Przetarg 7462057 - Kontynuacja rozbudowy i przebudowy Miejskiego Domu Kultury w...

   
Analizuj Zamówienie 7462057 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-04
przedmiot ogłoszenia
Kontynuacja rozbudowy i przebudowy Miejskiego Domu Kultury w Redzie.
Numer referencyjny: 4.ZF.MDK.PN.RB.2020

Przedmiotem zamów
ienia jest kontynuacja przerwanych robót budowlanych dot. zadania pn. „ Rozbudowy i przebudowy Miejskiego Domu Kultury w Redzie”, które rozpoczął Wykonawca lecz Zamawiający odstąpił od umowy z winy Wykonawcy.
Działki nr 59/2, 59/12, 59/13, 59/14 oraz 60/1, obręb 1, Reda, ulica Łąkowa 59a, gmina Reda.

W roku 2019 zostały rozpoczęte roboty budowlane dot. zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa MDK w Redzie”. W okresie od kwietnia do grudnia 2019 zostały wykonane:
• Prace konstrukcyjne
Fundamenty
Ściany nośne, rdzenie i nadproża w części dobudowywanej do poziomu 5,70 m
Płyta stropowa P – 1 na poziomie 3,45 m
W części istniejącej wykonano wszystkie ścianki działowe
Wykucie otworów okiennych i drzwiowych w osi E, wykonanie nadproży
• Wstawienie 6 sz. Okien PCV
• Roboty sanitarne
Kanalizacja sanitarna podposadzkowa
Rura osłonowa dwudzielna zabezpieczająca ciepłociąg
Likwidacja hydrantu zewnętrznego
Zakres został określony na rysunkach znajdujących się w Załączniku nr 12 do SIWZ – Inwentaryzacja oraz w Załączniku nr 11 do SIWZ – Ekspertyza Techniczna.

W ramach kontynuacji zamówienia należy wykonać:
• Roboty budowlane w części rozbudowywanej polegających na wykonaniu rdzeni, wieńców, nadproża, płyty P – 2, ułożeniu płyt kanałowych, ścian zewnętrznych i wewnętrznych, stolarki okiennej i drzwiowej, konstrukcji dachu, robót wykończeniowych, pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz pergoli.
• Roboty budowlane w części przebudowywanej istniejącego budynku polegających na zamurowaniu otworów, wstawieniu stolarki drzwiowej, wykonaniu schodów zewnętrznych, robót wykończeniowych.
• Roboty w branży sanitarnej obejmujące instalacje kanalizacji sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej, zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, instalacje wodociągowe, instalacje c.o., instalacje wentylacji i klimatyzacji oraz przyłącze i sieć wodociągową.
• Roboty w branży elektrycznej i teletechnicznej obejmujące wykonanie rozdzielni, tras kablowych, instalacji oświetlenia, montaż osprzętu elektroinstalacyjnego, oprzewodowania, instalacji wyrównawczej i odgromowej, instalacji CCTV
• Zagospodarowanie terenu.
Zamawiający informuje, że z zakresu zostaje wyłączona część dot. instalacji podgrzewania pochylni zewnętrznej.

UWAGA:

Zamawiający wymaga, aby w pierwszej kolejności prowadzić prace w części istniejącej i doprowadzić do stanu umożliwiającego użytkowanie.

Całość robót budowlanych prowadzić w sposób umożliwiających funkcjonowanie Miejskiego Domu Kultury.

Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca zapoznanie się Wykonawcy w terenie z istniejącym stanem robót.

Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy, który musi być spójny z pkt. 5 formularza ofertowego, w którym określi terminy i zakres poszczególnych robót objętych zamówieniem.
Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys sporządzony wg metody opisanej w Załączniku nr 13. Kosztorys nie określa treści zamówienia. Będzie stanowił podstawę do rozliczeń robót dodatkowych, zamiennych i zaniechania o których mowa w § 5 Wzoru Umowy – Załącznik nr 7 do SIWZ.

Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy przedstawić ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia własnego lub osób trzecich, a także szkody spowodowane błędami (szkoda rzeczowa), powstałe w związku z wykonywaniem robót budowlanych i innych prac objętych przedmiotem Umowy na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż wartość brutto podpisanej umowy za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32) ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r., (t. j. Dz.U.2016.1987 z dnia 09.12.2016 r.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001r. (Dz.U.2017.519 t.j. z dnia 2017.03.13).

Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru robót przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. NA KOSZT WYKONAWCY.

Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych jest zobowiązany do wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku MDK na własny koszt.

Całość wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia oraz odpowiedziami Zamawiającego na zapytania po wizji lokalnej.

Budowę obiektu dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzący z Funduszu Promocji Kultury.


Zamawiający informuje, że 15 maja 2020 roku o godzinie 8:30, na terenie budowy, przewiduje wizję lokalną, w której będą uczestniczyli przedstawiciele Zamawiającego oraz pracownicy Urzędu Miasta Reda. Wykonawca może także dokonać wizji lokalnej każdego innego dnia, w godzinach pracy Fabryki Kultury.

Obiekt jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poprzez zastosowane pochylnie zewnętrzne - niepełnosprawny ma możliwość dostania się samodzielnie do budynku i przemieszczania się w jego obrębie.

Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
• betoniarskie
• brukarskie
• blacharskie
• elektryczne i teletechniczne
• hydrauliczne
• instalacyjne cwu, co
• instalacje wentylacji i klimatyzacji
• murarskie
• izolacyjne
• tynkarskie
• malarskie
• szklarskie
• montażowe okładzinowych i wykładzinowych z płytek ceramicznych, PCV, posadzek przemysłowych
• ślusarsko-kowalskie
• montażowe rusztowań zewnętrznych
• montażowe stolarki otworowej
• dekarskie
• ciesielskie
• zbrojarskie
• wentylacyjne
• operatorów sprzętu: do prac ziemnych, drobnego sprzętu budowlanego, giętarek, prościarek, zgrzewarek, spawarek, żurawi i innego sprzętu
• kierowców samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych w tym specjalistycznych

W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia, wskazane wyżej czynności.
Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 500 zł za każdą osobę wykonującą wskazane powyżej czynności i nieposiadającą umowy o pracę określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

Uwaga:
Załącznik nr 1 – dokumentacja projektowała składa się z następujących części:

ZALACZNIK NR 1_Specyfikacja Techniczna - technika sanitarna
ZALACZNIK NR 1_Pozwolenie na budowę nr AB.6740.II.143.2018.7

Architektura :
1. ZAŁACZNIK NR 1_ ARCHITEKTURA -Reda MDK_architektura projekt wykonawczy_31-03_po inwent Inw
2. ZAŁACZNIK NR 1_ ARCHITEKTURA -Reda MDK_konstrukcja wykonawczy_ost
3. ZAŁACZNIK NR 1_ ARCHITEKTURA -Specyfikacja techniczna budowlana

Elektryczna:
1. ZALACZNIK NR 1_ ELEKTRYKA - Specyfikacja techniczna elektryka
2. ZALACZNIK NR 1_ ELEKTRYKA -Reda MDK_elektryka wykonawczy_31-03

Sanitarne – Instalacje wewnętrzne:
1. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - 085-PW-S-WEN-zestawienie
2. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - BD4 (50) P_5165
3. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - MDK_Reda_2018.09.12_Bilans.powietrza
4. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - PROJEKT WYKONAWCZY INSTALACJE SANITARNE - OPIS TECHNICZNY
5. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - WEWNĘTRZNA INSTALACJA C.O.
6. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - WEWNĘTRZNA INSTALACJA HYDRANTOWA
7. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - WEWNĘTRZNA INSTALACJA KANALIZACJI
8. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - WEWNĘTRZNA INSTALACJA KLIMATYZACJI
9. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - WEWNĘTRZNA INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ - RZUT DACHU
10. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - WEWNĘTRZNA INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ
11. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - WEWNĘTRZNA INSTALACJA WENTYLACJI, PRZEKRÓJ
12. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - WEWNĘTRZNA INSTALACJA WODY
13. ZALACZNIK 1_ INSTALACJE WEWNĘTRZNE - wykaz urządzeń

Sanitarne – Przebudowa wodociągu i przyłączy kanalizacji sanitarnej
1. ZALACZNIK 1_ PRZEBUDOWA WODOCIAGU I PRZYŁ. KAN. SANIT. - PROFIL PODŁUŻNY ZEWNĘTRZNEJ INSTALACJI KANALIZACJI SANITARNEJ
2. ZALACZNIK 1_ PRZEBUDOWA WODOCIAGU I PRZYŁ. KAN. SANIT. - PROFIL PODŁUŻNY PRZYŁĄCZA WODY 2
3. ZALACZNIK 1_ PRZEBUDOWA WODOCIAGU I PRZYŁ. KAN. SANIT. - PROFIL PODŁUŻNY PRZYŁĄCZA WODY
4. ZALACZNIK 1_ PRZEBUDOWA WODOCIAGU I PRZYŁ. KAN. SANIT. - PROFIL PODŁUŻNY WODOCIĄGU
5. ZALACZNIK 1_ PRZEBUDOWA WODOCIAGU I PRZYŁ. KAN. SANIT. - PROJEKT ZAGOSPODAORWANIA TERENU
6. ZALACZNIK 1_ PRZEBUDOWA WODOCIAGU I PRZYŁ. KAN. SANIT. –

Sanitarne – Przyłącze kanalizacji deszczowej:
1. ZALACZNIK NR 1_ PRZYŁĄCZE KANALIZACJI DESZCZOWEJ - OPIS TECHNICZNY
2. ZALACZNIK NR 1_ PRZYŁĄCZE KANALIZACJI DESZCZOWEJ - PROJEKT ZAGOSPODAORWANIA TERENU
3. ZALACZNIK NR 1_ PRZYŁĄCZE KANALIZACJI DESZCZOWEJ - RYS 2 PROFIL PDŁUŻNY KANALIZACJI DESZCZOWEJ WYKONAWCZY
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45100000, 45110000, 45212300, 45261000, 45310000, 45330000, 45400000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10339155 2024-04-23
godz. 10:00
Lubelskie „Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Joachima Lelewela w Jakubowicach Konińskich - Etap III” ROZBUDOWA SZKOŁY W JAKUBOWICACH KONIŃSKICHW ZAKRESIE DOTYCZĄCYM WYKONANIA PRAC ZEWNĘTRZNY...
10345537 2024-04-24
godz. 10:00
Śląskie Przebudowa budynku Hali Maszyn Cieplnych wraz ze zmianą sposobu użytkowania sal dydaktycznych na laboratoria badawcze. Znak sprawy: IA1.284.3.2024.HP 1. Przedmiotem zamówienia są roboty...
10425440 2024-04-25
godz. 12:00
Śląskie Modernizacja kuchni w Szkole Podstawowej nr 18 przy ul. Piłsudskiego 73 w Dąbrowie Górniczej 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacj...
10403106 2024-04-26
godz. 09:00
Łódzkie Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Olszowa na działce o nr 426/1 i 426/3 1. Przedsięwzięcie obejmuje budowę budynku świetlicy wiejskiej w m. Olszowa wraz z niezbędnymi instal...
10429651 2024-04-26
godz. 10:00
Świętokrzyskie 1). Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla zadania „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Osinach wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu” w ...
10442047 2024-04-30
godz. 12:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku szkoły podstawowej (po dawnym gimnazjum) i zagospodarowanie terenu wokół obiektów oświatowych w Gminie Stary Zamość. 2. Zakre...
10344415 2024-05-06
godz. 09:00
Wielkopolskie Wykonanie robót budowlanych w formie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn: „Rozbudowa Szpitala poprzez modernizację budynku ODP na terenie O-RSK im. W. Degi w Poznaniu 1. Przedmiotem za...
10466106 2024-05-06
godz. 11:00
Małopolskie 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa tężni solankowej wraz...
10474787 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Przebudowa i zmiana przeznaczenia istniejącego obiektu na potrzeby centrum opiekuńczo-mieszkalnego i aktywności lokalnej w Helenowie Drugim Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane z...
10440854 2024-05-20
godz. 11:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest:Budowa i utworzenie pomieszczeń dla Pracowni Tomografii Komputerowej przy Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowy...