Przetarg 7394259 - „Kwiaty na Rondzie i ulicy Powstańców - ogród miejski w...

   
Analizuj Zamówienie 7394259 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-19
przedmiot ogłoszenia
„Kwiaty na Rondzie i ulicy Powstańców - ogród miejski w centrum miasta” zadanie realizowanie w ramach WBO 2018 projekt nr 103.”
N
umer referencyjny: ZP/PN/19/2020/DPIR

CZĘŚĆ I: wykonanie robót:
a) przygotowanie terenu,
b) ogrodzenie terenu robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych,
c) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót oraz umieszczenie kart informacyjnych do standardów ochrony drzew w inwestycjach Wrocławia,
d) oczyszczenie oraz przygotowanie terenu pod nasadzenia,
e) wykonanie obrzeży oraz ogrodzenia,
f) dostawa i montaż tablicy informacyjnej – 1 szt.

CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych:
wykonanie prac ogrodniczych w szczególności polegających na sadzeniu krzewów, bylin, roślin cebulowych, założeniu łąki kwietnej, przesadzeniu krzewu, rekultywacji trawnika, odtworzeniu trawników w miejscach, w których ulegnie zniszczeniu podczas prowadzenia robót.

CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:
pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru całości prac wykonanych w ramach Części I i II przedmiotu umowy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540052980-N-2020 z dnia: 2020-03-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.2.2) Kryteria (Kryteria - znaczenie)
1.Cena ofertowa - 60,00
2.Gwarancja - 35,00
3.Zatrudnienie na umowę o pracę do realizacji przedmiotu umowy w zakresie prac
ogólnobudowlanych (Część I) - jednej osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej w połowie
wymiaru czasu pracy -
1,00
4.Dysponowanie Kierownikiem budowy – który zrealizował inwestycje na terenie zieleni - 4,00
W ogłoszeniu powinno być:
IV.2.2) Kryteria (Kryteria - znaczenie)
1. Cena ofertowa - 60,00
2. Gwarancja - 36,00
3. Dysponowanie Kierownikiem budowy – który zrealizował inwestycje na terenie zieleni - 4,00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej
umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych
wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian
umowy, wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takich zmian lub jeżeli wystąpią
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym
zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia
takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami
leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi
zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy. Za skutki wprowadzenia zmiany
dotyczącej zmiany terminu oraz jej zakres - uznaje się przedłużenie lub skrócenie
terminu o czas wynikający z zaistniałych okoliczności, w szczególności z uwagi na:przerwy w dostawie energii elektrycznej lub innych mediów, od których uzależnione
jest wykonanie przedmiotu umowy, pod warunkiem, że przerwa nastąpiła z przyczyn
nieleżących po stronie Wykonawcy (zmiana o czas przerw),
b) wystąpienie siły wyższej - o czas wynikający z działania siły wyższej oraz w terminie
uzgodnionym z tego powodu z Zamawiającym,
c) wstrzymanie wykonania przedmiotu umowy przez Zamawiającego z przyczyn nie
leżących po stronie Wykonawcy (zmiana o czas wstrzymania wykonania przedmiotu
umowy przez Zamawiającego),
d) zmianę sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy czy też jej zakresu
z uzasadnionych okoliczności, w tym m.in. w zakresie dotychczasowych, wszelkich
uzgodnień Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy w rozumieniu
i w zakresie określonym w pkt 3) i pkt 4) poniżej - i przełożenie tych zmian na
przedłużenie lub skrócenie terminu o czas wynikający z zaistniałych okoliczności,
e) przedłużające się z przyczyn nie leżących ani po stronie Zamawiającego, ani też po
stronie Wykonawcy procedury związane z uzyskaniem wszelkiego rodzaju uzgodnień
niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy;
2) wynagrodzenia wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Za skutki
wprowadzenia zmiany dotyczącej zmiany wynagrodzenia oraz jej zakres - uznaje się
zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia o kwotę odpowiadającą wysokości
należycie udokumentowanych i uzasadnionych kosztów związanych z:
a) zmianą terminów wykonania przedmiotu umowy, rozumianą w sposób określony w pkt
1) powyżej,
b) zmianą sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy oraz zakresu
przedmiotowego umowy, rozumianą w sposób określony w pkt 3) i pkt 4) poniżej,
c) zaistnieniem siły wyższej, rozumianą w sposób określony w pkt 6) poniżej,
d) zmianą wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy
w sytuacjach, o których mowa w § 17 niniejszej umowy;
3) sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy oraz zakresu
przedmiotowego umowy, niezbędnego do prawidłowej realizacji zamówienia i/lub
związanego z zaistnieniem w trakcie realizacji przedmiotu umowy, niemożliwych do
wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od Stron umowy okoliczności korzystnych
z punktu widzenia Zamawiającego - wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takiej
zmiany w szczególności, w poniższym zakresie:
a) rezygnację lub wyłączenie z realizacji określonego zakresu przedmiotu
zamówienia lub sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy przy
jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych
elementów przedmiotu zamówienia i/lub ewentualne przełożenie tych zmian na
skrócenie terminu o czas wynikający z zaistniałych okoliczności,
b) włączenie do realizacji umowy określonego zakresu przedmiotu zamówienia
lub innego sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy przy
jednoczesnym zwiększeniu wynagrodzenia umownego o wartość zmienionych
elementów przedmiotu zamówienia i przełożenie tych zmian na ewentualne
przedłużenie lub skrócenie terminu o czas wynikający z zaistniałych okoliczności,
c) zmiany zakresu czynności do wykonania rozumiane jako zmiana czynności na
inną czynność i przełożenie tych zmian na ewentualne przedłużenie lub skrócenie
terminu
o czas wynikający z zaistniałych okoliczności i/lub zmiana wynagrodzenia (jego
zmniejszenie lub wzrost),
- jednak w każdym powyższym przypadku nie więcej niż 20 % w stosunku do całości
danego zakresu zamówienia;
4) zakresu przedmiotu zamówienia oraz sposobu wykonywania/realizacji
przedmiotu umowy oraz zakresu przedmiotowego umowy, na skutek zmian
wynikających z zakresu dotychczasowych decyzji, uzgodnień, na podstawie których
realizowana jest umowa, przez które rozumie się m.in. zmiany zakresu przedmiotu
zamówienia oraz zmianę sposobu wykonania/realizacji przedmiotu umowy w
rozumieniu i w zakresie określonym w pkt 3) powyżej - i przełożenie tych zmian na
ewentualne przedłużenie lub skrócenie terminu o czas wynikający z zaistniałych
okoliczności oraz zmianę wynagrodzenia (jego zmniejszenie lub wzrost);
- jednak nie więcej niż 20 % w stosunku do całości danego zakresu zamówienia;
5) formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w zakresie zgodnym
z przepisami ustawy Pzp i bez zmiany jego pierwotnej wysokości oraz z zachowaniem
ciągłości zabezpieczenia w danym czasie;
6) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy. Za siłę wyższą
uznawane będą zdarzenia takie jak wojna, atak terrorystyczny, katastrofa, stan klęski
żywiołowej, zamieszki, strajki, pożar, na które Strony nie mają wpływu. Za skutki
wprowadzenia zmiany wynikającej z siły wyższej oraz jej zakres - uznaje się
w szczególności:
a) zmianę sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy oraz zakresu
przedmiotowego umowy, z uwagi na skutki zaistniałej siły wyższej,
b) zmianę wysokości wynagrodzenia (jego zmniejszenie lub wzrost) z uwagi na skutki
zaistniałej siły wyższej,
c) zmianę terminu realizacji umowy tj. przedłużenie lub skrócenie terminu o czas
wynikający z zaistniałej siły wyższej;
7) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy,
wynikającego z dokonanych formalnie zmian;
8) zmiany osób o których mowa w § 8 umowy a także osób wyznaczonych do
realizacji przedmiotu zamówienia, są możliwe jedynie o ile osoby te spełniają
warunki/wymagania stawiane im w postępowaniu, w którym dokonano wyboru
Wykonawcy oraz wymagania/uprawnienia określone przepisami prawa dla danych
specjalizacji;
9) jeżeli dotyczy - zmiany zakresu części przedmiotu umowy powierzonej
podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy albo wprowadzenia
podwykonawcy. W przypadku zmiany zakresu części przedmiotu umowy powierzonej
podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy chodzi o okoliczności leżące po stronie
podwykonawcy, w szczególności zmianę na skutek braku należytej realizacji
powierzonej podwykonawcy do realizacji części przedmiotu umowy, jego likwidacji,
upadłości lub też zamknięcia działalności przez podwykonawcę. W przypadku
wprowadzenia podwykonawcy chodzi o obiektywny brak możliwości realizacji
przedmiotu zamówienia siłami własnymi przez Wykonawcę. Za skutki wprowadzenia
zmiany dotyczącej zmiany zakresu części przedmiotu umowy powierzonej
podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy albo wprowadzenia podwykonawcy, jej
zakres - uznaje się w szczególności: odpowiednią zmianę zakresu czynności,
powierzenie określonej części przedmiotu umowy zmienionemu lub wprowadzanemu
nowemu podwykonawcy oraz przedłużenie lub skrócenie terminu o czas wynikający
z zaistniałej zmiany;
10) zmian spowodowanych innymi uzasadnionymi przyczynami, które są
korzystne dla Zamawiającego oraz mają wpływ/znaczenie i przełożenie na pierwotnie
określone warunki/sposób wykonywania/realizacji przedmiotu umowy/zakres
przedmiotu umowy pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia Umowy – w zakresie i o czas trwania tych przyczyn a także zmiany wynagrodzenia (jego zwiększenia, zmniejszenia). Powyższa zmiana nie
może skutkować wykroczeniem poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i skutkować zmianą charakteru
zamówienia;
11) zmian związanych z waloryzacją wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadkach
o których mowa w § 17 – w zakresie wynikającym ze zmiany przepisów o charakterze
bezwzględnie obowiązującym, które dotyczą waloryzacji wynagrodzenia wykonawcy na
podstawie § 17 oraz zgodnie z zasadami określonymi w § 17 umowy.
2. W wypadku zmiany umowy powodującej wydłużenie terminu jej wykonania lub
zwiększenie wysokości wynagrodzenia zmianie ulegają każdorazowo również
postanowienia umowy dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli
zostały przewidziane, poprzez zwiększenie (uzupełnienie) wysokości zabezpieczenia
oraz zmianę terminów zwrotu zabezpieczenia. Wykonawca ponosi pełną
odpowiedzialność odszkodowawczą w wypadku odmowy zmiany umowy
z uwzględnieniem zmian postanowień dotyczących zabezpieczenia, a Zamawiający
będzie uprawniony z tej przyczyny do obciążenia Wykonawcy karą umowną w
wysokości takiej jak przy odstąpieniu od umowy z winy Wykonawcy, przy czym nie
wyklucza to dochodzenia roszczeń przenoszących wartość kary umownej.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy,
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w zakresie wymagań Ustawy o elektromobilności, o których mowa w § 2 umowy,
w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) zostaną wprowadzone zmiany przedmiotowej ustawy, mające wpływ
na wymagania określone niniejszej Umowie;
2) zostaną wprowadzone przepisy wykonawcze do przedmiotowej Ustawy, mające
wpływ na wymagania określone niniejszej Umowie.
4. Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie
pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Warunkiem rozpatrzenia wniosku Wykonawcy o wprowadzenie zmian do umowy jest
złożenie u Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wystąpienia okoliczności
określonych w ust. 1 pisemnego wniosku o wprowadzenie zmiany do umowy wraz
z opisem propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmian oraz załączoną kopią
dokumentów potwierdzających wystąpienie okoliczności, które wpłynęły na
konieczność wprowadzenia zmiany.
W ogłoszeniu powinno być:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej
umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych
wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian
umowy, wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takich zmian lub jeżeli wystąpią
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym
zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia
takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami
leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi
zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy. Za skutki wprowadzenia zmiany
dotyczącej zmiany terminu oraz jej zakres - uznaje się przedłużenie lub skrócenie
terminu o czas wynikający z zaistniałych okoliczności, w szczególności z uwagi na:
a) przerwy w dostawie energii elektrycznej lub innych mediów, od których uzależnione
jest wykonanie przedmiotu umowy, pod warunkiem, że przerwa nastąpiła z przyczyn
nieleżących po stronie Wykonawcy (zmiana o czas przerw),
b) wystąpienie siły wyższej - o czas wynikający z działania siły wyższej oraz w terminie
uzgodnionym z tego powodu z Zamawiającym,
c) wstrzymanie wykonania przedmiotu umowy przez Zamawiającego z przyczyn nie
leżących po stronie Wykonawcy (zmiana o czas wstrzymania wykonania przedmiotu
umowy przez Zamawiającego),
d) zmianę sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy czy też jej zakresu
z uzasadnionych okoliczności, w tym m.in. w zakresie dotychczasowych, wszelkich
uzgodnień Zamawiającego związanych z realizacją przedmiotu umowy w rozumieniu
i w zakresie określonym w pkt 3) i pkt 4) poniżej - i przełożenie tych zmian na
przedłużenie lub skrócenie terminu o czas wynikający z zaistniałych okoliczności,
e) przedłużające się z przyczyn nie leżących ani po stronie Zamawiającego, ani też po
stronie Wykonawcy procedury związane z uzyskaniem wszelkiego rodzaju uzgodnień
niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy;
2) wynagrodzenia wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Za skutki
wprowadzenia zmiany dotyczącej zmiany wynagrodzenia oraz jej zakres - uznaje się
zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia o kwotę odpowiadającą wysokości należycie udokumentowanych i uzasadnionych kosztów związanych z:
a) zmianą terminów wykonania przedmiotu umowy, rozumianą w sposób określony w pkt
1) powyżej,
b) zmianą sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy oraz zakresu
przedmiotowego umowy, rozumianą w sposób określony w pkt 3) i pkt 4) poniżej,
c) zaistnieniem siły wyższej, rozumianą w sposób określony w pkt 6) poniżej,
d) zmianą wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy
w sytuacjach, o których mowa w § 16 niniejszej umowy;
3) sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy oraz zakresu
przedmiotowego umowy, niezbędnego do prawidłowej realizacji zamówienia i/lub
związanego z zaistnieniem w trakcie realizacji przedmiotu umowy, niemożliwych do
wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od Stron umowy okoliczności korzystnych
z punktu widzenia Zamawiającego - wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takiej
zmiany w szczególności, w poniższym zakresie:
a) rezygnację lub wyłączenie z realizacji określonego zakresu przedmiotu
zamówienia lub sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy przy
jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych
elementów przedmiotu zamówienia i/lub ewentualne przełożenie tych zmian na
skrócenie terminu o czas wynikający z zaistniałych okoliczności,
b) włączenie do realizacji umowy określonego zakresu przedmiotu zamówienia
lub innego sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy przy
jednoczesnym zwiększeniu wynagrodzenia umownego o wartość zmienionych
elementów przedmiotu zamówienia i przełożenie tych zmian na ewentualne
przedłużenie lub skrócenie terminu o czas wynikający z zaistniałych okoliczności,
c) zmiany zakresu czynności do wykonania rozumiane jako zmiana czynności na
inną czynność i przełożenie tych zmian na ewentualne przedłużenie lub skrócenie
terminu o czas wynikający z zaistniałych okoliczności i/lub zmiana wynagrodzenia
(jego zmniejszenie lub wzrost),
- jednak w każdym powyższym przypadku nie więcej niż 20 % w stosunku do całości
danego zakresu zamówienia;
4) zakresu przedmiotu zamówienia oraz sposobu wykonywania/realizacji
przedmiotu umowy oraz zakresu przedmiotowego umowy, na skutek zmian
wynikających z zakresu dotychczasowych decyzji, uzgodnień, na podstawie których
realizowana jest umowa, przez które rozumie się m.in. zmiany zakresu przedmiotu
zamówienia oraz zmianę sposobu wykonania/realizacji przedmiotu umowy w
rozumieniu i w zakresie określonym w pkt 3) powyżej - i przełożenie tych zmian na
ewentualne przedłużenie lub skrócenie terminu o czas wynikający z zaistniałych
okoliczności oraz zmianę wynagrodzenia (jego zmniejszenie lub wzrost);
- jednak nie więcej niż 20 % w stosunku do całości danego zakresu zamówienia;
5) formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w zakresie zgodnym
z przepisami ustawy Pzp i bez zmiany jego pierwotnej wysokości oraz z zachowaniem
ciągłości zabezpieczenia w danym czasie;
6) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy. Za siłę wyższą
uznawane będą zdarzenia takie jak wojna, atak terrorystyczny, katastrofa, stan klęski
żywiołowej, zamieszki, strajki, pożar, na które Strony nie mają wpływu. Za skutki
wprowadzenia zmiany wynikającej z siły wyższej oraz jej zakres - uznaje się
w szczególności:
a) zmianę sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy oraz zakresu
przedmiotowego umowy, z uwagi na skutki zaistniałej siły wyższej,
b) zmianę wysokości wynagrodzenia (jego zmniejszenie lub wzrost) z uwagi na skutki
zaistniałej siły wyższej,
c) zmianę terminu realizacji umowy tj. przedłużenie lub skrócenie terminu o czas
wynikający z zaistniałej siły wyższej;
7) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy,
wynikającego z dokonanych formalnie zmian;
8) zmiany osób o których mowa w § 8 umowy a także osób wyznaczonych do
realizacji przedmiotu zamówienia, są możliwe jedynie o ile osoby te spełniają
warunki/wymagania stawiane im w postępowaniu, w którym dokonano wyboru
Wykonawcy oraz wymagania/uprawnienia określone przepisami prawa dla danych
specjalizacji;
9) jeżeli dotyczy - zmiany zakresu części przedmiotu umowy powierzonej
podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy albo wprowadzenia
podwykonawcy. W przypadku zmiany zakresu części przedmiotu umowy powierzonej
podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy chodzi o okoliczności leżące po stronie
podwykonawcy, w szczególności zmianę na skutek braku należytej realizacji
powierzonej podwykonawcy do realizacji części przedmiotu umowy, jego likwidacji,
upadłości lub też zamknięcia działalności przez podwykonawcę. W przypadku
wprowadzenia podwykonawcy chodzi o obiektywny brak możliwości realizacji
przedmiotu zamówienia siłami własnymi przez Wykonawcę. Za skutki wprowadzenia
zmiany dotyczącej zmiany zakresu części przedmiotu umowy powierzonej
podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy albo wprowadzenia podwykonawcy, jej
zakres - uznaje się w szczególności: odpowiednią zmianę zakresu czynności,
powierzenie określonej części przedmiotu umowy zmienionemu lub wprowadzanemu
nowemu podwykonawcy oraz przedłużenie lub skrócenie terminu o czas wynikający
z zaistniałej zmiany;
10) zmian spowodowanych innymi uzasadnionymi przyczynami, które są
korzystne dla Zamawiającego oraz mają wpływ/znaczenie i przełożenie na pierwotnie
określone warunki/sposób wykonywania/realizacji przedmiotu umowy/zakres
przedmiotu umowy pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia Umowy – w zakresie i o czas trwania tych przyczyn
a także zmiany wynagrodzenia (jego zwiększenia, zmniejszenia). Powyższa zmiana nie
może skutkować wykroczeniem poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i skutkować zmianą charakteru
zamówienia;
11) zmian związanych z waloryzacją wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadkach
o których mowa w § 16 – w zakresie wynikającym ze zmiany przepisów o charakterze
bezwzględnie obowiązującym, które dotyczą waloryzacji wynagrodzenia wykonawcy na
podstawie § 16 oraz zgodnie z zasadami określonymi w § 16 umowy.
2. W wypadku zmiany umowy powodującej wydłużenie terminu jej wykonania lub
zwiększenie wysokości wynagrodzenia zmianie ulegają każdorazowo również
postanowienia umowy dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli
zostały przewidziane, poprzez zwiększenie (uzupełnienie) wysokości zabezpieczenia
oraz zmianę terminów zwrotu zabezpieczenia. Wykonawca ponosi pełną
odpowiedzialność odszkodowawczą w wypadku odmowy zmiany umowy
z uwzględnieniem zmian postanowień dotyczących zabezpieczenia, a Zamawiający
będzie uprawniony z tej przyczyny do obciążenia Wykonawcy karą umowną w
wysokości takiej jak przy odstąpieniu od umowy z winy Wykonawcy, przy czym nie
wyklucza to dochodzenia roszczeń przenoszących wartość kary umownej.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w zakresie wymagań Ustawy o elektromobilności, o których mowa w § 2 umowy,
w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) zostaną wprowadzone zmiany przedmiotowej ustawy, mające wpływ
na wymagania określone niniejszej Umowie;
2) zostaną wprowadzone przepisy wykonawcze do przedmiotowej Ustawy, mające
wpływ na wymagania określone niniejszej Umowie.
4. Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie
pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Warunkiem rozpatrzenia wniosku Wykonawcy o wprowadzenie zmian do umowy jest
złożenie u Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wystąpienia okoliczności
określonych w ust. 1 pisemnego wniosku o wprowadzenie zmiany do umowy wraz
z opisem propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmian oraz załączoną kopią
dokumentów potwierdzających wystąpienie okoliczności, które wpłynęły na
konieczność wprowadzenia zmiany.



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540053749-N-2020 z dnia: 2020-03-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-27, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Język polski
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-01, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> Język polski
branża Tereny zielone
podbranża zieleń
kody CPV 45000000, 45100000, 45112710, 77310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: zieleń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10424935 2024-04-19
godz. 11:00
Mazowieckie Inwentaryzacja drzew oraz krzewów rosnących w strefie kontrolowanej gazociągu wysokiego ciśnienia na terenie Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A Oddział w Świerklanach ...
10397149 2024-04-19
godz. 12:00
Wielkopolskie Wycinka drzew i krzewów oraz gałęzi w pasie eksploatacji linii napowietrznych SN na terenie RD Zielona Góra - 2 zadania
10447300 2024-04-22
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie PZD 417/21/2024 Utrzymanie terenów zielonych i oczyszczanie pasa drogowego wraz z utrzymaniem zieleni ulic w miejscowości Świecie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Utrzymanie terenów zielonych...
10420479 2024-04-23
godz. 09:00
Mazowieckie Ogłoszenie o pisemnym przetargu na sprzedaż surowca drzewnego pozyskanego w wyniku realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t. j. Dz. U. 2023 poz. 1478...
10417221 2024-04-24
godz. 13:00
Dolnośląskie Przedmiot Zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z rewitalizacją na terenie parku miejskiego przy ul. Bolesława Chrobrego w Piławie Górnej na działce nr 450, obr...
10455429 2024-04-25
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Sukcesywne świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zieleni przed budynkiem GDDKiA Rejon Wałcz na Od Wałcz ul. Kołobrzeska 35 oraz OD Piecnik 35
10431830 2024-04-26
godz. 09:00
Dolnośląskie Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dot. zagospodarow...
10450410 2024-04-26
godz. 11:00
Dolnośląskie Koszenie poboczy dróg powiatowych w 2024 r. Część 1: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na dwukrotnym mechanicznym wykaszaniu traw z poboczy dróg powiatowych na terenie...
10456282 2024-05-06
godz. 12:00
Wielkopolskie Usługa wykonania szacunku brakarskiego wielkości masy drzew na pniu na terenach administrowanych przez 33 BLTr.
10457571 2024-05-27
godz. 10:00
Opolskie Wykaszanie traw, wycinka krzewów, samosiewów i odrostów roślinności wzdłuż linii kolejowych na terenie działania Zakładu Linii Kolejowych w Opolu z podziałem na 4 zadania (części...