Zlecenie 12190979 - Kompleksowa obsługa serwisowa drukarek i kserokopiarek w...

   
Analizuj Zamówienie 12190979
źródło Internet
data publikacji 2025-12-02
przedmiot zlecenia
Kompleksowa obsługa serwisowa drukarek i kserokopiarek w Urzędzie Miejskim Gminy Opatówek w okresie od 02.01.2026 do 31.12.2026.

2. Obsługa serwisowa ww. urządzeń musi obejmować:
a) utrzymanie urządzeń w stanie umożliwiającym ich bezpieczne i komfortowe użytkowanie zgodnie z ich przeznaczeniem, przy zachowaniu parametrów technicznych zgodnych ze specyfikacją producenta, przez okres obowiązywania umowy, w szczególności poprzez: wykonywanie konserwacji, przeglądów, regulacji, napraw i innych czynności niezbędnych do utrzymania wysokiej jakości wydruków. Usługa konserwacji i czyszczenia urządzeń powinna być wykonywana nie rzadziej niż 2 razy w ciągu roku,
b) każdorazowe dokonywanie diagnostyki pracy urządzeń przy pomocy specjalistycznego oprogramowania producenta danego urządzenia, pochodzącego z legalnego źródła,
c) wymianę uszkodzonych lub zużytych części na takie same lub równoważne, fabrycznie nowe i sprawne, dopuszczone przez producenta danego urządzenia oraz naprawę urządzenia w celu zapewnienia jego prawidłowego działania,
d) dostawę i wymianę wszelkich materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru i zszywek) na takie same lub równoważne, fabrycznie nowe i sprawne, dopuszczone przez producentów urządzeń:
- dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być odpowiednie dla ww. urządzeń i w pełni z nimi współpracować, umożliwiać wykorzystanie wszystkich funkcji technicznych, diagnostycznych i informacyjnych urządzeń, zarówno w czasie pracy stanowiskowej, jak i w sieci komputerowej. Muszą być jednoznacznie rozpoznawane przez urządzenia pobierające informacje z układu elektronicznego materiału eksploatacyjnego,
- dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać fabryczne, nieuszkodzone opakowania jednostkowe. Każdy materiał eksploatacyjny musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania,
e) dostawę tuszy i tonerów, fabrycznie nowych i sprawnych, dopuszczonych przez producentów urządzeń, w ilościach niezbędnych do funkcjonowania urządzeń, niezależnie od wielkości zużycia. Zamawiający będzie samodzielnie dokonywać wymiany tuszy i tonerów,
f) usuwanie przyczyn niesprawności urządzeń poprzez dokonywanie ich naprawy w czasie 72 godzin roboczych licząc od momentu zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. Naprawa urządzenia dokonywana jest przez Wykonawcę, w miarę możliwości, w siedzibie Zamawiającego. W przypadku niemożliwości naprawy urządzenia w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do naprawy urządzenia we własnej siedzibie oraz do zapewnienia Zamawiającemu, na własny koszt, na cały okres naprawy, urządzenia zastępczego, technicznie równoważnego. Wykonawca dostarcza urządzenie zastępcze w czasie nie przekraczającym 12-tu godzin roboczych licząc od momentu zgłoszenia awarii urządzenia przez Zamawiającego.
g) odbiór przez Wykonawcę, na własny koszt, zużytych materiałów eksploatacyjnych, uszkodzonych części pochodzących z naprawy urządzeń oraz zużytych tuszy i tonerów.
3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie urządzenia powstałe w czasie wykonywania napraw i innych czynności serwisowych oraz za dostarczone i wymienione części, a także materiały eksploatacyjne niezbędne do sprawnego funkcjonowania urządzeń, w sposób zapewniający ciągłość ich pracy.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża serwis, naprawa
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: serwis, naprawa