Przetarg 8494100 - Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim – modernizacja...

   
Analizuj Zamówienie 8494100 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-10-28
przedmiot ogłoszenia
Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim – modernizacja obiektu etap II

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wyk
onanie modernizacji obiektu Komendy Powiatowej Policji w Opolu Lubelskim (II etap), zlokalizowanej pod adresem: ul. Morwowa 4, 24-300 Opole Lubelskie. W ramach zadania przewiduje się wykonanie w szczególności: - projektu budowlanego i wykonawczego we wszystkich branżach obejmującego: • wykonanie nowych nawierzchni asfaltowych wraz z pełną podbudową na terenie obiektu w miejscu ciągów komunikacyjnych oraz parkingu dla pracowników (zakres ten był objęty dokumentacją z 2016 r.), jednakże z uwagi na zmiany wprowadzone w zagospodarowaniu terenu (w tym likwidacja stacji paliw oraz rozbiórka wiaty śmietnikowej) i związane z tym lepsze wykorzystanie powierzchni terenu, a także zmiany w przepisach odnośnie wymiarów miejsc postojowych przewiduje się ponowne zaprojektowanie rozkładu nawierzchni z dowiązaniem do wykonanej nawierzchni oraz usytuowanie nowych miejsc postojowych zgodnie warunkami technicznymi; • wymianę przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku;• wymianę przyłącza wodociągowego do budynku wraz z zabudową hydrantu nadziemnego Dn 80 mm;• dobór urządzeń i wykonanie nowej instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Oficera dyżurnego(0.28), Sali narad (1.15), w pokoju biurowym Komendanta (1.16), Z-cy Komendanta (1.17), sekretariacie (1.17);• dobór układu do kompensacji mocy biernej- realizację rzeczową, zgodną z opracowaną nową dokumentacją projektową.- realizację robót wyłączonych z zakresu opracowanej w 2016 r. dokumentacji projektowej obejmujących w szczególności:• rozbiórkę istniejących ogrodzeń i wykonanie nowego ogrodzenia wokół całego terenu wraz z bramą przeciwpożarową do strony wschodniej;• montaż szlabanu;• przebudowę, termomodernizację i modernizację budynku warsztatowo-garażowego• montaż masztu flagowego;• instalację klimatyzacji - montaż klimatyzatorów ściennych system VRF w pokojach biurowych (13 szt.) oraz jednostki zewnętrznej na dachu budynku;• wymianę agregatu prądotwórczego;• wykonanie oświetlenia terenu;• montaż napędu bramy wjazdowej i szlabanu oraz monitoringu;• wymianę instalacji elektrycznej i oświetleniowej w budynku garażowym;• montaż kamer zewnętrznych systemu CCTV- roboty dodatkowe wynikające z bieżących potrzeb:• wydzielenie nowego pomieszczenia na odpady medyczne;• wydzielenie pożarowe pomieszczenia hydroforni;• budowa nowej wiaty śmietnikowej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentach zamówienia, w szczególności w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), dokumentacji projektowo-budowlanej oraz we wzorze umowy, które stanowią załączniki do SWZ. Za uwzględnienie w wycenie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie wykonawca.3.Zamawiający przewiduje wymagania w zakresie zatrudnienia osób na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Wykonawca/podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby (pracowników fizycznych) wykonująceprace pod kierownictwem kierownika robót lub wykonawcy przy niżej wymienionych czynnościach:- wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych,- wykonanie robót murarskich, wykończeniowych (malarskich, posadzkarskich), instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych i teletechnicznych,- wykonanie prac porządkowych po robotach.Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby wykonujące wskazane wyżej czynności.Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte są w § 2 oraz § 20 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

50/1.1.16/21/SZP/B

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00261283/01 z dnia: 2021-11-08
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:

Po zmianie:
W przypadku gdy umowa zostanie zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy oraz przewiduje wypłatę całości wynagrodzenia należnego Wykonawcy po wykonaniu całości przedmiotu umowy, Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania części zamówienia – na wniosek Wykonawcy, przy czym udzielanie kolejnych zaliczek przez Zamawiającego wymaga przedstawienia dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia zaakceptowanym podwykonawcom i dalszym podwykonawcom biorącym udział w realizacji części zamówienia, za którą zaliczka została wypłacona, według następujących zasad:
a) zaliczka nie może być mniejsza niż 5% sumy wynagrodzenia brutto wskazanego w § 18 ust. 1 lit. a) – c) należnego Wykonawcy, zaś maksymalna kwota zaliczki może wynosić do 50% sumy ww. wynagrodzenia i nie może przekroczyć wysokości limitu środków finansowych Zamawiającego przyznanych w danym roku budżetowym,
b) Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia udzielonej zaliczki bez względu na wysokość udzielonej zaliczki. Zabezpieczenie zaliczki ustala się w kwocie równej kwocie wnioskowanej zaliczki.
c) zabezpieczenie, o którym mowa w pkt. b) może zostać wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 442 ust. 3 pkt 1) - 4) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zabezpieczenie to musi być wniesione najpóźniej na 3 dni przed przewidywaną datą udzielenia zaliczki.
d) Zamawiający przekaże zaliczkę na rachunek Wykonawcy wskazany we wniosku, o którym mowa w lit. e).
e) warunkiem udzielenia zaliczki przez Zamawiającego jest złożenie pisemnego wniosku przez Wykonawcę, w którym wskaże on zakres prac, których finansowanie pokryje z udzielonej zaliczki, termin wykonania tych prac oraz ich kosztorys. Na podstawie wniosku Wykonawcy, Zamawiający może wyrazić zgodę na wypłatę zaliczki. Decyzja Zamawiającego będzie udzielona bez zbędnej zwłoki. Zaliczka może być przekazywana w transzach. Wypłata zaliczki nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę faktury zaliczkowej i wniesieniu zabezpieczenia zaliczki zgodnie z pkt. b) – c).
f) podstawę rozliczenia zaliczki stanowią zapłacone faktury lub dokumenty księgowe o równoważnej wartości dowodowej. Wypłacona zaliczka będzie rozliczona poprzez pomniejszenie kwoty kolejnych transz zapłaty, aż do momentu całkowitej spłaty zaliczki.
g) w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał zamówienie w zakresie wartości poprzednio udzielonej zaliczki, Zamawiający może udzielić kolejnych zaliczek, zgodnie z procedurą określoną powyżej,
h) udzielanie kolejnych zaliczek przez Zamawiającego wymaga przedstawienia dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia zaakceptowanym podwykonawcom i dalszym podwykonawcom biorącym udział w realizacji części zamówienia, za którą zaliczka została wypłacona, według zasad określonych w ust. 6 Umowy.
i) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie wykonywania umowy.
j) Zwrot zabezpieczenia udzielonej zaliczki może nastąpić w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał zamówienie w zakresie wskazanym we wniosku o udzielenie zaliczki.
k) Rozliczenie zaliczki nastąpi najpóźniej w następnym roku kalendarzowym.
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża obiekty inne, obiekty użyteczności publicznej, projekt budowlany
kody CPV 32412000, 45000000, 45110000, 45220000, 45233220, 45261000, 45262700, 45300000, 45310000, 45330000, 45331210, 45340000, 45400000, 45453000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty inne , obiekty użyteczności publicznej , projekt budowlany

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10379009 2024-04-05
godz. 09:00
Małopolskie „Wykonanie projektu – "Zwiększenie liczby miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w istniejącej instytucji żłobka pod adresem Podegrodzie 525 o 25 nowych miejsc opieki" w ram.. ,,MALUCH ...
10374388 2024-04-09
godz. 08:00
Warmińsko-Mazurskie Wykonanie dokumentacji technicznej uwzględniającej opracowanie snycerskie drzwi zewnętrznych oraz przebudowę wejścia do budynku Urzędu Miejskiego w Gołdapi wraz z uzyskaniem wymaganeg...
10331933 2024-04-09
godz. 10:00
Małopolskie Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy żłobka przy ul. Jabłonkowskiej 29a w Krakowie wraz z rozbiórką dawnego budynku...
10344807 2024-04-10
godz. 11:30
Zachodniopomorskie Budowa Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej-etap II-stan wykończeniowy wewn. i zewn. instalac. wewn. i zewn., przyłącza i zagospod...
10377862 2024-04-11
godz. 10:00
Śląskie Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz budowa parterowego budynku sali sportowej z zapleczem techni...
10345701 2024-04-11
godz. 11:00
Małopolskie Rozbudowa WDK w Czarnochowicach 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie rozbudowy Wiejskiego Domu Kultury w Czarnochowicach o dodatkowe skrzydło, które zawiera pomieszczenia dla OSP,...
10376493 2024-04-12
godz. 10:00
Lubelskie „Zwiększenie oraz poprawa przestrzeni leczniczej przyziemia i parteru części średniowschodniej oraz łącznika SPZOZ w Radzyniu Podlaskim wraz z poprawą komunikacji pionowej." Etap I ...
10325061 2024-04-15
godz. 09:00
Świętokrzyskie "Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę i rozbudowę dróg w Gminie Piekoszów” 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla...
10307101 2024-04-16
godz. 08:30
Pomorskie Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Jana Matejki 1 w Pruszczu Gdańskim Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót oraz wszelkich dostaw lub usług, zgodne z opisem przed...
10365980 2024-04-16
godz. 10:30
Podlaskie 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa tężni solnej w Parku im. Jadwigi Dziekońskiej w Białymstokuw ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego 2022 pn. TĘŻNIA SOLANKOWA – „Po zdrowi...