Zlecenie - Kurs w zakresie podstaw grafiki komputerowej i pracy w...
(zakończone) | Zamówienie 5613844|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2017-11-15 |
przedmiot zlecenia | Kurs w zakresie podstaw grafiki komputerowej i pracy w programie Blender dla Publicznego Technikum nr 1 w Zespole Szkół Techniczny ch i Ogólnokształcących im. Kazimierza Gzowskiego w Opolu, dla nauczyciela przedmiotów zawodowych w ramach projektu „Opolskie Szkolnictwo Zawodowe bliżej rynku pracy 2”. Numer ogłoszenia 1068471 Miejsce realizacji zamówienia Województwo: opolskie Powiat: Opole Miejscowość: Opole Cel zamówienia Celem szkolenia jest nauczenie swobodnego poruszania się w aplikacji i zdobycie wiedzy na temat Blender’a . Poznanie praktycznych narzędzi potrzebnych do swobodnej pracy. Opanowanie technik modelowania, teksturowania, wizualizacji. Przedmiot zamówienia Zadanie polega na realizacji kursu doskonalącego dla nauczyciela przedmiotów zawodowych obejmujących zakresem tematykę związaną z wirtualizacja, grafika komputerowa, programowania. Kurs przygotowuje do praktycznego wykorzystania poszczególnych funkcji programu Blender . Program zajęć: 1. Wprowadzenie do środowiska Blender 1.1. Przygotowanie do pracy. 1.2. Interfejs. 1.3. Obszary robocze - ustawienie i dostosowanie. 1.4. Zasady pracy. 1.5. Definiowanie ustawień początkowych. 1.6. Tworzenie nowego rysunku. 1.7. Określanie jednostek rysunku. 1.8. Perspektywa i manipulacja. 2. Tworzenie oraz modyfikowanie obiektów i sceny, 2.1. Manipulowanie sceną - manipulacja rzutniami sceny. 2.2. Kontrola widoku sceny. 2.3. Organizacja obiektów i sceny. 2.4. Wybieranie obiektów. 2.5. Opcje wyboru. 2.6. Zaznaczanie, 2.7. Zmiana nazwy obiektu w scenie. 2.8. Typy obiektów geometrycznych. 2.9. Praca na poziomie podobiektów. 3. Transformacje obiektów 3D w widoku sceny. 3.1. Dostosowanie obiektów. 3.2. Wyrównanie. 3.4. Klonowanie obiektów. 3.5. Rodzaje kopiowania. 4. Nadawanie kształtu 4.1. Kształty tworzone z linii. 4.2. Kształty tworzone z płaszczyzny 4.3. Modelowanie Lowpoly. 4.4. Modelowanie Highpoly 4.5. Używanie obiektów złożonych. 4.6. Tworzenie modelu. 4.7. Ulepszanie otoczenia budynku. 4.8. Rzeźbienie w blenderze. 5. Modyfikatory. 5.1. Podstawowe modyfikatory. 5.2. Zastosowanie podstawowych modyfikatorów. 5.3. Przykłady zastosowania i zasady ich działania. 5.4. Podstawowe modyfikacje - lista modyfikatorów. 5.5. Modelowanie z modyfikatorami CSG, Subdivision Surfaces. 6. Wprowadzenie do tematyki oświetlenia, 6.1. Typy światła. 6.2. Omówienie zasad działania światła. 6.3. Rodzaje i typy. 6.4. Proste ustawienia świateł. 6.5. Oświetlenie punktowe. 6.6. Narzędzia światła. 6.7. Praca z narzędziami oświetlenia. 6.8. Oświetlenie obiektów. 6.9. Efekty świetlne. 7. Materiały. 7.1. Typy materiałów. 7.2. Nakładanie materiałów. 7.3. Praca z edytorem materiałów, 7.4. Koordynaty mapowania. 7.5. Nadawanie materiałów obiektom. 7.6. Mapy wysokości. 7.6. Silnik graficzny Cycles. 8. Kamery. 8.1. Wstawianie. 8.2. Manipulowanie kamerami. 8.3. Typy kamer. 8.4. Zasady działania i edycji. 8.5. Ustawienia kamer. 9. Rendering. 9.1. Rendering, tło. 9.2. Format zapisu renderingu. 9.3. Format obrazu. 9.4. Tło - zastosowanie w scenie, 9.5. Okno klatki renderingu - optymalne Ustawienia renderingu. 9.6. Renderowanie za pomocą karty graficznej. 10. Animacja. 10.1. Zasady działania animacji. 10.2. Animowanie kamery. 10.3. Tworzenie kości w obiekcie. 10.4. Animowanie stworzonym obiektem. Skrócony opis przedmiotu zamówienia Zadanie polega na realizacji kursu doskonalącego dla nauczyciela przedmiotów zawodowych obejmujących zakresem tematykę związaną z wirtualizacja, grafika komputerowa, programowania. Kurs przygotowuje do praktycznego wykorzystania poszczególnych funkcji programu Blender . |
branża | Edukacja, szkolenia |
podbranża | kursy informatyczne |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Opolskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Opolskie |