Przetarg 7328656 - Konserwacja oraz naprawa sprzętu do zimowego utrzymania...

   
Analizuj Zamówienie 7328656 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-11
przedmiot ogłoszenia
Konserwacja oraz naprawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Re
jon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie: Zadanie 1 - Obwód Drogowy Kłodawa Zadanie 2 - Obwód Drogowy Drezdenko Zadanie 3 - Obwód Drogowy Sulęcin Zadanie 4 - Obwód Drogowy Ośno Lubuskie
Numer referencyjny: ZDW-ZG-WZA-3310-12/2020

dotyczy wszystkich zadań:
Zakres usług:
1. Przeglądy okresowe (na pisemne zlecenie Zamawiającego)
2. Naprawy:
1) wnikające z przeglądów,
2) awaryjne - w trakcie sezonu zimowego,
3) blacharskie, spawalnicze, lakierniczo-malarskie.

2. PRAWO OPCJI

Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. PRAWO OPCJI DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ.

1) Zakres zamówienia podstawowego oraz wielkości progowe w ramach prawa opcji (minimum/maksimum).

Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego został określony w Opisie przedmiotu zamówienia w Rozdziale III SIWZ
(odrębnie dla każdego z zadań).

Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości usług (prac), dla których maksymalną wielkość (ilość) w ramach prawa opcji określono w Opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji w Rozdziale III SIWZ, odrębnie dla każdego z zadań.


2) Miejsce realizacji usług objętych prawem opcji

Miejscem realizacji usług objętych prawem opcji będzie:
- dla zadania nr 1 - teren działania Obwodu Drogowego Kłodawa
- dla zadania nr 2 - teren działania Obwodu Drogowego Drezdenko
- dla zadania nr 3 - teren działania Obwodu Drogowego Sulęcin
- dla zadania nr 4 - teren działania Obwodu Drogowego Ośno Lubuskie

3) Przesłanki skorzystania z prawa opcji

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji:
- w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z przesłanek gospodarczych, stwierdzonych w trakcie realizacji zamówienia,
- w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego na dostawy wskazane przedmiotowo w opisie przedmiotu zamówienia prawo opcji w Rozdziale III SIWZ, w ilościach nie przekraczających wielkości podanych w tym załączniku oraz pod warunkiem posiadania środków finansowych umożliwiających sfinansowanie tej części zamówienia


Przesłankami skorzystania z prawa opcji są w szczególności:

DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ:

- konieczność wykonania naprawy sprzętu, których ilości Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie planowania zakresu zamówienia „podstawowego”,
- pilna konieczność naprawy sprzętu stanowiących zagrożenie dla użytkowników dróg,
- ujawnienie przez Zamawiającego okoliczności mających wpływ na opis przedmiotu zamówienia.

4) Termin realizacji usług objętych opcją

Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. :
do dnia 31.05.2021 r. (dotyczy WSZYSTKICH ZADAŃ)


5) Uruchomienie zamówienia objętego opcją

Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres prac objętych opcją), przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania.
Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia.
Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego.

6) Wynagrodzenie Wykonawcy
Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będą stawki jednostkowe wskazane w ofercie w formularzu cenowym dla zamówienia podstawowego (analogicznie dla poszczególnych zakresów prac wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji) oraz rzeczywiste ilości usług zrealizowanych w ramach opcji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 - Obwód Drogowy Kłodawa
Zakres usług: 1. Przeglądy okresowe (na pisemne zlecenie Zamawiającego) 2. Naprawy: 1) wnikające z przeglądów, 2) awaryjne - w trakcie sezonu zimowego, 3) blacharskie, spawalnicze, lakierniczo-malarskie. 2. PRAWO OPCJI Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 1) Zakres zamówienia podstawowego oraz wielkości progowe w ramach prawa opcji (minimum/maksimum). Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego został określony w Opisie przedmiotu zamówienia w Rozdziale III SIWZ Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości usług (prac), dla których maksymalną wielkość (ilość) w ramach prawa opcji określono w Opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji w Rozdziale III SIWZ. 2) Miejsce realizacji usług objętych prawem opcji Miejscem realizacji usług objętych prawem opcji będzie: - dla zadania nr 1 - teren działania Obwodu Drogowego Kłodawa 3) Przesłanki skorzystania z prawa opcji Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: - w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z przesłanek gospodarczych, stwierdzonych w trakcie realizacji zamówienia, - w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego na dostawy wskazane przedmiotowo w opisie przedmiotu zamówienia prawo opcji w Rozdziale III SIWZ, w ilościach nie przekraczających wielkości podanych w tym załączniku oraz pod warunkiem posiadania środków finansowych umożliwiających sfinansowanie tej części zamówienia Przesłankami skorzystania z prawa opcji są w szczególności: - konieczność wykonania naprawy sprzętu, których ilości Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie planowania zakresu zamówienia „podstawowego”, - pilna konieczność naprawy sprzętu stanowiących zagrożenie dla użytkowników dróg, - ujawnienie przez Zamawiającego okoliczności mających wpływ na opis przedmiotu zamówienia. 4) Termin realizacji usług objętych opcją Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. : do dnia 31.05.2021 r. 5) Uruchomienie zamówienia objętego opcją Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres prac objętych opcją), przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. 6) Wynagrodzenie Wykonawcy Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będą stawki jednostkowe wskazane w ofercie w formularzu cenowym dla zamówienia podstawowego (analogicznie dla poszczególnych zakresów prac wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji) oraz rzeczywiste ilości usług zrealizowanych w ramach opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 - Obwód Drogowy Drezdenko
Zakres usług: 1. Przeglądy okresowe (na pisemne zlecenie Zamawiającego) 2. Naprawy: 1) wnikające z przeglądów, 2) awaryjne - w trakcie sezonu zimowego, 3) blacharskie, spawalnicze, lakierniczo-malarskie. 2. PRAWO OPCJI Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 1) Zakres zamówienia podstawowego oraz wielkości progowe w ramach prawa opcji (minimum/maksimum). Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego został określony w Opisie przedmiotu zamówienia w Rozdziale III SIWZ Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości usług (prac), dla których maksymalną wielkość (ilość) w ramach prawa opcji określono w Opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji w Rozdziale III SIWZ. 2) Miejsce realizacji usług objętych prawem opcji Miejscem realizacji usług objętych prawem opcji będzie: - dla zadania nr 2 - teren działania Obwodu Drogowego Drezdenko 3) Przesłanki skorzystania z prawa opcji Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: - w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z przesłanek gospodarczych, stwierdzonych w trakcie realizacji zamówienia, - w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego na dostawy wskazane przedmiotowo w opisie przedmiotu zamówienia prawo opcji w Rozdziale III SIWZ, w ilościach nie przekraczających wielkości podanych w tym załączniku oraz pod warunkiem posiadania środków finansowych umożliwiających sfinansowanie tej części zamówienia Przesłankami skorzystania z prawa opcji są w szczególności: - konieczność wykonania naprawy sprzętu, których ilości Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie planowania zakresu zamówienia „podstawowego”, - pilna konieczność naprawy sprzętu stanowiących zagrożenie dla użytkowników dróg, - ujawnienie przez Zamawiającego okoliczności mających wpływ na opis przedmiotu zamówienia. 4) Termin realizacji usług objętych opcją Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. : do dnia 31.05.2021 r. 5) Uruchomienie zamówienia objętego opcją Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres prac objętych opcją), przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. 6) Wynagrodzenie Wykonawcy Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będą stawki jednostkowe wskazane w ofercie w formularzu cenowym dla zamówienia podstawowego (analogicznie dla poszczególnych zakresów prac wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji) oraz rzeczywiste ilości usług zrealizowanych w ramach opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3 - Obwód Drogowy Sulęcin
Zakres usług: 1. Przeglądy okresowe (na pisemne zlecenie Zamawiającego) 2. Naprawy: 1) wnikające z przeglądów, 2) awaryjne - w trakcie sezonu zimowego, 3) blacharskie, spawalnicze, lakierniczo-malarskie. 2. PRAWO OPCJI Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 1) Zakres zamówienia podstawowego oraz wielkości progowe w ramach prawa opcji (minimum/maksimum). Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego został określony w Opisie przedmiotu zamówienia w Rozdziale III SIWZ Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości usług (prac), dla których maksymalną wielkość (ilość) w ramach prawa opcji określono w Opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji w Rozdziale III SIWZ. 2) Miejsce realizacji usług objętych prawem opcji Miejscem realizacji usług objętych prawem opcji będzie: - dla zadania nr 3 - teren działania Obwodu Drogowego Sulęcin 3) Przesłanki skorzystania z prawa opcji Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: - w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z przesłanek gospodarczych, stwierdzonych w trakcie realizacji zamówienia, - w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego na dostawy wskazane przedmiotowo w opisie przedmiotu zamówienia prawo opcji w Rozdziale III SIWZ, w ilościach nie przekraczających wielkości podanych w tym załączniku oraz pod warunkiem posiadania środków finansowych umożliwiających sfinansowanie tej części zamówienia Przesłankami skorzystania z prawa opcji są w szczególności: - konieczność wykonania naprawy sprzętu, których ilości Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie planowania zakresu zamówienia „podstawowego”, - pilna konieczność naprawy sprzętu stanowiących zagrożenie dla użytkowników dróg, - ujawnienie przez Zamawiającego okoliczności mających wpływ na opis przedmiotu zamówienia. 4) Termin realizacji usług objętych opcją Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. : do dnia 31.05.2021 r. 5) Uruchomienie zamówienia objętego opcją Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres prac objętych opcją), przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. 6) Wynagrodzenie Wykonawcy Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będą stawki jednostkowe wskazane w ofercie w formularzu cenowym dla zamówienia podstawowego (analogicznie dla poszczególnych zakresów prac wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji) oraz rzeczywiste ilości usług zrealizowanych w ramach opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4 - Obwód Drogowy Ośno Lubuskie
Zakres usług: 1. Przeglądy okresowe (na pisemne zlecenie Zamawiającego) 2. Naprawy: 1) wnikające z przeglądów, 2) awaryjne - w trakcie sezonu zimowego, 3) blacharskie, spawalnicze, lakierniczo-malarskie. 2. PRAWO OPCJI Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 1) Zakres zamówienia podstawowego oraz wielkości progowe w ramach prawa opcji (minimum/maksimum). Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego został określony w Opisie przedmiotu zamówienia w Rozdziale III SIWZ Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości usług (prac), dla których maksymalną wielkość (ilość) w ramach prawa opcji określono w Opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji w Rozdziale III SIWZ. 2) Miejsce realizacji usług objętych prawem opcji Miejscem realizacji usług objętych prawem opcji będzie: - dla zadania nr 4 - teren działania Obwodu Drogowego Ośno Lubuskie 3) Przesłanki skorzystania z prawa opcji Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: - w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z przesłanek gospodarczych, stwierdzonych w trakcie realizacji zamówienia, - w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego na dostawy wskazane przedmiotowo w opisie przedmiotu zamówienia prawo opcji w Rozdziale III SIWZ, w ilościach nie przekraczających wielkości podanych w tym załączniku oraz pod warunkiem posiadania środków finansowych umożliwiających sfinansowanie tej części zamówienia Przesłankami skorzystania z prawa opcji są w szczególności: - konieczność wykonania naprawy sprzętu, których ilości Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie planowania zakresu zamówienia „podstawowego”, - pilna konieczność naprawy sprzętu stanowiących zagrożenie dla użytkowników dróg, - ujawnienie przez Zamawiającego okoliczności mających wpływ na opis przedmiotu zamówienia. 4) Termin realizacji usług objętych opcją Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. : do dnia 31.05.2021 r. 5) Uruchomienie zamówienia objętego opcją Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres prac objętych opcją), przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. 6) Wynagrodzenie Wykonawcy Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będą stawki jednostkowe wskazane w ofercie w formularzu cenowym dla zamówienia podstawowego (analogicznie dla poszczególnych zakresów prac wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji) oraz rzeczywiste ilości usług zrealizowanych w ramach opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne, urządzenia drobne
kody CPV 50000000, 50110000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęty inne , urządzenia drobne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10432722 2024-04-25
godz. 14:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest zakup silników elektrycznych oraz części zamiennych do łożysk silników elektrycznych dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Turów Część 1 Silniki elekt...
10442567 2024-04-26
godz. 01:59
Dolnośląskie ENE-NZ-PN-257-2024 - Zakup wózków paletowych elektrycznych W związku z postępowaniem przetargowym realizowanym przez podmiot z Grupy KGHM zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie zak...
10376299 2024-04-29
godz. 09:00
Mazowieckie Zestaw naprawczy do pompy wyporowej Alfa Laval Optilobe 42 1. ZESTAW NAPR. POMPY ALFA LAVAL 6-9630-86-4766 DO OPTILOBE 42 1 komplet
10447895 2024-04-29
godz. 12:00
Mazowieckie Zakup części do pantografów.
10439135 2024-04-29
godz. 13:00
Mazowieckie Dostawa rejestratorów dla Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o. Oddziału Inwestycyjno-Remontowego w Krośnie Zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zam...
10446038 2024-04-29
godz. 20:00
Mazowieckie 2100079261 - Zakup pompy/Purchase of pump Szanowni Państwo, Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty z uwzględnieniem poniższych wymagań. Państwa oferta będzie oceni...
10455382 2024-04-30
godz. 13:30
Dolnośląskie Wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń firmy Hach-Lange dla potrzeb Działu TU WiK Sp. z o.o POSTĘPOWANIE NR Z42/97464
10447807 2024-04-30
godz. 14:30
Świętokrzyskie Zakup i dostawa napawarki
10450498 2024-05-06
godz. 09:10
Śląskie Serwis pomp głównego odwadniania produkcji Zamep eksploatowanych w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice
10446329 2024-05-09
godz. 12:00
Wielkopolskie SP-IW-24-003-2_Sprzedaż 4 szt. silników z magazynu M18 z PAK KWB Konin S.A.