Zlecenie 8085429 - Kompleksowy program wsparcia studentów uczelni...

   
Zamówienie 8085429 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-04-19
przedmiot zlecenia
Kompleksowy program wsparcia studentów uczelni kształcącej praktycznie dla sektora BPO

1. Zrealizowanie usługi walidacji i cert
yfikacji kwalifikacji rynkowej Prowadzenie sprzedaży i obsługi telefonicznej klienta w ramach zmodyfikowanego kierunku kształcenia na kierunku TURYSTYKA dla 70 os.: - TURYSTYKA, III rok, semestr zimowy, studia stacjonarne, Prowadzenie sprzedaży i obsługi telefonicznej klienta, 28 os./dwie grupy po 14 os., Semestr letni 2020/2021 od 15.02.2021 – 30.09.2021 - - TURYSTYKA, III rok, semestr zimowy, studia stacjonarne, Prowadzenie sprzedaży i obsługi telefonicznej klienta, 42 os./trzy grupy po 14 os., Semestr letni 2021/2022 od 15.02.2022 – 30.09.2022. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania usługi walidacji i certyfikacji kwalifikacji rynkowej włączonej do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji. W sytuacji gdy w okresie realizacji usługi w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji nie będzie włączona kwalifikacja o zakresie tożsamym do przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania usługi walidacji i certyfikacji kwalifikacji rynkowej, spełniającej wymagania określone w „Wytycznych w zakresie monitorowania postępu rzeczowego”. W takim przypadku konieczne jest, aby certyfikacja i walidacja wyżej wymienionej kwalifikacji spełniała następujące warunki zapewniające jakość usługi rozwojowej: a) zewnętrzny egzamin certyfikacyjny - to proces walidacji i certyfikacji nabytych kompetencji/kwalifikacji zawodowych - przeprowadzony zgodnie z zasadami i wymaganiami określonymi przez Ministerstwo Rozwoju w odniesieniu do sposobów uzyskiwania i potwierdzania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w tzw. „liście sprawdzającej” czy dokument można uznać za potwierdzający kwalifikację na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS dotyczących uzyskiwania kwalifikacji, zgodnie z informacjami przedstawionymi szczegółowo w opracowaniu Ministerstwa Rozwoju w dokumencie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/37804/Zalacznik_8_Material_o_kwalifikacjach_z_lista.pdf b) za proces walidacji i certyfikacji nabytych kwalifikacji spełniający w/w wymagania uznaje się proces uzyskiwania kwalifikacji w metodologii, standardach realizacji procesu kształcenia i efekcie końcowym (egzamin, uznawalność zaświadczeń, zgodność z Europejskimi Ramami Kwalifikacji, Polskimi Ramami Kwalifikacji) spełniający co najmniej łącznie następujące cechy: - ustalone standardy dotyczące kompetencji (wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych), składających się na daną kwalifikację opisane w języku efektów uczenia się; - proces walidacji sprawdzający, czy kompetencje wymagane dla danej kwalifikacji zostały osiągnięte; walidacja obejmuje identyfikację i dokumentację posiadanych kompetencji oraz ich weryfikację w odniesieniu do wymagań określonych dla kwalifikacji. Walidacja prowadzona jest w sposób trafny (weryfikowane są te efekty uczenia się, które zostały określone dla danej kwalifikacji) i rzetelny (wynik weryfikacji jest niezależny od miejsca, czasu, metod oraz osób przeprowadzających walidację); - proces certyfikacji, w wyniku którego upoważniona instytucja nadaje dokument stwierdzający posiadanie kwalifikacji; certyfikacja następuje po walidacji, w wyniku wydania pozytywnej decyzji stwierdzającej, że wszystkie wymagane efekty uczenia się zostały osiągnięte; certyfikat potwierdzający uzyskanie kwalifikacji powinien być rozpoznawalny i uznawany w danym środowisku, sektorze lub branży; - instytucje certyfikujące mogą samodzielnie przeprowadzać walidację (procesy walidacji i certyfikacji muszą być odpowiednio rozdzielone i niezależne), bądź przekazywać ją do instytucji walidujących, np. centrów egzaminacyjnych. Osoba posiadająca kwalifikację stosuje praktyki profesjonalnej obsługi klienta przez telefon. Stosuje podstawowe zasady komunikacji interpersonalnej w trakcie rozmowy telefonicznej z klientem. Buduje atmosferę i klimat w rozmowie sprzyjający komfortowi klienta. Obsługuje połączenia przychodzące i wychodzące. Diagnozuje potrzeby klienta, proceduje rozwiązanie jego problemów zgłaszanych w rozmowie telefonicznej. Oferuje produkty i usługi oraz prowadzi proces ich sprzedaży, zbiera dane marketingowe. Przeprowadza ankiety telefoniczne. Obsługuje systemy ewidencji klientów i rejestracji zdarzeń, wprowadza i modyfikuje dane w systemach obsługi telefonicznej klienta. W celu efektywnej obsługi klienta korzysta ze środowiska materialnego i formalnego obsługi telefonicznej. Osoba posiadająca kwalifikację może znaleźć zatrudnienie w: centrach telefonicznej obsługi klienta (call center), biurach informacji i jednostkach odpowiedzialnych za pierwszy kontakt z klientem, biurach telefonicznego wsparcia technicznego (help desk), przedsiębiorstwach prowadzących telefoniczną sprzedaż towarów, telefonicznych rejestracjach, podmiotach prowadzących telefoniczne badania opinii, podmiotach z wydzielonymi stanowiskami do obsługi telefonicznej klienta. Poziom Polskiej Ramy Kwalifikacji: 3
branża Edukacja, szkolenia
podbranża edukacja
kody CPV 80000000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: edukacja

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10339874 2024-03-28
godz. 09:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi – Indywidualne terapie dla dzieci Miesięczny wymiar godzin pracy: średnio 30 godzin / miesięcznie Łączny wymiar czasu pracy: średnio 3...
10366082 2024-03-29
godz. 11:00
Mazowieckie Zajęcia dydaktyczne na kursie specjalistycznym dla techników kryminalistyki z tematu: Zadania specjalisty podczas sekcji sądowo-lekarskiej, z zagadnienia: Sądowo-lekarskie oględziny os...
10342793 2024-04-09
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje Usługa przeprowadzenia i oceny egzaminów językowych Cambridge English”, sygnatura: SJO/ZP/05/2024/TP, Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie i oc...
10378938 2024-04-18
godz. 16:00
Mazowieckie realizacja w roku 2024 zadania publicznego w zakresie nauki, szkolnictwa wyższego, edukacji, oświaty i wychowania - Działania edukacyjne w Centrum Edukacji i Rozwoju
10416417 2024-04-19
godz. 12:00
Dolnośląskie Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością...
10432852 2024-04-22
godz. 09:00
Świętokrzyskie „Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówce Wsparcia Dziennego (PWD)” – powt. Część 1: Zadanie n...
10439931 2024-04-23
godz. 12:00
Dolnośląskie Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służ...
10454037 2024-04-24
godz. 23:59
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla dzieci i młodzieży podnoszących kompetencje w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej dla 40 uczestników/ucze...
10457950 2024-04-25
godz. 09:00
Świętokrzyskie Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych z matematyki z wykorzystaniem drukarki 3d, platformy Eduterapeutica, długopisów 3d, laserowej wycinarki (ploter) dla dzieci i młodzieży w wieku 7-17 ...
10460304 2024-04-26
godz. 23:59
Lubuskie W związku z realizacją na terenie województwa lubuskiego projektu „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach progr...