Przetarg 7623604 - "Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na...

   
Analizuj Zamówienie 7623604 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-08-03
przedmiot ogłoszenia
"Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie gminy Kampinos"
Numer referencyjny: FZ.271.23.2020.PN

Przedmiot zamówi
enia obejmuje m.in.:
1. przeprowadzenie inwentaryzacji wszystkich źródeł ogrzewania w każdym lokalu lub budynku na terenie Gminy Kampinos, tj. dla ok. 1800 budynków, w tym: mieszkalnych (jednorodzinnych i wielorodzinnych), użyteczności publicznej, usługowych, handlowych itp.
2. przygotowanie raportu końcowego z przeprowadzonej inwentaryzacji;
3. utworzenie bazy danych indywidualnych źródeł ciepła w formie arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel wraz z dostarczeniem aplikacji do obsługi bazy danych i umożliwiającej efektywne zarządzanie danymi;
4. przygotowanie i przeprowadzenie akcji informacyjnej.

Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła:
1. Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła z wykorzystaniem metody wywiadu bezpośredniego polegającej na wizytach ankieterów we wskazanych punktach adresowych i zebraniu niezbędnych danych (ankieta powinna być przygotowana w formie papierowej z podpisem użytkownika lokalu lub budynku) Jeżeli ankieter nie zastanie użytkownika lokalu lub budynku powinien zostawić w skrzynce pocztowej kontakt do siebie, umożliwiający umówienie innego terminu na przeprowadzenie badania. Jeżeli mieszkaniec nie nawiąże kontaktu, ankieter ma obowiązek ponownej wizytacji w danej nieruchomości. Po trzykrotnej nieudanej próbie kontaktu z użytkownikiem lokalu lub nieruchomości ankieter zgłasza ten fakt do Zamawiającego.
2. Wywiady bezpośrednie będą przeprowadzane przez przeszkolonych przez Wykonawcę ankieterów, posiadających imienne upoważnienie Gminy Kampinos oraz wyposażonych przez Wykonawcę w identyfikatory, na których oprócz imienia i nazwiska będą dane Gminy Kampinos wraz z nr telefonu oraz dane Wykonawcy wraz z nr telefonu. Wykonawca ma obowiązek zapewnić a ankieterzy będą zobowiązani używać środków ochrony osobistej (maseczek, płynów dezynfekujących, rękawiczek) podczas wywiadów bezpośrednich.
3. Rekrutacja przez Wykonawcę ankieterów do przeprowadzenia inwentaryzacji. Dodatkowo Wykonawca będzie zobowiązany do nadzoru nad pracą ankieterów oraz weryfikacją ich pracy poprzez analizę nadesłanych przez ankieterów ankiet i materiałów.
4. Zamawiający nieodpłatnie udostępni pomieszczenie, w którym możliwe będzie przeszkolenie przez Wykonawcę ankieterów.
5. Wykonawca przygotuje formularz ankietowy, którego zakres będzie zgodny z „Wytycznymi do przygotowania inwentaryzacji”, opublikowanymi przez Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego. Formularz ankietowy będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
Formularz ankiety powinien zawierać następujące dane:
1) dane adresowe:
a) powiat,
b) gmina,
c) miejscowość (ew. dzielnica),
d) ulica,
e) numer budynku,
f) numer lokalu;
2) dane o budynku/lokalu:
a) typ budynku,
b) powierzchnia użytkowa budynku/lokalu wyrażona w m2,
c) ocieplenie, przeprowadzone termomodernizacje;
3) dane o źródle/źródłach ciepła – w każdym budynku lub lokalu:
a) kocioł na paliwa stałe:
- liczba źródeł,
- charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa),
- rodzaj komory spalania (otwarta, zamknięta, brak informacji – jeśli nie jest znany),
- klasa kotła na podstawie tabliczki znamionowej lub dokumentu oświadczającego emisję (brak klasy lub brak informacji, klasa 3, klasa 4, klasa 5, ekoprojekt),
- sposób podawania paliwa (ręczny bez wentylatora, ręczny z wentylatorem, podajnik automatyczny, brak informacji – jeśli nie jest znany),
- urządzenie odpylające (jeśli tak, deklarowana sprawność urządzenia [%]),
- sprawność cieplna (brak informacji – jeśli nie jest znana),
- rok instalacji,
- rok produkcji (brak informacji – jeśli nie jest znany),
- moc [MW] (brak informacji – jeśli nie jest znana),
- źródło danych (z tabliczki znamionowej, z dokumentacji technicznej, inne – podać jakie),
b) kocioł gazowy, kocioł olejowy, ogrzewanie elektryczne:
- liczba źródeł,
- charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa),
c) sieć ciepłownicza, pompa ciepła, kolektory słoneczne –charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa),
d) piec, piecokuchnia, piec wolnostojący, kominek:
- liczba źródeł,
- charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa),
- rodzaj komory spalania (otwarta, zamknięta, brak informacji – jeśli nie jest znany),
- ekoprojekt (tak lub nie),
- urządzenie odpylające (jeśli tak, deklarowana sprawność urządzenia [%]),
- sprawność cieplna (brak informacji – jeśli nie jest znana),
- rok instalacji,
- rok produkcji (brak informacji – jeśli nie jest znany),
- moc [MW] (brak informacji – jeśli nie jest znana),
- źródło danych (z tabliczki znamionowej, z dokumentacji technicznej, inne – podać jakie),
e) piec kaflowy:
- liczba źródeł,
- rodzaj komory spalania (otwarta, zamknięta, brak danych – jeśli nie jest znany),
- urządzenie odpylające (jeśli tak, deklarowana sprawność urządzenia [%]),
- sprawność cieplna (brak danych – jeśli nie jest znana),
- rok instalacji,
- moc [MW] (brak danych – jeśli nie jest znana),
- źródło danych (z tabliczki znamionowej, z dokumentacji technicznej, inne – podać jakie),
f) roczne zużycie paliw dla kotła/pieca (węgiel orzech [ton], węgiel kostka [ton], węgiel groszek [ton], węgiel miał [ton], węgiel brunatny [ton], drewno kawałkowe [metr przestrzenny], pellet/brykiet [ton], inna biomasa [ton], gaz przewodowy (sieć) [m3], gaz butla/zbiornik LPG/zbiornik LNG [m3], olej opałowy [litr], brak informacji – jeśli nie jest znane),
g) plany dotyczące zmiany sposobu ogrzewania.
6. Zebrane ankiety zawierające podpis użytkownika lokalu lub budynku Wykonawca przekazuje Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed dniem odbioru końcowego.

Przygotowanie raportu końcowego z przeprowadzonej inwentaryzacji
1. Przygotowanie raportu końcowego z przeprowadzonej inwentaryzacji, który powinien zawierać podsumowanie obejmujące:
1) dane adresowe gminy,
2) wskazanie osoby do kontaktu,
3) wykorzystaną metodę,
4) zestawienie uzyskanych wyników, w szczególności:
a) liczbę zinwentaryzowanych budynków i lokali,
b) łączną powierzchnię użytkową zinwentaryzowanych budynków w podziale na sposób ogrzewania [m2] (kotły opalane węglem, kotły opalane drewnem, kotły opalane pelletem, kotły gazowe, kotły olejowe, ogrzewanie elektryczne, sieć ciepłownicza, pompa ciepła, kolektory słoneczne, piec, piecokuchnia, piec wolnostojący, kominek, piec kaflowy i inne),
c) liczbę budynków nieocieplonych,
d) liczbę i rodzaj źródeł ciepła w podziale na kotły opalane węglem, kotły opalane drewnem, kotły opalane pelletem, kotły gazowe, kotły olejowe, ogrzewanie elektryczne, sieć ciepłownicza, pompa ciepła, kolektory słoneczne, piec, piecokuchnia, piec wolnostojący, kominek, piec kaflowy i inne,
e) liczbę źródeł ciepła spełniających wymogi ekoprojektu,
f) łączne roczne zużycie paliw w zinwentaryzowanych budynkach (węgiel orzech [ton], węgiel kostka [ton], węgiel groszek [ton], węgiel miał [ton], węgiel brunatny [ton], drewno kawałkowe [metr przestrzenny], pellet/brykiet [ton], inna biomasa [ton], gaz przewodowy (sieć) [m3], gaz butla/zbiornik LPG/zbiornik LNG [m3], olej opałowy [litr]) – w przypadku niekompletnych danych należy wskazać również liczbę budynków i lokali, dla których nie zebrano danych,
g) podsumowanie zebranych informacji dotyczących planów zmiany sposobu ogrzewania.

Utworzenie bazy danych indywidualnych źródeł ciepła
1. Utworzenie bazy danych indywidualnych źródeł ciepła w formie arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel, zawierającej wszystkie informacje zebrane podczas ankietyzacji wraz z dostarczeniem aplikacji do obsługi bazy danych umożliwiającej efektywne zarządzanie tymi danymi;
2. Wykonawca przygotuje aplikację informatyczną do obsługi bazy danych. Aplikacja powinna umożliwiać:
a) dodawanie punktów na mapę numeryczną – np. „pinezki” z informacją na temat źródeł ogrzewania danego źródła ciepła,
b) edycje punktów wyświetlanych na mapie tak aby w przypadku zmian w danym budynku mogły być one naniesione na mapę,
c) usuwanie punktów wyświetlanych na mapie numerycznej – wyświetlanie danych widocznych w procesie inwentaryzacji będzie można włączyć lub wyłączyć dla danego punktu adresowego,
d) grupowanie punktów na mapie. Poprzez grupowanie rozumie się znaczniki tego samego typu np. piec kaflowy,
e) przeglądanie danych w formie widoku tabelarycznego,
f) sortowanie, filtrowanie, grupowanie danych,
g) aktualizowanie danych w przypadku źródeł ciepła, które w przyszłości będą wymienione,
h) jednoczesną pracę co najmniej 2 użytkowników na danych zamieszczonych w aplikacji.
i) aplikacja powinna spełniać wymogi dotyczące ochrony danych osobowych.
3. Aplikacja weebowa będzie zainstalowana na serwerze Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kodów dostępu do aplikacji Zamawiającemu.
4. Na aplikację Wykonawca udziela Zamawiającemu licencji bezterminowej na korzystanie z niej bez obowiązku zapłaty dodatkowego wynagrodzenia.

Przygotowanie i przeprowadzenie akcji informacyjnej.
1. Wykonawca przygotuje materiały informacyjne o planowanej i przeprowadzanej inwentaryzacji, poprzez wykonanie:
a) 2000 ulotek,
b) 50 plakatów A3
c) spoty radiowe (radio Niepokalanów, Radio Sochaczew) 1 spot po trzy emisje w każdej stacji radiowej
d) promocji na portalach społecznościowych,
e) przygotowanie artykułu do lokalnych mediów.
2. Treść materiałów informacyjnych do uzgodnienia z Zamawiającym;
3. Wykonawca zamieści plakaty na tablicach ogłoszeń we wszystkich miejscowościach na terenie Gminy Kampinos oraz w pozostałych miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

Pozostałe wymagania:
1. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca oraz osoby zaangażowane w realizację przedmiotu zamówienia zobowiązani będą przestrzegać przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Wykonawca nie będzie mógł wykorzystać pozyskanych danych na potrzeby inne niż realizacja niniejszego zamówienia.
2. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę budynków wraz z numerami działek, posiadających punkty adresowe w formie pliku xls.
3. Wskazane jest, aby prowadzenie inwentaryzacji metodą wywiadu bezpośredniego połączone było z równoczesnym zapewnieniem doradztwa w zakresie obowiązującej uchwały antysmogowej, wymiany źródeł ciepła na ekologiczne, poprawy efektywności energetycznej w budynkach i obniżenia kosztów związanych z utrzymaniem mieszkań (np. oszczędność energii) oraz wykonaniem termomodernizacji obiektów w celu zmniejszenia strat ciepła i obniżenia zużycia energii cieplnej.
4. Inwentaryzację należy wykonać zgodnie z „Regulaminem udzielania i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020” przyjętego uchwałą Nr 276/107/20 Zarządu Województwa mazowieckiego z dnia 25 lutego 2020 r. w sprawie Regulaminu udzielania i przekazywania pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony powietrza MAZOWSZE 2020” wraz z przyjętymi aktualizacjami.
5. Wykonawca któremu zostanie udzielone zamówienia jest zobowiązany do zawarcia z Zamawiającym umowy przetwarzania danych osobowych.
branża Geodezja, geologia, archeologia, kartografia, zagospodarowanie przestrzenne, Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja, Usługi informacyjne, bazy danych, tłumaczenia
podbranża usługi geodezyjne, inwentaryzacje, obsługa techniczna nieruchomości, bazy danych
kody CPV 72212700, 90713000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi geodezyjne, inwentaryzacje , obsługa techniczna nieruchomości , bazy danych

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10308259 2024-03-28
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem Zamówienia jest pozyskanie informacji o ogłaszanych przetargach organizacji międzynarodowych w celu publikacji na stronie MRiT.2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu,...
10323683 2024-03-29
godz. 12:00
Dolnośląskie Sporządzenie opinii biegłego/ekspertyzy operatu technicznego (projekt ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów) do sprawy DG.GIK.6622.6.2023 W związku z prowadzonym postępowaniem ad...
10341304 2024-04-02
godz. 14:00
Mazowieckie Przeprowadzenie czynności ustalenia przebiegu granicy pomiędzy nieruchomościami położonymi w obrębie 0019 Ruda, gmina Trojanów
10313270 2024-04-03
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest usługa pomiaru treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych w okresie 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wyk...
10297233 2024-04-03
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Wznowienie bądź ustalenie punktów granicznych stanowiących zewnętrzne granice pasa drogowego wraz ze stabilizacją świadkami „PAS DROGOWY”, z podziałem na 4 części. Przedmiotem...
10370605 2024-04-05
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostosowanie pow. bazy BDOT500 w zakresie obiektów kat. komunikacja dla j. ewid. Gniezno–miasto do zgodności z wym. rozporządzenia w spr. bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy...
10380133 2024-04-05
godz. 10:00
Małopolskie Inwentaryzacja istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w m. Michałowice
10375888 2024-04-05
godz. 14:00
Dolnośląskie Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych oraz sporządzenia geodezyjnego operatu technicznego w związku z klasyfikacją gruntów na obszarze działki numer: 6 położonej w jednostce ewi...
10369150 2024-04-09
godz. 10:00
Małopolskie Obsługa geodezyjna zadań inwestycyjnych realizowanych przez Serwis (zadania z gr. AO, AI, BI oraz BZ) oraz dla celów aktualizacji istniejących przebiegów kabli SN i nN oraz sieci napowi...
10341259 2024-04-19
godz. 10:00
Małopolskie ZP.271.1.2024 Rozgraniczenie, znak sprawy: GG.6830.1.2024 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Rozgraniczenie Zakres usług będących przedmiotem zamówienia dotyczy dokonania rozgraniczenia nieruch...