. Rozwiązania równoważne:
Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, STWiOR oraz w przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1–3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach technicznych lub lepszych.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, o ile zapewni to osiągniecie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

10. Kody CPV:
45442100-8 – roboty malarskie



11. Klauzula zatrudnienia:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- prace ogólnobudowlane,
w sytuacji, gdy Wykonawca/ Podwykonawca nie wykonuje wymienionych w tym punkcie czynności samodzielnie.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 11.1) Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania czynności.
3) Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie złożyć pod rygorem odpowiedzialności karnej (w terminie określonym we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SIWZ) oświadczenie o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawierające:
- imienny wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz z zakresem wykonywanych czynności (obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników Podwykonawcy).
4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 11.1 ) czynności.
Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody (według wyboru Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób, które mają być zatrudnione na podstawie umowy o pracę:
a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy,
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez podawania adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
5) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11.1) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11.1 ) czynności.
6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
7) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli z ważnych względów, np. zaniedbanie lub nienależyte wykonanie obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, długotrwała choroba, nie będzie możliwe wykonanie zamówienia przez wskazane osoby, pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w SIWZ.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45442100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10451365 2024-04-30
godz. 10:00
Pomorskie Malowanie klatek schodowych i piwnic w budynkach mieszkalnych administracji AWP Spółdzielni Mieszkaniowej Kociewie w Starogardzie Gdańskim
10430319 2024-05-01
godz. 00:00
Pomorskie Zlecę prace remontowe- Tczew Zlecę dobudowanie i wyburzeni starej ściany, zamontowanie hydrauliki inne prace remontowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
10450443 2024-05-06
godz. 09:00
Mazowieckie Remont ZZU Kowala gm. Pińczów 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych na zadaniu pn.: Remont ZZU Kowala, gm. Pińczów. 2. Zakres prac: 1) Roboty ogólnobudowlane p...
10457451 2024-05-06
godz. 11:50
Dolnośląskie Remont wolnego lokalu mieszkalnego nr 3 w budynku przy ul. Wyszyńskiego 124 w Wałbrzychu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” (jednostopniowy).
10438882 2024-05-06
godz. 16:00
Śląskie Wykonanie prac remontowych i termomodernizacyjnych instalacji centralnego ogrzewania w5-ciu budynkach mieszkalnych, należących do zasobów Spółdzielni Mieszkaniowej „Załęska Hałda" ...
10455345 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie Prace obejmują m.in.: demontaż istniejącego wyposażenia lokali, wyk...
10462394 2024-05-07
godz. 10:00
Śląskie Remont 3 lokali mieszkalnych oraz komunikacyjnych części wspólnych w budynku wielorodzinnym przy ul. Przykopa 16 w Cieszynie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych...
10438935 2024-05-07
godz. 16:00
Mazowieckie Wykonanie remontu balkonów i malowanie elewacji w technologii powłok termorefleksyjnych - Wspólnota Mieszkaniowa Braci Pillatich 4
10445666 2024-05-08
godz. 09:00
Mazowieckie Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w m. Kołobrzeg , m. Koszalin , m. Szczecinek , m. Świdwin, m. Świnoujście i m. Złocieniec. Część 1: remont lokali mieszkalnych...
10447102 2024-05-10
godz. 09:00
Świętokrzyskie Remont pomieszczeń i elewacji w oddziałach ŚCRMiTS Część 1: Remont pomieszczeń budynku głównego w oddziale Starachowice, ul. Borkowskiego 2 Część 2: Remont pomieszczeń w od...