Przetarg 7513712 - „ KPP Węgrów – remont sali gimnastycznej” W...

   
Analizuj Zamówienie 7513712 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-02
przedmiot ogłoszenia
„ KPP Węgrów – remont sali gimnastycznej” W OBIEKCIE CZYNNYM
Numer referencyjny: 20/20

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie
zadania, pn. „ KPP Węgrów – remont sali gimnastycznej” W OBIEKCIE CZYNNYM
Adres którego dotyczy zamówienie:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W WĘGROWIE
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6
07-100 Węgrów

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w:
SIWZ,
przedmiarze na roboty budowlane - Załączniki nr 1 do SIWZ
przedmiarze na roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne – Załącznik nr 2 do SIWZ
przedmiarze na roboty instalacyjne elektryczne - Załącznik nr 3 do SIWZ
wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ

3.1. Podstawa opracowania:
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013, nr poz. 1129 ),
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz. U. z 2019r. poz.1065),
Rozporządzeniu Ministra Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 1935),
obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane z procesem budowlanym oraz procesem projektowania instalacji cieplnych.

3.2. Zakres robót:
Zakres robót określają załączone przedmiary (Zał. Nr 1 do SIWZ, Zał. Nr 2 do SIWZ, Zał. Nr 3 do SIWZ)
Zakres robót do zrealizowania – roboty budowlane
- Rozebranie ścian.
- Wstawienie nowych drzwi wraz z ościeżnicą.
- Zamurowanie otworów drzwiowych.
- Malowanie ścian i sufitów.
- Wykonanie wykładziny sportowej.
- Osłona okien siatkami w halach sportowych.
- Prace glazurnicze.
- Wykonanie kostki brukowej na nawierzchni betonowej.

Zakres robót do zrealizowania – roboty elektryczne.
- Zdemontować oprawy oświetleniowe i osprzęt elektryczny.
- Zdemontować istniejącą rozdzielnie elektryczną i w jej miejsce zamontować nową rozdzielnię
RN 3 x 12 z drzwiczkami zamykanymi na kluczyk.
- W rozdzielni zamontować : rozłącznik 3P, B – 40, wyłączniki różnicowo-prądowe z członem
nadprądowym 2P B16/0,03 A - 4szt, , 2 styczniki modułowe 25A, 230V.
- Przewody ułożyć natynkowo w rurach winidurowych, sztywnych ,gładkich.
Instalacje oświetleniową wykonać przewodem YDY 3 x 1,5 mm2 a gniazdową YDY 3 x 2,5
mm2,
- Z rozdzielni elektrycznej wyprowadzić poprzez styczniki dwa obwody oświetleniowe
z rozdziałem oświetlenia : pół Sali z jednego obwodu i pół Sali z drugiego obwodu.
- W sali gimnastycznej zamontować na suficie 12 opraw oświetleniowych LED 100W
wraz ze źródłami światła . Oprawy winny być odporne na uderzenie piłką.
- W pomieszczeniach zaplecza zastosować oprawy hermetyczne 2 x 40W ze źródłem
światła LED 9,5W.
- Wykonać pomiary rezystancji izolacji przewodów i pomiary ochrony przeciwporażeniowej.
- Z wykonanych pomiarów sporządzić protokół.

Zakres robót do zrealizowania – roboty sanitarne.
Łazienka dla sali ćwiczeń w obiekcie KPP w Węgrowie
- demontaż instalacji c.o. , wody, urządzeń sanitarnych, przewodów wentylacyjnych
- montaż instalacji c.o. (materiały z demontażu),
- wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody , kanalizacji w łazience
- biały montaż - prysznic, umywalka , wc
- próba szczelności instalacji wodnych i co
- demontaż istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej
- montaż wentylatora osiowego wentylacji mechanicznej
- montaż nawietrzaków
- dokumentacja powykonawcza

3.3. Warunki gwarancji i rękojmi:
Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy.
Na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela zamawiającemu min.36 miesięcy gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy
i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie.


3.4. WYMAGANIA DOT. ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJACYCH WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO CZYNNOŚCI stosownie do zapisu art. 29 ust. 3a ustawy PZP

1.) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) ) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych określonych w SIWZ, czyli pracowników wykonujących w tym zakresie prace fizyczne w szczególności z branż: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, w całym okresie realizacji zamówienia na czas zapotrzebowania wykonywania prac przez fachowców w poszczególnych branżach.
2.)W trakcierealizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ppkt. 1.) Zamawiający w szczególności uprawniony jest do wezwania Wykonawcy do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie dowodu spełnienia tego obowiązku w postaci:
a)Pisemnego oświadczenia w tym zakresie zawierającego w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy.
b)Potwierdzonych przez Wykonawcę lub podwykonawcę za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/wym. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów o pracę powinna zastać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1781 ( tj. w szczególności bez adresów, numerów PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
c)Dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę ( wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które mogą przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych z wyjątkiem imienia i nazwiska dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń.
3.)Nie wywiązanie się Wykonawcy z obowiązku przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie dowodów, o którym mowa w ppkt. 2) będzie traktowane jako niespełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o którym mowa w ppkt. 1).
4. )Obowiązek zatrudnienia osób, o którym mowa w ppkt.1) zostanie spełniony również poprzez zatrudnienie już wcześniej, przed złożeniem przez Wykonawcę oferty na przedmiotowe zamówienie.
5.) Zobowiązanie Wykonawcy do zatrudnienia osób na zasadach, o których mowa w ppkt.1) dotyczy również faktycznie zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia podwykonawców. W tym przypadku zapisy umów Wykonawcy z podwykonawcami muszą regulować kwestię zatrudnienia osób analogicznie jak umowa Wykonawcy z Zamawiającym, by bezwzględnie umożliwić Wykonawcy realizację obowiązku przedłożenia dowodów, o których mowa w ppkt. 2) złożonych w tym przypadku przez podwykonawcę. Niespełnienie w tych okolicznościach wymienionych wymagań umów o podwykonawstwo pociągnie za sobą zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu stosownie do zapisów umowy Wykonawcy z Zamawiającym o realizację przedmiotu zamówienia.
6.) Zatrudnienie przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców na zasadach określonych w niniejszym punkcie osób do wykonywania czynności wskazanych w ppkt.1), jest równoznaczne ze spełnieniem przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia tych osób, określonego w ppkt.1) jedynie w odniesieniu do zakresu objętego umową o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
7.) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przez Wykonawcę lub podwykonawcę prawa pracy Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
8.) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku określonego w ppkt. 1) przez okres co najmniej 30 dni Zamawiający ma prawo wstrzymać realizację przedmiotu zamówienia do czasu, w którym Wykonawca lub Podwykonawca skieruje do wykonywania zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
9.) Obowiązek zatrudnienia osób, o którym mowa w ppkt. 1) nie dotyczy Wykonawcy i podwykonawcy realizującego samodzielnie czynności objęte przedmiotem zamówienia bez potrzeby pozyskiwania pracowników oraz realizacji w ramach tego przedmiotu zamówienia dostaw.
10.) W przypadku zwłoki Wykonawcy w wywiązaniu się z obowiązku dostarczenia dokumentów, o których mowa w ppkt.2),Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 0,05% wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki, licząc od terminu określonego odpowiednio w ppkt.2).
11.) W przypadku wykonywania robót, o których mowa w ppkt) 1 przez osoby nie zatrudnione na podstawie umowy o pracę Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości
500, 00 zł za każdy stwierdzony przypadek.
12.) Zamawiający może odstąpić od umowy o realizację przedmiotu zamówienia w przypadku gdy
Wykonawca przez okres co najmniej 1 miesiąca nie będzie wypełniał obowiązków wskazanych w ppkt 1) i 2),
13.) Zamawiający może odstąpić od umowy o realizację przedmiotu zamówienia w przypadku gdy
Wykonawca realizuje przedmiot umowy przy udziale podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy nie zgłoszonego Zamawiającemu, lub realizuje przedmiot umowy przy udziale podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy zgłoszonego Zamawiającemu ale w innym zakresie robót niż zgłoszony Zamawiającemu.
14.) Zamawiający może odstąpić od umowy o realizację przedmiotu zamówienia w przypadku trzykrotnego naliczenia kary tytułem wykonywania robót, o których mowa w ppkt 1) przez osoby nie zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
15.) Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej wraz z podaniem uzasadnienia pod rygorem
nieważności.
16.) Odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 30 dni kalendarzowych od powzięcia przez stronę
dokonującą odstąpienia wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie.
W odniesieniu do warunku określonego w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia nie uwzględnia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, gdyż nie ma takiej możliwości ze względu na zakres robót (remont sali gimnastycznej z której korzystają jedynie funkcjonariusze policji.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45111300, 45262520, 45310000, 45332200, 45410000, 45421100, 45430000, 45442100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10344813 2024-04-09
godz. 11:00
Podkarpackie „Remont zabytkowego budynku ,,A’’ Zespołu Szkól nr 5 w Ropczycach” 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części zabytkowej, w po...
10376251 2024-04-11
godz. 09:00
Wielkopolskie AD/ZP/22/24 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych wielobranżowych oraz przebudowa pomieszczeń w budynku Domu Studenckiego nr 5. Przedmiotem zamówienia jes...
10341865 2024-04-11
godz. 14:00
Śląskie Remont klatek schodowych w budynku położonym w Rudzie Śląskiej przy ul. Warsztatowej 4b,4c- zgodnie z załączonymi przedmiarami robót i przeprowadzoną wizją w terenie
10319561 2024-04-12
godz. 00:00
Warmińsko-Mazurskie Zlecę ułożenie płytek panelowych - Olsztyn Firma zleci ułożenie płytek panelowych. Powierzchnia ok. 130 m2 wraz ze schodami i holami. Materiały po stronie zlecającego. Realizacja: M...
10380063 2024-04-12
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie REMONT KORYTARZY I KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I ZAWODOWYCH W SOLCU KUJAWSKIM 1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, o których mowa w art. ...
10323055 2024-04-13
godz. 00:00
Mazowieckie Firma zleci malowanie i szpachlowanie w jednym pomieszczeniu - Warszawa Witam, Poszukuję małej ekipy do prac wykończeniowych. Miejsce wykonania prac- Warszawa Falenica (jedno pomieszczeni...
10379978 2024-04-15
godz. 15:00
Pomorskie Remont generalny 8 sztuk płyt balkonowych
10383055 2024-04-16
godz. 09:00
Mazowieckie Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie J03 Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16 - Roboty remo...
10366108 2024-04-26
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Remont kaplicy cmentarnej wraz z fragmentem muru przykościelnego w Kikole
10334877 2024-04-30
godz. 15:00
Mazowieckie Wykonanie prac naprawczych na balkonach w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych ul. Mickiewicza 25 i 27 w Legionowie.