Zlecenie 7989221 - Koordynacja sektora ekonomii społecznej w województwie...

   
Zamówienie 7989221 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-02-26
przedmiot zlecenia
Koordynacja sektora ekonomii społecznej w województwie podkarpackim w latach 2020-2022

Usługa organizacji i przeprowadzenia kon
kursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z terenu województwa podkarpackiego z wykorzystaniem symulatora biznesu realizowana w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Koordynacja sektora ekonomii społecznej w województwie podkarpackim w latach 2020 - 2022” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP 2014-2020.Usługa organizacji i przeprowadzenia konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z terenu województwa podkarpackiego z wykorzystaniem symulatora biznesu realizowana w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Koordynacja sektora ekonomii społecznej w województwie podkarpackim w latach 2020 - 2022” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP 2014-2020. Liczba szkół biorących udział ok. 50 (ok. 150 uczniów i 50 nauczycieli opiekunów) . 2. Celem konkursu jest promocja idei ekonomii społecznej, działalności przedsiębiorstw społecznych oraz kształtowanie kompetencji przedsiębiorczych wśród uczniów szkół ponadpodstawowych z województwa podkarpackiego. 3. Termin realizacji konkursu wraz z rekrutacją, realizacją konkursu: od dnia podpisania do 30.06.2021 r. 4. Zamówienie na realizację usługi organizacji i przeprowadzenia konkursu dla uczniów z 50 szkół ponadpodstawowych z terenu województwa podkarpackiego (150 uczniów) z wykorzystaniem symulatora biznesu obejmuje: 1) Rekrutację 3 osobowych zespołów uczniów wraz z nauczycielem (opiekunem zespołu) z każdej z 50 szkół – ok. 150 uczniów i 50 nauczycieli (opiekunów). 2) Zorganizowanie konferencji otwierającej online, informującej o założeniach i szczegółach konkursu, a także zapoznanie z tematem przedsiębiorczości społecznej i społecznie odpowiedzialnego biznesu (min.1,5 h) z udziałem zainteresowanych szkół (uczniów oraz kadry pedagogicznej). 3) Przeprowadzenie konkursu z wykorzystaniem symulatora biznesu (opis technicznych wymagań symulatora biznesu w pkt 5). Etapy konkursu: a) przeszkolenie zespołów w zakresie korzystania z symulatora – zapewnienie osób do przeszkolenia zespołów on line z zakresu pracy na symulatorze (szkolenie będzie zawierało m.in. informacje nt. pomocy technicznej obsługi symulacji oraz szkolenia merytoryczne dot. podejmowanych decyzji oraz interfejsu); b) rozgrywka konkursowa 8 rund; c) finał konkursu – 8 najlepszych zespołów w rozgrywce finałowej; d) wyłonienie zwycięzców konkursu – 3 najlepsze zespoły z trzech szkół. 4) Zorganizowanie konferencji zamykającej online informującej o wynikach konkursu i uroczystym przyznaniem nagród. 5) Zapewnienie nagród rzeczowych w konkursie dla 3 najlepszych zespołów (3 osoby w zespole + nagroda dla nauczyciela) w postaci sprzętu elektronicznego np. tablety, czytniki ebooków kindle, mp4/mp3 + nagrody dla zwycięskiej szkoły w postaci abonamentu na dostęp do symulacji. 6) W przypadku zgłoszenia do konkursu mniejszej ilości szkół niż 50 istnieje możliwość rekrutacji większej ilości 3 osobowych zespołów z jednej szkoły. 5. Opis wymagań dotyczących symulatora biznesu. Wdrożenie symulacji prowadzenia innowacyjnego przedsiębiorstwa z elementami przedsiębiorczości społecznej w formie gry online, która ma być narzędziem dydaktycznym, kształcącym postawy i kompetencje przedsiębiorcze wśród uczniów, ułatwiające w przyszłości założenie i zarządzanie własną firmą, a także zwrócenie uwagi na cechy społeczne w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. Gracze skupieni w 3 osobowe zespoły będą podejmować decyzje dotyczące prowadzenia wirtualnego przedsiębiorstwa, które będzie konkurować z innymi zespołami na wirtualnym rynku, symulacja ma mieć charakter zespołowy. Decyzje w symulacji będą zbliżone do podejmowanych przez menedżerów w podobnie funkcjonujących w rzeczywistości przedsiębiorstwach. 1) Wymagania merytoryczne: Symulacja prowadzenia działalności gospodarczej ma stanowić narzędzie edukacyjne służące do prowadzenia zajęć o tematyce przedsiębiorczej (w tym przedsiębiorczości społecznej). Powinna kształtować postawy przedsiębiorcze oraz umiejętności w zakresie współpracy w grupie, kreatywności, innowacyjności, rozwiązywania problemów, optymalizowania decyzji u uczniów, czyli osób przeważnie w wieku 16-19 lat. W rezultacie udział w grze powinien sprzyjać zwiększaniu zainteresowania wśród graczy prowadzeniem własnego biznesu oraz zwiększenie zainteresowania uczniów prowadzeniem własnej działalności gospodarczej w przyszłości poprzez poprawę umiejętności w zakresie planowania i zarządzania biznesem. Zakłada się, że poprzez grę symulacyjną odzwierciedlającą rzeczywiste warunki funkcjonowania biznesu, umożliwiającą uczestnikom podejmowanie decyzji nabędą oni umiejętności zarządzania firmą. Gra powinna mieć formę online, w której rozgrywka ma opierać się na uproszczonej symulacji zakładania i prowadzenia przedsiębiorstwa, a gracze, działający w zespołach, będą wcielać się w zarządy tych przedsiębiorstw i podejmować decyzje oraz działania związane z prowadzeniem wirtualnej firmy, podobnych do tych w rzeczywistości. Symulacja powinna oferować możliwość wyboru rodzaju działalności (branży). Wybór Branży nastąpi po podpisaniu umowy przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą Symulacja powinna zawierać elementy ważne w zakresie przedsiębiorczości społecznej, zatrudnianie osób z grup wykluczonych społecznie i zawodowo, przekazywanie wypracowanego zysku na cele społeczne itp. Gra powinna być oparta na polskich realiach rynkowych, a tworzone przez graczy firmy nie mogą bazować na abstrakcyjnych usługach/produktach/towarach. Gra musi mieć charakter zespołowy i uwzględniać możliwość przypisania konkretnych ról każdemu z graczy – takich jak np. prezes, dyrektor produktu/technologii, dyrektor ds. finansowych, dyrektor ds. logistyki, dyrektor ds. kadr. Każdy gracz będzie rejestrować się w rozgrywce za pomocą indywidualnego loginu i hasła. Gra musi oferować możliwość komunikacji między graczami w trakcie rozgrywki dzięki wbudowanemu komunikatorowi. Działania i efekty uzyskane przez graczy powinny podlegać ocenie wielokryterialnej zawierającej min. 2 elementy ekonomiczne oraz 2 elementy społeczne. Zakres decyzji, jakie będą mogli podejmować gracze to co najmniej: a) organizacja firmy (m.in. wybór nazwy, określenie misji i celów strategicznych, organizacja stanowisk w firmie), b) tworzenie oferty produktów i/lub usług i/lub towarów zgodnych z profilem przedsiębiorstwa w wybranej branży, c) zatrudnienie pracowników (w tym polityka w zakresie wynagrodzeń, ocena społecznych skutków polityki zatrudnieniowej), d) zarządzanie infrastrukturą (biura, urządzenia) oraz procesem świadczenia usługi, e) w przypadku firm handlowych: tworzenie infrastruktury handlowej (sklepów, punktów sprzedaży) oraz budowania sieci dystrybucji lub wchodzenia w istniejące kanały dystrybucyjne, f) zaopatrzenie: zakupy materiałów/surowców/komponentów/usług zewnętrznych/ towarów, g) sprzedaż (m.in. ustalanie cen/rabatów), h) marketing (marketing tradycyjny, marketing internetowy), i) finanse (w tym: możliwość zarządzania finansami przedsiębiorstwa poprzez lokaty, kredyty/pożyczki; uproszczone sprawozdania finansowe), j) podejmowanie decyzji dotyczących min. społecznej odpowiedzialności biznesu, zatrudniania osób z grup wykluczonych, dystrybucja zysków na cele społeczne, rozwój działalności. 2) Wymagania techniczne dot. symulacji biznesowej: Symulacja (interfejs użytkownika) powinna być dostępna z poziomu najbardziej popularnych przeglądarek internetowych, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Uczestnicy gry korzystając z przeglądarki internetowej łączą się z serwerem, na którym zainstalowane jest oprogramowanie symulacji i podejmują decyzje, które przetwarzane są przez system informatyczny. W następnej kolejności otrzymują wyniki podjętych decyzji i zrealizowanych działań, które stają się punktem wyjścia do podejmowania decyzji w kolejnych etapach, tzw. rundach decyzyjnych. Symulacja powinna zapewniać prawidłowe wyświetlanie treści zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych (responsywność). Udział w grze powinien być rejestrowany, gra powinna umożliwiać jej przerwanie w dowolnym momencie i w wybranym momencie umożliwiać kontynuację lub wznowienie. Symulacja powinna składać się z etapów, 8 rund, a każdy etap / runda decyzyjna powinna odwzorowywać jeden miesiąc działalności firmy. Symulacja powinna być skonstruowana w taki sposób, że poziom trudności rośnie wraz z kolejnymi rundami tj. zwiększa się liczba oraz zakres merytoryczny decyzji podejmowanych przez graczy. Symulacja powinna posiadać przynajmniej dwa panele: Panel uczestnika – gracza Panel uczestnika gry powinien umożliwiać co najmniej: a) podjęcie decyzji biznesowej, b) komunikację z innymi graczami i administratorem, c) sprawdzenia wyników decyzji biznesowej, w tym na tle konkurencji oraz oceny końcowej Wyniki symulacji powinny być prezentowane w formie tabelarycznych zestawień oraz interaktywnych wykresów. Gra powinna być zaopatrzona w instrukcję obsługi zawierającą informacje dot. zakresu merytorycznego (wbudowane w symulacji lub format PDF). Wykonawca zapewni pomoc techniczną w przypadku problemów z symulacją. Symulacja dostępna z poziomu wszystkich popularnych przeglądarek internetowych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do monitoringu całego Konkursu oraz sporządzenia na rzecz Zamawiającego sprawozdań (wydruków z symulatora, zrzutów) bądź innej dokumentacji obrazującej przebieg konkursu m.in.: a) Sprawozdania z przeprowadzonej rekrutacji do konkursu obejmującego min. listę zrekrutowanych szkół, listę zespołów zakwalifikowanych do konkursu łącznie z danymi kontaktowymi do opiekuna zespołu (nauczyciela z danej szkoły). b) Sprawozdania z przebiegu konkursu zwierającej min. zestawienie zespołów uczestniczących w rozgrywkach, zestawienie wyników po każdej rundzie, c) Konferencje online otwierająca i zamykająca: lista obecności, program, sprawozdanie z wideokonferencji. 7. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie dla materiałów i nagród przekazywanych uczestnikom konkursu informujących o finansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w tym zakresie; 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do spotkań z Wykonawcą w zależności od potrzeb w siedzibie Zamawiającego, przez okres trwania umowy.
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża imprezy masowe
kody CPV 92300000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: imprezy masowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10301813 2024-03-31
godz. 00:00
Kujawsko-Pomorskie Organizacja pikniku firmowego dla pracowników z okazji Dnia Dziecka.
10312397 2024-04-12
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i obsługa warsztatów organizowanych w roku 2024 na terenie kraju w ramach realizacji projektu współfinansowanego ze środków program...
10305081 2024-04-12
godz. 12:00
Opolskie Postawienie i obsługa Dmuchanego Parku Rozrywki dla Dzieci.
10416840 2024-04-15
godz. 12:44
Mazowieckie ZZ/0032/24/PK Usługi animacji z okazji Dnia Dziecka w dniu 1 czerwca 2024 dla PGK "Żyrardów" PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Bańki mydlane ciągła produkcja w czasie trwania imprezy 1 szt. ...
10364620 2024-04-15
godz. 14:00
Mazowieckie Działania związane z 80. rocznicą Powstania Warszawskiego
10425561 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie RW-D-III.0631.9.2024.AC Zaprojektowanie i wykonanie namiotu wystawienniczego wraz z wyposażeniem oraz bieżąca obsługa na 15 imprezach plenerowych w województwie mazowieckim w ramach akc...
10442106 2024-04-24
godz. 10:00
Mazowieckie Organizacja rodzinnego pikniku ekologicznego na terenie gminy Grabów nad Pilicą
10441907 2024-04-24
godz. 10:00
Dolnośląskie ORGANIZACJA I REALIZACJA W DNIU 27.07.2024 R. - W ZAMKU KSIĄŻ W WAŁBRZYCHU TRÓJWYMIAROWEGO POKAZU ŁĄCZĄCEGO OBRAZ I DŹWIĘK (3D VIDEO MAPPING + LASEROWY MAPPING LINEARNY) O TEMATYCE ...
10462789 2024-04-24
godz. 12:00
Śląskie Organizacja Gali Rozdania Nagród w konkursie INNOWATOR ŚLĄSKA 2024 dla 100 osób w dniu 22.11.2024 r. w Gliwicach. Gala odbędzie się w związku z realizacją projektu Enterprise Europe ...
10463323 2024-04-25
godz. 13:00
Podkarpackie Realizacja i obsługa wydarzenia silent disco dla uczestników Europejskiego Stadionu Kultury organizowanego w Rzeszowie w dniach 21-22.06.2024 r. w ramach Wschodu Kultury Europejskiego Stad...