Przetarg 7276967 - Kompleksową usługę prania wraz z odbiorem i dostawą...

   
Analizuj Zamówienie 7276967 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-14
przedmiot ogłoszenia
Kompleksową usługę prania wraz z odbiorem i dostawą prania
Numer referencyjny: DAT 372.2.2020

I. Przedmiotem zamówienia jest ś
wiadczenie usług pralniczych obejmujących pranie wodne,
dezynfekcję, suszenie, odplamianie, maglowanie, naprawa, prasowanie, składanie, kompletowanie, pakowanie:
-kolorowa bielizna pościelowa ( poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady)
-bielizna zakładowa (pidżamy, szlafroki itp.)
-koce, kołdry, poduszki, materace, pokrowce na materace, pokrowce na poduszki
-odzież wierzchnia pacjentów: spodnie dresowe, t-shirt, bluzy, swetry, koszule, bielizna osobista pacjentów
-firany, ręczniki, mopy, zasłony, worki, serwetki, bieżniki, parawany itp.
-odzież ochrona pracowników będzie oddzielnie pakowana w oznakowanym worku ( m.in.: bluzy, spodnie, spódnice, fartuchy)
-naprawy tj.: zszywanie, cerowanie, łatanie, przyszywanie troczków i guzików

Szacunkowy wykaz ilościowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż ilości wskazane mogą ulec zmianie.

II. Zamówienie obejmuje:
1. Odbiór i transport brudnej bielizny
a) Odbiór brudnej bielizny z poszczególnych Odcinków Oddziału w Poniedziałek, Środa, Piątek w godzinach 9.00 – 12.00, również w długie weekendy i święta (doraźnie w innych dniach po wcześniejszy uzgodnieniu telefonicznym);
Wykonawca zapewnia worki foliowe w odpowiedniej ilości około 900 szt. miesięcznie do pakowania brudnej bielizny przez Zamawiającego w trzech kolorach.
Odcinek I – niebieski Odcinek II – zielony Odcinek III – żółty
b) Załadunek brudnej bielizny;
c) Każdorazowe przekazanie brudnej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo- ilościową;
d) Transport brudnej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu brudnej bielizny;
e) Wykonawca odpowiada za przejęty ładunek brudnej bielizny przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych;
f) Zamawiający będzie oddawał brudną bieliznę w workach foliowych odpowiednio oznakowanych:
- Nazwa Zakładu;
- Data;
- Numer Odcinka.
2. Pranie brudnej bielizny
a) Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny z bielizną z innych placówek;
b) Pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej bielizny ( zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym);
c) Bielizna po praniu winna być: nieuszkodzona, czysta, zabrudzenie skutecznie usunięte, dobrze wymaglowana, zdezynfekowana, dająca poczucie świeżości i czystości;
d) Odzież ochrona pracowników powinna być prana w osobnym cyklu, z udziałem metod prania i środków o wysokiej jakości, które gwarantują trwałość materiału oraz niedopuszczenie do jego niszczenia i przebarwiania;
e) Stosowane środki w procesie odkażania, prania nie mogą niszczyć tkaniny, muszą być dopuszczone do stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą;
f) Maglowanie lub prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogłyby spowodować jej zakażenie lub zabrudzenie;
g) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem;
h) Odzież wierzchnia pacjentów prana będzie w zależności od potrzeb z zastosowaniem prania wodnego lub chemicznego.

3. Dostawa i transport czystej bielizny
a) Czysta bielizna będzie dostarczana w Poniedziałki, Środy, Piątki od godziny 7.00-9.00; również w długie weekendy i święta – do magazynu bielizny czystej (doraźnie w innych dniach po wcześniejszy uzgodnieniu telefonicznym);
b) W tygodniowym cyklu nie mogą wystąpić kolejno trzy dni wolne od świadczenia usług pralniczych;
c) Transport czystej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu czystej bielizny;
d) Rozładunek bielizny;
e) Czysta bielizna będzie dostarczana;
- posegregowana asortymentowo do magazynu czystej bielizny;
- zapakowana w worki foliowe (zgrzane, związane) a w czasie transportu w dodatkowy worek tak, aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem;
- Odzież ochrona pracowników dostarczona uprasowana, złożone zapakowana w osoby worek foliowy i opisana: ODZIEŻ OCHRONA PRACOWNIKÓW;
- każde opakowanie będzie zawierało odpowiednio po 10 szt. danego asortymentu(lub w przypadku „lekkiego” asortymentu wielokrotność 10 szt. lecz nie więcej niż 40 szt. w jednym opakowaniu);
f) Każdorazowe przekazanie czystej bielizny powinno być dostarczone do Zamawiającego w workach foliowych odpowiednio oznakowanych kolorami: Odcinek 1; Odcinek 2; Odcinek 3.

4. Warunki rozliczania z usługę
a) Asortymenty czysty będzie ważony przez pracownika Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy a wyniki ważenia odnotowane zostaną w Dowodzie Przyjęcia/Wydania;
b) Ustalona w ten sposób waga bielizny według Dowodów Przyjęcia będzie podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę;
c) Podstawą obciążenia Zamawiającego – za dany miesiąc kalendarzowy z dołu - za usługę pralniczą asortymentów będzie miesięczne zestawienie ilości kilogramów wypranych dostarczonych do zakładu Zamawiającego według Dowodów Przyjęcia/Wydania sporządzone przez Wykonawcę i zatwierdzone przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego.

5. Reklamacje
a) W przypadku stwierdzenie przy dostawie czystego asortymentu nienależytego wykonania usługi, określonego w poniższym pkt b, Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia reklamacji i niezwłocznej jej realizacji na koszt Wykonawcy, najpóźniej w terminie do ….. od daty stwierdzenia;
b) Za nienależyte wykonanie usługi w zakresie czystego asortymentu uznana zostanie bielizna m. in.:
- niedoprana, nieodplamiona, poplamiona, pofarbowana, odbarwiona z wyłączeniem asortymentu poddanego działaniu środków farmakologicznych trwale przebarwiających podczas użytkowania;
- wilgotna;
- poddana zbyt wysokiej temperaturze;
- sfilcowana;
- niewymaglowana lub niewyprasowana;
- niespełniająca wymogów w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi;
- zanieczyszczona bakteriologicznie – potwierdzenie na podstawie posiewów.
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zmiany m.in.: stosowanych środków dezynfekująco-piorących, technologii prania, po trzeciej reklamacji dotyczącej nienależytego wykonywania usługi.
d) Każdorazowo na okoliczność stwierdzenia nienależytego wykonania usługi sporządzony będzie protokół reklamacyjny. Wykonawca zobowiązany jest do załatwienia reklamacji i spełnienia żądań Zamawiającego zgłoszonych w protokole reklamacyjnym niezwłocznie najpóźniej w terminie do …. od daty stwierdzenia.

6. Wymagania Zamawiającego
a) Pralnia w której wykonywana będzie usługa musi spełnić wymagania dotyczące prania bielizny z podmiotów wykonujących działalność leczniczą powinna, posiadać barierę higieniczna między stroną brudną i czystą oraz być pod stałym nadzorem właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego;
b) Pranie asortymentu brudnego odbywać się będzie według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej odzieży (pod względem bakteriologicznym i higienicznym);
c) Wykonawca zapewni stosowanie w procesie prania i dezynfekcji profesjonalnych środków i preparatów dopuszczonych do stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, tj. piorąco-dezynfekujących wpisanych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, jako produkty przeznaczone do dezynfekcji bielizny i dopuszczonych do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 09 października 2015r. o produktach biobójczych ( tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2231);
d) Wykonawca odpowiada za dobór odpowiedniej technologii prania z dezynfekcją, zapewniającej używanie środków piorąco-dezynfekujących o szerokim spektrum działania zapewniających wysoką jakość i bezpieczeństwo mikrobiologiczne prania w tym: posiadających świadectwa jakości potwierdzone przez PZH. Wykonawca zobowiązuje się używać jedynie takich środków, które posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie środków i preparatów do obrotu, które będzie zobowiązany okazać na każde wezwanie Zamawiającego w czasie realizacji umowy;
e) Zamawiający ma prawo przeprowadzenia niezapowiedzianych, jak i okresowych kontroli w celu sprawdzenie prawidłowości wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Negatywny wynik kontroli może stanowić podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia tzw. wizji lokalnej w pralni wykonawcy przed podpisaniem umowy lub w trakcie jej trwania;
f) Cały asortyment bielizny winien być objęty procesem dezynfekcji chemiczno-termicznej;
g) Wykonawca zobowiązany będzie do prania oddzielnie bielizny oznakowanej jako „ ZAKAŹNA” z zastosowaniem środków dezynfekująco-piorących o pełnym spektrum działania na drobnoustroje ( w szczególności bakterie, wirusy, grzyby, prątki, spory);
h) Wykonawca zobowiązany będzie w każdym czasie udostępnić Zamawiającemu książkę dezynfekcji pojazdów, którymi przewożony będzie przedmiot zamówienia z uwzględnieniem m.in. następujących informacji: data i godzina dezynfekcji pojazdu, zastosowane preparaty, dane osoby przeprowadzającej proces dezynfekcji;
i) Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania zaleceń pokontrolnych Zamawiającego z przeprowadzonej kontroli wewnętrznej w wyznaczonym terminie;
j) Wykonawca zapewnia, że transport będzie się odbywał samochodami odpowiednio przystosowanymi do przewożenie bielizny brudnej i czystej posiadającymi aktualną opinię właściwego Państwowego Inspektoratu Sanitarno – Epidemiologicznego;
k) Wykonawca, w przypadku dochodzenia epidemiologicznego u Zamawiającego, będzie zobowiązany do dostarczenie, w terminie do 2 dni od wezwania, dokumentacji potwierdzającej prawidłowość prania i dezynfekcji bielizny, przedstawienia listy zastosowanych środków piorących i dezynfekcyjnych, kopii wyników kontroli mikrobiologicznej pranej bielizny Zamawiającego i środka transportu, którym przewożono wyprany asortyment;
l) Na żądanie zamawiającego, w terminie do 2 dni Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać kopie wydruków potwierdzających warunki przeprowadzonych cykli prania ( temperatury, czas, zastosowane środki, stężenie, proporcje) dla wskazanej partii prania;
m) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za zgubienie lub uszkodzenia asortymentu przekazanego do prania, powstałe w związku z wykonywaniem usług;
n) Wykonawca dostarcza bieliznę czystą i odbiera brudną w koszach metalowych transportowych oraz zapewnia ich dezynfekcję;
o) Wykonawca zapewnia worki foliowe w odpowiedniej ilości około 900 szt. Miesięcznie do pakowania brudnej bielizny przez Zamawiającego w trzech kolorach:
- Odcinek I – niebieski;
- Odcinek II – zielony;
- Odcinek III – żółty.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
Wymóg ten dotyczy osób wykonujących pracę fizyczną rozumianą jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami tj. prowadzenie pojazdów mechanicznych (kierowca), zbieranie z magazyny bielizny brudnej, ważenie i wydawanie brudnego asortymentu, pranie, suszenie, prasowanie, maglowanie, krochmalenie, dezynfekcja, naprawianie asortymentu.

Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wg załącznika nr 7
branża Sprzątanie
podbranża usługi pralnicze
kody CPV 98310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi pralnicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10366420 2024-03-28
godz. 11:00
Mazowieckie PRANIE/CZYSZCZENIE I NAPRAWY ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ DLA PRACOWNIKÓW BIURA UDT W GORZOWIE WLKP. W ROKU 2024
10379706 2024-04-08
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr...
10398133 2024-04-08
godz. 23:59
Śląskie Kompleksowe usługi pralnicze dla potrzeb JSW S.A. KWK Budryk
10393878 2024-04-10
godz. 08:00
Łódzkie Usługa wynajmu, prania i serwis odzieży roboczej dla pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Bełchatowie Przedmiotem zamówienia jest:a) usługa wynajmu, pra...
10393378 2024-04-10
godz. 10:00
Pomorskie Usługa prania i maglowania tekstyliów ze statków Dar Młodzieży i Horyzont II - powtórne 1. Zakres świadczonych usług prania będzie obejmować: a) bielizna pościelowa - zostanie po...
10385275 2024-04-11
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie kompleksowej usługi prania, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie, odkażanie itp.) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z odbiorem i dowozem do Warszawskiego Szpitala...
10442364 2024-04-18
godz. 11:00
Dolnośląskie Wykonanie usług prania i prasowania flag państwowych
10447543 2024-04-24
godz. 12:00
Dolnośląskie Kompleksowe usługi pralnicze dla Jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. Część 1: a) Pakiet nr 01 - „Kompleksowe usługi pralnicze dla Jednostek w Sokołowsku: „Biały Orzeł...
10376006 2024-04-26
godz. 09:00
Małopolskie świadczenie usług prania, prasowania pościeli wraz z transportem dla Ośrodka AGH w Łukęcinie, ul. Leśna 3, woj. zachodniopomorskie - DE-dzp.272-117/24 świadczenie usług prania, pra...
10459873 2024-05-08
godz. 00:00
Kujawsko-Pomorskie Zlecę odnowienie starych poduszek z pierza ilość sztuk 4- Solec Kujawski Zlecę odnowienie starych poduszek z pierza ilość sztuk 4. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.