Zlecenie 8556911 - Małopolska - cel podróży W ramach zadania Wykonawca...

   
Zamówienie 8556911 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-11-25
przedmiot zlecenia
Małopolska - cel podróży

W ramach zadania Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania i prowadzenia landing page przez cały okr
es trwania kampanii. Landing page dostępny będzie pod zakupioną przez Zamawiającego domeną. Strona będzie stworzona w dwóch wersjach językowych: angielskiej i niemieckiej i będzie prezentować potencjał turystyczny regionu w 5 głównych tematach kampanii oraz założenia projektu „Małopolska – cel podróży”. Tematy kampanii to: - turystyka kulturowa, w tym city break; - turystyka aktywna, w tym turystyka rowerowa, turystyka górska; - turystyka wellness i spa; - turystyka kulinarna; - turystyka biznesowa. Każdemu tematowi powinna być dedykowana osobna podstrona prezentująca ofertę turystyczną w danej kategorii. Podstawowe elementy, które będą prezentowane w ramach każdej kategorii zawiera koncepcja kreatywna kampanii oraz podręcznik użytkownika dla klucza wizualnego kampanii. Zakres tematyczny w ramach każdej kategorii może ulegać poszerzeniu w zależności od potrzeb. Dodatkowo na każdej z podstron znajdować się będzie element, w ramach którego będą prezentowane różne tematy podlegające rotacji, tzw. aktualności. Strona internetowa powinna być nowoczesna i estetyczna, o przejrzystym menu oraz prostej, logicznej oraz intuicyjnej nawigacji i obsłudze dla użytkownika.W ramach Zadania Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania i prowadzenia profili w mediach społecznościowych. Wykonawca musi utworzyć profile społecznościowe na portalach Facebook i Instagram w dwóch wersjach językowych: angielskiej i niemieckiej (w sumie 4 profile) oraz prowadzić je do końca trwania projektu tj. do 31 grudnia 2022 r. Przewidywany okres trwania usługi to 13 miesięcy (grudzień 2021 – grudzień 2022). Wykonawca powinien stworzyć strategię komunikacji w mediach społecznościowych zgodną z koncepcją kreatywną kampanii oraz podręcznikiem użytkownika dla klucza wizualnego kampanii na cały okres trwania kampanii. Na każdy miesiąc Wykonawca stworzy harmonogram postów. Co dwa tygodnie Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekty postów realizowanych w danym okresie oraz dokona niezbędnych zmian zgodnie z potrzebami Zamawiającego oraz zasadami Real Time Marketing. Comiesięczny harmonogram postów oraz cotygodniowe projekty postów będą każdorazowo akceptowane przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania merytorycznego oraz graficznego postów zgodnie z zaplanowaną koncepcją. Wszystkie posty muszą realizować założenia kampanii i cele projektu. Dodatkowo powinny one uwzględniać specyfikę danego kraju i być opracowane pod kątem ich kultury. Tekst powinien zostać przygotowany w języku angielskim lub niemieckim i będzie dotyczyć jednego z pięciu głównych tematów kampanii tj.: - turystyka kulturowa, w tym city break; - turystyka aktywna, w tym turystyka rowerowa, turystyka górska; - turystyka wellness i spa; - turystyka kulinarna; - turystyka biznesowa. Posty mogą być tworzone przez native speakera lub tłumaczone na dany język. W przypadku tłumaczenia materiałów tekstowych przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia muszą one spełniać standardy: PN-EN ISO 17100:2015-06 bądź równoważnych norm w zakresie świadczenia usług tłumaczenia pisemnego. Wykonawca będzie zobowiązany do działania w ramach działań marketingowych - Real Time Marketing, co powinno być odzwierciedlone w strategii komunikacji. Podstawowy harmonogram dotyczący głównych wydarzeń, tematów istotnych w danym czasie i innych istotnych elementów wpływających na tematykę postów zostanie przekazany przez Zamawiającego. Na jego podstawie Wykonawca będzie tworzył szczegółowy harmonogram publikacji postów. Wszystkie posty muszą zostać opisane wybranymi wcześniej hasztagami oraz oznaczone profilami, które wskaże Zamawiający. Szacuje się, że w tygodniu powinno powstać średnio 3 posty na każdym profilu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za analizę wyników kampanii i bieżącą optymalizację działań w celu zintensyfikowania wyników kampanii. Zamawiający oczekuje comiesięcznego raportowania o każdym z prowadzonych profili. Do zadań Wykonawcy będzie też należeć bieżąca obsługa, a w szczególności reakcja na komentarze i wiadomości od fanów. Wykonawca będzie zobowiązany do promowania postów w systemie Facebook Ads (Facebook i Instagram). Zamawiający ustala miesięczny budżet na ten cel w wysokości 4 000,00 zł brutto. Promocji powinny podlegać wszystkie posty stworzone w ramach zamówienia. Wykonawca ustali grupy docelowe, tak aby działania reklamowe były najskuteczniejsze. Będzie też odpowiedzialny za wybór odpowiednich miejsc oraz formatów reklam. Reklama będzie na bieżąco monitorowana i optymalizowana, aby uzyskać maksymalny efekt.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Usługi reklamowe
podbranża usługi informatyczne, akcje promocyjne
kody CPV 72413000, 79340000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , akcje promocyjne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10445035 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie (w celu zapoznania się z pełną treścią Zapytania należy kliknąć łączę "Pokaż więcej" poniżej) Szanowni Państwo, W imieniu ORLEN Spółka Akcyjna (dalej: Zamawiający) z siedzi...
10298202 2024-04-22
godz. 15:00
Mazowieckie CSP_2024_01_01133_Cyfryzacja i robotyzacja procesu produkcji w Zakładzie Produkcyjnym Ciech Soda Polska w Inowrocławiu. Wdrożenie DCS i Production Intelligence
10456565 2024-04-24
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Zaprojektowanie i wykonanie serwisu internetowego biznes.wzp.pl wraz z obsługą i usługami rozwojowymi
10341763 2024-04-24
godz. 16:00
Mazowieckie Frontex/2023/OP/1380 Provision of services for development of the Frontex Return and Reintegration Application and maintenance support Provision of a mobile application to support Joint Rei...
10406764 2024-04-26
godz. 23:59
Mazowieckie CSP_2024_01_01133_Cyfryzacja i robotyzacja procesu produkcji w Zakładzie Produkcyjnym Ciech Soda Polska w Inowrocławiu. Wdrożenie DCS i Production Intelligence
10375935 2024-04-26
godz. 23:59
Mazowieckie CSP_2024_01_01133_Cyfryzacja i robotyzacja procesu produkcji w Zakładzie Produkcyjnym Ciech Soda Polska w Inowrocławiu. Wdrożenie DCS i Production Intelligence
10414600 2024-04-29
godz. 10:00
Mazowieckie Zapewnienie organizacji Konferencji na potrzeby Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej 1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia - kompleksowej organizacji konferencji - Wykonawca...
10461945 2024-04-30
godz. 08:00
Opolskie Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - stanowi Załącznik nr 1 do SWZ obejmujący zamówienie pn.: „Realizacja kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej 20-lecia Polski w Un...
10465652 2024-04-30
godz. 10:00
Wielkopolskie Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna Oddziału przez okres 18 miesięcy O/PO.D-...
10393397 2024-05-10
godz. 00:00
Małopolskie Wdrożenie szyny danych ESB (Electronic Service Bus).