Przetarg 8302497 - „Letnie i zimowe utrzymanie pasa drogowego i konserwacja...

   
Analizuj Zamówienie 8302497 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-07-30
przedmiot ogłoszenia
„Letnie i zimowe utrzymanie pasa drogowego i konserwacja zieleni w pasie drogowym na terenie miasta Bytomia do 30.4.2025” – zadani
e 2 Numer referencyjny: DNP.260.35.2021.PN.U.
Przedmiotem zamówienia jest letnie i zimowe utrzymanie pasa drogowego oraz utrzymanie i konserwacja zieleni w pasie drogowym na terenie miasta Bytomia w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 kwietnia 2025 r. – zadanie 2 (rejon 2) czyli Centrum, Śródmieście Północ i Zachód
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: letnie oczyszczanie i utrzymanie w czystości nawierzchni pasów drogowych w tym dróg krajowych wraz z węzłami, dróg oraz ulic wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych, obiektów drogowych oraz ciągów pieszych i/lub rowerowych, placów miejskich, strefy płatnego parkowania, parkingów, chodników (w tym schodów terenowych, przystanków komunikacji autobusowej i tramwajowej), poboczy oraz opróżnianie koszy ulicznych; zimowe utrzymanie i oczyszczanie pasów drogowych w tym dróg krajowych wraz z węzłami, dróg oraz ulic wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych, obiektów drogowych, parkingów oraz ich pozimowe oczyszczanie. Przedmiot obejmuje także odśnieżanie, usuwanie śliskości zimowej i oczyszczanie z chodników (w tym schodów terenowych), ciągów pieszych i/lub rowerowych, placów miejskich, strefy płatnego parkowania, przystanków komunikacji autobusowej i tramwajowej oraz opróżnianie koszy ulicznych; utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w pasie drogowym. Kompleks zadań objętych zamówieniem stanowi wypełnienie obowiązków związanych z utrzymaniem czystości i porządku na pasach drogowych dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Bytomia, nałożonych na Zamawiającego zgodnie z przepisem art.5 ust.4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. otrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2021 r. poz. 888), przepisami ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. 2020 r. poz. 470 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U.2005 r. nr 230, poz. 1960). Przedmiot zamówienia oraz sposób jego realizacji określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami stanowiący zał. nr 8 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący zał. 9 do SWZ. Wykazy terenów do utrzymania przedstawia załącznik nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien w oparciu o wskazany zakres oraz własne doświadczenie dokonać wyceny prac ujmując wszystkie koszty ich wykonania, w szczególności koszt pracy sprzętu, zakupu materiałów, koszty pracy osób realizujących usługę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu prac (włączenia bądź wyłączenia powierzchni objętych utrzymaniem) i ilości prac (zmiana obmiaru i/lub krotności) m.in. w przypadku sprzedaży, dzierżawy, użyczenia, zamiany, uwłaszczenia lub zmiany zarządcy, rozpoczęcia lub zakończenia robót budowlanych, przekazania w utrzymanie innej jednostce lub innemu podmiotowi, niż Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu wykonywania prac i krotności oczyszczania poszczególnych terenów. Podane w SWZ i załącznikach do SWZ ilości i krotności poszczególnych prac są orientacyjne (szacunkowe), wyliczone na podstawie dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego i mają służyć jedynie do kalkulacji ceny ofertowej. Faktyczne ilości i krotności wykonywanych prac mogą różnić się od ilości zakładanych (szacowanych) w zależności od panujących warunków pogodowych w okresie wykonywania zamówienia, Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej wskazanej w formularzu ofertowym. Zamawiający informuje, że zadaniami dotyczącymi usuwania zagrożenia bezpieczeństwa mogą być wszystkie prace wymienione w formularzach ofertowych, a w szczególności „praca na wskazanie”, mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu pieszego/drogowego. Zamawiający nie wymaga szczególnych uprawnień i kwalifikacji związanych z usuwaniem zagrożeń bezpieczeństwa z wyjątkiem tych, które są niezbędne do wykonywania prac wymienionych w formularzach ofertowych, a w szczególności „praca na wskazanie”.mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu pieszego/drogowego.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 166-435854 z dnia 2021-08-27:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 31/08/2021
Czas lokalny: 10:15
Powinno być:
Data: 10/09/2021
Czas lokalny: 10:15
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 31/08/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 10/09/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 28/11/2021
Powinno być:
Data: 08/12/2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 176-459193 z dnia 2021-09-10:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 10/09/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 01/10/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 08/12/2021
Powinno być:
Data: 29/12/2021
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 10/09/2021
Czas lokalny: 10:15
Powinno być:
Data: 01/10/2021
Czas lokalny: 10:15

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 191-497629 z dnia 2021-10-01:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 01/10/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 15/10/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 29/12/2021
Powinno być:
Data: 12/01/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 01/10/2021
Czas lokalny: 10:15
Powinno być:
Data: 15/10/2021
Czas lokalny: 10:15

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 199-520156 z dnia 2021-10-13:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 15/10/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 15/11/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 12/01/2022
Powinno być:
Data: 12/02/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 15/10/2021
Czas lokalny: 10:15
Powinno być:
Data: 15/11/2021
Czas lokalny: 10:15

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 220-580140 z dnia 2021-11-12:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.4
Zamiast:
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi:letnie oczyszczanie i utrzymanie w czystości nawierzchni
pasów drogowych w tym dróg krajowych wraz z węzłami, dróg oraz ulic wojewódzkich, powiatowych, gminnych
i wewnętrznych, obiektów drogowych oraz ciągów pieszych i/lub rowerowych, placów miejskich, strefy płatnego
parkowania, parkingów, chodników (w tym schodów terenowych, przystanków komunikacji autobusowej i
tramwajowej), poboczy oraz opróżnianie koszy ulicznych; zimowe utrzymanie i oczyszczanie pasów drogowych
w tym dróg krajowych wraz z węzłami, dróg oraz ulic wojewódzkich, powiatowych, gminnych i wewnętrznych,
obiektów drogowych, parkingów oraz ich pozimowe oczyszczanie. Przedmiot obejmuje TAKże odśnieżanie,
usuwanie śliskości zimowej i oczyszczanie z chodników (w tym schodów terenowych), ciągów pieszych i/
lub rowerowych, placów miejskich, strefy płatnego parkowania, przystanków komunikacji autobusowej i
tramwajowej oraz opróżnianie koszy ulicznych;utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w pasie drogowym.
Kompleks zadań objętych zamówieniem stanowi wypełnienie obowiązków związanych z utrzymaniem czystości
i porządku na pasach drogowych dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta
Bytomia, nałożonych na Zamawiającego zgodnie z przepisem art.5 ust.4 ustawy z dn 13.9.1996r. otrzymaniu
czystości i porządku w gminach (Dz. U 2021 r. poz. 888), przepisami ustawy z dn 21.3.1985r. o drogach
publicznych (Dz. U.2020 r. poz. 470 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005
r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz
ulicach i placach (Dz.U.2005 r. Nr 230, poz.1960 ).Przedmiot zamówienia oraz sposób jego realizacji określa
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z załącznikami stanowiący zał nr 8 do SWZ oraz wzór umowy
stanowiący zał 9 do SWZ.Wykazy terenów do utrzymania przedstawia załącznik nr 1 do Szczegółowego
Opisu Przedmiotu Zamówienia.Wykonawca winien w oparciu o wskazany zakres oraz własne doświadczenie
dokonać wyceny prac ujmując wszystkie koszty ich wykonania, w szczególności koszt pracy sprzętu, zakupu
materiałów, koszty pracy osób realizujących usługę.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub
zwiększenia zakresu prac (włączenia bądź wyłączenia powierzchni objętych utrzymaniem) i ilości prac (zmiana
obmiaru i/lub krotności) m.in. w przypadku sprzedaży, dzierżawy, użyczenia, zamiany, uwłaszczenia lub zmiany
zarządcy, rozpoczęcia lub zakończenia robót budowlanych, przekazania w utrzymanie innej jednostce lub
innemu podmiotowi, niż Zamawiający.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu wykonywania
prac i krotności oczyszczania poszczególnych terenów. Podane w SWZ i załącznikach do SWZ ilości i krotności
poszczególnych prac są orientacyjne (szacunkowe), wyliczone na podstawie dotychczasowych doświadczeń
Zamawiającego i mają służyć jedynie do kalkulacji ceny ofertowej. Faktyczne ilości i krotności wykonywanych
prac mogą różnić się od ilości zakładanych (szacowanych) w zależności od panujących warunków pogodowych
w okresie wykonywania zamówienia, Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie
3 / 9
wykonanych prac i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej
wskazanej w formularzu ofertowym.Zamawiający informuje, że zadaniami dotyczącymi usuwania zagrożenia
bezpieczeństwa mogą być wszystkie prace wymienione w formularzach ofertowych, a w szczególności „praca
na wskazanie”, mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu pieszego/ drogowego. Zamawiający NIE wymaga
szczególnych uprawnień i kwalifikacji związanych z usuwaniem zagrożeń bezpieczeństwa z wyjątkiem tych,
które są NIEzbędne do wykonywania prac wymienionych w formularzach ofertowych, a w szczególności „praca
na wskazanie”.mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu pieszego/ drogowego
Powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest letnie i zimowe utrzymanie pasa drogowego oraz utrzymanie i konserwacja zieleni w pasie drogowym na terenie miasta Bytomia w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.04.2025 r. – Zadanie 2 (Rejon 2) czyli Centrum, Śródmieście Północ i Zachód.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale IV SWZ i załącznikach do SWZ.
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 15/11/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 25/11/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 12/02/2022
Powinno być:
Data: 22/02/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 15/11/2021
Czas lokalny: 10:15
Powinno być:
Data: 25/11/2021
Czas lokalny: 10:15

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 230-606305 z dnia 2021-11-26:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Zamiast:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wykonał należycie – co najmniej dwie usługi polegające na letnim utrzymaniu dróg
publicznych o łącznej powierzchni co najmniej 350 000,00 m2;
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg
publicznych o łącznej powierzchni co najmniej 350 000,00 m2;
oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane.
Uwaga:
W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli do dnia składania ofert w ww.
okresie nastąpiła realizacja usług na ilość co najmniej wskazaną w postawionym warunku oraz w przypadku
zimowego utrzymania dróg przez okres co najmniej 3 miesięcy;
c) dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi dostępnymi
Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, w szczególności co najmniej w ilościach wskazanych
poniżej:
wymagany sprzęt – wykaz: ilość w sztukach:
— zamiatarka uliczna ssąca z możliwością zwilżania zamiatanych powierzchni z opcją uniemożliwiającą wtórne
zapylenia środowiska – szerokość zamiatania min. 2 300 mm o wydajności NIE mniej niż 15.000 m2/h: 2,
— samojezdna zamiatarka mechaniczna ze szczotkami obrotowymi oraz możliwością zwilżania zamiatanych
powierzchni typ lekki: 2,
— zamiatarki mechaniczne chodnikowe (pchane): 4,
— samochód polewaczka o minimalnej pojemności zbiornika 6 m3, wyposażony w pompy, polewaki, listwę
zraszającą oraz przyłącza do hydrantu. Zamawiający oczekuje, że ulice będą polewane na całej szerokości i
długości jezdni: 1,
— samochód polewaczka o dopuszczalnej masie całkowitej do 2,5 ton i pojemności zbiornika wody do 2 m3,
wyposażony w pompy, polewaki, listwę zraszającą oraz przyłącza do hydrantu. Zamawiający oczekuje, że
polewane ulice będą na całej szerokości jezdni: 1,
— kosiarki samojezdne lub ciągnikowe: 3,
— kosiarki mechaniczne: 3,
— podkaszarki: 3,
— pługosolarka z pługiem czołowym o ładowności zasobnika do soli drogowej lub piasku od 3,0 do 5,0 Mg: 5,
— pojazd wyposażony w pług czołowy i urządzenie sypiące, o ciężarze całkowitym do 2,5 Mg: 3.
Uwaga:
Każdy z samochodów, którymi dysponuje Wykonawca na potrzeby wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu winien spełniać co najmniej normę emisji spalin EURO 5. Wymóg ten NIE dotyczy polewaczek,
sprzętów ręcznych (w tym zamiatarek pchanych, kosiarek mechanicznych i podkaszarek) oraz pojazdów
zbudowanych na bazie ciągników rolniczych (w tym ciągniki rolnicze z osprzętem do zimowego utrzymania dróg
oraz pojazdów wyposażonych w pługi czołowe i urządzenia sypiące o ciężarze całkowitym do 2,5 Mg).
Do oferty Wykonawca winien dołączyć dokumenty potwierdzające, iż wykazane samochody spełniają normę
EURO 5 np. kopia karty pojazdu, dowodu rejestracyjnego, certyfikatów.
Zamawiający informuje, iż sprzęt wykazany w ofercie Wykonawcy – Wymagany sprzęt – wykaz w wymaganej
jakości i ilości, NIE może być wykorzystywany do usług świadczonych dla innych Zamawiających lub dla usług
świadczonych na innych kontraktach w momencie w którym powinien być wykorzystywany u Zamawiającego.
W przypadku kiedy sprzęt ten NIE musi „pracować” u Zamawiającego może być wykorzystywany do usług świadczony u innych Zamawiających lub na innych kontraktach.
Powinno być:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wykonał należycie – co najmniej dwie usługi polegające na letnim utrzymaniu dróg
publicznych o łącznej powierzchni co najmniej 350 000,00 m2;
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg
publicznych o łącznej powierzchni co najmniej 350 000,00 m2;
oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane.
Uwaga:
W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli do dnia składania ofert w ww.
okresie nastąpiła realizacja usług na ilość co najmniej wskazaną w postawionym warunku oraz w przypadku
zimowego utrzymania dróg przez okres co najmniej 3 miesięcy;
c) dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi dostępnymi
Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, w szczególności co najmniej w ilościach wskazanych
poniżej:
wymagany sprzęt – wykaz: ilość w sztukach:
— zamiatarka uliczna ssąca z możliwością zwilżania zamiatanych powierzchni z opcją uniemożliwiającą wtórne
zapylenia środowiska – szerokość zamiatania min. 2 300 mm o wydajności NIE mniej niż 15.000 m2/h: 2,
— samojezdna zamiatarka mechaniczna ze szczotkami obrotowymi oraz możliwością zwilżania zamiatanych
powierzchni typ lekki: 2,
— zamiatarki mechaniczne chodnikowe (pchane): 4,
— samochód polewaczka o minimalnej pojemności zbiornika 6 m3, wyposażony w pompy, polewaki, listwę
zraszającą oraz przyłącza do hydrantu. Zamawiający oczekuje, że ulice będą polewane na całej szerokości i
długości jezdni: 1,
— samochód polewaczka o dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton i pojemności zbiornika wody do 2 m3,
wyposażony w pompy, polewaki, listwę zraszającą oraz przyłącza do hydrantu. Zamawiający oczekuje, że
polewane ulice będą na całej szerokości jezdni: 1,
— kosiarki samojezdne lub ciągnikowe: 3,
— kosiarki mechaniczne: 3,
— podkaszarki: 3,
— pługosolarka z pługiem czołowym o ładowności zasobnika do soli drogowej lub piasku od 3,0 do 5,0 Mg: 5,
— pojazd wyposażony w pług czołowy i urządzenie sypiące, o ciężarze całkowitym do 2,5 Mg: 3.
Uwaga:
Każdy z samochodów, którymi dysponuje Wykonawca na potrzeby wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu winien spełniać co najmniej normę emisji spalin EURO 5. Wymóg ten NIE dotyczy polewaczek,
sprzętów ręcznych (w tym zamiatarek pchanych, kosiarek mechanicznych i podkaszarek) oraz pojazdów
zbudowanych na bazie ciągników rolniczych (w tym ciągniki rolnicze z osprzętem do zimowego utrzymania dróg
oraz pojazdów wyposażonych w pługi czołowe i urządzenia sypiące o ciężarze całkowitym do 2,5 Mg).
Zamawiający informuje, iż sprzęt wykazany w ofercie Wykonawcy – Wymagany sprzęt – wykaz w wymaganej
jakości i ilości, NIE może być wykorzystywany do usług świadczonych dla innych Zamawiających lub dla usług
świadczonych na innych kontraktach w momencie w którym powinien być wykorzystywany u Zamawiającego.
W przypadku kiedy sprzęt ten NIE musi „pracować” u Zamawiającego może być wykorzystywany do usług
świadczony u innych Zamawiających lub na innych kontraktach.
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 25/11/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 30/11/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 22/02/2022
Powinno być:
Data: 27/02/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 25/11/2021
Czas lokalny: 10:15
Powinno być:
Data: 30/11/2021
Czas lokalny: 10:15

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 233-614570 z dnia 2021-12-01:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 30/11/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 15/12/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 27/02/2022
Powinno być:
Data: 14/03/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 30/11/2021
Czas lokalny: 10:15
Powinno być:
Data: 15/12/2021
Czas lokalny: 10:15
branża Drogownictwo, Sprzątanie, Tereny zielone
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu, zieleń
kody CPV 77314100, 90600000, 90610000, 90620000, 90630000, 90914000, 90918000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie terenu , zieleń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10446069 2024-04-29
godz. 12:00
Wielkopolskie "Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki" Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki” polegającej na:a. Opr...
10445209 2024-04-29
godz. 14:00
Mazowieckie Wykonanie usług w zakresie sprzątania i obsługi budynków wraz z pielęgnacją terenów zielonych przylegających do budynków mieszkalnych wielorodzinnych mieszczących się w Warszawie ...
10448108 2024-05-06
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie „Rewitalizacja obszaru położonego w zabytkowej części miasta wokół pomnika Tadeusza Kościuszki w Radziejowie” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje rewitalizację obszaru położoneg...
10451257 2024-05-07
godz. 11:30
Mazowieckie Wykonanie robót budowlanych związanych z rewitalizacją Skweru Gwary Warszawskiej. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich robót budowlanych i prac niezbędnych do wybudowani...
10482729 2024-05-08
godz. 08:00
Mazowieckie W - wykonanie robót; Oddział Toruń; Grudziądz, porządkowanie terenu wokół stacji. Szanowni Państwo, Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w imieniu i na rzecz Energa Op...
10479456 2024-05-08
godz. 10:00
Dolnośląskie Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) Utrzymanie czystości i porządku na terenach gmin...
10473441 2024-05-08
godz. 11:00
Małopolskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 do SWZ i obejmuje wykonanie robót ujętych w dokumentacji projektowej – zgłoszeniu robót, specyfikacjach techniczny...
10456183 2024-05-10
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest budowa toru rowerowego typu "Pumptrack" przy ul. Nowej w miejscowości Radzymin - etap 1B.W ramach inwestycji zostanie wykonany tor rowerowy 1B (etap 1B) typu pu...
10464703 2024-05-14
godz. 23:59
Opolskie Czyszczenie tapicerki siedzeń autobusów
10483880 2024-05-24
godz. 11:00
Pomorskie „Usługa utrzymania, pielęgnacji i nasadzenia zieleni na terenie Ogrodu Wielkiego Mistrza na Zamku Wysokim w Malborku - część nr 2” 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymani...