Przetarg 7281116 - Kompleksowa dostawa, wdrożenie, utrzymanie i usługi w...

   
Analizuj Zamówienie 7281116 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-01-15
przedmiot ogłoszenia
Kompleksowa dostawa, wdrożenie, utrzymanie i usługi w zakresie Gwarancji Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP wspomaga
jącego zarządzanie Uczelnią wraz ze świadczeniem usług rozwoju Numer referencyjny: A120-211-1/20/RR
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa, Wdrożenie, Utrzymanie i usługi w zakresie Gwarancji Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP wspomagającego zarządzanie Uczelnią, zwanego dalej SYSTEMEM, wraz ze świadczeniem usług na rzecz rozwoju SYSTEMU, m.in. obejmująca:a) organizację projektu;b) wykonanie Analizy Przedwdrożeniowej z wykorzystaniem Wersji standardowej systemu wraz z dostarczeniem dokumentu Koncepcji Wdrożenia, którego zakres został opisany w pkt 12 Załącznika nr 1a do SIWZ;c) instalację trzech środowisk serwerowych w tym: Środowiska produkcyjnego, deweloperskiego i testowego;d) dostarczenie licencji i zainstalowanie wersji standardowej SYSTEMU w Środowiskach: deweloperskim, testowym i produkcyjnym;e) wykonanie modyfikacji Systemu standardowego i uruchomienie SYSTEMU zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz Koncepcją Wdrożenia opracowaną na etapie Analizy Przedwdrożeniowej;f) integrację Systemu (jako całości) z systemami używanymi przez Zamawiającego, zgodnie z opisem w pkt 12 Załącznika nr 1a do SIWZ oraz Koncepcją Wdrożenia;g) migrację danych;h) przeprowadzenie szkoleń użytkowników, programistów i administratorów;i) świadczenie Asysty po starcie;j) świadczenie usługi Utrzymania SYSTEMU obejmującej m.in. aktualizacje wynikające ze zmian przepisów prawa oraz Usługi Gwarancji obejmującej m.in. usuwanie Wad (w tym Błędów) wykrytych w trakcie użytkowania SYSTEMU;k) świadczenie Usług na rzecz rozwoju SYSTEMU w łącznej liczbie 1280 roboczogodzin;Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wymagane funkcjonalności oraz sprawozdawczość zewnętrzną określają odpowiednio załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ.Kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 zostanie zrealizowane w następujących etapach, których szczegółowy opis zawarty jest w załącznikach nr 1a,1b,1c, 8 do SIWZ:1) Etap 0 – Organizacja projektu,2) Etap I – Analiza przedwdrożeniowa,3) Etap II – Wykonanie SYSTEMU:a) Zakup licencji i Oprogramowania, które jest niezbędne do przeprowadzenia Wdrożenia, w tym zakup licencji Wersji standardowej systemu, systemów operacyjnych, baz danych oraz licencji dostępowych do nich wymaganych, z prawem Zamawiającego do aktualizacji bez ponoszenia dodatkowych kosztów w okresie usługi Utrzymania SYSTEMU i serwisu w okresie gwarancji,b) Instalacja i konfiguracja trzech niezależnych Środowisk serwerowych tj. Środowiska produkcyjnego, deweloperskiego oraz testowego na potrzeby Wdrożenia,c) Zainstalowanie wersji standardowej SYSTEMU w trzech Środowiskach serwerowych,d) Parametryzacja SYSTEMU,e) Integracja SYSTEMU z systemami funkcjonującymi u Zamawiającego,f) Testowa migracja danych,g) Przeprowadzenie szkoleń w zakresie obsługi SYSTEMU,h) Przeprowadzenie testów funkcjonalnych, przekrojowych, procesowych, wydajnościowych oraz bezpieczeństwa/podatności zgodnie z założeniami określonymi na etapie Analizy przedwdrożeniowej,i) Korekty aktualizacyjne,j) Produkcyjna migracja danych,4) Etap III - Uruchomienie i stabilizacja pracy SYSTEMU (Asysta po starcie)5) Etap IV – Odbiór końcowy6) Etap V - Utrzymanie SYSTEMU i serwis w okresie gwarancji.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag (zastrzeżeń), w zakresie prawidłowości realizowania zamówienia, w tym co do jego zakresu i sposobu realizacji prac, na każdym etapie wykonywania umowy, w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia w terminie i zakresie wyznaczonym przez Zamawiającego, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wymagane funkcjonalności oraz sprawozdawczość zewnętrzną określają odpowiednio załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ (stanowiące Załączniki nr 1a,1b, 1c do umowy).
branża Edukacja, szkolenia, Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa, kursy informatyczne
kody CPV 48000000, 48610000, 72000000, 72260000, 72263000, 72265000, 72611000, 80533100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa , kursy informatyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10452019 2024-04-29
godz. 10:00
Dolnośląskie Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 13 części z zakresu: Microsoft oraz PostgreSQL dla pracowników Centrum Informatyki w Opolu. Cz...
10421284 2024-04-29
godz. 12:00
Mazowieckie Zakup świadczenia usług serwisu licencjonowanego dla oprogramowania webMethods wspomagającego funkcjonowanie Platformy Usług Elektronicznych
10395704 2024-04-30
godz. 10:00
Łódzkie 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania antywirusowego.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do projektu umowy (zał. nr 6 do SWZ), tj. w...
10463532 2024-05-07
godz. 10:00
Łódzkie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:Zadanie 1. Oprog...
10483296 2024-05-07
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Usługa odnowienia i rozszerzenia licencji obecnie posiadanego oprogramowania antywirusowego ESET PROTECT w wersji Essential On-Prem - 1300 stacji klienckich (Public ID: 3AE-2S6-X47) do wers...
10450581 2024-05-07
godz. 11:00
Podkarpackie Wsparcie i utrzymanie usługi realizującej proces wycen: Baza Wycen Przedmiotowe postępowanie zakupowe obejmuje utrzymanie aktualnego systemu realizującego proces wyceny dla klienta. Sys...
10480883 2024-05-08
godz. 11:00
Mazowieckie Umowa serwisowa na wsparcie techniczne dla systemu Skaden szczegółowy opis zawarty jest w SWZ
10440755 2024-05-16
godz. 11:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup subskrypcji do rozbudowy posiadanego środowiska Trend Micro Vision One o system ochrony serwerów, system analizy oraz zbierania danych telemetrycznych...
10433226 2024-05-17
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi subskrypcji systemu antywirusowego wraz ze wsparciem producenta (ATiK). Usługa subskrypcji na oprogramowanie, zakupiona zostaje wraz ze wsparci...
10483993 2024-05-28
godz. 11:00
Mazowieckie Zakup wsparcia na posiadane przez Zamawiającego licencje Ivanti Przedmiotem zamówienia jest: zakup 24 miesięcznego wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego 1235 licencji Ivanti Endp...