Przetarg 6966825 - „KONSERWACJA SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ TECHNICZNYCH W...

   
Analizuj Zamówienie 6966825 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-08-20
przedmiot ogłoszenia
„KONSERWACJA SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ TECHNICZNYCH W OBIEKTACH WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA
Numer referencyjny: ZP/
24/19/F1/KO

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług okresowych przeglądów technicznych, okresowej konserwacji oraz utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu alarmu ppoż. oraz systemu alarmu antywłamaniowego .z monitoringiem wizyjnym, systemu kontroli dostępu w obiektach WITU.
Szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w Wymaganiach Technicznych i organizacyjnych stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia będzie podlegał odbiorowi każdorazowo po wykonaniu usługi w siedzibie Zamawiającego m. Zielonka lub m. Stalowa Wola, na podstawie protokołu przyjęcia podpisanego przez przedstawicieli obu stron, który będzie stanowił podstawę uznania należytego wykonania umowy. Komisję odbioru z udziałem przedstawiciela wykonawcy powoła każdorazowo zamawiający.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540177986-N-2019 z dnia: 2019-08-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
1.Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany zawartej umo-wy mogą nastąpić w razie:
1) zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia – w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na rea-lizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług, jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonaw-cy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami;
2) zmiany producenta, typu, modelu lub nr katalogowego przedmiotu umowy w przy-padku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 3 nie może ulec podwyższeniu a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w SIWZ;
3) przedłużenia terminu wykonania umowy:
a) w przypadku wystąpienia po zawarciu umowy siły wyższej (Siła Wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań, wynika-jących z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły za-pobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobo-wiązaniowych) o okres nie dłuższy niż trwanie siły wyższej;
b) gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z powodu opóźnienia realiza-cji innych umów, których zakończenie jest niezbędne do właściwego wyko-nania niniejszej umowy o okres nie dłuższy niż opóźnienie realizacji tamtych umów;
c) gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoław-czego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym;
d) gdy Zamawiający nie dopełnił zobowiązań wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, które miały wpływ na realizację umowy przez Wykonawcę o okres nie dłuższy niż czas opóźnienia;
4) zmiany podwykonawców lub innych podmiotów w przypadku korzystania przez Wykonawcę w realizacji zamówienia z podwykonawców lub innych pod-miotów kiedy:
a) umowa pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą lub innymi podmiotami ule-gnie rozwiązaniu;
b) podwykonawca lub inny podmiot nienależycie wykonuje świadczenia określone umową, po uprzednim pisemnym wezwaniu do zaprzestania naruszeń.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
4. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.

W ogłoszeniu powinno być:
1. Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w razie:
1) zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia – w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług, jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami;
2) Zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy w razie wystąpienia:
a) Zmiany wysokości wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonej na podstawie przepisów z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu o pracę (Dz. U. z 2018 r, poz. 2177)
b) Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
c) Zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
3) oddania do użytku przez Zamawiającego nowych systemów zabezpieczeń technicznych, nie funkcjonujących w dniu podpisania umowy.
4) zmiany producenta, typu, modelu lub nr katalogowego przedmiotu umowy w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 3 nie może ulec podwyższeniu a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w SIWZ;
5) przedłużenia terminu wykonania umowy:
a) w przypadku wystąpienia po zawarciu umowy siły wyższej (Siła Wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań, wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) o okres nie dłuższy niż trwanie siły wyższej;
b) d)gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z powodu opóźnienia realizacji innych umów, których zakończenie jest niezbędne do właściwego wykonania niniejszej umowy o okres nie dłuższy niż opóźnienie realizacji tamtych umów;
c) gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym;
d) gdy Zamawiający nie dopełnił zobowiązań wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, które miały wpływ na realizację umowy przez Wykonawcę o okres nie dłuższy niż czas opóźnienia;
6) zmiany podwykonawców lub innych podmiotów w przypadku korzystania przez Wykonawcę w realizacji zamówienia z podwykonawców lub innych podmiotów kiedy:
a) umowa pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą lub innymi podmiotami ulegnie rozwiązaniu;
b) podwykonawca lub inny podmiot nienależycie wykonuje świadczenia określone umową, po uprzednim pisemnym wezwaniu do zaprzestania naruszeń.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-08-27, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019.08.28,
godzina: 11:00
branża Ochrona
podbranża instalacje
kody CPV 35121700, 50000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10312608 2024-03-29
godz. 13:00
Dolnośląskie Dostawa i montaż 3 szt. szlabanów wraz z pilotami do miejsc parkingowych przy ul. Żołnierzy Września 27-41, ul. Żeromskiego 6-18 w Trzebnicy oraz przy ul. Piłsudskiego3-11, Dworcowej ...
10325925 2024-04-02
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie „Budowa sieci światłowodowej relacji ul. Trzcinowa – skrzyżowanie ul. Wojska Polskiego i Długiej w Piszu w ramach zadania budżetowego pn. ,,Budowa monitoringu wizyjnego” 1. Przed...
10326025 2024-04-05
godz. 00:00
Zachodniopomorskie Usługa przeglądu specjalistycznego czterech barier elektronicznych zamontowanych przy elektrowniach wodnych na rzece Rega-RZGW Szczecin
10378889 2024-04-05
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiot postępowania montaż fotoradaru: 1 szt. Opis postępowania: Przedmiotem postępowania jest zebranie ofert na montaż fotoradaru: -projekt COR , -Projekt  SOR ,  -Uzgodnien...
10340817 2024-04-08
godz. 08:00
Dolnośląskie Monitoring – zabytkowe centrum Przemkowa. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Monitoring – zabytkowe centrum Przemkowa”.Przedmiotem inwestycji jest budowa monitorin...
10381470 2024-04-08
godz. 10:00
Pomorskie Awaryjne usuwanie nieprawidłowości w instalacji domofonowej w budynkach i lokalach mieszkalnych będących w zasobach Gdańskich Nieruchomości oraz lokalach gminy będących w obcym zarz...
10374866 2024-04-09
godz. 14:00
Mazowieckie Wykonanie przeglądów konserwacyjnych, serwisu i regulacji słupków zapory antyterrorystycznej w obiekcie MSWiA przy ul. Batorego 5 w Warszawie
10368879 2024-04-12
godz. 15:00
Mazowieckie Instalacja systemu monitoringu wizyjnego dla Nieruchomości Wspólnej przy ul. Okulickiego 80 w Radomiu
10376040 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Konserwacja oraz usuwanie usterek i awarii urządzeń i instalacji monitoringu wizyjnego, systemów alarmowych sygnalizacji włamania i napadu oraz systemów kontroli dostępu w PGE EC S.A. ...
10376081 2024-05-08
godz. 11:15
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania systemu parkingowego wraz z infrastrukturą i jej montażem oraz przebudowa istniejącego układu drogowego w strefach wjazd/wyjazd.2. ...