Przetarg 7499771 - Kontynuacja zagospodarowania terenu: działka nr 216/8 i...

   
Analizuj Zamówienie 7499771 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-25
przedmiot ogłoszenia
Kontynuacja zagospodarowania terenu: działka nr 216/8 i 216/3 w Balicach i działka nr 199/1 w Szczyglicach
Numer referencyjny: ZR
P.271.1.26.2020

Kontynuacja zagospodarowania terenu: działka nr 216/8 i 216/3 w Balicach i działki 199/1 w Szczyglicach w zakresie:
Zagospodarowanie działki nr 216/8 i 216/3 w Balicach – Zadanie 1:
- Prace rozbiórkowe – rozebranie części istniejącego chodnika;
- Tereny zielone – humusowanie i siew trawy – 678m2;
- Dostawa i montaż koszy na śmieci o pojemności 35 litrów – 4szt;
- Dostawa i montaż ławek parkowych – 8szt;
- Nawierzchnia z kostki brukowej wraz z obrzeżami betonowymi – 744m2;
- Budowa rozdzielni zasilania imprez plenerowych;
- Ułożenie rur ochronnych pod przyszłe oświetlenie parkowe;
- Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie.

Zagospodarowanie działki nr 199/1 w Szczyglicach – Zadanie 2:
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej bezfazowej, na istniejącej podbudowie 492,36m2;
- Wykonanie nawierzchni asfaltowej grubości 7cm, wraz z podbudową i obrzeżami betonowymi 475,00m2;
- Drenaż -280mb;
- Nawierzchnia z kostki brukowej wraz z podbudową – miejsce pod altanę i strefę szachową – 130m2;
- Dostawa i montaż elementów małej architektury: ławka -18szt, kosz na śmieci – 7 szt, stolik do gry w szachy – 1 szt i altana – 1szt.
- Tereny zielone – humusowanie i siew trawy – 1950m2;
- Oświetlenie parkowe – 6 stanowisk słupowych;
- Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Szczegółowo zakres zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 10 do SIWZ – zakres prac do wykonania .

3.1. Opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekty budowlane - Załącznik nr 5 do SIWZ,
2) Przedmiary robót - Załącznik nr 6 do SIWZ,
3) Zakres prac do wykonania - Załącznik nr 10 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 - Zagospodarowanie działki nr 216/8 i 216/3 w Balicach
Zagospodarowanie działki nr 216/8 i 216/3 w Balicach – Zadanie 1: - Prace rozbiórkowe – rozebranie części istniejącego chodnika; - Tereny zielone – humusowanie i siew trawy – 678m2; - Dostawa i montaż koszy na śmieci o pojemności 35 litrów – 4szt; - Dostawa i montaż ławek parkowych – 8szt; - Nawierzchnia z kostki brukowej wraz z obrzeżami betonowymi – 744m2; - Budowa rozdzielni zasilania imprez plenerowych; - Ułożenie rur ochronnych pod przyszłe oświetlenie parkowe; - Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. Opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekty budowlane - Załącznik nr 5 do SIWZ, 2) Przedmiary robót - Załącznik nr 6 do SIWZ, 3) Zakres prac do wykonania - Załącznik nr 10 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 - Zagospodarowanie działki nr 199/1 w Szczyglicach
Zagospodarowanie działki nr 199/1 w Szczyglicach – Zadanie 2: - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej bezfazowej, na istniejącej podbudowie 492,36m2; - Wykonanie nawierzchni asfaltowej grubości 7cm, wraz z podbudową i obrzeżami betonowymi 475,00m2; - Drenaż -280mb; - Nawierzchnia z kostki brukowej wraz z podbudową – miejsce pod altanę i strefę szachową – 130m2; - Dostawa i montaż elementów małej architektury: ławka -18szt, kosz na śmieci – 7 szt, stolik do gry w szachy – 1 szt i altana – 1szt. - Tereny zielone – humusowanie i siew trawy – 1950m2; - Oświetlenie parkowe – 6 stanowisk słupowych; - Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. Opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekty budowlane - Załącznik nr 5 do SIWZ, 2) Przedmiary robót - Załącznik nr 6 do SIWZ, 3) Zakres prac do wykonania - Załącznik nr 10 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540097616-N-2020 z dnia: 2020-06-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.1.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3 000,00. zł.

W ogłoszeniu powinno być:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium: dla Zadania 1 w kwocie 1 500,00 zł, dla Zadania 2 w kwocie 1 500,00 zł.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-15, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-19, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.5)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie Zamawiającego, w Sali Obrad, w dniu 15.06.2020r. o godzinie 12:00. W sytuacji obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii lub stanu nadzwyczajnego, Zamawiający wskazuje wyłącznie zdalną (bezkontaktową) formę zapoznania się z czynnością otwarcia ofert. Transmisja z otwarcia ofert na żywo dostępna będzie na kanale YouTube Gminy Zabierzów w zakładce „aktualnie na żywo”. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy składa: 1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, 2) kopię polisy poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w przypadku jej braku inny dokument poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł na przedmiot zamówienia oraz przedłoży do wglądu oryginał tej polisy, oraz ogólne warunki tego ubezpieczenia lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tych ogólnych warunków ubezpieczenia, z tym że: a) przedmiotem ubezpieczenia OC musi być odpowiedzialność cywilna wykonawcy za szkody na mieniu i na osobie, wyrządzone zamawiającemu lub osobom trzecim w związku z prowadzeniem działalności określonej w umowie ubezpieczenia oraz posiadaniem i użytkowaniem mienia lub odpowiedzialność wobec tych osób za szkody wynikłe w związku z wykonywaniem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, b) zamawiający nie wyraża zgody na wyłączenie odpowiedzialności ubezpieczyciela w zakresie szkód powstałych wskutek rażącego niedbalstwa wykonawcy i podwykonawcy lub podwykonawców, c) zamawiający może żądać od wykonawcy rozszerzenia zakresu ubezpieczenia OC o odpowiedzialność wykonawcy na wypadki ubezpieczeniowe skutkujące powstaniem szkody na osobie i/lub na mieniu, wyrządzone poszkodowanemu przez podwykonawców, jeżeli wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom, 3) kopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez wykonawcę potwierdzającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej osoby, o której mowa w pkt. 5.3.3 ppkt 2 a), 4) umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Informacja w zakresie podmiotu administrującego danymi osobowymi. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Zabierzów, Rynek 1, 32-080 Zabierzów (kontakt: tel. 12 283 07 00, adres e-mail: zabierzow@zabierzow.org.pl);  inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Zabierzów jest Pan Michał Socha (kontakt: tel. 12 283 07 63, adres e-mail: zabierzow@zabierzow.org.pl);  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZRP.271.1.26.2020 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie Zamawiającego, w Sali Obrad, w dniu 19.06.2020r. o godzinie 12:00. W sytuacji obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii lub stanu nadzwyczajnego, Zamawiający wskazuje wyłącznie zdalną (bezkontaktową) formę zapoznania się z czynnością otwarcia ofert. Transmisja z otwarcia ofert na żywo dostępna będzie na kanale YouTube Gminy Zabierzów w zakładce „aktualnie na żywo”. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy składa: 1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, 2) kopię polisy poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w przypadku jej braku inny dokument poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł na przedmiot zamówienia oraz przedłoży do wglądu oryginał tej polisy, oraz ogólne warunki tego ubezpieczenia lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tych ogólnych warunków ubezpieczenia, z tym że: a) przedmiotem ubezpieczenia OC musi być odpowiedzialność cywilna wykonawcy za szkody na mieniu i na osobie, wyrządzone zamawiającemu lub osobom trzecim w związku z prowadzeniem działalności określonej w umowie ubezpieczenia oraz posiadaniem i użytkowaniem mienia lub odpowiedzialność wobec tych osób za szkody wynikłe w związku z wykonywaniem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, b) zamawiający nie wyraża zgody na wyłączenie odpowiedzialności ubezpieczyciela w zakresie szkód powstałych wskutek rażącego niedbalstwa wykonawcy i podwykonawcy lub podwykonawców, c) zamawiający może żądać od wykonawcy rozszerzenia zakresu ubezpieczenia OC o odpowiedzialność wykonawcy na wypadki ubezpieczeniowe skutkujące powstaniem szkody na osobie i/lub na mieniu, wyrządzone poszkodowanemu przez podwykonawców, jeżeli wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom, 3) kopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez wykonawcę potwierdzającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej osoby, o której mowa w pkt. 5.3.3 ppkt 2 a), 4) umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Informacja w zakresie podmiotu administrującego danymi osobowymi. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Zabierzów, Rynek 1, 32-080 Zabierzów (kontakt: tel. 12 283 07 00, adres e-mail: zabierzow@zabierzow.org.pl);  inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Zabierzów jest Pan Michał Socha (kontakt: tel. 12 283 07 63, adres e-mail: zabierzow@zabierzow.org.pl);  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZRP.271.1.26.2020 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
branża Tereny zielone
podbranża zieleń, mała architektura
kody CPV 45112711
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: zieleń , mała architektura

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10445418 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Podlewanie zieleni na terenie gminy Michałowice.
10444734 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Konserwacja i eksploatacja fontann na terenie Dzielnicy Ursus
10403105 2024-04-22
godz. 11:00
Dolnośląskie „Przebudowa podwórka przy ul. Zielonej 1-2-3 od strony ulicy Złotego Florena”, Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 1) roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejących nawierzc...
10420479 2024-04-23
godz. 09:00
Mazowieckie Ogłoszenie o pisemnym przetargu na sprzedaż surowca drzewnego pozyskanego w wyniku realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t. j. Dz. U. 2023 poz. 1478...
10405941 2024-04-24
godz. 10:00
Wielkopolskie Wycinka zadrzewień i krzewów w pasach technicznych linii napowietrznych 15-kV na terenie RD Dębno rok 2024
10440495 2024-04-30
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodników wzdłuż ul. Kętrzyńskiego w Olsztynie na odcinku od SP do skrzyżowania z ul. Kościuszki – Etap I. Zamówienie obejmuje roboty objęt...
10442072 2024-04-30
godz. 11:00
Dolnośląskie Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na potrzeby turystyczne i rekreacyjne w Marcinowicach” - ETAP I Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji „Zagospodarowani...
10446845 2024-05-06
godz. 10:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi koszenia terenów należących do Gminy Sosnowiec. 2. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na 8 części:- Część 1 – koszenie g...
10365920 2024-05-07
godz. 09:00
Mazowieckie Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu powierzchni wewnętrznych obiektów kubaturowych, powierzchni zewnętrznych utwardzonych oraz utrzymaniu i pielęgnacji terenów zielonych w kom...
10457737 2024-05-07
godz. 09:30
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia „Remont boiska wielofunkcyjnego i obiekty małej architektury w Bęble na działce nr ew. 103 obr. Bębło Gmina Wielka Wieś”Istniejące boisko jest o wymiara...