Zlecenie 8079092 - Kwalifikacje zawodowe - szansą na rynku pracy. Szkolenie...

   
Zamówienie 8079092 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-04-15
przedmiot zlecenia
Kwalifikacje zawodowe - szansą na rynku pracy.

Szkolenie zawodowe: Asystent osoby niepełnosprawnej - 80h, dla 6 uczestniczek/uc
zestników, miejsce realizacji: Radomsko: 1. Czas trwania szkolenia - 80 godzin zegarowych. Liczba godzin szkolenia zawodowego musi umożliwiać pełne podniesienie kompetencji zawodowych uczestniczek/uczestników projektu, zgodnie z przyjętymi standardami. 2. Dzienna liczba godzin szkolenia 6-8, w dniach poniedziałek-niedziela. Dokładny harmonogram szkolenia wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. 3. Planowane miejsce realizacji szkolenia: Radomsko lub inne w odległości do 10km od granic miasta Radomska, przy spełnieniu wymogu możliwości dogodnego dojazdu komunikacją publiczną. Lokalizacja inna niż teren miasta Radomska wymaga akceptacji Zamawiającego. 4. Planowana liczba uczestniczek/uczestników szkolenia to 6 osób. Przewidywana ilość uczestniczek/uczestników może ulec zmianie. 5. Zamówienie dotyczy przeprowadzenia szkolenia zawodowego wraz z egzaminem wewnętrznym potwierdzającym nabycie/podniesienie poziomu kompetencji zawodowych. Szkolenie zawodowe „Asystent osoby niepełnosprawnej” musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym. Wykonawca musi przedstawić raport z jego przeprowadzenia oraz kopie wydanych zaświadczeń/certyfikatów potwierdzone za zgodność z oryginałem. 6. Narzędzia wykorzystywane do realizacji szkoleń zawodowych muszą być dostosowane do grupy docelowej projektu. 7. Minimalny zakres tematyczny szkolenia „Asystent osoby niepełnosprawnej” to m.in.: - Organizowanie pracy z osobą niepełnosprawną - Opracowanie planu pomocy i procesu opieki nad osobą niepełnosprawną - Wybrane zagadnienia z zakresu psychologii i komunikacji - Rodzaje niepełnosprawności - Choroby wieku starszego - Czynności pielęgnacyjne i opiekuńcze - Pierwsza pomoc przedmedyczna 8. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu programu szkolenia min. 3 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia. Program szkolenia wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. Program szkolenia może ulec zmianie i/lub modyfikacji pod wpływem bieżących potrzeb/oczekiwań uczestniczek/uczestników projektu. Wszelkie zmiany i/lub modyfikacje wymagają wcześniejszej zgody Zamawiającego. 9. Wykonawca zobligowany jest do opracowania wyczerpującej informacji o uzyskiwanych kompetencjach zawodowych (w rozumieniu wytycznych MIR w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020) tj. o efektach uczenia się uczestniczek/uczestników projektu oraz opracowania kryteriów i metod ich weryfikacji w IV etapach: a) Etap I - ZAKRES - zdefiniowanie grupy docelowej do objęcia wsparciem oraz wybranie obszaru interwencji EFS, który będzie poddany ocenie; b) Etap II - WZORZEC - zdefiniowanie standardu wymagań tj. efektów kształcenia się, które osiągną Uczestnicy/Uczestniczki w wyniku przeprowadzonych szkoleń; c) Etap III - OCENA - przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu udziału w szkoleniu; d) Etap IV - PORÓWNANIE - porównanie uzyskanych wyników Etapu III z przyjętymi wymaganiami określonymi na Etapie II efektami uczenia się. 10. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i terminowego prowadzenia dokumentacji szkoleniowej. W celu udokumentowania realizacji szkoleń Wykonawca przekaże Zamawiającemu następującą dokumentację do 7 dni od zakończenia szkolenia: - Listy obecności, - Listy odbioru materiałów szkoleniowych, - Kopie wydanych zaświadczeń (potwierdzone za zgodność z oryginałem), - Ankiety ewaluacyjne, - Dzienniki zajęć, - Zastosowane narzędzia wykorzystane do uzyskania efektów uczenia się uczestniczek/uczestników projektu oraz opracowane kryteria metody ich weryfikacji. 11. Wykonawca przekaże każdej/emu uczestniczce/uczestnikowi szkolenia skrypty szkoleniowe w wersji elektronicznej lub papierowej. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu jeden komplet materiałów szkoleniowych. W przypadku skryptów Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię skryptów w wersji elektronicznej, a w przypadku podręczników ich wykaz. 12. Planuje się realizację wsparcia w systemie stacjonarnym w grupach maksymalnie 5 osobowych (w tym osoba prowadząca szkolenie). W uzasadnionych przypadkach z uwagi na ograniczenia związane z zagrożeniem COVID-19, wynikające z obowiązujących przepisów, a także konieczność zapewnienia bezpieczeństwa uczestniczek/uczestników szkolenia jak i osób prowadzących szkolenie, dopuszcza się realizację szkolenia w trybie zdalnym. W takim wypadku Zamawiający każdorazowo określi warunki realizacji usługi. Zamawiający musi wcześniej wyrazić zgodę na prowadzenie szkolenia w trybie zdalnym, poprzedzoną oceną możliwości uczestników wzięcia udziału w szkoleniu w formie zdalnej. Realizacja usługi w trybie zdalnym oznacza połączenie on-line z uczestnikami szkolenia, w czasie rzeczywistym. Wybór i zapewnienie odpowiedniego narzędzia i sprzętu umożliwiającego realizację usługi w formie zdalnej leży po stronie Wykonawcy. W przypadku realizacji usługi w formie stacjonarnej, Wykonawca odpowiada za zapewnienie wymaganych środków ochrony osobistej dla uczestniczek/uczestników szkolenia (maseczki jednorazowe, żel odkażający) oraz przestrzeganie aktualnie obowiązujących na terenie danego powiatu ograniczeń i wymogów związanych z zagrożeniem COVID-19. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie ww. wymogów i ograniczeń. 13. Wykonawca jest zobowiązany do oznaczania (zgodnie z obowiązującymi wytycznymi wszelkich materiałów, które otrzymują uczestniczki/uczestnicy projektu, w szczególności: publikacji, materiałów dydaktycznych, prezentacji, materiałów audiowizualnych, itp.) oraz dokumentów związanych z realizacją zajęć, (jeżeli jest to możliwe) a także umieszczenia plakatu promującego projekt o minimalnym rozmiarze A3 widocznym dla uczestniczek/uczestników zajęć przed wejściem do sali; 14. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej sali/sal szkoleniowej/szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć (spełniającej/ych warunki bhp i ppoż. ). 15. Sala/sale szkoleniowa/e musi/muszą być wyposażona/e w odpowiednią liczbę miejsc, dostosowaną do ilości osób szkolonych oraz zaplecze sanitarne, właściwe oświetlenie, dostęp do światła dziennego oraz całodobowe oświetlenie umożliwiające swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie a zarazem możliwość zacieniania sali podczas prezentacji multimedialnej, flipchart z blokiem, lub tablicę magnetyczną albo klasyczną, rzutnik multimedialny, kolorowe markery (możliwe odstępstwa w przypadku części praktycznej - jeśli dotyczy). 16. Wykonawca zapewni środki i przedmioty pracy biurowej oraz narzędzia i materiały niezbędne do właściwej realizacji zajęć praktycznych oraz niezbędną odzież ochronną, jeśli wymagają tego odrębne przepisy dotyczące branży. Wykonawca zapewni każdej/emu uczestniczce/uczestnikowi skierowanie na badania lekarskie (jeśli wymagane). 17. Wykonawca odpowiada za dostosowane szkolenia do poziomu uczestniczek/uczestników projektu. 18. Wszystkie powyższe wymogi winny zostać zrealizowane i zapewnione w ramach ceny oferty brutto podanej w formularzu ofertowym (załącznik nr 1), złożonej w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: a) przeprowadzenie usług zgodnie z ustalonym harmonogramem, b) niezwłoczne informowanie Zamawiającego na bieżąco o wszystkich przypadkach nieobecności uczestników, ich rezygnacji i zgłaszanych problemach oraz wszelkich nieprawidłowościach w przebiegu procesu dydaktycznego, c) opracowanie kompletu materiałów niezbędnych do zagwarantowania wysokiej jakości dydaktycznej prowadzonych usług, d) udostępnienie Zamawiającemu programu szkolenia, definiującego efekty uczenia jakie zostaną osiągnięte w wyniku jego realizacji (dotyczy części 1 zamówienia), e) sporządzenie protokołu, wskazującego na prawidłowe wykonanie usług w Projekcie, f) oznaczanie materiałów wykorzystywanych podczas zajęć zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów, przy czym stosowne oznaczenia zostaną dostarczone przez Zamawiającego, g) zapewnienie odpowiednich udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami, prowadzących do zaspokojenia specjalistycznych potrzeb (np. odpowiednie materiały dostosowane do specyficznych potrzeb uczestniczek/uczestników, konieczność wolniejszego mówienia, wolniejsze tempo prowadzenia zajęć, itp.) h) archiwizowanie dokumentacji związanej z realizacją usług w ramach projektu w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo, i) zachowanie niezależności, bezstronności i poufności w stosunku do uczestniczek/uczestników projektu, j) niewykorzystywanie żadnych danych uzyskanych w trakcie szkoleń od uczestniczek/uczestników projektu, do celów innych niż realizacja przedmiotu zamówienia, k) umożliwienie Zamawiającemu, Wojewódzkiemu Urzędowi Pracy w Łodzi i innym upoważnionym przez WUP instytucjom wglądu do dokumentów finansowych związanych z realizacją usług w ramach projektu, l) zapewnienie przestrzegania polityki równych szans, w szczególności stosowania języka równościowego oraz uwzględnienie kwestii równości szans podczas realizacji szkoleń, m) informowanie uczestniczek/uczestników szkoleń, o ich współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Szkolenie zawodowe: Pracownik biurowy z elementami księgowości z egzaminem umiejętności komputerowych (ICVC, VCC, ECCC, ECDL lub równoważny) - 92h, dla 13 uczestniczek/uczestników, miejsce realizacji: Radomsko 1. Czas trwania szkolenia - 92 godziny zegarowe. Liczba godzin szkolenia zawodowego musi umożliwiać pełne podniesienie kompetencji zawodowych uczestniczek/uczestników projektu, zgodnie z przyjętymi standardami. 2. Dzienna liczba godzin szkolenia 6-8, w dniach poniedziałek-niedziela. Dokładny harmonogram szkolenia wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. 3. Planowane miejsce realizacji szkolenia: Radomsko lub inne w odległości do 10km od granic miasta Radomska, przy spełnieniu wymogu możliwości dogodnego dojazdu komunikacją publiczną. Lokalizacja inna niż teren miasta Radomska wymaga akceptacji Zamawiającego. 4. Planowana liczba uczestniczek/uczestników szkolenia to 13 osób. Przewidywana ilość uczestniczek/uczestników może ulec zmianie. 5. Zamówienie dotyczy przeprowadzenia szkolenia zawodowego wraz z egzaminem wewnętrznym potwierdzającym nabycie/podniesienie poziomu kompetencji zawodowych. Szkolenie zawodowe „Pracownik biurowy z elementami księgowości z egzaminem umiejętności komputerowych (ICVC, VCC, ECCC, ECDL lub równoważny)” musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym oraz zewnętrznym (zgodnym z procedurami przewidzianymi dla danych kwalifikacji zawodowych). Wykonawca musi przedstawić raport z przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego oraz kopie wydanych zaświadczeń/certyfikatów, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku uzyskania przez uczestniczkę/uczestnika negatywnego wyniku egzaminu zewnętrznego, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia egzaminu powtórkowego na własny koszt. Wymagany minimalny odsetek uczestniczek/uczestników, które/którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu zewnętrznego wynosi 85%. 7. Narzędzia wykorzystywane do realizacji szkoleń zawodowych muszą być dostosowane do grupy docelowej projektu. 8. Program szkolenia „Pracownik biurowy z elementami księgowości z egzaminem umiejętności komputerowych (ICVC, VCC, ECCC, ECDL lub równoważny)”: - Pojęcie organizacji pracy na stanowisku Pracownik Biurowy z elementami księgowości; Znajomość charakterystyki pracy biurowej; Obowiązki i funkcje pracownika biurowego. BHP na stanowisku pracy pracownika biurowego, w tym: obowiązków Pracodawcy i Pracownika, wymagań dotyczących pomieszczeń do pracy i czynników uciążliwych (8h) - Ustawa o ochrona danych osobowych; Dane i ich podział; Formy zabezpieczenia baz danych- warunki przechowywania; Odpowiedzialność i kary. Urządzenia i sprzęt biurowy: Umiejętność obsługi urządzeń peryferyjnych, takich jak: skaner, drukarka, fax. (8h) - Dokumentacja biurowa; Techniki sporządzania różnych dokumentów biurowych; Obsługa programów z pakietu MS Office, w tym edytora tekstu MS Word i arkusza kalkulacyjnego MS Excel (8h) - Dokumenty księgowe: rodzaje dokumentów księgowych, elementy dokumentu księgowego, sporządzanie dokumentów księgowych; Podatek od towarów i usług: regulacje prawne, zakres przedmiotowy i podmiotowy, podstawa opodatkowania, stawki podatku VAT, zasady obliczania i sposoby zapłaty podatku. (8h) - Faktura VAT: stawki podatku VAT, regulacje prawne, rodzaje faktur, struktura prawidłowej faktury, zasady korygowania faktur, terminy wystawiania faktur w zależności od rodzaju transakcji (8h) - Podatek dochodowy od osób fizycznych - zasady rozliczania przychodów, koszty uzyskania przychodów, zasady rozliczania wynagrodzeń (8h) - Podatek dochodowy od osób prawnych - zasady rozliczania przychodów, koszty uzyskania przychodów, działalność marketingowa, zasady rozliczeń na gruncie podatków dochodowych, zasady rozliczeń podatkowych (8h) - Książka przychodów i rozchodów - regulacje prawne, struktura księgi podatkowej, dowody wewnętrzne; Podstawy rachunkowości - funkcje , cele, zasady i cechy rachunkowości (8h) - Środki trwałe i wartości niematerialne i prawne - omówienie (8h) - Inwentaryzacja - funkcje i metody inwentaryzacji, terminy i częstotliwość inwentaryzacji, różnice inwentaryzacyjne, zasady dokonywania kompensat (8h) - Sprawozdania finansowe - pojęcia i tematyka, omówienie wypełniania sprawozdań, analiza sprawozdań finansowych. Warsztaty praktyczne. Omówienie wybranych programów do prowadzenia obsługi księgowej (8h) - Zagadnienia dodatkowe. Warsztaty praktyczne (4h) 9. Wszelkie zmiany i/lub modyfikacje programu szkolenia wymagają wcześniejszej zgody Zamawiającego. 10. Wykonawca zobligowany jest do opracowania wyczerpującej informacji o uzyskiwanych kompetencjach zawodowych (w rozumieniu wytycznych MIR w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020) tj. o efektach uczenia się uczestniczek/uczestników projektu oraz opracowania kryteriów i metod ich weryfikacji w IV etapach: a) Etap I - ZAKRES - zdefiniowanie grupy docelowej do objęcia wsparciem oraz wybranie obszaru interwencji EFS, który będzie poddany ocenie; b) Etap II - WZORZEC - zdefiniowanie standardu wymagań tj. efektów kształcenia się, które osiągną Uczestnicy/Uczestniczki w wyniku przeprowadzonych szkoleń; c) Etap III - OCENA - przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu udziału w szkoleniu; d) Etap IV - PORÓWNANIE - porównanie uzyskanych wyników Etapu III z przyjętymi wymaganiami określonymi na Etapie II efektami uczenia się. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania egzaminu umożliwiającego potwierdzenie nabycia kwalifikacji w zakresie umiejętności obsługi komputera w stopniu podstawowym (certyfikat np.: ICVC, VCC, ECCC, ECDL lub równoważny). Informacja o preferowanym rodzaju certyfikatu musi zostać przekazana Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji szkolenia. 12. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i terminowego prowadzenia dokumentacji szkoleniowej. W celu udokumentowania realizacji szkoleń Wykonawca przekaże Zamawiającemu następującą dokumentację do 7 dni od zakończenia szkolenia: - Listy obecności, - Listy odbioru materiałów szkoleniowych, - Kopie wydanych zaświadczeń (potwierdzone za zgodność z oryginałem), - Ankiety ewaluacyjne, - Dzienniki zajęć, - Zastosowane narzędzia wykorzystane do uzyskania efektów uczenia się uczestniczek/uczestników projektu oraz opracowane kryteria metody ich weryfikacji. 13. Wykonawca przekaże każdej/emu uczestniczce/ uczestnikowi szkolenia skrypty szkoleniowe w wersji elektronicznej lub papierowej. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu jeden komplet materiałów szkoleniowych. W przypadku skryptów Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię skryptów w wersji elektronicznej, a w przypadku podręczników ich wykaz. 14. Planuje się realizację wsparcia w systemie stacjonarnym w grupach maksymalnie 5 osobowych (w tym osoba prowadząca szkolenie). W uzasadnionych przypadkach z uwagi na ograniczenia związane z zagrożeniem COVID-19, wynikające z obowiązujących przepisów, a także konieczność zapewnienia bezpieczeństwa UP jak i osób prowadzących szkolenie, dopuszcza się realizację szkolenia w trybie zdalnym. W takim wypadku Zamawiający każdorazowo określi warunki realizacji usługi. Zamawiający musi wcześniej wyrazić zgodę na prowadzenie szkolenia w trybie zdalnym, poprzedzoną oceną możliwości uczestników wzięcia udziału w szkoleniu w formie zdalnej. Realizacja usługi w trybie zdalnym oznacza połączenie on-line z uczestnikami szkolenia, w czasie rzeczywistym. Wybór i zapewnienie odpowiedniego narzędzia i sprzętu umożliwiającego realizację usługi w formie zdalnej leży po stronie Wykonawcy. W przypadku realizacji usługi w formie stacjonarnej, Wykonawca odpowiada za zapewnienie wymaganych środków ochrony osobistej dla uczestniczek/uczestników szkolenia (maseczki jednorazowe, żel odkażający) oraz przestrzeganie aktualnie obowiązujących na terenie danego powiatu ograniczeń i wymogów związanych z zagrożeniem COVID-19. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie ww. wymogów i ograniczeń. 15. Wykonawca jest zobowiązany do oznaczania (zgodnie z obowiązującymi wytycznymi wszelkich materiałów, które otrzymują uczestniczki/uczestnicy projektu, w szczególności: publikacji, materiałów dydaktycznych, prezentacji, materiałów audiowizualnych, itp.) oraz dokumentów związanych z realizacją zajęć, (jeżeli jest to możliwe) a także umieszczenia plakatu promującego projekt o minimalnym rozmiarze A3 widocznym dla uczestników zajęć przed wejściem do sali; 16. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej sali/sal szkoleniowej/szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć (spełniającej/ych warunki bhp i ppoż. ). 17. Sala/sale szkoleniowa/e musi/muszą być wyposażona/e w odpowiednią liczbę miejsc, dostosowaną do ilości osób szkolonych oraz zaplecze sanitarne, właściwe oświetlenie, dostęp do światła dziennego oraz całodobowe oświetlenie umożliwiające swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie a zarazem możliwość zacieniania sali podczas prezentacji multimedialnej, flipchart z blokiem, lub tablicę magnetyczną albo klasyczną, rzutnik multimedialny, kolorowe markery (możliwe odstępstwa w przypadku części praktycznej - jeśli dotyczy). 18. Wykonawca zapewni środki i przedmioty pracy biurowej oraz narzędzia i materiały niezbędne do właściwej realizacji zajęć praktycznych oraz niezbędną odzież ochronną, jeśli wymagają tego odrębne przepisy dotyczące branży. Wykonawca zapewni każdej/emu uczestniczce/uczestnikowi skierowanie na badania lekarskie (jeśli wymagane). 19. Wykonawca odpowiada za dostosowane szkolenia do poziomu uczestniczek/uczestników projektu. 20. Wszystkie powyższe wymogi winny zostać zrealizowane i zapewnione w ramach ceny oferty brutto podanej w formularzu ofertowym (załącznik nr 1), złożonej w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: a) przeprowadzenie usług zgodnie z ustalonym harmonogramem, b) niezwłoczne informowanie Zamawiającego na bieżąco o wszystkich przypadkach nieobecności uczestników, ich rezygnacji i zgłaszanych problemach oraz wszelkich (...)Szkolenie zawodowe: Pracownik biurowy z elementami obsługi klienta - 92h, dla 8 uczestniczek/uczestników, miejsce realizacji: Radomsko 1. Czas trwania szkolenia - 92 godziny zegarowe. Liczba godzin szkolenia zawodowego musi umożliwiać pełne podniesienie kompetencji zawodowych uczestniczek/uczestników projektu, zgodnie z przyjętymi standardami. 2. Dzienna liczba godzin szkolenia 6-8, w dniach poniedziałek-niedziela. Dokładny harmonogram szkolenia wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. 3. Planowane miejsce realizacji szkolenia: Radomsko lub inne w odległości do 10km od granic miasta Radomska, przy spełnieniu wymogu możliwości dogodnego dojazdu komunikacją publiczną. Lokalizacja inna niż teren miasta Radomska wymaga akceptacji Zamawiającego. 4. Planowana liczba uczestniczek/uczestników szkolenia to 8 osób. Przewidywana ilość uczestniczek/uczestników może ulec zmianie. 5. Zamówienie dotyczy przeprowadzenia szkolenia zawodowego wraz z egzaminem wewnętrznym potwierdzającym nabycie/podniesienie poziomu kompetencji zawodowych. Szkolenie zawodowe „Pracownik biurowy z elementami obsługi klienta” musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym. Wykonawca musi przedstawić raport z jego przeprowadzenia oraz kopie wydanych zaświadczeń/certyfikatów potwierdzone za zgodność z oryginałem. 6. Narzędzia wykorzystywane do realizacji szkoleń zawodowych muszą być dostosowane do grupy docelowej projektu. 7. Program szkolenia „Pracownik biurowy z elementami obsługi klienta”: - Pojęcie organizacji pracy na stanowisku Pracownik Biurowy z elementami księgowości; Znajomość charakterystyki pracy biurowej; Obowiązki i funkcje pracownika biurowego. BHP na stanowisku pracy pracownika biurowego, w tym: obowiązków Pracodawcy i Pracownika, wymagań dotyczących pomieszczeń do pracy i czynników uciążliwych (8h) - Ustawa o ochrona danych osobowych; Dane i ich podział; Formy zabezpieczenia baz danych- warunki przechowywania; Odpowiedzialność i kary (8h) - Urządzenia i sprzęt biurowy: Umiejętność obsługi urządzeń peryferyjnych, takich jak: skaner, drukarka, fax (8h) - Dokumentacja biurowa; Techniki sporządzania różnych dokumentów biurowych; Obsługa programów z pakietu MS Office, w tym edytora tekstu MS Word i arkusza kalkulacyjnego MS Excel (8h) - Profesjonalizm w obsłudze klienta - profesjonalna obsługa klienta, budowanie pozytywnego kontaktu z klientem, nastawienia i uprzedzenia, oczekiwania klienta w dzisiejszych czasach (8h) - Mowa ciała i wykorzystanie tonu głosu w rozmowach i kontaktach handlowych i negocjacjach. Typologia klientów, prowadzenie rozmów z trudnymi klientami (8h) - Poznanie i badanie potrzeb klienta - sposoby ułatwiające rozumienie i odkrywanie potrzeb. Zadawanie właściwych pytań - pytania otwarte, zamknięte. Aktywne słuchanie, stosowanie parafrazy i klaryfikacji, asertywność w pracy i psychologia stresu (8h) - Obiekcje klienta w obsłudze klienta - czym są i jak je traktować, zastrzeżenia prawdziwe i nieprawdziwe, omówienie najczęściej występujących obiekcji. Ćwiczenia (8h) - Komunikacja z klientem telefoniczna - współczesne zasady obowiązujące w rozmowie telefonicznej, przygotowanie do rozmowy - lęki i obawy, najczęstsze błędy w rozmowach. Specyfika obsługi klienta przez telefon. Ćwiczenia (8h) - Komunikacja z klientem mailowa i listowna - omówienie zasad redagowania korespondencji (list, e-mail), formy grzecznościowe, bezpieczeństwo poczty. Ćwiczenia; Obsługa klienta w social mediach - omówienie sposobu obsługi klienta, szybkość reagowania, pozyskiwanie danych o rozmówcy (8h) - Wygląd, postawa, ubiór, uprzejmość, pierwsze wrażenie - siła pierwszego kontaktu, organizacja pracy własnej, odporność na stres, umiejętność negocjacji. Tworzenie baz danych z klientami. Zarządzanie kontaktami z klientami (8h) - Opracowanie standardu obsługi klienta - ćwiczenia. Podsumowanie szkolenia i utrwalenie wiedzy (4h) 8. Wszelkie zmiany i/lub modyfikacje programu szkolenia wymagają wcześniejszej zgody Zamawiającego. 9. Wykonawca zobligowany jest do opracowania wyczerpującej informacji o uzyskiwanych kompetencjach zawodowych (w rozumieniu wytycznych MIR w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020) tj. o efektach uczenia się uczestniczek/uczestników projektu oraz opracowania kryteriów i metod ich weryfikacji w IV etapach: a) Etap I - ZAKRES - zdefiniowanie grupy docelowej do objęcia wsparciem oraz wybranie obszaru interwencji EFS, który będzie poddany ocenie; b) Etap II - WZORZEC - zdefiniowanie standardu wymagań tj. efektów kształcenia się, które osiągną Uczestnicy/Uczestniczki w wyniku przeprowadzonych szkoleń; c) Etap III - OCENA - przeprowadzenie weryfikacji na podstawie opracowanych kryteriów oceny po zakończeniu udziału w szkoleniu; d) Etap IV - PORÓWNANIE - porównanie uzyskanych wyników Etapu III z przyjętymi wymaganiami określonymi na Etapie II efektami uczenia się. 10. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i terminowego prowadzenia dokumentacji szkoleniowej. W celu udokumentowania realizacji szkoleń Wykonawca przekaże Zamawiającemu następującą dokumentację do 7 dni od zakończenia szkolenia: - Listy obecności, - Listy odbioru materiałów szkoleniowych, - Kopie wydanych zaświadczeń (potwierdzone za zgodność z oryginałem), - Ankiety ewaluacyjne, - Dzienniki zajęć, - Zastosowane narzędzia wykorzystane do uzyskania efektów uczenia się uczestniczek/uczestników projektu oraz opracowane kryteria metody ich weryfikacji. 11. Wykonawca przekaże każdej/emu uczestniczce/uczestnikowi szkolenia skrypty szkoleniowe w wersji elektronicznej lub papierowej. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu jeden komplet materiałów szkoleniowych. W przypadku skryptów Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię skryptów w wersji elektronicznej, a w przypadku podręczników ich wykaz. 12. Planuje się realizację wsparcia w systemie stacjonarnym w grupach maksymalnie 5 osobowych (w tym osoba prowadząca szkolenie). W uzasadnionych przypadkach z uwagi na ograniczenia związane z zagrożeniem COVID-19, wynikające z obowiązujących przepisów, a także konieczność zapewnienia bezpieczeństwa UP jak i osób prowadzących szkolenie, dopuszcza się realizację szkolenia w trybie zdalnym. W takim wypadku Zamawiający każdorazowo określi warunki realizacji usługi. Zamawiający musi wcześniej wyrazić zgodę na prowadzenie szkolenia w trybie zdalnym, poprzedzoną oceną możliwości uczestników wzięcia udziału w szkoleniu w formie zdalnej. Realizacja usługi w trybie zdalnym oznacza połączenie on-line z uczestnikami szkolenia, w czasie rzeczywistym. Wybór i zapewnienie odpowiedniego narzędzia i sprzętu umożliwiającego realizację usługi w formie zdalnej leży po stronie Wykonawcy. W przypadku realizacji usługi w formie stacjonarnej, Wykonawca odpowiada za zapewnienie wymaganych środków ochrony osobistej dla uczestniczek/uczestników szkolenia (maseczki jednorazowe, żel odkażający) oraz przestrzeganie aktualnie obowiązujących na terenie danego powiatu ograniczeń i wymogów związanych z zagrożeniem COVID-19. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie ww. wymogów i ograniczeń. 13. Wykonawca jest zobowiązany do oznaczania (zgodnie z obowiązującymi wytycznymi wszelkich materiałów, które otrzymują uczestniczki/uczestnicy projektu, w szczególności: publikacji, materiałów dydaktycznych, prezentacji, materiałów audiowizualnych, itp.) oraz dokumentów związanych z realizacją zajęć, (jeżeli jest to możliwe) a także umieszczenia plakatu promującego projekt o minimalnym rozmiarze A3 widocznym dla uczestniczek/uczestników zajęć przed wejściem do sali; 14. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej sali/sal szkoleniowej/szkoleniowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć (spełniającej/ych warunki bhp i ppoż. ). 15. Sala/sale szkoleniowa/e musi/muszą być wyposażona/e w odpowiednią liczbę miejsc, dostosowaną do ilości osób szkolonych oraz zaplecze sanitarne, właściwe oświetlenie, dostęp do światła dziennego oraz całodobowe oświetlenie umożliwiające swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie a zarazem możliwość zacieniania sali podczas prezentacji multimedialnej, flipchart z blokiem, lub tablicę magnetyczną albo klasyczną, rzutnik multimedialny, kolorowe markery (możliwe odstępstwa w przypadku części praktycznej - jeśli dotyczy). 16. Wykonawca zapewni środki i przedmioty pracy biurowej oraz narzędzia i materiały niezbędne do właściwej realizacji zajęć praktycznych oraz niezbędną odzież ochronną, jeśli wymagają tego odrębne przepisy dotyczące branży. Wykonawca zapewni każdemu uczestniczce/uczestnikowi skierowanie na badania lekarskie (jeśli wymagane). 17. Wykonawca odpowiada za dostosowane szkolenia do poziomu uczestniczek/uczestników projektu. 18. Wszystkie powyższe wymogi winny zostać zrealizowane i zapewnione w ramach ceny oferty brutto podanej w formularzu ofertowym (załącznik nr 1), złożonej w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: a) przeprowadzenie usług zgodnie z ustalonym harmonogramem, b) niezwłoczne informowanie Zamawiającego na bieżąco o wszystkich przypadkach nieobecności uczestników, ich rezygnacji i zgłaszanych problemach oraz wszelkich nieprawidłowościach w przebiegu procesu dydaktycznego, c) opracowanie kompletu materiałów niezbędnych do zagwarantowania wysokiej jakości dydaktycznej prowadzonych usług, d) udostępnienie Zamawiającemu programu szkolenia, definiującego efekty uczenia jakie zostaną osiągnięte w wyniku jego realizacji (dotyczy części 1 zamówienia), e) sporządzenie protokołu, wskazującego na prawidłowe wykonanie usług w Projekcie, f) oznaczanie materiałów wykorzystywanych podczas zajęć zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów, przy czym stosowne oznaczenia zostaną dostarczone przez Zamawiającego, g) zapewnienie odpowiednich udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami, prowadzących do zaspokojenia specjalistycznych potrzeb (np. odpowiednie materiały dostosowane do specyficznych potrzeb uczestniczek/uczestników, konieczność wolniejsze tempo prowadzenia zajęć, itp.) (...)
branża Edukacja, szkolenia
podbranża szkolenia zawodowe
kody CPV 80000000, 80500000, 80530000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: szkolenia zawodowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10401011 2024-04-08
godz. 16:00
Łódzkie Przeprowadzenie szkolenia pn: Podstawowe zagadnienia księgowe w organizacji pozarządowej, w tym prowadzenie uproszczonej ewidencji przychodów i kosztów, sprawozdania roczne, rozliczenia ...
10397522 2024-04-10
godz. 00:00
Małopolskie Organizacja szkolenia Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej
10400801 2024-04-12
godz. 10:00
Łódzkie Przeprowadzenie szkolenia dla 1 skierowanej osoby bezrobotnej w zakresie: Szkolenie z przedłużania i zagęszczania włosów 4 metodami.
10413846 2024-04-15
godz. 12:00
Mazowieckie Przeprowadzenie szkolenia o nazwie Kurs kadry i płace, wskazanego przez osobę uprawnioną-dla jednej osoby bezrobotnej, finansowanego ze środków Funduszu Pracy.
10402352 2024-04-16
godz. 15:00
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkolenia „Operator obrabiarek skrawających (tokarz) z egzaminem czeladniczym”. Program szkolenia pow...
10447371 2024-04-22
godz. 00:00
Podkarpackie Przeprowadzenie szkolenia Monter instalacji sanitarnych-hydraulik dla 10 osób bezrobotnych w 1 grupie w ramach środków Funduszu Pracy (według planu nauczania obejmującego przeciętnie n...
10428044 2024-04-22
godz. 09:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursów zawodowych dla uczniów - uczestników projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodoweg...
10395114 2024-04-22
godz. 09:00
Dolnośląskie Usługa prowadzenia warsztatów dla uczniów, rozwijających ich uzdolnienia i umiejętności w zakresie projektowania i produkcji wspomaganej komputerowo CAD/CAM/CNC – w podziale na 3 zad...
10463174 2024-04-24
godz. 00:00
Wielkopolskie Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Operator koparek i ładowarek jednonaczyniowych klasa III wszystkie typy wraz z egzaminem Ofertę można złożyć w terminie: od dnia 18.04.2024 rok...
10479071 2024-04-29
godz. 12:00
Mazowieckie Szkolenie z zakresu obsługi i konserwacji żurawi na pojazdach kolejowych.