Przetarg 8924959 - KMP/KPP - modernizacja systemu monitoringu, kontroli...

   
Analizuj Zamówienie 8924959 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-23
przedmiot ogłoszenia
KMP/KPP - modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego - etap II

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia j
est „KMP/KPP – modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego – etap II” z podziałem na 5 części:część nr 1 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KMP Bielsko – Biała, KMP Cieszyn, KPP Pszczyna, KPP Żywiec część nr 2 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KMP Jastrzębie – Zdrój, KPP Racibórz, KMP Rybnik, KPP Wodzisław Śląski, KMP Żoryczęść nr 3 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KPP Bieruń, KMP Dąbrowa Górnicza, KMP Jaworzno, KMP Katowice, KPP Mikołów, KMP Mysłowice, KMP Tychyczęść nr 4 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KMP Bytom, KMP Chorzów, KMP Gliwice, KMP Piekary Śląskie, KMP Ruda Śląska, KMP Siemianowice Śląskie, KMP Świętochłowice, KMP Zabrze część nr 5 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KPP Kłobuck, KPP Lubliniec, KPP Myszków, KPP Tarnowskie Góry, KPP Zawiercie 2. CPV: 45216110-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 3. Cena ofertowa dla każdej z części powinna zostać wyliczona na podstawie załączonych przedmiarów robót. 4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w: • Załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym; • Załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy; • Załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; • Załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót; • Załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy; • Załączniku nr 6 do SWZ – Przedmiar; • Załączniku nr 7 do SWZ – STWiOR i dokumentacja techniczna; • Załączniku nr 8 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności; • Załączniku nr 9 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego; • Załączniku nr 10 do SWZ – – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; • Załączniku nr 11 do SWZ - oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; • Załączniku nr 12 do SWZ - oświadczenia wykonawcy wspólnie obiegającego się o zamówienie5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważnew stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym i kosztorysem przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określonew dokumentacji postępowania. 7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 3 do SWZ).8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę, dalszego podwykonawcę osób, które wykonują wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie dla tego zamówienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących roboty określone w STWiOR. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.9. Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22, § 1 ustawy dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2021 r. poz. 1162).10. W związku z powyższym Wykonawca musi przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia.10.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu, daty zawarcia umów o pracę i oświadczenia, że wynagrodzenie tych osób jest, co najmniej minimalne oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy.10.2. W odniesieniu do podwykonawców, dalszych podwykonawców oświadczenie o którym mowa w Sekcji IV ust. 10.1. SWZ, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo, dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby i zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 2 do SWZ. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Zgodnie z Sekcją IV SWZ

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest „KMP/KPP – modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego – etap II” z podziałem na 5 części:część nr 1 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KMP Bielsko – Biała, KMP Cieszyn, KPP Pszczyna, KPP Żywiec część nr 2 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KMP Jastrzębie – Zdrój, KPP Racibórz, KMP Rybnik, KPP Wodzisław Śląski, KMP Żoryczęść nr 3 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KPP Bieruń, KMP Dąbrowa Górnicza, KMP Jaworzno, KMP Katowice, KPP Mikołów, KMP Mysłowice, KMP Tychyczęść nr 4 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KMP Bytom, KMP Chorzów, KMP Gliwice, KMP Piekary Śląskie, KMP Ruda Śląska, KMP Siemianowice Śląskie, KMP Świętochłowice, KMP Zabrze część nr 5 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KPP Kłobuck, KPP Lubliniec, KPP Myszków, KPP Tarnowskie Góry, KPP Zawiercie 2. CPV: 45216110-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 3. Cena ofertowa dla każdej z części powinna zostać wyliczona na podstawie załączonych przedmiarów robót. 4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w: • Załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym; • Załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy; • Załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; • Załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót; • Załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy; • Załączniku nr 6 do SWZ – Przedmiar; • Załączniku nr 7 do SWZ – STWiOR i dokumentacja techniczna; • Załączniku nr 8 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności; • Załączniku nr 9 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego; • Załączniku nr 10 do SWZ – – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; • Załączniku nr 11 do SWZ - oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; • Załączniku nr 12 do SWZ - oświadczenia wykonawcy wspólnie obiegającego się o zamówienie5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważnew stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym i kosztorysem przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określonew dokumentacji postępowania. 7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 3 do SWZ).8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę, dalszego podwykonawcę osób, które wykonują wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie dla tego zamówienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących roboty określone w STWiOR. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.9. Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22, § 1 ustawy dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2021 r. poz. 1162).10. W związku z powyższym Wykonawca musi przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia.10.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu, daty zawarcia umów o pracę i oświadczenia, że wynagrodzenie tych osób jest, co najmniej minimalne oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy.10.2. W odniesieniu do podwykonawców, dalszych podwykonawców oświadczenie o którym mowa w Sekcji IV ust. 10.1. SWZ, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo, dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby i zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 2 do SWZ. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Zgodnie z Sekcją IV SWZ

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest „KMP/KPP – modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego – etap II” z podziałem na 5 części:część nr 1 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KMP Bielsko – Biała, KMP Cieszyn, KPP Pszczyna, KPP Żywiec część nr 2 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KMP Jastrzębie – Zdrój, KPP Racibórz, KMP Rybnik, KPP Wodzisław Śląski, KMP Żoryczęść nr 3 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KPP Bieruń, KMP Dąbrowa Górnicza, KMP Jaworzno, KMP Katowice, KPP Mikołów, KMP Mysłowice, KMP Tychyczęść nr 4 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KMP Bytom, KMP Chorzów, KMP Gliwice, KMP Piekary Śląskie, KMP Ruda Śląska, KMP Siemianowice Śląskie, KMP Świętochłowice, KMP Zabrze część nr 5 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KPP Kłobuck, KPP Lubliniec, KPP Myszków, KPP Tarnowskie Góry, KPP Zawiercie 2. CPV: 45216110-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 3. Cena ofertowa dla każdej z części powinna zostać wyliczona na podstawie załączonych przedmiarów robót. 4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w: • Załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym; • Załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy; • Załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; • Załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót; • Załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy; • Załączniku nr 6 do SWZ – Przedmiar; • Załączniku nr 7 do SWZ – STWiOR i dokumentacja techniczna; • Załączniku nr 8 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności; • Załączniku nr 9 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego; • Załączniku nr 10 do SWZ – – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; • Załączniku nr 11 do SWZ - oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; • Załączniku nr 12 do SWZ - oświadczenia wykonawcy wspólnie obiegającego się o zamówienie5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważnew stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym i kosztorysem przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określonew dokumentacji postępowania. 7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 3 do SWZ).8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę, dalszego podwykonawcę osób, które wykonują wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie dla tego zamówienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących roboty określone w STWiOR. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.9. Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22, § 1 ustawy dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2021 r. poz. 1162).10. W związku z powyższym Wykonawca musi przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia.10.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu, daty zawarcia umów o pracę i oświadczenia, że wynagrodzenie tych osób jest, co najmniej minimalne oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy.10.2. W odniesieniu do podwykonawców, dalszych podwykonawców oświadczenie o którym mowa w Sekcji IV ust. 10.1. SWZ, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo, dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby i zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 2 do SWZ. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Zgodnie z Sekcją IV SWZ

Część 4: 1. Przedmiotem zamówienia jest „KMP/KPP – modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego – etap II” z podziałem na 5 części:część nr 1 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KMP Bielsko – Biała, KMP Cieszyn, KPP Pszczyna, KPP Żywiec część nr 2 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KMP Jastrzębie – Zdrój, KPP Racibórz, KMP Rybnik, KPP Wodzisław Śląski, KMP Żoryczęść nr 3 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KPP Bieruń, KMP Dąbrowa Górnicza, KMP Jaworzno, KMP Katowice, KPP Mikołów, KMP Mysłowice, KMP Tychyczęść nr 4 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KMP Bytom, KMP Chorzów, KMP Gliwice, KMP Piekary Śląskie, KMP Ruda Śląska, KMP Siemianowice Śląskie, KMP Świętochłowice, KMP Zabrze część nr 5 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KPP Kłobuck, KPP Lubliniec, KPP Myszków, KPP Tarnowskie Góry, KPP Zawiercie 2. CPV: 45216110-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 3. Cena ofertowa dla każdej z części powinna zostać wyliczona na podstawie załączonych przedmiarów robót. 4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w: • Załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym; • Załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy; • Załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; • Załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót; • Załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy; • Załączniku nr 6 do SWZ – Przedmiar; • Załączniku nr 7 do SWZ – STWiOR i dokumentacja techniczna; • Załączniku nr 8 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności; • Załączniku nr 9 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego; • Załączniku nr 10 do SWZ – – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; • Załączniku nr 11 do SWZ - oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; • Załączniku nr 12 do SWZ - oświadczenia wykonawcy wspólnie obiegającego się o zamówienie5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważnew stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym i kosztorysem przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określonew dokumentacji postępowania. 7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 3 do SWZ).8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę, dalszego podwykonawcę osób, które wykonują wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie dla tego zamówienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących roboty określone w STWiOR. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.9. Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22, § 1 ustawy dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2021 r. poz. 1162).10. W związku z powyższym Wykonawca musi przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia.10.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu, daty zawarcia umów o pracę i oświadczenia, że wynagrodzenie tych osób jest, co najmniej minimalne oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy.10.2. W odniesieniu do podwykonawców, dalszych podwykonawców oświadczenie o którym mowa w Sekcji IV ust. 10.1. SWZ, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo, dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby i zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 2 do SWZ. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Zgodnie z Sekcją IV SWZ

Część 5: 1. Przedmiotem zamówienia jest „KMP/KPP – modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego – etap II” z podziałem na 5 części:część nr 1 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KMP Bielsko – Biała, KMP Cieszyn, KPP Pszczyna, KPP Żywiec część nr 2 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KMP Jastrzębie – Zdrój, KPP Racibórz, KMP Rybnik, KPP Wodzisław Śląski, KMP Żoryczęść nr 3 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KPP Bieruń, KMP Dąbrowa Górnicza, KMP Jaworzno, KMP Katowice, KPP Mikołów, KMP Mysłowice, KMP Tychyczęść nr 4 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KMP Bytom, KMP Chorzów, KMP Gliwice, KMP Piekary Śląskie, KMP Ruda Śląska, KMP Siemianowice Śląskie, KMP Świętochłowice, KMP Zabrze część nr 5 Modernizacja systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego dla jednostek: KPP Kłobuck, KPP Lubliniec, KPP Myszków, KPP Tarnowskie Góry, KPP Zawiercie 2. CPV: 45216110-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 3. Cena ofertowa dla każdej z części powinna zostać wyliczona na podstawie załączonych przedmiarów robót. 4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w: • Załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym; • Załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy; • Załączniku nr 3 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; • Załączniku nr 4 do SWZ – wykazie robót; • Załączniku nr 5 do SWZ – oświadczeniu o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy; • Załączniku nr 6 do SWZ – Przedmiar; • Załączniku nr 7 do SWZ – STWiOR i dokumentacja techniczna; • Załączniku nr 8 do SWZ – cesja – umowa przelewu wierzytelności; • Załączniku nr 9 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego; • Załączniku nr 10 do SWZ – – oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; • Załączniku nr 11 do SWZ - oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; • Załączniku nr 12 do SWZ - oświadczenia wykonawcy wspólnie obiegającego się o zamówienie5. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonane roboty budowlane w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie.5.1 Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz aby Wykonawca udzielił gwarancji na okres równy gwarancji producenta na zamontowany sprzęt, przy czym okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty zakończenia realizacji tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego.5.2 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: na wykonane roboty 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego.5.3 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia.5.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego dostarczył dokumenty gwarancyjne potwierdzające objęcie robót zaoferowanych okresem gwarancyjnym.5.5 Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.5.6 Okres gwarancji na roboty budowlane stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.5.7 W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na roboty budowlane będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważnew stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w tym: zastosowania technologii (systemów), materiałów równoważnych. W przypadku zaoferowania technologii (systemów) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym i kosztorysem przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemów) materiałów oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), materiałów wskazanych w dokumentacji postępowania. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określonew dokumentacji postępowania. 7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 3 do SWZ).8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę, dalszego podwykonawcę osób, które wykonują wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie dla tego zamówienia na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących roboty określone w STWiOR. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.9. Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22, § 1 ustawy dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2021 r. poz. 1162).10. W związku z powyższym Wykonawca musi przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia.10.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu, daty zawarcia umów o pracę i oświadczenia, że wynagrodzenie tych osób jest, co najmniej minimalne oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy.10.2. W odniesieniu do podwykonawców, dalszych podwykonawców oświadczenie o którym mowa w Sekcji IV ust. 10.1. SWZ, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo, dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby i zgodnie z zapisami projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 2 do SWZ. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Zgodnie z Sekcją IV SWZ

ZP-2380-184/2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00205148/01 z dnia: 2022-06-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00066155/12/P
Po zmianie:
2022/BZP 00066155/14/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-13 09:00
Po zmianie:
2022-06-20 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-13 09:30
Po zmianie:
2022-06-20 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-12
Po zmianie:
2022-07-19


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00211792/01 z dnia: 2022-06-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-20 09:00
Po zmianie:
2022-06-23 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-20 09:30
Po zmianie:
2022-06-23 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-19
Po zmianie:
2022-07-22
branża Ochrona
podbranża instalacje
kody CPV 45216110
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10401772 2024-04-12
godz. 10:00
Pomorskie Modernizacja i rozbudowa istniejącego systemu kontroli dostępu
10416798 2024-04-15
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa i montaż szlabanów. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Dostawa i montaż szlabanów. Opis szczegółowy w załączniku. Szlaban brama nr 1 O [...].docx 1 szt.
10402253 2024-04-15
godz. 12:00
Lubuskie Licytacja elektroniczna Wykonanie przeglądu monitoringu wizyjnego lokomotyw serii ST48 typ 15D (5 lok.) w ramach napraw okresowych na poziomie P4.: 5 szt.;
10431665 2024-04-20
godz. 12:00
Łódzkie Świadczenie usługi w zakresie konserwacji i opieki serwisowej nad systemami Sygnalizacji Włamania i Napadu oraz telewizji dozorowej CCTV zainstalowanymi w budynkach Sądu Okręgowego w Ł...
10441851 2024-04-22
godz. 14:00
Zachodniopomorskie Wykonanie przeglądu stanu technicznego i konserwacji syren alarmowych na terenie Miasta Świdwin w 2024 roku.
10375950 2024-04-23
godz. 00:00
Śląskie Wymiana instalacji domofonowej w budynku. Zakres prac: -demontaż starego systemu domofonów -montaż systemu na istniejącej instalacji kablowej -montaż nowych unifonów w lokalach ( 4 szt...
10456484 2024-04-23
godz. 14:00
Dolnośląskie Zakup kamer NVIP-5H-6502M/F dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Turów KAMERA NOVUS NVIP-5H-6502M/F – 10 sztuk Kamera IP motor-zoom z analizą obrazu w oparciu o Deep Learning NVIP-5H-...
10444507 2024-04-26
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11870 pn. „Modernizacja SSWiN, SKD we wskazanych pomieszczeniach budynku nr 1A, integracja ww. systemów z istniejącymi systemami w budynku nr 1. ...
10484976 2024-05-08
godz. 12:00
Mazowieckie Serwisowanie przyrządów monitoringu on-line firmy Siemens
10486180 2024-05-10
godz. 14:00
Małopolskie Wymiana sterownika nadrzędnego wraz z konwerterem USB/LON do systemu zarządzania budynkiem (BMS) Sądu Apelacyjnego w Krakowie z siedzibą w Krakowie, przy ul. Pryz Rondzie 3.